SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Samen met de rest van de wereldquote:
Nou en, jij bent geen kannibaal dus tssquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Samen met de rest van de wereld
Eigenlijk klopt de TT niet. Ik vind niet iedereen ter wereld lief. Er zijn ook aardig wat mensen die ik niet zou missen als ze ver weg zouden emigreren. Maargoed.
Dat kloptquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nou en, jij bent geen kannibaal dus tss
Kan ik makenquote:Op donderdag 7 juli 2011 00:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
Pics van je piemel in de schoenen?
Wa hedde gezeet?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:16 schreef dralion13 het volgende:
Er kwamen net 2 dikke Surinaamse vrouwelijke jehovagetuigen aan de deur
Dus?quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:16 schreef dralion13 het volgende:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb ze een kopje thee aangeboden, maar ze wilden geen thee, dus ik heb de deur dicht gedaan
Hier gelukkig nooit last van, jehova'squote:Op donderdag 7 juli 2011 11:16 schreef dralion13 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |