Oh, sommige fouten kan ik wel aan hoor, maar dit vind ik zo raar.quote:
Ja, lekker was dat vroeger.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Met vruchtvlees en een mooi flesje en jeugdsentiment van de camping
Dat Kruijswijk daar niet heen gaat en zijn eigen ploeg samen stelt zodat hij volgend jaar de Tour kan gaan proberen te winnen.quote:
Zal niet eens zo slechte keuze zijn. Krijgt hij meer vrijheid dan bij Rabo.quote:
Dan mag hij niet doorrijden van Luijckx als hij samen met Langeveld of Boom voorop zitquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zal niet eens zo slechte keuze zijn. Krijgt hij meer vrijheid dan bij Rabo.
Ik denk dat de finish te zwaar voor hem is. Het is toch 2 km lichtjes bergop vlak voor de laatste km.quote:
Toer Huishoofd zit er morgen weer bijquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat de finish te zwaar voor hem is. Het is toch 2 km lichtjes bergop vlak voor de laatste km.
Is dat nieuw project ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
Green Edge, Australië, vermoed ik voor Weening.
Dat is de nieuwe Australische ploeg die ze eerst voor dit jaar al wilden oprichtten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat nieuw project ofzo?
Of is dat huidige Geox?
Nieuw Australisch project.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat nieuw project ofzo?
Of is dat huidige Geox?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |