quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
lekker dat bloed in de bus smeren..maak jezelf daarvoor even schoon ofoz, nu zitten alle ploegmaten in je bloed.
ze hebben geen aids ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
lekker dat bloed in de bus smeren..maak jezelf daarvoor even schoon ofoz, nu zitten alle ploegmaten in je bloed.
Doet hij dat voor Genee? ik kijk daar niet naar namelijk. Dacht dat hij misschien bij Mart zou komen, maar dat zal wel niet dan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:32 schreef sjeeledrees het volgende:
[..]
....er verloren bij!!! Wat een kluns als verslaggever.
Bij de Tour d'Afrika gaf ik je gelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
Vino & Kashechkin hebben ooit 's het bloedzakje verwisseld...dat lijkt me toch een stukje onfrisser...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |