En toch vind ik dat we niet in het Fitness-topic thuishoren. Ik ben dan wel net begonnen, maar ben wel elke dag serieus ermee bezig. Natuurlijk, ik loop niet tot in de meest biomechanische dingen te graven over je stofwisseling en graan vermijden, wedstrijden doen en weet ik het allemaal. Er zijn inderdaad een aantal mensen hier die al jarenlang bezig zijn en een stuk meer kennis en ervaring hebben, en waarschijnlijk ook serieuzer bezig zijn. Maar om alles dat beneden hun niveau en interesse ligt, meteen af te doen als bagger en bijna topic-onwaardig... hmm?
Zelfs ik zie ook wel dat het de laatste tijd sneller dan ooit gaat met de topics, en het onzingehalte (lees: pindakaas, eeuwige kwark en wheydiscussies, etc) erg hoog ligt. Desondanks kom ik hier graag lezen en posten en helpt het me, en is het een bron van vermaak. En ik merk dat ik daar niet de enige in ben. Maar om nu een BB SC te starten is ook zoiets, de knowhow hier en de gezelligheid daar, nee, lijkt me ook niet goed. De onzin mag minderen maar de combinatie van knowhow en gezelligheid is juist iets waarvoor sommigen hier graag komen, ookal zijn ze pas net begonnen.