SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dit is zijn vrije dag hequote:Op woensdag 6 juli 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
Maar royco, jij bent hard aan het werk, dan kun je me helemaal niet in de gaten houden de hele tijd.
Ik zorg wel dat ik ten alle tijde tussen jou en de wodka staquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:11 schreef missbehavin het volgende:
Maar royco, jij bent hard aan het werk, dan kun je me helemaal niet in de gaten houden de hele tijd.
Nee ik heb het niet over vandaagquote:
Een goed restant van 2011.. en op mijn vakantie die over 2 dagen begintquote:
quote:
Dit klinkt bijna als een uitdaging...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat ik ten alle tijde tussen jou en de wodka sta
Hoe was de eerste helft van 2011 voor jou?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:14 schreef bhm het volgende:
[..]
Een goed restant van 2011.. en op mijn vakantie die over 2 dagen begint
Go ahead, make my day punkquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dit klinkt bijna als een uitdaging...
Voor mij matig, heb betere eerste helfden gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe was de eerste helft van 2011 voor jou?
Vakantie is lekker, ga je weg?
Aha, is goed. I double dare your chubby white ass.quote:
Waar ben ik aan begonnenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aha, is goed. I double dare your chubby white ass.
Nouquote:
vrouwen en drank zo te zienquote:
quote:
Kroatie schijnt erg mooi te zijn, leuk!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:16 schreef bhm het volgende:
[..]
Voor mij matig, heb betere eerste helfden gehad.
En ik ga naar kroatië en nog 2 weken als kamp begeleider
Heb je een stalker?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou
Ik werd gebeld door een nummer dat ik niet kende. Durfde niet terug te bellen (straks was het mijn stalker en dan weet hij zeker dat het mijn nummer is, etc) dus Miss belde terug, klaar met een nepnaam om naar te vragen.
Kreeg ze de vm van Vera. Ken ik niet, opgelost dus. Gaat Vera Miss terugbellen. Dat was niet de bedoeling.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou
Ik werd gebeld door een nummer dat ik niet kende. Durfde niet terug te bellen (straks was het mijn stalker en dan weet hij zeker dat het mijn nummer is, etc) dus Miss belde terug, klaar met een nepnaam om naar te vragen.
Kreeg ze de vm van Vera. Ken ik niet, opgelost dus. Gaat Vera Miss terugbellen. Dat was niet de bedoeling.
Hij kan het toch niet winnenquote:
quote:
Ah, oke. Lekker vaag?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Nou
van geen van beiden.. het is een verloren racequote:
Porec in de buurt geloof ik..quote:
Oh kom maar op met die Vera. Ik schrik niet snel meer.quote:
Daarom, onvoorstelbaar dat ie er überhaupt aan wil beginnenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:20 schreef clevy het volgende:
[..]
van geen van beiden.. het is een verloren race
Oh dat is zeker mooi! Vele vakanties doorgebracht daar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:20 schreef bhm het volgende:
[..]
Porec in de buurt geloof ik..
Vakantie wordt altijd geregeld, ik betaal en stap in het vliegtuig...
Goed om te horenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is zeker mooi! Vele vakanties doorgebracht daar.
tetten he.. domme dingen en machteloosheid boeien dan niet meer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom, onvoorstelbaar dat ie er überhaupt aan wil beginnen
Oh wat erg!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
OMG op twitter zag ik het voorbij komen, er is zo'm [programma over mensen die n kind willen
heb je n stel ouders:
Anoeska en Quintus
Hun kinderen:
1. Quincy
2. Nouchka![]()
Babyboom, ik zag er een stukje van ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
OMG op twitter zag ik het voorbij komen, er is zo'm [programma over mensen die n kind willen
heb je n stel ouders:
Anoeska en Quintus
Hun kinderen:
1. Quincy
2. Nouchka![]()
Jermajesty?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh wat erg!Doet me denken aan die zoon van Jermaine Jackson, Jermajesty...
Ik heb gescharreld met 1 van die deelnemers.quote:
I kid you not.quote:
Met welke?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gescharreld met 1 van die deelnemers.
Beetje eng toen ik hoorde dat het kind ook Roy heette, moest ik toch even goed terugtellen
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gescharreld met 1 van die deelnemers.
Beetje eng toen ik hoorde dat het kind ook Roy heette, moest ik toch even goed terugtellen
quote:
Maar hoe ziet jou vooruitzich van 2011 eruit?quote:
Hoi ik ben de doos met de begrafenis hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:26 schreef bhm het volgende:
[..]
Maar hoe ziet jou vooruitzich van 2011 eruit?
Op de begrafenis na.....
En dat is het enige dat telt!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Vaag mens, maar ja ze had wel beste tetten enzo.
Dat maakt alles goed he..quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Oeps..verbeterd...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi ik ben de doos met de begrafenis hoor
was ze legaal toen je dr scharrelde?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Ik wil nog wel even weg met kleine man... maar waarheen enzo..?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:21 schreef bhm het volgende:
[..]
Goed om te horen
En anderen?
Vakantie plannen?
Nog geen vaste plannen dus?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil nog wel even weg met kleine man... maar waarheen enzo..?
Ja, 18 of net 19 geloof ik.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was ze legaal toen je dr scharrelde?
Nee niet echt. Wil ws naar Italië met 'm rijden, maar het is wel een flink eind om alleen te rijden..quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
Nee niet echt. Wil ws naar Italië met 'm rijden, maar het is wel een flink eind om alleen te rijden..
Ben blij dat ik vlieg...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niet echt. Wil ws naar Italië met 'm rijden, maar het is wel een flink eind om alleen te rijden..
Oh ik wil volgend jaar op de bonnefooi met mn zoon naar Frankrijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nieuwe baan, loskomen van mijn familie, allemaal zaken waar ik heel gelukkig van word.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:26 schreef bhm het volgende:
[..]
Maar hoe ziet jou vooruitzich van 2011 eruit?
Ben je vrijdagavond in Purm?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Nieuwe baan, loskomen van mijn familie, allemaal zaken waar ik heel gelukkig van word.
Familie is overrated inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:32 schreef L-E het volgende:
Nieuwe baan, loskomen van mijn familie, allemaal zaken waar ik heel gelukkig van word.
Jammerquote:
Mwa, gedeeltelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Je moet maar net geluk hebben, vrienden kies je zelf uit, familie krijg je maar.
Ik wilde heel erg eraan vasthouden omdat mijn beide ouders dood zijn en ik in dat licht een soort van verplichting voelde om 'de boel bij elkaar te houden'. Maar ik ben het zo zat om energie te steken in mensen die alleen maar negatief zijn, ik ga me richten op de mensen die ik wel graag in mijn leven heb. Word ik echt gelukkiger van.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is gewoon zo. Dat "heilige" ideaal bestaat doorgaans alleen in sprookjes.
Ik heb een hele goed band met mijn ma en broer, maar de rest kan me toch echt gestolen worden.quote:
Dat laatste is dan ook veel belangrijker.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:37 schreef L-E het volgende:
Ik wilde heel erg eraan vasthouden omdat mijn beide ouders dood zijn en ik in dat licht een soort van verplichting voelde om 'de boel bij elkaar te houden'. Maar ik ben het zo zat om energie te steken in mensen die alleen maar negatief zijn, ik ga me richten op de mensen die ik wel graag in mijn leven heb. Word ik echt gelukkiger van.
Ja. We gaan zaterdag BBQ-en in Rotterdam en ik pik Ez op dus ga ik er vrijdag al heen.quote:
Is ook wel hoe je daar zelf mee omgaat en natuurlijk heb je dat niet altijd voor het kiezen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb een hele goed band met mijn ma en broer, maar de rest kan me toch echt gestolen worden.
Is dat die FOK-BBQ waar ik niet voor ben uitgenodigd?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. We gaan zaterdag BBQ-en in Rotterdam en ik pik Ez op dus ga ik er vrijdag al heen.
Ja maar daar is iedereen voor uitgenodigd hoor!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat die FOK-BBQ waar ik niet voor ben uitgenodigd?
Een FOK bbq?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar daar is iedereen voor uitgenodigd hoor!!
Nee NU HOEFT HET NIET MEER!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zelfs de grootste idiotenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou dan niet!!quote:
Ja een meetingquote:
Enge mensen enzoquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik snap niet dat royco1 ook komt hoorquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Enge mensen enzoIk ben heul niet eng!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben lief
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Het lijkt zo simpel. Maar het is wel ook afscheid nemen van een droom, van hoe ik het graag had gezien. Maar goed, het zij zo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook veel belangrijker.
Je komt met name deze kant op als ik aan het werk ben, het wordt verdacht. Check je eerst mijn rooster voordat je komt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou dan niet!!
Maar ik wilde je dus uitnodigen om even een borrel/fris te komen doen bij Ez vrijdag. Maar ja als je er niet bent
had het bedoeld als zelfspotquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik snap niet dat royco1 ook komt hoor
Ik was er gisteren ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Je komt met name deze kant op als ik aan het werk ben, het wordt verdacht. Check je eerst mijn rooster voordat je komt?
Ja vast, maak dat de kat wijsquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heul niet eng!!
Ik ben lief
Joebel vindt mij ook heel liefquote:
Dat merkte ik, want mijn deurbel ging niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was er gisteren ook![]()
Maar toen ging ik niet voor gezelligheid
Zelfs al had ik bij je aangebeld was het nog niet gezellig hoor. Veel huilen en depri zijn enzquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat merkte ik, want mijn deurbel ging niet.
duh.. die mag goed ge-etaleerd liggenquote:
Mag? Hij eist die plek gewoon opquote:
slim beest.. dat ga ik ook proberenquote:
Ho even ze zijn niet groot genoeg voor een volwassen mens hoor!!quote:
hoofd daar rusten is genoegquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ho even ze zijn niet groot genoeg voor een volwassen mens hoor!!
Nee precies en jij hebt een double date overleefdquote:
Vergeet niet dat Sedan mij 's ochtends al heel vroeg zagquote:
Double?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee precies en jij hebt een double date overleefd
met de dauw er overquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Sedan mij 's ochtends al heel vroeg zag
Jij wilde zo allemejezus vroeg!!quote:
om bergen te beklimmen moet je serieus vroeg beginnenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wilde zo allemejezus vroeg!!
En poez!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:56 schreef clevy het volgende:
[..]
om bergen te beklimmen moet je serieus vroeg beginnen
Ja ja..quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wilde zo allemejezus vroeg!!
En poez!
quote:
Met wie had Huppel gedate toen dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
Nee precies en jij hebt een double date overleefd
Ah oke, dat zijn details waar ik geen weet van had.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Vergeet niet dat Sedan mij 's ochtends al heel vroeg zag
Jouquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Met wie had Huppel gedate toen dan?
[..]
Ah oke, dat zijn details waar ik geen weet van had.
Prima voor een witte pistequote:
Bij dezen danquote:
Ik zie biggel nu al op jouw boobs liggenquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:57 schreef missbehavin het volgende:
Hup, dat wordt nog leuk straks als hij groter isBiggel lag ook wel eens zo, dat heeft hij toch echt af moeten leren
Weet je ook eens hoe ik me voel!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah oke, dat zijn details waar ik geen weet van had.
quote:
Mot je een tik op je bolle ogen ofzoquote:
Mannen zijn stiekem ook gewoon watjesquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:57 schreef El_Matador het volgende:
http://www.nu.nl/man/2558(...)den-dan-vrouwen.html
Ik ben gewoon liefquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:59 schreef missbehavin het volgende:
Terwijl hup juist nog zo rustig was, zo 's ochtends..
Dit is ook nieuws voor mijquote:
Dat was ook de bedoelingquote:
Zieje, eng!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mot je een tik op je bolle ogen ofzo
Oh ja, stick with the storyquote:
Dus ik heb niet in het bed van minipuber geslapen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoelingGhb, gotta love it!
Ik ben niet zo helder nu schat, sorryquote:
Ik heb zó misbruik van jullie gemaakt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus ik heb niet in het bed van minipuber geslapen?
Watjequote:
Gij sekreet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
Dat was ook de bedoelingGhb, gotta love it!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |