oh shit hey, das best heftig! Niks is meer veilig in arnhem. Motors kelderboxen alles pakken ze damn. Succes er mee tlizquote:
Titty ik weet niet waar je quote staat maar benauwd. Wat hebben ze allemaal meegenomen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh shit hey, das best heftig! Niks is meer veilig in arnhem. Motors kelderboxen alles pakken ze damn. Succes er mee tliz
Ps ik gok op oostblokkers zijn er veelst te veel in arnhem de laatste tijd
Grappig dat je dit zegt was ook mijn eerste gedachte, gister stond er zo'n raar oud wit vrachtwagentje hier achter met een Pools kenteken en die is nu dus ook weg.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
oh shit hey, das best heftig! Niks is meer veilig in arnhem. Motors kelderboxen alles pakken ze damn. Succes er mee tliz
Ps ik gok op oostblokkers zijn er veelst te veel in arnhem de laatste tijd
Tering, das echt kut zegquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Grappig dat je dit zegt was ook mijn eerste gedachte, gister stond er zo'n raar oud wit vrachtwagentje hier achter met een Pools kenteken en die is nu dus ook weg.
Maar goed hele inboedel weg, zelfs de hamsterkooi.
Is dat niet kut verzekering technisch?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:05 schreef tliciouz het volgende:
Paar maanden terug de hele boel al weg gejat, nu weer. Klotezooi. Maar toen waren de ruiten ingegooid, nu stond de deur gewoon los en was er niets kapot aan de deur. Dus vermoed dat mijn huisgenootjes de deur weer vergeten waren te sluiten ..
Ik ben bang van wel ja. Serieus als mijn huisgenootjes thuis zijn vermoord ik ze, ben echt woedend.quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is dat niet kut verzekering technisch?
Wij hebben wel ooit onze eigen voordeur opengetrapt omdat er geen braakschade wasquote:
Geen gek idee.quote:
Huh, wat is dat danquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:15 schreef Parvus het volgende:
Hey je kan nu ook posts rapporteren aan de Gestapo zie ik
Nou dankje!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:15 schreef Parvus het volgende:
Hey je kan nu ook posts rapporteren aan de Gestapo zie ik
Flink kut trouwens T
Dit titty, laat je niet verneuken door het systeem. Big brother kijkt naar je en Tupac leeft nog!!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wij hebben wel ooit onze eigen voordeur opengetrapt omdat er geen braakschade was
maar het systeem neukt je toch welquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit titty, laat je niet verneuken door het systeem. Big brother kijkt naar je en Tupac leeft nog!!!!
Dan kon ze iig wel topless foto's op fok zetten zonder gebanned te wordenquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:24 schreef Michhas het volgende:
Ach Tam, bekijk het positief, gelukkig heb je nog tepels.
Hoe kut zou het zijn als je geen tepels had.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:24 schreef Michhas het volgende:
Ach Tam, bekijk het positief, gelukkig heb je nog tepels.
Hoe kut zou het zijn als je geen tepels had.
Ik wil ze ook wel afplakken en dan een foto maken voor je?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan kon ze iig wel topless foto's op fok zetten zonder gebanned te worden
Waar wacht je op?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wil ze ook wel afplakken en dan een foto maken voor je?
Hahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je zit bijna op de 20000G, taart enzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:36 schreef tliciouz het volgende:
Nou omdat jullie zo aandringen ..Ik hapteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:58 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gij zult niet me de gevoelens der smeerlappen spelen meiske!
Ik heb je even verbeterd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ik heb gestolen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die broek lag allang ergens anders was net me tshirt aan het uit trekken. Goddamn u tliz!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je had je broek al omlaag en shit.
Met de zomerfeesten mag je hem nog wel een keer voor me uit trekken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die broek lag allang ergens anders was net me tshirt aan het uit trekken. Goddamn u tliz!!
kanniet want ik heb nooit kleren aan dan. Doe alleen een condoom om en klaar. Sorryquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met de zomerfeesten mag je hem nog wel een keer voor me uit trekken.
Condooms.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kanniet want ik heb nooit kleren aan dan. Doe alleen een condoom om en klaar. Sorry
hehe wacht maar eind dit jaar is het andersom. Dan hoop ik weer een nieuwe motor te hebben en een groen uniform te hebben. Dan wordt titty weer helemaal gekquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:16 schreef KneusTeun het volgende:
Arme bozz wordt hier helemaal gek gemaakt
Groen uniform als in militair?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe wacht maar eind dit jaar is het andersom. Dan hoop ik weer een nieuwe motor te hebben en een groen uniform te hebben. Dan wordt titty weer helemaal gek
yes als militairquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Groen uniform als in militair?Oke daar heb je me.
Dan hoop ik eind oktober weer vrijgezel te zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan hoop ik eind oktober weer vrijgezel te zijn.haha hoop het ook voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan hoop ik eind oktober weer vrijgezel te zijn.Kijkt ie je zo op de vingersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Nee joh, het was ook maar een grapje. Maar je weet maar nooit aangezien hij ook op fok zit.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
AC2 en Mafia 2 voor ¤25 gehaald.
Edit: Heeft dat dom wijf er Brotherhood ingedaan.AC2 ben ik ook mee bezig nu. Geleend van een maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mafia 2 is een grote faal. Het verhaal is wel okee. Voor de rest dikke poep.
Als ze hier al een stijfje van krijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:42 schreef KneusTeun het volgende:
Denk dat ie genoeg andere dingen van je leest![]()
Hoe je hier het hoofd gek maakt van een aantal pubers
Ik denk dat kutkabouter daarom ineens zo stil isquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ze hier al een stijfje van krijgen.
Je kon niet uit veel kiezen. Sowieso AC2 en dan Mafia 2, The Godfather 2 of Dante's Inferno.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
AC2 ben ik ook mee bezig nu. Geleend van een maat.
Mafia 2 is een grote faal. Het verhaal is wel okee. Voor de rest dikke poep.
Nee nigga.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:56 schreef SoldMayor het volgende:
Die is 25euro.
Had je ook kunnen doen:P
Heb pas paar dagen AC2. Ben pas bij chapter 2. Denk ook niet dat al die dingen ga zoeken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee nigga.
Heb je al die veren al bij AC2?
Hmm, okee. Je bedoelt dat er geen free roam is?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb pas paar dagen AC2. Ben pas bij chapter 2. Denk ook niet dat al die dingen ga zoeken.
Verder over Mafia 2. Dat spel had zo gruwelijk kunnen zijn. Die stad (new york) hebben zo mooi gemaakt maar je kan er niks gewoon helemaal niks. Verhaal loopt aan een stuk door zonder dat je iets anders kan doen. Gelukkig met die 2dlc's van Mafia 2 kun je wel gewoon van alles doen.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk dat kutkabouter daarom ineens zo stil is
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was je niet net verhuisd?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:59 schreef tliciouz het volgende:
Oh ik heb misschien een nieuwe woonruimte!![]()
een lege kelderbox??quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:59 schreef tliciouz het volgende:
Oh ik heb misschien een nieuwe woonruimte!![]()
Ik zag dit zo hard aankomen he.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jaja Captain lapo is alive and kicking!quote:
nu scherpe picasquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:06 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik zag dit zo hard aankomen he.Kom net terug van me stage. Heel de dag fietsen en brommers staan repareren.
Say hello to my little friend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit beestje is echt een ultrabaas.
Heb'k nie. Dat beest is onmogelijk stil te laten zitten.quote:
maar je beeld scherp stellen is niet heel moeilijk ofzo want die mand moet wel scherp kunnenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:12 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Heb'k nie. Dat beest is onmogelijk stil te laten zitten.
hey me tante heeft er ook zo eenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:16 schreef tliciouz het volgende:
Mijn hond is pas een baas.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |