Nee nigga.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:56 schreef SoldMayor het volgende:
Die is 25euro.
Had je ook kunnen doen:P
Heb pas paar dagen AC2. Ben pas bij chapter 2. Denk ook niet dat al die dingen ga zoeken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee nigga.
Heb je al die veren al bij AC2?
Hmm, okee. Je bedoelt dat er geen free roam is?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb pas paar dagen AC2. Ben pas bij chapter 2. Denk ook niet dat al die dingen ga zoeken.
Verder over Mafia 2. Dat spel had zo gruwelijk kunnen zijn. Die stad (new york) hebben zo mooi gemaakt maar je kan er niks gewoon helemaal niks. Verhaal loopt aan een stuk door zonder dat je iets anders kan doen. Gelukkig met die 2dlc's van Mafia 2 kun je wel gewoon van alles doen.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk dat kutkabouter daarom ineens zo stil is
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was je niet net verhuisd?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:59 schreef tliciouz het volgende:
Oh ik heb misschien een nieuwe woonruimte!![]()
een lege kelderbox??quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:59 schreef tliciouz het volgende:
Oh ik heb misschien een nieuwe woonruimte!![]()
Ik zag dit zo hard aankomen he.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jaja Captain lapo is alive and kicking!quote:
nu scherpe picasquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:06 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik zag dit zo hard aankomen he.Kom net terug van me stage. Heel de dag fietsen en brommers staan repareren.
Say hello to my little friend:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit beestje is echt een ultrabaas.
Heb'k nie. Dat beest is onmogelijk stil te laten zitten.quote:
maar je beeld scherp stellen is niet heel moeilijk ofzo want die mand moet wel scherp kunnenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:12 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Heb'k nie. Dat beest is onmogelijk stil te laten zitten.
hey me tante heeft er ook zo eenquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:16 schreef tliciouz het volgende:
Mijn hond is pas een baas.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |