die broek lag allang ergens anders was net me tshirt aan het uit trekken. Goddamn u tliz!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je had je broek al omlaag en shit.
Met de zomerfeesten mag je hem nog wel een keer voor me uit trekken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die broek lag allang ergens anders was net me tshirt aan het uit trekken. Goddamn u tliz!!
kanniet want ik heb nooit kleren aan dan. Doe alleen een condoom om en klaar. Sorryquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met de zomerfeesten mag je hem nog wel een keer voor me uit trekken.
Condooms.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:11 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kanniet want ik heb nooit kleren aan dan. Doe alleen een condoom om en klaar. Sorry
hehe wacht maar eind dit jaar is het andersom. Dan hoop ik weer een nieuwe motor te hebben en een groen uniform te hebben. Dan wordt titty weer helemaal gekquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:16 schreef KneusTeun het volgende:
Arme bozz wordt hier helemaal gek gemaakt
Groen uniform als in militair?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:18 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe wacht maar eind dit jaar is het andersom. Dan hoop ik weer een nieuwe motor te hebben en een groen uniform te hebben. Dan wordt titty weer helemaal gek
yes als militairquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Groen uniform als in militair?Oke daar heb je me.
Dan hoop ik eind oktober weer vrijgezel te zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan hoop ik eind oktober weer vrijgezel te zijn.haha hoop het ook voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan hoop ik eind oktober weer vrijgezel te zijn.Kijkt ie je zo op de vingersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Nee joh, het was ook maar een grapje. Maar je weet maar nooit aangezien hij ook op fok zit.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
AC2 en Mafia 2 voor ¤25 gehaald.
Edit: Heeft dat dom wijf er Brotherhood ingedaan.AC2 ben ik ook mee bezig nu. Geleend van een maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mafia 2 is een grote faal. Het verhaal is wel okee. Voor de rest dikke poep.
Als ze hier al een stijfje van krijgen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:42 schreef KneusTeun het volgende:
Denk dat ie genoeg andere dingen van je leest![]()
Hoe je hier het hoofd gek maakt van een aantal pubers
Ik denk dat kutkabouter daarom ineens zo stil isquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als ze hier al een stijfje van krijgen.
Je kon niet uit veel kiezen. Sowieso AC2 en dan Mafia 2, The Godfather 2 of Dante's Inferno.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
AC2 ben ik ook mee bezig nu. Geleend van een maat.
Mafia 2 is een grote faal. Het verhaal is wel okee. Voor de rest dikke poep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |