Is je profielwerkstuk zo ook geschreven of heb je het wel gewoon met leestekens gehaald of was dat niet nodig voor die voldoende of heb je die niet gekregen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:02 schreef vandermar het volgende:
DIe Jan ZIjlstra is zo'n dude die een beetje mensen "geneest" geen idee of het echt zo is maar mijn oma had kanker en nu niet meer maar nu gaat zij naar bijna al zijn diensten toe net als mijn moeder en nog wat familieleden, en dat gewoon soms 2 a 3 keer per week ook al moeten ze 400 km in totaal rijden dus heen en terug, komen ze 's nachts om 3 uur ofzo weer thuis. Prima als je er eens een keer naar toe gaat maar je kan ook te ver gaan imo.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:03 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Is je profielwerkstuk zo ook geschreven of heb je het wel gewoon met leestekens gehaald of was dat niet nodig voor die voldoende of heb je die niet gekregen?
Ik heb die film zó vaak gezien.quote:
Dit was wel een erg lange zin...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:04 schreef vandermar het volgende:
Dan schrijf ik met leestekens maar aangezien ik mee aanpas aan het niveau.....
hehehe en dan doodgaan in een auto ongelukquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:02 schreef vandermar het volgende:
DIe Jan ZIjlstra is zo'n dude die een beetje mensen "geneest" geen idee of het echt zo is maar mijn oma had kanker en nu niet meer maar nu gaat zij naar bijna al zijn diensten toe net als mijn moeder en nog wat familieleden, en dat gewoon soms 2 a 3 keer per week ook al moeten ze 400 km in totaal rijden dus heen en terug, komen ze 's nachts om 3 uur ofzo weer thuis. Prima als je er eens een keer naar toe gaat maar je kan ook te ver gaan imo.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hehehe en dan doodgaan in een auto ongelukjaaa wat gaat Jantje Zijlstra dan doen ?
Toegegeven, het niveau is niet altijd even hoog. Maar met mijn aanwezigheid wordt het gemiddelde dusver omhoog getrokken dat gebruik van leestekens wel op zijn plaats is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:04 schreef vandermar het volgende:
Dan schrijf ik met leestekens maar aangezien ik mee aanpas aan het niveau.....
[..]
hehehe en dan doodgaan in een auto ongelukjaaa wat gaat Jantje Zijlstra dan doen ?
[..]
Ik heb maar twee 'bandshirts'. Van White Denim en van Miles Davis.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:06 schreef Ezell het volgende:
Over The Beatles gesproken.. Ik heb een nieuw shirt van The Beatles.
Jij mag wel stoer zijn?!quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb maar twee 'bandshirts'. Van White Denim en van Miles Davis.
Stoer hè.
Omg ja vergeet die verjaardag maarrrrrrrrr hehehe doen wequote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JANNNNN IK ZIE HIER EEN THALYS RECLAME
TOT 9 JULI MET 50% KORTING NAAR PARIJS OMG ZULLEN WE ZULLEN WE ZATERDAG GWN GAAN JA JA JA?![]()
![]()
![]()
Guilty.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:06 schreef Etsu het volgende:
Ik durf te wedden dat KB haar Jan hierheen heeft gestuurd.
Vindt hij vast niet ergggg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omg ja vergeet die verjaardag maarrrrrrrrr hehehe doen we![]()
![]()
![]()
Bandshirtsquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:07 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik heb maar twee 'bandshirts'. Van White Denim en van Miles Davis.
Stoer hè.
Ja. Soms moet ik wat testosteron produceren om de dames wild te houden.quote:
Dan moet je ons in het echt eens meemaken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
Ezell, vind jij die twee ook niet schattig samen?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja. Soms moet ik wat testosteron produceren om de dames wild te houden.
Voetbal, das pas kut.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bandshirts
G-star man of Gio goi
Diesel ftw imo, altijd chille tenuetjes
quote:
Alles voor een deel uit Volendam komt is schattig. Kijk maar naar al die Volendamse zangers... Jan Smit jwzzzz.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:08 schreef Etsu het volgende:
Ezell, vind jij die twee ook niet schattig samen?
Veel geluk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ja. Soms moet ik wat testosteron produceren om de dames wild te houden.
Jan Smit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alles voor een deel uit Volendam komt is schattig. Kijk maar naar al die Volendamse zangers... Jan Smit jwzzzz.
[..]
Veel geluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |