?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja daar probeer ik je steeds over te bellen,neem eens op!
Je belt me echt?quote:
Je telefoon staat uitquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je belt me echt?
Moet ik mijn telefoon eens opladen denk ik
Jij hebt mijn nummer niet eensquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je telefoon staat uit?
Zeg dat dan even voortaan.
Neem nou maar gewoon op dan weet je dat ik je nummer heb.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nummer niet eens
Zo wel: PM die eens
Stukken beterquote:Op woensdag 6 juli 2011 @ 22:43 door Rauzer:
Topictitel: "[RED ROOM #1304] Hee Vaduz, wil met je onder de duz, hejahejaho!" -> "[RED ROOM #1304] Hee Vaduz, wil met je onder de duz, heeja heeja hoo!"
Ja ik dacht eerst dat ik daar te weinig ruimte voor zou hebbenquote:
Nogmaals... HE'S MINE!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Neem nou maar gewoon op dan weet je dat ik je nummer heb.
Derde keer: TYF OPquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:47 schreef Rauzer het volgende:
Vanaf morgen wordt de Red Room overigens weer TAL SC en beginnen we opnieuw met de nummering.
Graag. Dit rode licht hoef ik niet doordeweeks.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:47 schreef Rauzer het volgende:
Vanaf morgen wordt de Red Room overigens weer TAL SC en beginnen we opnieuw met de nummering.
schup m in de kutquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef Renesite het volgende:
Nou, ik ga eens mijn telefoonoplader opeisen van broer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |