Vast welquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:14 schreef stefanhaan het volgende:
Ben benieuwd of de TT mag blijven
Fipo
Dat is onze bandnaamquote:
Vind ze je echt niet leuk?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:14 schreef stefanhaan het volgende:
Ben benieuwd of de TT mag blijven
Fipo
Hehehehequote:
Dan mag de TT blijvenquote:
Geen idee kan er vrij weinig van zeggen ofso, der reacties zijn niet alsof ze me niet ziet zitten maar ook niet of ze me wel ziet zitten.quote:
Zei toch dat ze alleen wilde weten of je dat nummer leuk vondquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Geen idee kan er vrij weinig van zeggen ofso, der reacties zijn niet alsof ze me niet ziet zitten maar ook niet of ze me wel ziet zitten.
Sigh vrouwen.
Pff jah serieus je weet het met vrouwen niet, kan goed dat ze me wel ziet zitten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:18 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Zei toch dat ze alleen wilde weten of je dat nummer leuk vond
quote:
Give it time.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Pff jah serieus je weet het met vrouwen niet, kan goed dat ze me wel ziet zitten.
Maar het kan ook dat ze me niet ziet zitten.
Je kan er gewoon niks van zeggen
Vroeg je of ze jou leuk vond of et liedje? Die ik leuk vind is ook een metalhead echt supervet die luistert ook Rammstein enzoquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Pff jah serieus je weet het met vrouwen niet, kan goed dat ze me wel ziet zitten.
Maar het kan ook dat ze me niet ziet zitten.
Je kan er gewoon niks van zeggen
Dat maakt niet uit tochquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:20 schreef fixatoman het volgende:
[..]
![]()
At the gates.
Tijnbrein was me voor.
At The Gates was vet op Neurotic dit jaar.quote:
Tijnbrein is iedere man hier met alles voorquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
At The Gates was vet op Neurotic dit jaar.
Hmm ik kom altijd pas nadat er een festival is geweest erachter dat ik daar wel heen zou willen gaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
At The Gates was vet op Neurotic dit jaar.
Same here.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:24 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Hmm ik kom altijd pas nadat er een festival is geweest erachter dat ik daar wel heen zou willen gaan
Eigenlijk best wel een goed idee, in de OP.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
Gewoon in de gaten houden. Misschien moeten we hier een concertagenda gaan bijhouden.
we gaan een lijstje makenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:31 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een goed idee, in de OP.
Inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:31 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel een goed idee, in de OP.
Maak een lijstje en dan zet ik em in de OPquote:
29 juli, Neurosis, Effenaar Eindhovenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:33 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maak een lijstje en dan zet ik em in de OP
:p Net alsof ik daar naartoe ga, RAmmstein is me iets teveel van hetzelfde, en het is me te duur, maar Rammstein hoort toch echt wel in deze lijst hoor:pquote:
EMREEE, godverdomme daar is die ouwe rukker ook weerquote:
Waar en wanneer zijn er weer concerten van Rammstein in Europa? Ze zijn nu toch nog aan het touren in noord-amerika of is dat ook al afgelopen?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:45 schreef MixedEmotions het volgende:
Even in elkaar geflanst:
[ afbeelding ]
Even in elkaar geflanst:
[ afbeelding ]
Even in elkaar geflanst:
[ afbeelding ]
Even in elkaar geflanst:
[ afbeelding ]
Volgens mij 4 maart in Ahoy. Zou je even na moeten kijken. Vrijdag begint de voorverkoop. 70 euro.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Waar en wanneer zijn er weer concerten van Rammstein in Europa? Ze zijn nu toch nog aan het touren in noord-amerika of is dat ook al afgelopen?
Jah Anally Humiliated Over The Horizonquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:47 schreef RoW_0 het volgende:
Oh! We hebben een band! Vette shit mén.
Ik zorg voor de broodjes en sambal!
Zijn die vaak al uitverkocht heel snel? Moet namelijk iemand regelen om mee te gaan, wel zo gezellig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:46 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Volgens mij 4 maart in Ahoy. Zou je even na moeten kijken. Vrijdag begint de voorverkoop. 70 euro.
inbe4 edit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
Mensen boek ons wij zijn de nieuwe hit een in metalland
ze geweldig zijn ze live niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef Newbie114 het volgende:
Overigens wil ik echt heel graag naar Rammstein live
Na een hit plegen wij allemaal ritueel zelfmoordquote:
Oh wacht... Misschien moet er nog een pentagram of zo bij?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:35 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eh. Nee. Alleen als jullie überintenstruedeathsatanblackmetal spelen.
behalve ik en dan ga ik jullie skullfuckenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Na een hit plegen wij allemaal ritueel zelfmoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
behalve ik en dan ga ik jullie skullfucken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~![]()
Toch lijkt het me vet, het gaat vooral om met zo veel mensen tegelijk Rammstein te luisteren, en dat ook te weten, ik ben momenteel 1 van de 2 metalheads die elke metal leuk vind bij ons op school (voor de rest vinden nog 2 mensen Metallica leuk maar dat was het dan) dus is vaak niet zo leuk.quote:![]()
Err, het ontstond gewoon.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef RoW_0 het volgende:
ff serieus, is dit weer zo'n fok idols iets?It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Dat was wel de indruk die hij gaf hahaquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:51 schreef RoW_0 het volgende:
Ik dacht dat je skullfucken met andere mannen niet zo prettig vond"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~![]()
Skullfucken is iets anders als het aarsrapenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:51 schreef RoW_0 het volgende:
Ik dacht dat je skullfucken met andere mannen niet zo prettig vond
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Hahha,quote:"En wat bestaat, moet je niet tegengaan. Als er wind is.. dan ga je toch ook zeilen of niet dan? "
![]()
![]()
Klopt, het doet meer pijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Skullfucken is iets anders als het aarsrapenMits de tanden er nog aan zitten ofcourse.
![]()
Nee dit is de ultieme metalband die hier in dit topic ontstaan is. Over 666 jaar mensen nog steeds wie wij zijn/warenquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef RoW_0 het volgende:
ff serieus, is dit weer zo'n fok idols iets?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Daarom moet je ook voor de oogkas gaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Klopt, het doet meer pijn.Mits de tanden er nog aan zitten ofcourse.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:52 schreef Newbie114 het volgende:
Maar ik ben slapen, succes met de band.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Trustequote:Op woensdag 6 juli 2011 22:52 schreef Newbie114 het volgende:
Maar ik ben slapen, succes met de band."... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~![]()
Ik doe de solo wel, ik rag gewoon een hele minuut lang met 8 noten per secondequote:Op woensdag 6 juli 2011 22:53 schreef RoW_0 het volgende:
Mwoa.. ik zou best een vette black/thrash riffje kunnen maken.
moet in de OP gezet worden eigenlijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:45 schreef MixedEmotions het volgende:
Even in elkaar geflanst:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jigzoz zei dat hij kan drummen... Als überintenstruedeathsatanblackmetal spelenquote:
~ Tool ~![]()
Hehehe echt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:54 schreef Forskneck het volgende:
[..]
moet in de OP gezet worden eigenlijk
~ Tool ~![]()
Ik ga ook slapen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ja jij ook truste ik ga ook zo.quote:"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~![]()
Watjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou wel lachen zijn....quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:55 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Als jullie echt wat met die band gaan doen wel"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:55 schreef RoW_0 het volgende:
Watjes!NeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ Tool ~![]()
echt kapot lachen man. HAHA enzo.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar woont iedereen?
Is miss wel makkelijk om te weten voor de grimme jammsessie.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Kan 'm al op gitaar. Behalve de 'soloooooooo'quote:.
![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Kan 'm al op gitaar. Behalve de 'soloooooooo'.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Kan 'm al op gitaar. Behalve de 'soloooooooo'.
~ Tool ~![]()
Kmoet ook maar eens wat heftigere dingen op gitaar gaan spelen ipv al die hippie shit.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Juist.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:00 schreef stefanhaan het volgende:
Kmoet ook maar eens wat heftigere dingen op gitaar gaan spelen ipv al die hippie shit.![]()
![]()
Dus tot nu toe hebben we voor onze band:
Drums: Jigzoz
Gitaar: stefanhaan, Forsneck
Songteksten door : Tijnbrein & MixedEmotions
2 bassisten die stefanhaan kent?"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~![]()
kan je grunten zoals die chick van arch enemy?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:08 schreef MixedEmotions het volgende:
Dus tot nu toe hebben we voor onze band:
Hehehehe niet zo goed... Kan 't proberen hahaquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
kan je grunten zoals die chick van arch enemy?
Ik was wel al mede songtekst schrijver
Ohja en Artwork creator
~ Tool ~![]()
Hey maar.... Ik ga nu echt slapen... Val bijna om...
~ Tool ~![]()
trustequote:Op woensdag 6 juli 2011 23:13 schreef MixedEmotions het volgende:
Hey maar.... Ik ga nu echt slapen... Val bijna om...![]()
Bas: Newbie114
(2 bassisten die stefanhaan kent?)"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~![]()
hvj wjnmk ntbquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:16 schreef MixedEmotions het volgende:
Cadeautje voor 't slapengaan:
Doeii![]()
![]()
Ze is al 9 jaar getrouwd he oude hosselaarquote:
Ook een goeiemorgenquote:Damn, dus er is een band?
Nog vocalen nodig?
Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Een topic over verstandig FOK!ken.
'Roestige daken, vochtige kelders'![]()
Altijdquote:Op donderdag 7 juli 2011 07:51 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ook een goeiemorgenDamn, dus er is een band?
Nog vocalen nodig?
Iemand die verstand heeft van toetsenborden? Als ik m"n caps aan heb dan heb ik juist geen hoofdletters en andersom
Verder wil ik best de vocalen doen hoor stefanhaanAls je een goeie grunt nodig hebt dan
je kan probleem CRTL + SHIft miss dat dat het fixedquote:Op donderdag 7 juli 2011 07:57 schreef BELASTING het volgende:
Iemand die verstand heeft van toetsenborden? Als ik m"n caps aan heb dan heb ik juist geen hoofdletters en andersom
Verder wil ik best de vocalen doen hoor stefanhaanAls je een goeie grunt nodig hebt dan
Erm wat betekent dat?quote:Tuurlijk... Will you do the honors?quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:51 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ook een goeiemorgenDamn, dus er is een band?
Nog vocalen nodig?
Goedemorgen trouwens ^^
Ik ga aan 't werk... Spreek jullie later!
Een fijne (werk)dag toegewenst
~ Tool ~![]()
hou van je, wil je nooit meer kwijt, ntb weet ik niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:10 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Erm wat betekent dat?
[..]
Tuurlijk... Will you do the honors?
Goedemorgen trouwens ^^
Een fijne (werk)dag toegewenstIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Niet Te Brekenquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hou van je, wil je nooit meer kwijt, ntb weet ik niet.
Tevens Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Dank! Linker CTRL + Shiftquote:Op donderdag 7 juli 2011 07:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
je kan probleem CRTL + SHIft miss dat dat het fixedTuurlijk wil ik datquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:10 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Erm wat betekent dat?
[..]
Tuurlijk... Will you do the honors?
Goedemorgen trouwens ^^
Een fijne (werk)dag toegewenst
Ik ben nu lekker klaar met werken. Dadelijk ff douchen en wachten op m'n nieuwe mobiel
Nu dus welquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:04 schreef antidood1 het volgende:
Toevallig mensen die Cloudkicker kennen hier?
Ik mis een beetje de vocalen, is het hele album instrumentaal?
Wel interessant om even beter te gaan luisteren.![]()
Klinkt wel goedquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:04 schreef antidood1 het volgende:
Toevallig mensen die Cloudkicker kennen hier?![]()
![]()
Gaafquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:04 schreef antidood1 het volgende:
Toevallig mensen die Cloudkicker kennen hier?Kon het nog niet, maar na dit nummer gelijk de downloads aangeslingerd
Beetje een getrouwde vrouw versierenquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:56 schreef RoW_0 het volgende:
Hahah, dat deed ik ook express he.. dat hvj gebeuren
Waar moeten de teksten eigenlijk over gaan?14 SHADES OF GREY
Dood en verderf.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
Waar moeten de teksten eigenlijk over gaan?
Gezelligquote:
14 SHADES OF GREY
Ja he! Eindelijk mijn smartphone lekker fokken op bed
Welke?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef stefanhaan het volgende:
Ja he! Eindelijk mijn smartphone lekker fokken op bed
![]()
Zelfde hierquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef stefanhaan het volgende:
Ja he! Eindelijk mijn smartphone lekker fokken op bedAlleen Fok!ken wacht ik nog ff mee
Hehehehequote:Op donderdag 7 juli 2011 13:56 schreef RoW_0 het volgende:
Hahah, dat deed ik ook express he.. dat hvj gebeurenquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Beetje een getrouwde vrouw versierenBelangrijk ook: In welke taal?quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
Waar moeten de teksten eigenlijk over gaan?
~ Tool ~![]()
Fries we moeten onszelf natuurlijk onderscheidenquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:08 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Hehehehe
[..]
[..]
Belangrijk ook: In welke taal?14 SHADES OF GREY
Dus een soort Metal achtige De Kast ?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fries we moeten onszelf natuurlijk onderscheiden![]()
~ Tool ~![]()
Bij nader inzien krijgen we dan gelijk het stempel homo opgedruktquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:10 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Dus een soort Metal achtige De Kast ?
14 SHADES OF GREY
Hehehehehe doe maar niet danquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij nader inzien krijgen we dan gelijk het stempel homo opgedrukt
ff denken...
Portugees?Like me?
~ Tool ~![]()
Dat spreek ik dan weer niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:15 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Hehehehehe doe maar niet dan
ff denken...
Portugees?Like me?
![]()
Halfbloedje?14 SHADES OF GREY
rawrquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:15 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Hehehehehe doe maar niet dan
ff denken...
Portugees?Like me?
Nederland geboren, beide ouders Portugeesquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat spreek ik dan weer niet.![]()
Halfbloedje?
Ga je grommen naar me?quote:
~ Tool ~![]()
Welke talen spreek je nog meer?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:18 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Nederland geboren, beide ouders Portugees
Portugese vrouwen zijn over het algemeen erg mooi.
14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke talen spreek je nog meer?
Portugese vrouwen zijn over het algemeen erg mooi.
Erm
Nederlands, Engels, Frans en Duits... Naast Portugees dan ..."... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~![]()
Ik zou het leuk vinden dat het wel een taal is die ik ook kan uitspreken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke talen spreek je nog meer?
Portugese vrouwen zijn over het algemeen erg mooi.Gezien ik de (1 van de?) vocalist(en) ben
Engels goed?quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:25 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden dat het wel een taal is die ik ook kan uitspreken.Gezien ik de (1 van de?) vocalist(en) ben
~ Tool ~![]()
Iets anders dan Engels vind ik ook prima, zolang het geen Russisch wordt. Ik wil het zelfs speciaal gaan leren ook nog.quote:
English it's then14 SHADES OF GREY
Wauw dat noemen we dedicated to the causequote:Op donderdag 7 juli 2011 20:29 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Iets anders dan Engels vind ik ook prima, zolang het geen Russisch wordt. Ik wil het zelfs speciaal gaan leren ook nog.
Engels is ok voor mij.... Wat jij Tijnbrein?
~ Tool ~![]()
Well I don't sing/grunt English very well but you won't understand it so /carequote:Op donderdag 7 juli 2011 20:30 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Wauw dat noemen we dedicated to the cause
Engels is ok voor mij.... Wat jij Tijnbrein?![]()
Speak English or Die14 SHADES OF GREY
LOL!!!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Well I don't sing/grunt English very well but you won't understand it so /care![]()
Speak English or Die
Goeie artwork he? in OP?
~ Tool ~![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:32 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
LOL!!!!!
Goeie artwork he? in OP?![]()
![]()
Ja en nu nog een album titel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:32 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
LOL!!!!!
Goeie artwork he? in OP?
It only hurts the first time14 SHADES OF GREY
Hahahahahahahahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en nu nog een album titel.
It only hurts the first time
of...
Vaseline is for quitters?![]()
~ Tool ~![]()
Somodized at birth by the pope dat gaat onze eerste single worden14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
Somodized at birth by the pope dat gaat onze eerste single worden
Cool!"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~![]()
Met videoclip enzo. Die geband wordt door elke zender. En daardoor een culthint wordt op internet.quote:14 SHADES OF GREY
Bruutquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
Somodized at birth by the pope dat gaat onze eerste single worden
Maar bedoel je niet sodomized?
Jaaaaa vet gaaf!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met videoclip enzo. Die geband wordt door elke zender. En daardoor een culthint wordt op internet.
~ Tool ~![]()
Jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:36 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Bruut
Maar bedoel je niet sodomized?my bad
14 SHADES OF GREY
quote:Ons voltallige 1e MCD: Christianity Lies Bleeding
Met als toppers natuurlijk: ''Loving Cunt'' en '' ''Jews For Breakfast'', Gentiles For Lunch and Burning Muslims For Diner''Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:44 schreef BELASTING het volgende:
[..]Ons voltallige 1e MCD: Christianity Lies Bleeding
Met als toppers natuurlijk: ''Loving Cunt'' en '' ''Jews For Breakfast'', Gentiles For Lunch and Burning Muslims For Diner''
14 SHADES OF GREY
Ge-wel-dig!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:44 schreef BELASTING het volgende:
[..]Ons voltallige 1e MCD: Christianity Lies Bleeding
Met als toppers natuurlijk: ''Loving Cunt'' en '' ''Jews For Breakfast'', Gentiles For Lunch and Burning Muslims For Diner''![]()
Look what I just made:
Ohja en...
~ Tool ~![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en nu nog een album titel.
It only hurts the first time
@mixed emo
Portugese vrouwen zijn inderdaad mooi
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
@mixed emo
Portugese vrouwen zijn inderdaad mooi
~ Tool ~![]()
Nicequote:Op donderdag 7 juli 2011 20:51 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ge-wel-dig!![]()
Look what I just made:
[ afbeelding ]
Ohja en...
14 SHADES OF GREY
Fucking briljantquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:51 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ge-wel-dig!![]()
Look what I just made:
[ afbeelding ]
Ohja en...1. Breading Orgasmsquote:
2. Sperm For The Poor
3. Loving Cunt
4. Jews For Breakfast'', Gentiles For Lunch and Burning Muslims For Diner
5. Paraphimosis
Mocht je meer titels willen, mijn creativiteit slaat op hol.
Nu nog de teksten
14 SHADES OF GREY
Zó creatief ben ik nietquote:Daar waren jij en Mixed Emo toch voor?
Kloptquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:02 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Zó creatief ben ik nietDaar waren jij en Mixed Emo toch voor?
~ Tool ~![]()
Hahaquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:02 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Zó creatief ben ik nietDaar waren jij en Mixed Emo toch voor?
ik ga wel aan het werk
14 SHADES OF GREY
Legal Child PornographyLeuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
quote:
Kan mijn nieuwe versie naar de OP?"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~![]()
Van mij part wel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:04 schreef MixedEmotions het volgende:
Kan mijn nieuwe versie naar de OP?
Zeker die moet in de OP
14 SHADES OF GREY
Die titel!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:08 schreef BELASTING het volgende:
Even voor tussendoor.En ter inspiratie voor Tijn en Mixed Emo
Thanxquote:
~ Tool ~![]()
Kutschurft is ook een goeie inspiratiebron14 SHADES OF GREY
Je moet eens kijken wat voor vreemde titels die goregrind bandjes hebbenquote:
Ik ga morgen maar eens mijn gitaar in Drop d, met een butload distortion zetten en wat proberen.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Een mix Engels Nederlands?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Kutschurft is ook een goeie inspiratiebron
En zeker goeie inspiratiebron.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Ga je ook de leuke dingen opnemen en met ons delen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:11 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga morgen maar eens mijn gitaar in Drop d, met een butload distortion zetten en wat proberen.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Misschienquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:12 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ga je ook de leuke dingen opnemen en met ons delen?moeten jullie wel expliciete foto's posten als inspiratie voor me.
Noem eens wat?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Misschienmoeten jullie wel expliciete foto's posten als inspiratie voor me.
~ Tool ~![]()
Ik ga tuurlijk geen hints gevenquote:
Jij wilt foto's van mijn paraphimosis zien?quote:Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Wel vrouwelijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:16 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Jij wilt foto's van mijn paraphimosis zien?
Bestaat geen vrouwelijke versie van he?quote:![]()
Eeeewwww"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~![]()
Dat krijgen vrouwen niet.quote:
Dan maar kutschurft hé.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
Ik had het over vrouwelijk schoon, jullie barbaren.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Moet je niet bij mij wezen. Ik ben ook maar een lelijke vent met een bierbuik.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:19 schreef stefanhaan het volgende:
Ik had het over vrouwelijk schoon, jullie barbaren.
Oke negers, ik ga even wat opnemen gewoon wat random shit die in me op komt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Maar luitjes uit metaalland. Mijn bed schreeuwt om aandacht, dus die ga ik eens lekker beslapenWelterusten iedereen
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:25 schreef stefanhaan het volgende:
Oke negers, ik ga even wat opnemen gewoon wat random shit die in me op komt.![]()
~ Tool ~![]()
dTis half 10?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:25 schreef BELASTING het volgende:
Maar luitjes uit metaalland. Mijn bed schreeuwt om aandacht, dus die ga ik eens lekker beslapenWelterusten iedereen
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:25 schreef BELASTING het volgende:
~ Tool ~![]()
Morgen om 5u op. Gewoon werken morgen. En heb na een flink aantal nachten amper slapen nu wel ff m'n slaap nodig.quote:
rotten.com is wel een goeie inspiratiebron14 SHADES OF GREY
Ja dat zijn echt gore foto's...quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
rotten.com is wel een goeie inspiratiebron
Nog een titel:
Railway decapitation
~ Tool ~![]()
Ok, ik heb ff iets opgenomen van iets bestaands wat wel epic klinkt.
en de solo wingde ik maar wat.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik heb zo waar nog teksten liggen die best wel grof zijn.
Titels als:
Deflowered at the morgue
The ancient art of fist fucking14 SHADES OF GREY
Zijn dat ook titels?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb zo waar nog teksten liggen die best wel grof zijn.
Titels als:
Deflowered at the morgue
The ancient art of fist fucking
~ Tool ~![]()
Reageer op dat mp3tje dammid XDIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik ga zo luisteren. Hebquote:
aan staan ..."... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~![]()
You dissapoint me.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:34 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ik ga zo luisteren. Heb
aan staan ...
oh, nee... Echt... Bijna afgelopen... Nog 1 minuut ...quote:"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~![]()
Ja met tekst enzo. Toen ik 20/21 was heb ik best veel van dat soort teksten geschreven.quote:14 SHADES OF GREY
Coolquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja met tekst enzo. Toen ik 20/21 was heb ik best veel van dat soort teksten geschreven.
~ Tool ~![]()
Ik voel me genegerd. Tijn godverdomme luister. XDIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
awwww
Er staat 'For MixedEmo' bij
~ Tool ~![]()
Ook serieuze teksten over hoe ik voel. Die wil ik eigenlijk nog wel een keertje gaan gebruiken in een serieuze band. Doom/post/progquote:14 SHADES OF GREY
Yep speciaal voor jou he.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
I didquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
Ik voel me genegerd. Tijn godverdomme luister. XD
14 SHADES OF GREY
Geef dan facking een comment. sjaakquote:
Klinkt goed. Ben benieuwdquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook serieuze teksten over hoe ik voel. Die wil ik eigenlijk nog wel een keertje gaan gebruiken in een serieuze band. Doom/post/progIk schrijf ook spul ...
~ Tool ~![]()
quote:
Heb 't geluisterd![]()
~ Tool ~![]()
Brutalquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Geef dan facking een comment. sjaak
Ik zal eens wat opzoekenquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:37 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ben benieuwdIk schrijf ook spul ...
14 SHADES OF GREY
zal er eens iets achter zettenIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
woah dit klinkt echt bruut.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
You can see the sun shine. All I can see is the rain.
You can see the flowers blooming. All I can see is them decay.
You can feel love. All I can do is feel pain.
Why am I like this? Why do I feel like this? Why do I see everything black?14 SHADES OF GREY
Wacht ik zal je iets van mij laten lezen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
You can see the sun shine. All I can see is the rain.
You can see the flowers blooming. All I can see is them decay.
You can feel love. All I can do is feel pain.
Why am I like this? Why do I feel like this? Why do I see everything black?"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~![]()
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:42 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Wacht ik zal je iets van mij laten lezen.
14 SHADES OF GREY
The inner beast growlsquote:
At the seeping agony,
At the void within my heart
Life’s devoid of pleasures,
The blackness of my soul
Drowns me from inside
These scars that are left,
The echoes of putrefied
Lingering deep down
The heart I once loved
Tore at my own sanity
And left me, crumbling
Dit is niet m'n beste spul hoor..
~ Tool ~![]()
Hell yeahquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:43 schreef stefanhaan het volgende:
http://yourlisten.com/channel/content/98493/bruut
14 SHADES OF GREY
Dat is al beter dan het meeste wat ik geschreven hebquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:44 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
The inner beast growls
At the seeping agony,
At the void within my heart
Life’s devoid of pleasures,
The blackness of my soul
Drowns me from inside
These scars that are left,
The echoes of putrefied
Lingering deep down
The heart I once loved
Tore at my own sanity
And left me, crumbling
Dit is niet m'n beste spul hoor..
14 SHADES OF GREY
krijg het warm hier van dat stevige gescheurIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Bruutquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:43 schreef stefanhaan het volgende:
http://yourlisten.com/channel/content/98493/bruut
~ Tool ~![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is al beter dan het meeste wat ik geschreven heb
~ Tool ~![]()
Ik ben ook niet zo goed in engels. Dat helpt.quote:
14 SHADES OF GREY
Engels is voor mij eigenlijk makkelijker dan Nederlands...quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo goed in engels. Dat helpt.
Geen idee waarom
~ Tool ~![]()
In het Nederlands schrijven vind ik stom.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:49 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Engels is voor mij eigenlijk makkelijker dan Nederlands...
Geen idee waarom
14 SHADES OF GREY
Ik heb een hekel aan de Nederlandse taal... Maar ik schrijf wel soms gedichten in 't Nederlands...quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In het Nederlands schrijven vind ik stom."... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~![]()
Fack het werd te warm moest stoppenIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Ik hou het wel bij engels steenkoolengelsquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:52 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de Nederlandse taal... Maar ik schrijf wel soms gedichten in 't Nederlands...
14 SHADES OF GREY
Hehehe goed planquote:Op donderdag 7 juli 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij engels steenkoolengels
[ Bericht 21% gewijzigd door MixedEmotions op 07-07-2011 22:05:41 ]"... Cold silence has a tendency to atrophy any sense of compassion ..."
~ Tool ~![]()
Frans is een mooie taal voor gedichten. Snap er geen bal van maar dat moet niet uitmaken want anders snap ik het ook niet.![]()
Heerlijk lekker op bed liggen met mijn phone whiskey en judge dredd op tv
Sounds like funquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:07 schreef stefanhaan het volgende:
Heerlijk lekker op bed liggen met mijn phone whiskey en judge dredd op tv
Hey luitjes ik ga slapen....
~ Tool ~![]()
waarom gaat iedereen zo vroegquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:07 schreef MixedEmotions het volgende:
[..]
Sounds like fun
Hey luitjes ik ga slapen....
Weltrusten iedereen![]()
Ik ga ook zo slapen14 SHADES OF GREY
Spreek jullie morgen luitjes , was weer gezellig
~ Tool ~![]()
hmmm. Porn op een smartphone zou het werken... Eens zienquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
Weltrusten iedereen![]()
Ik ga ook zo slapenIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Is echt kolere, scherm te kleinquote:Op donderdag 7 juli 2011 22:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hmmm. Porn op een smartphone zou het werken... Eens zien![]()
![]()
Hippie.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:31 schreef stefanhaan het volgende:
http://yourlisten.com/channel/content/98492/Random
Bitches![]()
Het hele album is instrumentaal, het is een project van één man, met gastmuzikanten neem ik aanquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nu dus wel
Ik mis een beetje de vocalen, is het hele album instrumentaal?
Wel interessant om even beter te gaan luisteren.
Ik denk juist dat vocalen niet echt zouden passen, maar goed ieder zijn smaak
Geen garantie.![]()
Als dat je manier is om iedereen welterusten te wensen...quote:
Slaap zacht zou ik zeggen, gelijk een haai in de golven.![]()
![]()
(Baudelaire _0_ )![]()
ja merkte het en nergens fatsoenlijke. Sites.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Meeste sites doen het gewoon bij mij hoor...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja merkte het en nergens fatsoenlijke. Sites.![]()
Sterkte, je krijgt van mij geen kusje hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:56 schreef RoW_0 het volgende:
goedemorgen, en ik ben weer weg naar mortuarium schiphol. Kusjesja maar je word doorgestuurd naar zo'n schijt mobiele versie waar je niet fatsoenlijk kan zoekenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Meeste sites doen het gewoon bij mij hoor...
Wtf gebeld worden op mijn nieuwe telefoon, nummer onbekend. Nice.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Dat wel maar ik kijk zon filmpje toch maar 1 keer dus waarom zou ik zoekenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:10 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Sterkte, je krijgt van mij geen kusje hoor
[..]
ja maar je word doorgestuurd naar zo'n schijt mobiele versie waar je niet fatsoenlijk kan zoeken![]()
![]()
Ik ben meestal niet tevreden bij het eerste filmpje dus dat duurt ffquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:44 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat wel maar ik kijk zon filmpje toch maar 1 keer dus waarom zou ik zoeken
Op de voorpagina staan er minimaal 2. Echte bazen zijn tijdens die 2de allang klaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben meestal niet tevreden bij het eerste filmpje dus dat duurt ff![]()
Vette muziek Stefan
Als hij nu al uitverkocht is niet... 'quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:32 schreef fixatoman het volgende:
newbie, je hebt zeker geen kaartje voor Rammstein kunnen scoren?
Jij wel?![]()
Is dit ook toegestaan in het metaal topic?
Industrial klinkt ook wel vet op z'n tijd
Als ik de baas over dit topic was zou ik je levend verbranden aan een omgekeerd kruis en daarna je ingewanden opeten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:05 schreef BELASTING het volgende:
Is dit ook toegestaan in het metaal topic?
Industrial klinkt ook wel vet op z'n tijd![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:07 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Als ik de baas over dit topic was zou ik je levend verbranden aan een omgekeerd kruis en daarna je ingewanden opeten.Bon apentiet!
Volgens mij had hij alles zelf ingespeeld.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:51 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Het hele album is instrumentaal, het is een project van één man, met gastmuzikanten neem ik aan
Ik denk juist dat vocalen niet echt zouden passen, maar goed ieder zijn smaakO)))![]()
Binnen 1,5 uur schijnbaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:49 schreef Newbie114 het volgende:
Maar zijn de rammstein kaartjes al uitverkocht dan? (ja ik ben te lam om zelf te kijken)
![]()
Wajoo das snel. Nouja, Rammstein moet maar even wachten, het is al erg zat dat ik niet naar sonisphere in Frankrijk mag dit jaar -.-quote:![]()
dat krijg ie als je zo jong bent hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wajoo das snel. Nouja, Rammstein moet maar even wachten, het is al erg zat dat ik niet naar sonisphere in Frankrijk mag dit jaar -.-
Goedenavond luitjes
~ Tool ~![]()
Is wel een goeie songtekst trouwensquote:14 SHADES OF GREY
Lol, vind je? Was geheel niet de bedoeling dat dat zo uitkwamquote:
Goedenavond jongedame.quote:
Dat stukje over dat kruis enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:10 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Lol, vind je? Was geheel niet de bedoeling dat dat zo uitkwam14 SHADES OF GREY
Wou al zeggenquote:Maar nu je het zegt.. Je hebt zeker gelijk.
Wil je liever oud genoemt worden?quote:
Nu nog in het engels vertalenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:14 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Wou al zeggenMaar nu je het zegt.. Je hebt zeker gelijk.
14 SHADES OF GREY
Neequote:
Wat heb ik gemist aan conversatie?
~ Tool ~![]()
Crucified, Burned and Eaten By Lucifer
Sorry, ben alleen goed in de titels verzinnen.Leuker kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:18 schreef BELASTING het volgende:
Crucified, Burned and Eaten By Lucifer
Sorry, ben alleen goed in de titels verzinnen.
14 SHADES OF GREY
Teksen voor jou en Mixed Emoquote:![]()
Iemand anders mag even een nieuw topic maken, even druk bezig naast Fok!
'Roestige daken, vochtige kelders'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: