de gasten hebben tot nu toe weinig toegevoegd. Alleen denny en gerd maken de showquote:
Ben heeft nog weinig gezegd inderdaad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Veel minder dan gister, maar komt voornamelijk door Ben.
Hopelijk blijft dat zo. Want als hij zn klep opendoet komt er alleen maar kak uit, zelfde geldt voor die NRC gast trouwens; vond hem al niks bij DWDD altijd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ben heeft nog weinig gezegd inderdaad.
Treffende omschrijving.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef One_of_the_few het volgende:
Danny vind ik meesterlijk. Bij grappen lacht hij een beetje klunzig, bij het onderwerp twitter begint hij te patsen als een klein kind met een nieuwe speelgoedauto. heeft soms de uitstraling van een suffe ict-nerd, maar weet inhoudelijk over wielrennen het meest.
Gisteren was de beste uitzending tot nu toe iddquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Veel minder dan gister, maar komt voornamelijk door Ben.
Matige vangst, is dit de missverkiezing van de lokale kermis?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
De linkse dus morgen!
Maar ook deze is zeker niet slechtquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gisteren was de beste uitzending tot nu toe idd
trollen party?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:40 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[ afbeelding ]
De linkse dus morgen!
Ik hoor hem weinig op eurosport, sporza ftw, maar hij is goed hierquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:37 schreef One_of_the_few het volgende:
Danny vind ik meesterlijk. Bij grappen lacht hij een beetje klunzig, bij het onderwerp twitter begint hij te patsen als een klein kind met een nieuwe speelgoedauto. heeft soms de uitstraling van een suffe ict-nerd, maar weet inhoudelijk over wielrennen het meest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |