SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wordt toch niet weer PTA 2.0 he?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:39 schreef JoeyT het volgende:
Nieuw project... In de trein... Treinen is tof!
Ze mag ze houden, ik heb er al eenquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:53 schreef Barbusse het volgende:
Zonder bh-maat geen baan als kleuterjuf WTF
Wat een baas als je dat met droge ogen kan zeggen!quote:"Deze fout is duidelijk te wijten aan medische redenen"
Jamaar tettenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee jullie altijd en eeuwig met tieten
Wat ga je wokken?quote:
Het is voor jou wel moeilijk mensen in hun waarde te laten, he?quote:
Omdat hij vega shit niet blieft?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is voor jou wel moeilijk mensen in hun waarde te laten, he?
Hij hoeft 't niet te etenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat hij vega shit niet blieft?
Hij heeft groot gelijk.
Jij ook niet.quote:
Eens met deze manquote:
Nomm nomm nommquote:
Ja, duh. We haven´t even begun to scratch the surface of me being right.quote:
Wat een interessante krantquote:
Komkommernieuws?quote:
Jawel. Anders verhonger ik. Je zal maar geen groente etenquote:
Altijd nog beter dan geen vlees etenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Anders verhonger ik. Je zal maar geen groente eten
Beestenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Anders verhonger ik. Je zal maar geen groente eten
Jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan geen vlees eten
Zei je wat? Ik was een beetje afgeleidquote:
Dans ze!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beesten
En nu ga ik douchen, beesten vreten en dansen.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, duh. We haven´t even begun to scratch the surface of me being right.
Het is een continue strijd tegen de tijd om alles eruit te halen wat er in zitquote:
Jij ook alquote:
Wrom?quote:
Gaafquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]![]()
Ik heb vandaag een bootje gekocht
Ik ben de hele dag al zo moe.quote:
Lekker verder slapen dusquote:
Oh nu krijg ik trekquote:
Ik ga morgen weer BBQ-enquote:
Zoals het hoort te zijn in het levenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer BBQ-enOp het strand
Met bier
En dames in bikini
Jij ongelooflijk wijf!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer BBQ-enOp het strand
Met bier
En dames in bikini
Wij mogen datquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee jullie altijd en eeuwig met tieten
Daarom is dit dus ook mijn levenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zoals het hoort te zijn in het leven![]()
![]()
Jaloers?quote:
Ja en dan?! Ik ben een man hoor! Kan maar 1 ding tegelijk..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom is dit dus ook mijn leven![]()
![]()
[..]
Jaloers?Jij hebt een bootje, vaar ergens naartoe waar ze BBQ´s hebben met dames in bikini!
Neequote:
De kunst is om het in de juiste volgorde te doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja en dan?! Ik ben een man hoor! Kan maar 1 ding tegelijk..
Of kwijlen naar vrouwen in bikini, of kwijlen omdat ik bier heb, of kwijlen omdat ik BBQ.. Kan toch niet multitasken en kwijlen om alles tegelijk
Kom een keer langs....quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil dat er verdomme eens voor mij gekookt wordt
Dat regel jij toch heul simpel?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil dat er verdomme eens voor mij gekookt wordt
Ha gadver, weer iets om te lerenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De kunst is om het in de juiste volgorde te doen
En als je echt een gevorderde speler bent, kwijl jij op de dames in bikini op het strand, terwijl zij de BBQ regelen en jou je bier komen brengenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ha gadver, weer iets om te lerenen ik snap al zo weinig...
Dat denk jij maar. Het is mij al vaker beloofd.. maar gebeuren ho maar.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:36 schreef Barbusse het volgende:
Godver, nu heb ik mezelf honger aangepraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme MissBquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat denk jij maar. Het is mij al vaker beloofd.. maar gebeuren ho maar.
Ik zeg net; kom maar langsquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat denk jij maar. Het is mij al vaker beloofd.. maar gebeuren ho maar.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Dat zijn volgens mij erg smakelijke burgersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Zie je, al weer zo'n halfslachtige poging..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme MissBIk wil best wel eens voor je koken hoor....maar ik denk dat het niet echt vers meer is tegen de tijd dat het bij jou is....
Kun jij überhaupt een beetje koken?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]MorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomm nomm nomm
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zien er zeker goed uit jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij erg smakelijke burgers
quote:
Nou, de salade bij de BBQ hoeft in ieder geval geen dressing meer, zure mutsquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, al weer zo'n halfslachtige poging..
[..]
Kun jij überhaupt een beetje koken?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, de salade bij de BBQ hoeft in ieder geval geen dressing meer, zure muts
En ik heb alvast dit geregeld voor op de BBQquote:
Ja, niet op ons afreageren dan graagquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was net wakker geschrokken, zit nog te gapen. Echt te weinig slaap gehad van het weekend.
Ook lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik heb alvast dit geregeld voor op de BBQ![]()
[ afbeelding ]
Als ik een stuk mag wil ik dat ook wel voor je doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:44 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ben bijna te lui om een pizza in de oven te schuiven
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, niet op ons afreageren dan graagAnders trek ik mijn aanbod in.
Yups, heb voordat ik ging werken een marinade van knoflook, kruiden en port gemaakt. Daar liggen ze nu inquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook lekkerWel alvast aan het marineren hoop ik
Verwacht geen Michelin restaurant sterrenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, al weer zo'n halfslachtige poging..
[..]
Kun jij überhaupt een beetje koken?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verwacht geen Michelin restaurant sterren
Als ik in NL ben wil ik best wel een keer voor je koken hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof het er anders wel van komt..
Hoelaat aan tafel morgen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yups, heb voordat ik ging werken een marinade van knoflook, kruiden en port gemaakt. Daar liggen ze nu in
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik in NL ben wil ik best wel een keer voor je koken hoor.Herstel; totdat je de zure muts uit ging hangen wilde ik best wel een keer voor je koken.
Zie UIquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zijn er hier al tetten gesignaleerd?
Hier wel, ik weet niet hoe het bij jou is..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zijn er hier al tetten gesignaleerd?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
Maar spez, zolang je een biefstuk perfect kan bereiden, zit je wel goed.
Lui als ik ben laat ik dat afhangen van hoe laat de dames met BBQ aankomen op het strandquote:
Mijn favo tieten van het moment zijn vanochtend weer vertrokkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier wel, ik weet niet hoe het bij jou is..
Ah, maar je had ze tenminste even.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn favo tieten van het moment zijn vanochtend weer vertrokken
Hier zijn ze nogquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn favo tieten van het moment zijn vanochtend weer vertrokken
Ik heb er van genotenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, maar je had ze tenminste even.
Te laatquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik een stuk mag wil ik dat ook wel voor je doen.
Dat lijkt me een goede reden om te laat op je werk te komen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb er van genoten
wel laat op mn werk
Volgende keer?quote:
Het was om meer dan 1 reden niet zo handig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede reden om te laat op je werk te komen.
Na werk is meestal handigerquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het was om meer dan 1 reden niet zo handig.
Op het werk in elk geval nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Na werk is meestal handiger
Meer tijd ook vaak
quote:
Nu nog even je lieftallige zelf tegen mij zijn en dan komt het misschien weer goed.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
Zie je barb, ik word weer een beetje wakker en al wat meer mijn lieftallige zelf.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu nog even je lieftallige zelf tegen mij zijn en dan komt het misschien weer goed.
Wakker gepijpt wordenquote:
Haha, snack tussendoor is niet gek. Gek genoeg vinden je collega's het wat minder begrijpelijk as je ertussen 'wipt'quote:
quote:
Als je daar aandacht voor hebt, weet je ook niet wat aantrekkingskracht is..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja lekker stinken uit je bek enzo
Jeetje barb, wat ben je streng!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Haha ja, dan ligt de verkeerde in je bed.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je daar aandacht voor hebt, weet je ook niet wat aantrekkingskracht is..
Die hoeven toch niet alles te wetenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Haha, snack tussendoor is niet gek. Gek genoeg vinden je collega's het wat minder begrijpelijk as je ertussen 'wipt'
Ja vleeschquote:
Vleeschpiemels schijnt, geen bloedpiemelsquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dank je, ik zag vlees voorbijkomen
Oeh, spannend! Succes dan meisje!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
goed, nog maar even aan de studie, herkansing morgen als ik die haal heb ik de helft van mn master in 1x in the pocket
Ja iedereen behalve ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef ntm het volgende:
even tussendoor hoormaar het lijkt tegenwoordig alsof bijna iedereen in een relatie zit, hebben jullie dat gevoel niet?
Succes morgen M&M, je kan het!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
goed, nog maar even aan de studie, herkansing morgen als ik die haal heb ik de helft van mn master in 1x in the pocket
Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef ntm het volgende:
even tussendoor hoormaar het lijkt tegenwoordig alsof bijna iedereen in een relatie zit, hebben jullie dat gevoel niet?
dank je welquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, spannend! Succes dan meisje!
Gelukkigquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je bent hier niet de enige single hoor
en 60% wel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dank je weltis wel open boek tentamen maar dat zijn juist de valkuilen 40+% had tentamen niet gehaald
Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef ntm het volgende:
No shit sherlock, maar 40% met een onvoldoende is veel en ik weet zelf wel dat ik tuijdens het blok te weinig heb gedaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
en 60% wel.
en das meer dan de helft
Jij nooit natuurlijk!quote:
Volgend jaar dan, eet naar 1x per jaar pizzaquote:
da nie veel..quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:07 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Volgend jaar dan, eet naar 1x per jaar pizza
Pizza 'lekker eten'? Ach toe zeg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Veel te weinig voor zulk lekker eten
En dat wil je voor mij niet veranderen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:07 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Volgend jaar dan, eet naar 1x per jaar pizza
ik maak 'm zelf.. doe niet aan diepvries meuk ofzoquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon zeikwijf wil ik je ook wel noemen hoor
Ja het is en blijft een goed plan. Ga jij vast zoeken naar een woonboot?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Een woonboot, veertig katten, en twee paar tetten. Meer hebben wij niet nodig.
wat moet je met die katten dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is en blijft een goed plan. Ga jij vast zoeken naar een woonboot?
Zo'n woonboot is nog duur ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Een woonboot, veertig katten, en twee paar tetten. Meer hebben wij niet nodig.
werk ze.. niet te moe worden hequote:
True. Ik ken een stel dat er een heeft, ik benijd ze niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n woonboot is nog duur ook.
Heb er ook weleens voor gekeken.
Dank jequote:
Nou daar gaat ons geniale plan...quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:16 schreef L-E het volgende:
[..]
True. Ik ken een stel dat er een heeft, ik benijd ze niet.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Werkse
Hier ook even vantussen, nog zat te doen helaas...
ach,., je bent toch een wijf met kloten? bouw dan zelf zo'n ark!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou daar gaat ons geniale plan...
Maar zou wel een woonboot willen hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:16 schreef L-E het volgende:
[..]
True. Ik ken een stel dat er een heeft, ik benijd ze niet.
Ik vermoed dat we daar net zo goed in zijn als in plinten leggen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:18 schreef clevy het volgende:
[..]
ach,., je bent toch een wijf met kloten? bouw dan zelf zo'n ark!
Ik wil de Lego brandweerboot.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar zou wel een woonboot willen hebben.
Wil sowieso een boot hebben
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we daar net zo goed in zijn als in plinten leggen.
een is genoegquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu ben ik best handig verder hoor, maar ik weiger zo'n butch wijf te worden die arken bouwt.
Precies. Emancipatie kent ook zijn grenzen natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu ben ik best handig verder hoor, maar ik weiger zo'n butch wijf te worden die arken bouwt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jeetje barb, wat ben je streng!Moet je maar niet het verwende nest uithangen jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Voor peuter of jezelf?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet je maar niet het verwende nest uithangen jij
Je bent het de laatste tijd veuls te vaak, en dan ook nog zonder vodka. Dat moet even afgekapt worden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah toe, af en toe mag ik dat toch wel?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor Peuter. Maar ik speel er zelf ook graag mee hoor. Lego.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent het de laatste tijd veuls te vaak, en dan ook nog zonder vodka. Dat moet even afgekapt worden.
Mama, krijg ik nu alwéér lego?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor Peuter. Maar ik speel er zelf ook graag mee hoor. Lego.
quote:
Ruilenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Als-ie dat ooit flikt, geef ik 'm weg.![]()
Dat kind dan he, de lego niet, dat hou ik.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ruilenvoor een kind dat wel van lego houdt. Ik wil dat kind wel zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
"Ik wil dat kind wel zijn". Freaky shit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ruilenvoor een kind dat wel van lego houdt. Ik wil dat kind wel zijn
Nee ik wil gewoon een moeder die mij wel liefdevol behandeld. Kind zijn dat heb ik al gedaanquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Als-ie dat ooit flikt, geef ik 'm weg.![]()
Dat kind dan he, de lego niet, dat hou ik.
quote:In de aanbieding: Kind. Reden van verkoop: Te oud om met Lego te spelen volgens zichzelf, dus zinloos.
Iedereen verdient zo'n moeder Tijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ik wil gewoon een moeder die mij wel liefdevol behandeld. Kind zijn dat heb ik al gedaan
Idd best wel engquote:
drijfbloem!quote:
TETTEN!quote:
eindelijk rust!quote:
Waarom dequote:
Is goed verwoord toch zo?quote:
Ik heb er eentjequote:
Je kent dat nummer van KvK over je ouders willen inruilen? Dat wilde ik als kind dus echt serieus.quote:
L_E wil mij ook al nietquote:
Het liedje in kwestie ken ik niet, maar ik ken het gevoel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kent dat nummer van KvK over je ouders willen inruilen? Dat wilde ik als kind dus echt serieus.
en is dat wederzijds?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is niet persoonlijk, ik wil bijna niemand.
* Lotusss geeft tijntje een dikke knuffelquote:
Bijna niemand? Wie wel dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Die aandacht over kindermishandeling tegenwoordig maakt mij ook boos. Waar was die aandacht 20 jaar geleden?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Het liedje in kwestie ken ik niet, maar ik ken het gevoel.
Gelukkigquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Dank jequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
* Lotusss geeft tijntje een dikke knuffel
Jamaarnupoepikbijnainmijnbroekvannieuwsgierigheidquote:
Misschien kun je het omdraaien. Helaas was die aandacht er toen niet, maar gelukkig voor de kinderen nu is die aandacht er wel. Zodat een aantal ervan niet hetzelfde hoeft door te maken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die aandacht over kindermishandeling tegenwoordig maakt mij ook boos. Waar was die aandacht 20 jaar geleden?
Dat gaat stinken hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaarnupoepikbijnainmijnbroekvannieuwsgierigheid![]()
Doe er wat aan dan, snel!quote:
Zo probeer ik het ook te zien. Alleen dat is wel moeilijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien kun je het omdraaien. Helaas was die aandacht er toen niet, maar gelukkig voor de kinderen nu is die aandacht er wel. Zodat een aantal ervan niet hetzelfde hoeft door te maken.
Nee, je moet het gewoon vertellen, niet je hand ertegenaan drukken...quote:
Familie is zooo lastig en ingewikkeld, het is echt mijn nummer 1-bron van verdriet en gepieker.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo probeer ik het ook te zien. Alleen dat is wel moeilijk
Nee, daar zullen mijn ouders eerst moeten toegeven dat ze fouten hebben gemaakt en sorry zegen. En dat zullen ze denk niet snel doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Familie is zooo lastig en ingewikkeld, het is echt mijn nummer 1-bron van verdriet en gepieker.
Het zelf krijgen van een kind maakt het voor mij 'makkelijker', gek genoeg. Nu kan ik geven wat ik vond dat ik zelf nodig had als kind, wat ik heb gemist. Alsof ik het verleden een klein beetje kan kleuren.
Kun jij je ouders vergeven?
ws wsquote:
Heb jij excuses nodig alvorens je kan vergeven?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, daar zullen mijn ouders eerst moeten toegeven dat ze fouten hebben gemaakt en sorry zegen. En dat zullen ze denk niet snel doen.
Ja, vooral omdat ze doen of het allemaal wel meeviel, etc.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb jij excuses nodig alvorens je kan vergeven?
Stel dat ze nooit excuses maken, wat dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat ze doen of het allemaal wel meeviel, etc.
Ik verwacht eigenlijk dat ze dat nooit zullen doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Stel dat ze nooit excuses maken, wat dan?
Je hebt nog contact met ze?
Wat rot dat je je verplicht voelt om contact met ze te hebben omdat je verder niemand hebtquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk dat ze dat nooit zullen doen.
Ja, en dat is vooral omdat ik verder niemand heb. En het blijven nog steeds mijn ouders. Geen contact meer met ze hebben is geen optie
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat rot dat je je verplicht voelt om contact met ze te hebben omdat je verder niemand hebt
Ik snap alleen dat geschminkte gezicht niet zoquote:
Smegmaquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik snap alleen dat geschminkte gezicht niet zo
Zo lopen ze hier ook rondquote:
Why did I ask?quote:
Oh bah. Is daar geen potje voor, voor jou?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
Pfff al die eigen bijdragen van de hulp voor kleine man gaat in de papieren lopen, ¤40 per maand voor het een, ¤240 voor het andere...
Maltaquote:
Damn....quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
Pfff al die eigen bijdragen van de hulp voor kleine man gaat in de papieren lopen, ¤40 per maand voor het een, ¤240 voor het andere...
Is er geen asiel waar je hem kwijt kan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
Nee. Er wordt een heleboel vergoed via mijn verzekering, maar je hebt toch altijd eigen risico dingen.. Onderzoek nu, duurt 24 uur, met een tientje eigen risico per uur.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh bah. Is daar geen potje voor, voor jou?
Jij denkt dat ik hier continue foto´s loop te maken voor jullie fap-behoeftes?quote:
Maar eigen risico kan toch niet meer zijn dan 170 (zoiets?)?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Er wordt een heleboel vergoedt via mijn verzekering, maar je hebt toch altijd eigen risico dingen.. Onderzoek nu, duurt 24 uur, met een tientje eigen risico per uur.
Doe nou niet alsof je betere dingen te doen hebt, dan zat je hier niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik hier continue foto´s loop te maken voor jullie fap-behoeftes?
Maar toch zeker niet allemaal met zo'n figuur?quote:
Nee niet het wettelijk eigen risico, dat komt daar nog eens bovenop..quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar eigen risico kan toch niet meer zijn dan 170 (zoiets?)?
Wellicht kun je zulke dingen terugkrijgen van de belastingdienst?
Ik zit op mijn werk nuquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je betere dingen te doen hebt, dan zat je hier niet.
Nee, dat dan weer helaas nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar toch zeker niet allemaal met zo'n figuur?
Serieus? Dat is iets anders dan het 'gewoon' eigen risico?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niet het wettelijk eigen risico, dat komt daar nog eens bovenop..
Wat voor keuze heb ik? Helemaal alleen zijn?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat rot dat je je verplicht voelt om contact met ze te hebben omdat je verder niemand hebt
Ja, ik ben de Malta-correspondent voor Fok!quote:
Ja. Dus in eerste instantie haalt de verzekering de vergoeding van die 170 af, die moet ik dus sowieso betalen. Ben ik daar doorheen, dan wordt alles vergoed, behalve dus het stuk eigen risico.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Serieus? Dat is iets anders dan het 'gewoon' eigen risico?
Zou dat niet beter zijn, serieus?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor keuze heb ik? Helemaal alleen zijn?
Again, damn....quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Dus in eerste instantie haalt de verzekering de vergoeding van die 170 af, die moet ik dus sowieso betalen. Ben ik daar doorheen, dan wordt alles vergoed, behalve dus het stuk eigen risico.
Wat een eikels.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja. Dus in eerste instantie haalt de verzekering de vergoeding van die 170 af, die moet ik dus sowieso betalen. Ben ik daar doorheen, dan wordt alles vergoed, behalve dus het stuk eigen risico.
quote:
Ik weet niet. Ik heb geen andere mensen waar ik echt mee omga. En ik wil niet nog eenzamer worden dan ik al benquote:
Ze gaan eerst een IQ test doen en daarnaast nog diverse onderzoeken op sociale ontwikkeling e.d. Omdat het onduidelijk is wat er precies achter zit, of het het gat tussen zijn intelligentie en zijn sociale ontwikkeling is, of toch de scheiding of ms e.o.a. stoornis.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een eikels.
Wat voor onderzoek krijgt hij nu?
Dat snap ik wel ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb geen andere mensen waar ik echt mee omga. En ik wil niet nog eenzamer worden dan ik al ben
Fijn dat ze alles uit de kast halen in ieder geval.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze gaan eerst een IQ test doen en daarnaast nog diverse onderzoeken op sociale ontwikkeling e.d. Omdat het onduidelijk is wat er precies achter zit, of het het gat tussen zijn intelligentie en zijn sociale ontwikkeling is, of toch de scheiding of ms e.o.a. stoornis.
Nou ja, ze..quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Fijn dat ze alles uit de kast halen in ieder geval.
Oh, ze strijken met de eer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ze..Dit is iets wat ik zelf heb geregeld.
Ach jij doet tenminste nog iets voor je kind.quote:
Het lukt mij gewoon niet om contacten aan te gaan en te onderhouden.quote:
Hehe ach zolang het helptquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ze strijken met de eer.
Via wat is het dan?
Je kan het wel Tijn, dat geloof ik heilig!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het lukt mij gewoon niet om contacten aan te gaan en te onderhouden.Ik wil wel maar het lukt niet
ik krijg het idee door je posts dat geduld niet je sterkste kant is. En als je dan niet snel je zin krijgt, ben je kribbig en ga je als een klein kind lopen klagen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
Het lukt mij gewoon niet om contacten aan te gaan en te onderhouden.Ik wil wel maar het lukt niet
Dat zegt me niets. Heb je vertrouwen in ze?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe ach zolang het helpt
Onderzoek gaat via AGNO
Als je dat laatste zelf gelooft niet nee, je moet wel in je kunnen gelovenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij doet tenminste nog iets voor je kind.
[..]
Is wel het minste wat ik kan doen voor 'm.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vrouwen die alles doen voor hun kind
Je beschrijft 99% van de mannen in Singles.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
als je dan niet snel je zin krijgt, ben je kribbig en ga je als een klein kind lopen klagen.
Hoiquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Je beschrijft 99% van de mannen in Singles.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
[..]
Niet elke ouder gaat zo ver als jij. Respect daarvoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is wel het minste wat ik kan doen voor 'm.
Ja! Ik had vandaag dus de intake en heb er een heel goed gevoel bij. En met de uitslag gaat zij met mij, de maatschappelijk werkster en zijn mentor op de middelbare school nog om de tafel, zodat zij hem daar ook zo goed mogelijk kunnen helpen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat zegt me niets. Heb je vertrouwen in ze?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is wel het minste wat ik kan doen voor 'm.
[..]
Niet elke ouder gaat zo ver als jij. Respect daarvoor.
Ik ook. Een en al respect. Over mijn hele lijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
[..]Ik heb dan ook groots respect voor jullie!
Dank jequote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan het wel Tijn, dat geloof ik heilig!
Fijn voor jou toch is het niet zo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik krijg het idee door je posts dat geduld niet je sterkste kant is. En als je dan niet snel je zin krijgt, ben je kribbig en ga je als een klein kind lopen klagen.
Als je daar ook maar een procent van hebt IRL... zie je probleem.
Weet ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je dat laatste zelf gelooft niet nee, je moet wel in je kunnen geloven
Goh, dankjewel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet elke ouder gaat zo ver als jij. Respect daarvoor.
Fijn, ik duim voor jullie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Ik had vandaag dus de intake en heb er een heel goed gevoel bij. En met de uitslag gaat zij met mij, de maatschappelijk werkster en zijn mentor op de middelbare school nog om de tafel, zodat zij hem daar ook zo goed mogelijk kunnen helpen.
Je kan het vast wel, met de juiste mensenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Fijn voor jou toch is het niet zo.
[..]
Weet ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |