SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wordt toch niet weer PTA 2.0 he?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:39 schreef JoeyT het volgende:
Nieuw project... In de trein... Treinen is tof!
Ze mag ze houden, ik heb er al eenquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:53 schreef Barbusse het volgende:
Zonder bh-maat geen baan als kleuterjuf WTF
Wat een baas als je dat met droge ogen kan zeggen!quote:"Deze fout is duidelijk te wijten aan medische redenen"
Jamaar tettenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee jullie altijd en eeuwig met tieten
Wat ga je wokken?quote:
Het is voor jou wel moeilijk mensen in hun waarde te laten, he?quote:
Omdat hij vega shit niet blieft?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is voor jou wel moeilijk mensen in hun waarde te laten, he?
Hij hoeft 't niet te etenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat hij vega shit niet blieft?
Hij heeft groot gelijk.
Jij ook niet.quote:
Eens met deze manquote:
Nomm nomm nommquote:
Ja, duh. We haven´t even begun to scratch the surface of me being right.quote:
Wat een interessante krantquote:
Komkommernieuws?quote:
Jawel. Anders verhonger ik. Je zal maar geen groente etenquote:
Altijd nog beter dan geen vlees etenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Anders verhonger ik. Je zal maar geen groente eten
Beestenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Anders verhonger ik. Je zal maar geen groente eten
Jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan geen vlees eten
Zei je wat? Ik was een beetje afgeleidquote:
Dans ze!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beesten
En nu ga ik douchen, beesten vreten en dansen.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, duh. We haven´t even begun to scratch the surface of me being right.
Het is een continue strijd tegen de tijd om alles eruit te halen wat er in zitquote:
Jij ook alquote:
Wrom?quote:
Gaafquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]![]()
Ik heb vandaag een bootje gekocht
Ik ben de hele dag al zo moe.quote:
Lekker verder slapen dusquote:
Oh nu krijg ik trekquote:
Ik ga morgen weer BBQ-enquote:
Zoals het hoort te zijn in het levenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer BBQ-enOp het strand
Met bier
En dames in bikini
Jij ongelooflijk wijf!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer BBQ-enOp het strand
Met bier
En dames in bikini
Wij mogen datquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee jullie altijd en eeuwig met tieten
Daarom is dit dus ook mijn levenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zoals het hoort te zijn in het leven![]()
![]()
Jaloers?quote:
Ja en dan?! Ik ben een man hoor! Kan maar 1 ding tegelijk..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom is dit dus ook mijn leven![]()
![]()
[..]
Jaloers?Jij hebt een bootje, vaar ergens naartoe waar ze BBQ´s hebben met dames in bikini!
Neequote:
De kunst is om het in de juiste volgorde te doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja en dan?! Ik ben een man hoor! Kan maar 1 ding tegelijk..
Of kwijlen naar vrouwen in bikini, of kwijlen omdat ik bier heb, of kwijlen omdat ik BBQ.. Kan toch niet multitasken en kwijlen om alles tegelijk
Kom een keer langs....quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil dat er verdomme eens voor mij gekookt wordt
Dat regel jij toch heul simpel?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil dat er verdomme eens voor mij gekookt wordt
Ha gadver, weer iets om te lerenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De kunst is om het in de juiste volgorde te doen
En als je echt een gevorderde speler bent, kwijl jij op de dames in bikini op het strand, terwijl zij de BBQ regelen en jou je bier komen brengenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ha gadver, weer iets om te lerenen ik snap al zo weinig...
Dat denk jij maar. Het is mij al vaker beloofd.. maar gebeuren ho maar.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:36 schreef Barbusse het volgende:
Godver, nu heb ik mezelf honger aangepraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme MissBquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat denk jij maar. Het is mij al vaker beloofd.. maar gebeuren ho maar.
Ik zeg net; kom maar langsquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat denk jij maar. Het is mij al vaker beloofd.. maar gebeuren ho maar.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]Dat zijn volgens mij erg smakelijke burgersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Zie je, al weer zo'n halfslachtige poging..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme MissBIk wil best wel eens voor je koken hoor....maar ik denk dat het niet echt vers meer is tegen de tijd dat het bij jou is....
Kun jij überhaupt een beetje koken?quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]MorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomm nomm nomm
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zien er zeker goed uit jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij erg smakelijke burgers
quote:
Nou, de salade bij de BBQ hoeft in ieder geval geen dressing meer, zure mutsquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, al weer zo'n halfslachtige poging..
[..]
Kun jij überhaupt een beetje koken?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, de salade bij de BBQ hoeft in ieder geval geen dressing meer, zure muts
En ik heb alvast dit geregeld voor op de BBQquote:
Ja, niet op ons afreageren dan graagquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik was net wakker geschrokken, zit nog te gapen. Echt te weinig slaap gehad van het weekend.
Ook lekkerquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik heb alvast dit geregeld voor op de BBQ![]()
[ afbeelding ]
Als ik een stuk mag wil ik dat ook wel voor je doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:44 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ben bijna te lui om een pizza in de oven te schuiven
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, niet op ons afreageren dan graagAnders trek ik mijn aanbod in.
Yups, heb voordat ik ging werken een marinade van knoflook, kruiden en port gemaakt. Daar liggen ze nu inquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook lekkerWel alvast aan het marineren hoop ik
Verwacht geen Michelin restaurant sterrenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, al weer zo'n halfslachtige poging..
[..]
Kun jij überhaupt een beetje koken?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Verwacht geen Michelin restaurant sterren
Als ik in NL ben wil ik best wel een keer voor je koken hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof het er anders wel van komt..
Hoelaat aan tafel morgen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yups, heb voordat ik ging werken een marinade van knoflook, kruiden en port gemaakt. Daar liggen ze nu in
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik in NL ben wil ik best wel een keer voor je koken hoor.Herstel; totdat je de zure muts uit ging hangen wilde ik best wel een keer voor je koken.
Zie UIquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zijn er hier al tetten gesignaleerd?
Hier wel, ik weet niet hoe het bij jou is..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zijn er hier al tetten gesignaleerd?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
Maar spez, zolang je een biefstuk perfect kan bereiden, zit je wel goed.
Lui als ik ben laat ik dat afhangen van hoe laat de dames met BBQ aankomen op het strandquote:
Mijn favo tieten van het moment zijn vanochtend weer vertrokkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier wel, ik weet niet hoe het bij jou is..
Ah, maar je had ze tenminste even.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn favo tieten van het moment zijn vanochtend weer vertrokken
Hier zijn ze nogquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Mijn favo tieten van het moment zijn vanochtend weer vertrokken
Ik heb er van genotenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah, maar je had ze tenminste even.
Te laatquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik een stuk mag wil ik dat ook wel voor je doen.
Dat lijkt me een goede reden om te laat op je werk te komen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb er van genoten
wel laat op mn werk
Volgende keer?quote:
Het was om meer dan 1 reden niet zo handig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede reden om te laat op je werk te komen.
Na werk is meestal handigerquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Het was om meer dan 1 reden niet zo handig.
Op het werk in elk geval nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Na werk is meestal handiger
Meer tijd ook vaak
quote:
Nu nog even je lieftallige zelf tegen mij zijn en dan komt het misschien weer goed.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
Zie je barb, ik word weer een beetje wakker en al wat meer mijn lieftallige zelf.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu nog even je lieftallige zelf tegen mij zijn en dan komt het misschien weer goed.
Wakker gepijpt wordenquote:
Haha, snack tussendoor is niet gek. Gek genoeg vinden je collega's het wat minder begrijpelijk as je ertussen 'wipt'quote:
quote:
Als je daar aandacht voor hebt, weet je ook niet wat aantrekkingskracht is..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja lekker stinken uit je bek enzo
Jeetje barb, wat ben je streng!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Haha ja, dan ligt de verkeerde in je bed.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je daar aandacht voor hebt, weet je ook niet wat aantrekkingskracht is..
Die hoeven toch niet alles te wetenquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:57 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Haha, snack tussendoor is niet gek. Gek genoeg vinden je collega's het wat minder begrijpelijk as je ertussen 'wipt'
Ja vleeschquote:
Vleeschpiemels schijnt, geen bloedpiemelsquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dank je, ik zag vlees voorbijkomen
Oeh, spannend! Succes dan meisje!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
goed, nog maar even aan de studie, herkansing morgen als ik die haal heb ik de helft van mn master in 1x in the pocket
Ja iedereen behalve ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef ntm het volgende:
even tussendoor hoormaar het lijkt tegenwoordig alsof bijna iedereen in een relatie zit, hebben jullie dat gevoel niet?
Succes morgen M&M, je kan het!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef Memento-Mori het volgende:
goed, nog maar even aan de studie, herkansing morgen als ik die haal heb ik de helft van mn master in 1x in the pocket
Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef ntm het volgende:
even tussendoor hoormaar het lijkt tegenwoordig alsof bijna iedereen in een relatie zit, hebben jullie dat gevoel niet?
dank je welquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, spannend! Succes dan meisje!
Gelukkigquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je bent hier niet de enige single hoor
en 60% wel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dank je weltis wel open boek tentamen maar dat zijn juist de valkuilen 40+% had tentamen niet gehaald
Nee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef ntm het volgende:
No shit sherlock, maar 40% met een onvoldoende is veel en ik weet zelf wel dat ik tuijdens het blok te weinig heb gedaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
en 60% wel.
en das meer dan de helft
Jij nooit natuurlijk!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |