quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Sorry voor de misverstanden, Verkeerde emoticon
Juist we willen oorlog net als vroeger.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Komaan, Canc, aan de kop gaan sleuren.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Jouw schuld dusquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:33 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde daarnet nog posten dat het best wel saai is.
Contador zag er dan ook niet zo slecht uit bij z'n val.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:33 schreef Sabata het volgende:
Contador rijdt weer, wie Brajkovic had opgeschreven is hem kwijt
Ik zag hem als eerste echt languit gestrekt liggenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:34 schreef Nober het volgende:
Ik zag Brajkovic niet eens liggen in eerste instantie, ik zag alleen Gesink.
inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:34 schreef TheNetwork het volgende:
Cance, als je nu echt een man van de renners bent gooi je het stil.
Begrijpelijk maar zeg je moeder dat ze ook nooit meer in ene auto mag stappen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:34 schreef Snuf. het volgende:
Altijd als mijn moeder dit ziet dan zegt ze dat ik niet meer op de fiets mag stappen
Alleen die keer dat de tour nederland aandeed waren het er meer?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:33 schreef inZanity het volgende:
Ik heb zelden zoveel valpartijen in amer 6 etappes TDF gezien volgens mij..
Dat zou een goeie zijn inderdaad, lekker doortrekken en huilen wanneer Andy in de volgende rit lekrijdt en Saxo doorgaat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Komaan, Canc, aan de kop gaan sleuren.
Zelfde als een blessurebehandeling buiten het veld.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:35 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom zou het peloton het nu moeten stilleggen ?
Dit hoort toch toch gewoon bij de sport ?
Adoptie-renner?quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:35 schreef marcodej het volgende:
Gesink leek vooral last van zijn zak te hebben. Gelukkig heeft hij al raak geschoten.
Als het gebroken is kan je echt niet fietsen hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:34 schreef Sabata het volgende:
Denk dat zowel Chavanel als Gesink straks na de etappe als de adrenaline is uitgewerkt hun pols en sleutelbeen moeten laten checken. Dit zag er helemaal niet goed uit
Nooit serieus nemen, Tem**n niveau.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:34 schreef kroegtijger het volgende:
En dan nog zijn er mensen die vlakke etappes saai noemen
Ik dacht juist z'n polsen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:35 schreef marcodej het volgende:
Gesink leek vooral last van zijn zak te hebben. Gelukkig heeft hij al raak geschoten.
Alleen als Schleck valt dan leggen ze het stil, anders niet natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:35 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom zou het peloton het nu moeten stilleggen ?
Dit hoort toch gewoon bij de sport ?
Idd. Leopardquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:35 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat zou een goeie zijn inderdaad, lekker doortrekken en huilen wanneer Andy in de volgende rit lekrijdt en Saxo doorgaat.
Dus echt niet he, faalertquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |