nee hoor, bassets hebben langere oren en een veeeeeeeel langer lijf.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
volgens mij is die er niet, wel een Basset!
dan doen we die gewoon verkopen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
alhoewel die bijna witte (kop) later vast heel lelijk is.
ben het niet helemaal met je eens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee hoor, bassets hebben langere oren en een veeeeeeeel langer lijf.
dat mag maar het plaatje heet BEAGLE en wij hebben er thuis eentje gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ben het niet helemaal met je eens.
[ afbeelding ]
Max is ook tof!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
waarom zijn deze joekels wel tof en Max niet?
dit is geen mooie basset trouwensquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ben het niet helemaal met je eens.
[ afbeelding ]
LegoBeagle dan!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat mag maar het plaatje heet BEAGLE en wij hebben er thuis eentje gehad.
dus
flieft!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:32 schreef Blueman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KAK helemaal vergeten te vragen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:31 schreef FUFR het volgende:
waar blijft mijn, aanstaande zaterdag nodige, kamoeflaziepak??
niks! eerst je ouwe honden opmakenquote:
Gij bent niet mijn leidinggevendequote:
Hou je inquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
puppies en kittens zijn altijd leuk. Hier in het kopieerhok hing ook weer een advertentie met een nestje zwartwitte redcat-kittens. Zat ook een Fleurtje bij
komt ze nou meequote:
adv eronder hangen:quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
puppies en kittens zijn altijd leuk. Hier in het kopieerhok hing ook weer een advertentie met een nestje zwartwitte redcat-kittens. Zat ook een Fleurtje bij
colt vroeg me als vervangend leidinggevende dus welles!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gij bent niet mijn leidinggevende![]()
Toch denk ik dat onze lullo's zo'n jong strak ding prima kunnen handlen.
precies en ik heb een zwak voor Beagles.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
colt is smart rijden dus echt niet.....quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
colt vroeg me als vervangend leidinggevende dus welles!
hoezo, je mag gewoon fokken tijdens het werk heur!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:45 schreef r8v2 het volgende:
En hoevaak gaat het hier in NL weer wisselen van weerstype?.
Kon gister weer voor geen meter slapen dus dat kost me vandaag weer een halve vakantiedag.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
colt is smart rijden dus echt niet.....
Klopt, maar ik was niet op mijn werkquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoezo, je mag gewoon fokken tijdens het werk heur!
vraag het pas 2 weken..quote:
huiliequote:Op woensdag 6 juli 2011 13:45 schreef r8v2 het volgende:
En hoevaak gaat het hier in NL weer wisselen van weerstype?.
Kon gister weer voor geen meter slapen dus dat kost me vandaag weer een halve vakantiedag.
wat ga je eigenlijk met die kleurstoffen doen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar niet dat je het als verfkleding nodig hebt!!
jij dacht toch niet dat hij ging marcheren ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar niet dat je het als verfkleding nodig hebt!!
droog hier heur.quote:
cake bakken, dat witte gij toch ok welquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat ga je eigenlijk met die kleurstoffen doen?
exactly!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij dacht toch niet dat hij ging marcheren ofzo
nee dat gaat helaas niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
cake bakken, dat witte gij toch ok wel
klopt, ik dacht aan een themafeest ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:51 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jij dacht toch niet dat hij ging marcheren ofzo
tsja ik ook en morgenochtend vast ook weer!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:10 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja zo voelde ik me vanmorgen ook. *snooze.
Snap ik!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
precies en ik heb een zwak voor Beagles.
En na een douche knap je weer opquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tsja ik ook en morgenochtend vast ook weer!
soms duurt het ook wel wat langer hoor of ik kak in de auto alweer in.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:12 schreef Inu het volgende:
[..]
En na een douche knap je weer opMaar dit is mijn after-lunch-dip
Zie hier ook de oorzaak van file-ongelukken. 60% van de bestuurder zit met een slaaphoofd in de autoquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
soms duurt het ook wel wat langer hoor of ik kak in de auto alweer in.
het gebeurd meer als ik in de file sta en vooral 's winters met de verwarming lekker aan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:15 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Zie hier ook de oorzaak van file-ongelukken. 60% van de bestuurder zit met een slaaphoofd in de auto. En ja kijkbuiskinderen, zelfs ik
.
Oh, ja, ik dut in de trein ook af en toe wegquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
soms duurt het ook wel wat langer hoor of ik kak in de auto alweer in.
Dan moeten al de medeweggebruikers het ontgeldenquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, ja, ik dut in de trein ook af en toe wegWeet ook niet hoe verstandig het zou zijn als ik met de auto naar mn werk moest
Dat wint iddquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
fietsend naar je werk kunnen is toch wel lekker!
Ik wil ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
vooral in de herfst en winterquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben niet zo van de bevroren vingers enzulksquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Zolang het niet regent vind ik alles primaEn er rijden ook bussen
Muts opquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
daar heb je handschoenen voor. Wat het kutst is vind ik: bevroren oren
Je hebt ook van die uberhippe die in je nek hangenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
met een muts op gaat mijn hoofd zwetenik moet nog eens oorwarmers zien te scoren
en handschoenen heb ik alleen de eerste tien minuten nodig, dan zweet ik er al uit
das gemeen van je, je weet drommels goed dat de helft van de topiquebewoners geen nek heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Je hebt ook van die uberhippe die in je nek hangen![]()
[ afbeelding ]
Lollersquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
das gemeen van je, je weet drommels goed dat de helft van de topiquebewoners geen nek heeft.
huipauperhuiliequote:
Ja, dat piseindje naar Oirschot ga ik niet constant met de auto doen nee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:01 schreef FUFR het volgende:
Bergen volvo's voor de deur en nog op de scootert gaan...
de benzine is te duur?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, dat piseindje naar Oirschot ga ik niet constant met de auto doen nee.
Ingridh007?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
net ff met ingrid staan buurten. En tot de conclusie gekomen dat dit de eerste keer was dat we elkaar IRL hebben gezien
Ik had gedacht dat het stukken zunniger zou zijn om de scooter.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:07 schreef r8v2 het volgende:
Scooter: 1 op 18 @ 1.65 p/l = 9,1 cent per kilometer
Auto: 1 op 6 @ 0.65 p/l = 10,8 cent per kilometer
Dus zo heel veel boeit het niet. Maar korte stukje zijn beter voor een scooter dan een auto.
Als ie nieuw is en het een snor is wel. Maar een 12 jaar oude Neo's die iets harder loopt dan standaard nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat het stukken zunniger zou zijn om de scooter.
aha....quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:08 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Als ie nieuw is en het een snor is wel. Maar een 12 jaar oude Neo's die iets harder loopt dan standaard niet.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die zit 1 verdieping boven mij
Wel doordrinken he...quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:44 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ff socializen ja. En over Lego ouwehoeren.
En dan 1000 euro bruto meer verdienen dan ikquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:15 schreef Inu het volgende:
Hier een do-mi-borrel hoorEn net laatste traineesessie voor de zomer gehad in de ijssalon
Ja, maar ik ben er ook gewoon op tijd 's ochtends en bel/mail als ik niet komquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:21 schreef r8v2 het volgende:
[..]
En dan 1000 euro bruto meer verdienen dan ik.
Uhuh.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er ook gewoon op tijd 's ochtends en bel/mail als ik niet kom
Vergeet de 55 vakantiedagen en ADV nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:21 schreef r8v2 het volgende:
[..]
En dan 1000 euro bruto meer verdienen dan ik.
Ik ben er altijd voor half 10, wat voor ons de max binnenkomtijd is voor de klok, behalve als tandarts etc.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:29 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Uhuh.
En ik bel/mail tegenwoordig ook braaf.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben er altijd voor half 10, wat voor ons de max binnenkomtijd is voor de klok, behalve als tandarts etc.
Je moet alleen niet vragen welk diplomaquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vergeet de 55 vakantiedagen en ADV niet
Maar hoe lullig het ook klinkt, dat zijn wel de voordelen van wel een diploma halen
Randstadquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan moet je hier komen werken... Volgens mij is onze helpdesk ook van OGD
nou nou, poe poequote:Op woensdag 6 juli 2011 17:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben er altijd voor half 10, wat voor ons de max binnenkomtijd is voor de klok, behalve als tandarts etc.
Da's inderdaad veel minder relevantquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:35 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Je moet alleen niet vragen welk diploma.
Dat betekent ook gewoon om 7 uur op voor mijquote:
Ja, hoezo? Ik klaag toch niet over mijn salaris?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat betekent ook gewoon om 7 uur op voor mijOfja, dan ben ik er om 8.45
En welk diploma maakt niet uit, ik heb daardoor bewezen dat ik onderzoek kan doen en discipline heb en snel leerMaar SQ, jij hebt toch ook gewoon een diploma?
ben jij al in de trein?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:44 schreef bleiblei het volgende:
Dat bericht van die politie woordvoerder in utrechtwat een faal.
je post was ook op te vatten alsof jij geen diploma had, maar dat leek me toch nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Ik klaag toch niet over mijn salaris?
Oftewel 36 uur per week nakijken voor een lange periode?quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:35 schreef Inu het volgende:
Buh, ik heb rotwerk deze zomerstomme overtypwerk wat ik moet controleren
ik sta gewoon bijna op het punt om de liniaal erbij te pakken om te zien of er nu wel of niet een spatie voor de comma moet
Nee, gelukkig nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:40 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oftewel 36 uur per week nakijken voor een lange periode?
Moet je ook niet zoveel roseetjes drinken hequote:
rosee is vies, het was witte wijn...quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoveel roseetjes drinken he
Ik ben al de halve ochtend duizelig, erg handigen dinsdag komt de uitzendkracht al
Zo zie je maar weer, succesvolle ondernemers zijn meestal de meest grote mongolenquote:Op donderdag 7 juli 2011 12:15 schreef FUFR het volgende:
je bak koffie achterover slaan, want er zou nog maar een beetje inzitten en er dan achterkomen dat het een halve bak was...
* helemaal onder nu
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:16 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, succesvolle ondernemers zijn meestal de meest grote mongolen.
zitten piesen uit mijn kont!quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:50 schreef Blueman het volgende:
Heb je even lekker staan brokkelen of is het gezakt?
danksquote:
gewonnen of je mocht m kopen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:53 schreef -moppie- het volgende:
whehe, net een hotelovernachting gewonnen op vakantieveilingen...
gewonnen met biedenquote:
das idd niks, wanneer gaan we?quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
gewonnen met bieden![]()
maar altijd leuk om voor 55 euri en nachtje aan zee te bivakkeren incl. ontbijtbuffet.
nou...bruist ontzettend dat Middelburg...quote:
Eensch!quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou...bruist ontzettend dat Middelburg...
dan schrappen we middelburgquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
nou...bruist ontzettend dat Middelburg...
Je moet het toch zelf maken!quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:31 schreef -moppie- het volgende:
Egmond aan Zee en Noordwijk aan Zee bijvoorbeeld.
Daarom, we gaan wel een keer kijken waar we naar toe zouden willen. Misschien wel geen kust.quote:
Als het in Middelburg in dat hotel met rode luifels moet zou ik niet doenquote:
hoezo? wat is er kapot dan?quote:
rare jongens die kunstenaarsquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:35 schreef Inu het volgende:
[..]
Als het in Middelburg in dat hotel met rode luifels moet zou ik niet doenHelse nacht gehad daar en weinig behulpzame medewerkers
J. is er nog uit geband, omdat ie de receptionist (mannelijk) zou hebben bedreigd
Ik weet toch niet waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:36 schreef FUFR het volgende:
waar zullen we es uit gaan eten?
iemand een idee?
is een kind bij..
Onze Wereld in Spoordonkquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:36 schreef FUFR het volgende:
waar zullen we es uit gaan eten?
iemand een idee?
is een kind bij..
ja dat moet dan welquote:
ik ga niet uit eindhoven...quote:
skatje, iets met veul, je weettogquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar je zin in hebt.
spareribs in Arendonk? ah, daar waar gullie welles eet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
McDonalds, wokken, spareribs in Arendonk, tapas bij de mexicaan in Veldhoven
En die boerderij in Aarle-Rixtel?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
spareribs in Arendonk? ah, daar waar gullie welles eet.
not today.
Helemaal precies!quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat moet dan wel
ik heb m nooit gezien, pics durf je niet te plaatsen...
derhalve ga ik uit van een linkse rakker met plekhaar (aka dreads) een broek-met-van-die-zakken-van-opzij en sandaals.
das heul bedreigend voor Middelburgers
kenniknie, maar zalles kijken.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:49 schreef Inu het volgende:
[..]
En die boerderij in Aarle-Rixtel?
Of dees: http://www.debrandevoortsehoeve.nl/
Oh, en het maisdoolhof is open! Das tof!quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:49 schreef Inu het volgende:
[..]
En die boerderij in Aarle-Rixtel?
Of dees: http://www.debrandevoortsehoeve.nl/
Inderdaad, is wel lekker heur!quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
spareribs in Arendonk? ah, daar waar gullie welles eet.
not today.
vur je het weet pikt ie je huis in en hangt ie er spandoeken aan en artistikiteert ie de murenquote:
Lol wut?quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, en het maisdoolhof is open! Das tof!
nooit geweest, raar he..quote:
Te laatquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
vur je het weet pikt ie je huis in en hangt ie er spandoeken aan en artistikiteert ie de muren
Mais geplant met een doolhof erinquote:
ja, dat idee heb ik ook. zit er naar te kijken op ander schermquote:
ik kon niet op het woord graffiti komenquote:
een hele pinda!quote:
checking, El Gusto kijk ik ook even naar..quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:54 schreef Inu het volgende:
Oh, deze bedoelde ik trouwens met die in Aarle-Rixtel... Die was helaas al vol op vaderdag
http://www.brabantsekluis.nl/restaurant/
Huh? Ok, vaag. Ik eigenlijk dan ook niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 13:58 schreef Inu het volgende:
Nee, geen pinda. Ik snap ook nog steeds niet hoe je daar bij komt...
Das dichter bijquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
checking, El Gusto kijk ik ook even naar..
ook lekker, wat voor smaak?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:32 schreef r8v2 het volgende:
Ik gooi vanavond een diepvriesmaaltijd van Iglo in de pan.
el gusto...quote:
maar gaat het nu niet om je vrouw ipv kind?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:53 schreef FUFR het volgende:
Maar, update: we zitten 30 jaar bij elkaar en niet 28.
hond heeft alles ondergekotst en gescheten (ik blijf nog eventjes op de zaak denk ik)
en kind wil turnen ipv uit eten.
stelletje ondankbaren
ja vinnik dus eigenlijk ook.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
maar gaat het nu niet om je vrouw ipv kind?
das toch met die gouwe beesten voor/naast de deur?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
aalsterweg, dzjengis khan. 3 uur onbeperkt schransen en drinken voor 30 ekkies ofzo.
niet in goudkleur, maar er staan idd wel rijk gedecoreerde houten paarden jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
das toch met die gouwe beesten voor/naast de deur?
gaat niet om oppas, de dikkop wil gaan turnenquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
regel oppas en ga gezellig romantisch samen met je vrouw eten!
MIJN TEAM EN IK...quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
wij (ik en mijn team) gaan vanavond eten bij carioca. Tevens reminder voor bb dat ik niet thuis eet
dat kan ook met de oppas.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
gaat niet om oppas, de dikkop wil gaan turnen
waai not? Is gezond en verfrissendquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:40 schreef r8v2 het volgende:
Net vroegen collega's van mij ook of ze voortaan ook moesten vragen of ik mee wilde wandelen tijdens de lunch. Eh, nee.
Klopt, daarom loop ik ook altijd ZELF een rondjequote:Op donderdag 7 juli 2011 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waai not? Is gezond en verfrissend
Dan kan ze erna toch mooi met een vriendinnetje mee naar huis voor een doordeweekse logeerpartij? Het is toch bijna vakantie, dus dan mag er wel wat speciaalsquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
gaat niet om oppas, de dikkop wil gaan turnen
eerst de ander, dan jij pas.quote:
met of zonder ik? jullie tent is al opgezet he..quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:46 schreef -moppie- het volgende:
een tent om in te slapen.. niet te moeilijk, niet te groot....
tis meer dat DDK al gegeten moet hebben, turnt van half zes tot half zevenquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan kan ze erna toch mooi met een vriendinnetje mee naar huis voor een doordeweekse logeerpartij? Het is toch bijna vakantie, dus dan mag er wel wat speciaals
Duivelse DikKop?quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
tis meer dat DDK al gegeten moet hebben, turnt van half zes tot half zeven
nou dan eet ze een keer een uitsmijter ofzoquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
Hup, bammetje erin met koppie soep en jullie zijn netjes om half 6 bij restaurantquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
zonder, anders passen wij er niet meer in/bij!quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
met of zonder ik? jullie tent is al opgezet he..
BINGOquote:
Goed verzonnen he, deze was 'lief'.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Goed verzonnen he, deze was 'lief'.
DoorgedraaidDebielKutkind (en nee dan heb ik het niet over S.) had ik dan weer eerder bedacht.
word je misselijk van......quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:08 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb zin in een enorme zak Engelse drop.
ik eet nu dropwinegumsquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:08 schreef r8v2 het volgende:
Ik heb zin in een enorme zak Engelse drop.
quote:
smakelijk....quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Lekkeren dan dopen
Heb inmiddels al een kopje tomatenwater gehaald uit de automaat
Je klok staat een minuut achterquote:
hoefde niet, de thaifood was heet genoeg merkte ik vanmorgenquote:
Dat was te laat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoefde niet, de thaifood was heet genoeg merkte ik vanmorgen
Jeukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
mogge!