nee hoor, bassets hebben langere oren en een veeeeeeeel langer lijf.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
volgens mij is die er niet, wel een Basset!
dan doen we die gewoon verkopen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
alhoewel die bijna witte (kop) later vast heel lelijk is.
ben het niet helemaal met je eens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee hoor, bassets hebben langere oren en een veeeeeeeel langer lijf.
dat mag maar het plaatje heet BEAGLE en wij hebben er thuis eentje gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ben het niet helemaal met je eens.
[ afbeelding ]
Max is ook tof!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
waarom zijn deze joekels wel tof en Max niet?
dit is geen mooie basset trouwensquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ben het niet helemaal met je eens.
[ afbeelding ]
LegoBeagle dan!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat mag maar het plaatje heet BEAGLE en wij hebben er thuis eentje gehad.
dus
flieft!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:32 schreef Blueman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KAK helemaal vergeten te vragen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:31 schreef FUFR het volgende:
waar blijft mijn, aanstaande zaterdag nodige, kamoeflaziepak??
niks! eerst je ouwe honden opmakenquote:
Gij bent niet mijn leidinggevendequote:
Hou je inquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
puppies en kittens zijn altijd leuk. Hier in het kopieerhok hing ook weer een advertentie met een nestje zwartwitte redcat-kittens. Zat ook een Fleurtje bij
komt ze nou meequote:
adv eronder hangen:quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
puppies en kittens zijn altijd leuk. Hier in het kopieerhok hing ook weer een advertentie met een nestje zwartwitte redcat-kittens. Zat ook een Fleurtje bij
colt vroeg me als vervangend leidinggevende dus welles!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gij bent niet mijn leidinggevende![]()
Toch denk ik dat onze lullo's zo'n jong strak ding prima kunnen handlen.
precies en ik heb een zwak voor Beagles.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
colt is smart rijden dus echt niet.....quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
colt vroeg me als vervangend leidinggevende dus welles!
hoezo, je mag gewoon fokken tijdens het werk heur!quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:45 schreef r8v2 het volgende:
En hoevaak gaat het hier in NL weer wisselen van weerstype?.
Kon gister weer voor geen meter slapen dus dat kost me vandaag weer een halve vakantiedag.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
colt is smart rijden dus echt niet.....
Klopt, maar ik was niet op mijn werkquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoezo, je mag gewoon fokken tijdens het werk heur!
vraag het pas 2 weken..quote:
huiliequote:Op woensdag 6 juli 2011 13:45 schreef r8v2 het volgende:
En hoevaak gaat het hier in NL weer wisselen van weerstype?.
Kon gister weer voor geen meter slapen dus dat kost me vandaag weer een halve vakantiedag.
wat ga je eigenlijk met die kleurstoffen doen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar niet dat je het als verfkleding nodig hebt!!
jij dacht toch niet dat hij ging marcheren ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar niet dat je het als verfkleding nodig hebt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |