Heb je een invite gestuurd!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:07 schreef ray_nl het volgende:
Mocht er iemand nog een invite over hebben, raymond.visser op de gmail, thnx![]()
![]()
heb je de invite wel al ontvangen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:23 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Thnx, hij doet t nog niet zo te zien maar ik blijf t wel ff een dagje proberen!
Ik zou als ik jou was je post even aanpassen en je mail weg halen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:38 schreef Imnya het volgende:
Is er voor mij nog een invite over? ****** ook @gmail
Ik had verwacht dat jij geneste labels zou gebruiken. Of doe je dat al?quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:38 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
(even mijn spam folder genomen, daar hoefde ik het minste in te blurren)
Wat moet ik je DM'en dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:28 schreef justmattie het volgende:
Als iemand nog een echte invite overheeft, PM/DM staat open
PM of DM me maar.quote:
Heb het gezienquote:
Graag gedaanquote:
Zie klanten. Pas net ontdekt, dus ik moet het nog even uitbreidenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij geneste labels zou gebruiken. Of doe je dat al?
Dank jequote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:40 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wat moet ik je DM'en dan?
Ik heb daarvoor jouw mail adres nodig.... dus DM maar als je invite voor + wilt!
[..]
PM of DM me maar.
[..]
Heb het gezienals het goed is heb je een mail ontvangen van me!
Ik kreeg dit in mn mail:quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:29 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
heb je de invite wel al ontvangen?
Dus ik wacht het ff af of het luktquote:Uitnodiging van SpermaDonor
Het bericht van bekijken of erop reageren »
Momenteel is een kleine groep testers bezig alle plooien van het Google+ project glad te strijken. Als je geen toegang tot Google+ kunt krijgen, probeer het dan binnenkort opnieuw.
Meer informatie over Google+
Waar vind je die?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:08 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Het lijkt erop dat Google+ de 'echte' uitnodigingen weer even open heeft staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |