Ik heb 'm al ruim een week in gebruik (kon je al instellen zoals ze het nu uitleggen). Strak en overzichtelijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:37 schreef picodealion het volgende:
Iemand de nieuwe GMail look al gezien? Past goed bij het design van Google+.
Ik moet nog wel ff wennen, maar ik gok dat ik tegen het eind van de dag al niks anders meer wilquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb 'm al ruim een week in gebruik (kon je al instellen zoals ze het nu uitleggen). Strak en overzichtelijk.
Waarom heb jij geen mooie donkergrijze balk?quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:38 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
(even mijn spam folder genomen, daar hoefde ik het minste in te blurren)
Was nog een en ander gecached ofzo, na een ctrl+f5 heb ik die balk ookquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:46 schreef Nyce het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen mooie donkergrijze balk?
Ik gebruik deze theme nu ook al een weekje en hij is lekker clean.
quote:Hey Google+ folks!
As I bet you've noticed, we are facing pretty incredible demand for Google+ invites.
As Engineering Director of Google+, I wanted to take a moment to explain why we're growing the system slowly. First, we want to make sure our infrastructure scales so the service remains fast and reliable. Second, we want to ensure that bugs are fixed while there are still a relatively few people in the field trial.
Things are going well with the systems right now so we feel comfortable enough to open up invites for a brief period. Our goal is to double the user base in the field trial. (Sorry, we're not giving details about how many folks are in the field trial yet).
So, in a few minutes, we'll open up invites again.
We continue to throttle invites, so please don't mass invite folks as it won't work. If you invite a handful of your most important friends and family you're much more likely to get these folks into our system.
Thanks again for providing so much wonderful feedback!
Bron: https://plus.google.com/111962077049890418486/posts/EvF7PkPnjXb
Me too alsjeblieft..quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:01 schreef PlukvdP. het volgende:
Is er nog iemand die een invite over heeft? Ik heb namelijk wel interesse!
Wat niet?quote:
Mijn gmail is nog in de oude gewone stijl.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:38 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk wel ja, maar als het goed is kan je nu bij themes al kiezen voor dezequote:Op donderdag 7 juli 2011 11:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mijn gmail is nog in de oude gewone stijl.
Zal dat net als de zwarte balk langzaam voor iedereen veranderen?
Via invite aanmelden.... helaasquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat niet?
Via de invite aanmelden?
Of het mailtje nog niet ontvangen?
Handig, kan ik er vast aan wennen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:36 schreef picodealion het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja, maar als het goed is kan je nu bij themes al kiezen voor deze.
De invites die ik heb gestuurd werken helaas nog steeds niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:54 schreef NaRRaToR het volgende:
de nieuwe gmail theme vind ik wel even wennen. vooral als je een hoop (on)geopende items onder elkaar hebt dan is het op bepaalde monitoren lastig te zien welke nu wel of niet geopend is.
G+ lijkt nu helemaal open voor registratie. een aantal collegae konden zich reggen zonder een invite te hebben gehad (of te hebben aangevraagd). Wel nog steeds erg druk
Gelukkig geef jij niet snel opquote:Op donderdag 7 juli 2011 13:47 schreef Rekkie het volgende:
Tering... 4 invites die allemaal (nog) niet werken.
Met mijn nieuwsgierigheid is dat een slechte constatering
Heb je een invite gestuurd!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:07 schreef ray_nl het volgende:
Mocht er iemand nog een invite over hebben, raymond.visser op de gmail, thnx![]()
![]()
heb je de invite wel al ontvangen?quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:23 schreef ray_nl het volgende:
[..]
Thnx, hij doet t nog niet zo te zien maar ik blijf t wel ff een dagje proberen!
Ik zou als ik jou was je post even aanpassen en je mail weg halen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:38 schreef Imnya het volgende:
Is er voor mij nog een invite over? ****** ook @gmail
Ik had verwacht dat jij geneste labels zou gebruiken. Of doe je dat al?quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:38 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet ik je DM'en dan?quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:28 schreef justmattie het volgende:
Als iemand nog een echte invite overheeft, PM/DM staat open
PM of DM me maar.quote:
Heb het gezienquote:
Graag gedaanquote:
Zie klanten. Pas net ontdekt, dus ik moet het nog even uitbreidenquote:Op donderdag 7 juli 2011 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat jij geneste labels zou gebruiken. Of doe je dat al?
Dank jequote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:40 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Wat moet ik je DM'en dan?
Ik heb daarvoor jouw mail adres nodig.... dus DM maar als je invite voor + wilt!
[..]
PM of DM me maar.
[..]
Heb het gezienals het goed is heb je een mail ontvangen van me!
Ik kreeg dit in mn mail:quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:29 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
heb je de invite wel al ontvangen?
Dus ik wacht het ff af of het luktquote:Uitnodiging van SpermaDonor
Het bericht van bekijken of erop reageren »
Momenteel is een kleine groep testers bezig alle plooien van het Google+ project glad te strijken. Als je geen toegang tot Google+ kunt krijgen, probeer het dan binnenkort opnieuw.
Meer informatie over Google+
Waar vind je die?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:08 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Het lijkt erop dat Google+ de 'echte' uitnodigingen weer even open heeft staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |