Dan ben je een van de weinigen, veel vinden het juist wel overzichtelijker.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:59 schreef yvonne het volgende:
Ik ben er nog niet wild enthousiast over.
Onoverzichtelijk
Vind ik ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:59 schreef yvonne het volgende:
Onoverzichtelijk
Ga ik doenquote:
Hier ben ik het dus ook mee eens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:59 schreef yvonne het volgende:
Onoverzichtelijk
Jij was sowieso Mr sceptic!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vind ik ookIk vind het persoonlijk niet je-van-het en zo...
Het is inderdaad ongelofelijk dat mensen dit gecompliceerder vinden dan facebook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Onoverzichtelijk...?Bovenin staan 4 knopjes: Home, Photos, Profile, Circles, wat wil je nog meer?
Daar hebben ze dus wel 2 topics, een ervaringen/discussie topic en een invite topicquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Bereid je wel voor op alle invite-aanvragen en meldingen dat mensen niet in kunnen loggen.
Als ze de teksten er gewoon op hadden gezet was het een stuk duidelijker.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Onoverzichtelijk...?Bovenin staan 4 knopjes: Home, Photos, Profile, Circles, wat wil je nog meer?
Dit is toch ook duidelijk na één keer te bekijken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Nyce het volgende:
[..]
Als ze de teksten er gewoon op hadden gezet was het een stuk duidelijker.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Nyce het volgende:
Nou kijk eens aan, jij helemaal blij en je kunt weer gewoon adem halen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Nyce het volgende:
[..]
Daar hebben ze dus wel 2 topics, een ervaringen/discussie topic en een invite topic
Dan kun je dus wel stellen dat G+ op het moment dus niet voor iedereen geschikt is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:19 schreef Nyce het volgende:
[..]
Daar hebben ze dus wel 2 topics, een ervaringen/discussie topic en een invite topic
[..]
Voor mij wel, maar voor veel andere denk ik niet. Mijn moeder zou waarschijnlijk niet eens zien dat het een menu is, terwijl ze wel gewoon FB gebruikt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:21 schreef Steffurt het volgende:
[..]
Dit is toch ook duidelijk na één keer te bekijken?
Daar heb je toch ook vrienschapsverzoeken/berichten/meldingen-knoppen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:25 schreef Nyce het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar voor veel andere denk ik niet. Mijn moeder zou waarschijnlijk niet eens zien dat het een menu is, terwijl ze wel gewoon FB gebruikt.
Daar heeft ze kennissen en of vrienden/kinderen voor omdat aan haar uit te leggen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:25 schreef Nyce het volgende:
[..]
Voor mij wel, maar voor veel andere denk ik niet. Mijn moeder zou waarschijnlijk niet eens zien dat het een menu is, terwijl ze wel gewoon FB gebruikt.
Dat zijn alleen meldingen. Je hoofd menu uit alleen iconen laten bestaan is gewoon een hele rare keuze naar mijn idee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:26 schreef Steffurt het volgende:
[..]
Daar heb je toch ook vrienschapsverzoeken/berichten/meldingen-knoppen?
Nee hoor, dat is waar het allemaal heen gaat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:28 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dat zijn alleen meldingen. Je hoofd menu uit alleen iconen laten bestaan is gewoon een hele rare keuze naar mijn idee.
Want het is ook zo moeilijk om te begrijpen wat die vier (4!) knopjes doen, vooral als je ze vaak (dagelijks!) gebruikt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:28 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dat zijn alleen meldingen. Je hoofd menu uit alleen iconen laten bestaan is gewoon een hele rare keuze naar mijn idee.
Ok meneer de ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is waar het allemaal heen gaat.
Zo gaat het zelfs met kinderen als ze voor het eerst les krijgen en of educatief speelgoed krijgen.
Allemaal met iconen en associaties.
Eerste keer is dat wennen. Daarna is het allemaal heel gemakkelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:37 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ok meneer de ervaringsdeskundige.
Nog zoiets (had ik hier al een keer geplaatst maar kan het niet terugvinden):
Ik wil een bericht naar Piet sturen. Logische stap is dat ik opzoek ga naar Piet of naar een Berichten/Inbox knop of zo. Klik ik op Inbox, zie ik alleen berichten die met mij zijn gedeeld, maar kan niks sturen.
Dan zoek ik dus maar naar Piet en klik op hem. Vervolgens kom ik op zijn pagina maar ook daar is geen berichten knop.
Hoe stuur ik dan een bericht? Ik klik op een knopje met een dakje en een lijstje eronder, dan type ik in een balkje waarin staat 'Deel je update' een bericht en dan moet ik Piet toevoegen en het naar hem sturen. Ja erg logisch.
Je bent de manier gewent wat ooit is bedacht, en dat is dus eerst speciaal naar het profiel gaan van de gene die wat wilt sturen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:37 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik wil een bericht naar Piet sturen. Logische stap is dat ik opzoek ga naar Piet of naar een Berichten/Inbox knop of zo. Klik ik op Inbox, zie ik alleen berichten die met mij zijn gedeeld, maar kan niks sturen.
Dan zoek ik dus maar naar Piet en klik op hem. Vervolgens kom ik op zijn pagina maar ook daar is geen berichten knop.
Hoe stuur ik dan een bericht? Ik klik op een knopje met een dakje en een lijstje eronder, dan type ik in een balkje waarin staat 'Deel je update' een bericht en dan moet ik Piet toevoegen en het naar hem sturen. Ja erg logisch.
Hij moet zijn manier van handelen een keer gaan aanpassen en dat maakt hem bang.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je bent de manier gewent wat ooit is bedacht, en dat is dus eerst speciaal naar het profiel gaan van de gene die wat wilt sturen.
Nu is het dus zo dat je gewoon op je eigen profiel een bericht schrijft. en je klikt juist GEEN circle aan.
Je schrijft gewoon de naam van de persoon in het balkje waar je normaal een circle zou selecteren.
Wat is daar nou moeilijk aan?
Ja, hier ben ik het wel mee eens. Net ook feedback hierover gestuurd naar Google. Een "Share..." of "Share with ..." (of iets dat erop lijkt) op de profielpagina zou handig zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:37 schreef Nyce het volgende:
[..]
Waarom zou je iets lastiger maken dan iets is?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:39 schreef Steffurt het volgende:
[..]
Eerste keer is dat wennen. Daarna is het allemaal heel gemakkelijk.
Het gaat niet om moeilijkheid het gaat om logica. Hoe verklaar jij op logische wijze dat als ik wil vragen of Piet met mij naar de bios wilt ik dat moet typen in een balkje met 'Deel je update' erin? Ipv dat ik op een knop met bijv. 'Stuur een bericht' erop moet klikken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je bent de manier gewent wat ooit is bedacht, en dat is dus eerst speciaal naar het profiel gaan van de gene die wat wilt sturen.
Nu is het dus zo dat je gewoon op je eigen profiel een bericht schrijft. en je klikt juist GEEN circle aan.
Je schrijft gewoon de naam van de persoon in het balkje waar je normaal een circle zou selecteren.
Wat is daar nou moeilijk aan?
Zo hé, kap es met dat denigrerende gedoequote:Op woensdag 6 juli 2011 14:42 schreef Steffurt het volgende:
[..]
Hij moet zijn manier van handelen een keer gaan aanpassen en dat maakt hem bang.
Boeiend? Nee!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo hé, kap es met dat denigrerende gedoe
Ik vind er nog geen pest aan, so?
Ik vind wel meer dingen geen pest aan.
Als iedereen de zelfde ervaringen/meningen heeft is het moeilijk discussiëren natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Boeiend? Nee!
Nutteloze discussie bij voorbaat. Meerdere mensen is meerdere ervaringen.
Feit blijft hetzelfde.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:50 schreef Nyce het volgende:
[..]
Als iedereen de zelfde ervaringen/meningen heeft is het moeilijk discussiëren natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |