quote:Timur en Rámon gaan na komend weekend een maand op vakantie en zijn terug op 13 augustus. Frank Dane vervangt ze.
wehehe was dat live op radio? ik kon even niet luisteren....quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:15 schreef Sirolf het volgende:
Dus... Coen gooit zojuist weer wat in het mengpaneel, dus nu de C&S Show vanuit de kleine studio.
Nee, dat volgens mij niet. Ik merkte het ook pas toen ik opeens de webcam op de andere studio zag staan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:21 schreef alors het volgende:
[..]
wehehe was dat live op radio? ik kon even niet luisteren....
hoe ga ik in vredesnaam mijn weekenden doorkomen??? en heeft Frank wel een stagair?quote:
met korting!quote:
Vanmorgen bij mij al jaquote:Op donderdag 7 juli 2011 17:35 schreef Allrounder het volgende:
[..]
[..]
Het zit de hele dag al in m'n hoofd.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:54 schreef alors het volgende:
Vandaag twee jaar geleden was de begravenisceremonie van MJ
quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:11 schreef Paul-89 het volgende:
Krijgt 3fm steeds zelf geld als ze Plage draaien ofzo ?
quote:
quote:Artiest: Crystal Fighters
Titel: Plage
Aantal keer gedraaid: 394
Eerste keer: woensdag 05-01-2011 22:31
Laatste keer: donderdag 07-07-2011 18:18
Gemiddeld per dag (tot datum laatste keer): 2,15557 keer per dag
krijg net een Whatsappje van een collega met dat m'n nummer op de radio was, ik vreesde al dat deze het was... Kreng van een nummer gewordenquote:
nu al meer gedraaid dan de meest gedraaide plaat van vorig jaar. Train-Soul Sister kwam maar tot 380 ofzo....quote:
Deden ze dat maar inderdaad.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:12 schreef borisz het volgende:
Saai radio voert de muziekgarantie weer in. Moet 3fm ook eens aan gaan denken.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:22 schreef minthy het volgende:
Zie ik daar een tumbleweed door het topic rollen??
Minthy bedoelt dat het hier net een woestijn is, zo leeg....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |