Nu heeft mijn oud schoolgenootje ook al een eigen jinglequote:
Loca People?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:59 schreef alors het volgende:
Ben benieuwd dan wat voor bagger uit de MT5 Coen in praatje plaatje wilde doen....
Oh dat zou goed kunnen, Coen heeft altijd zulke baggerplaten, echt niks vernieuwends of onbekends, hij komt altijd met van die MT5 muziek of de aankomende megahit waar je sowieso wel mee doodgegooid gaat worden. Wel mooi dat hij vaak niet wint dan.quote:
Hamburgers met Korting! wohohohohoquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:15 schreef Sirolf het volgende:
Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan! Nyan!
Dat is toch al maanden niet meer leukquote:
Was het ooit leuk dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is toch al maanden niet meer leuk
Ik heb het gelukkig gemistquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:43 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is toch al maanden niet meer leuk
In dat geval moet je maar een paar uurtjes http://nyan.cat opzetten, dan ben je gelijk weer helemaal bij.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In dat geval moet je maar een paar uurtjes http://nyan.cat opzetten, dan ben je gelijk weer helemaal bij.
Is ie al geweest?quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Niet weten hoe je Airto moet uitspreken
Wat neem je je Serious Talents dan serieus zeg. En hij is niet de eerste keer te gast bij 3FM.
ja ik zag ze op het schermquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, paar minuten na mn post.
En nu weer.
quote:
die dag wasquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:05 schreef Allrounder het volgende:
Vorig jaar haalden we deze dag de finale van het WK...
Dat was episch.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:05 schreef Allrounder het volgende:
Vorig jaar haalden we deze dag de finale van het WK...
je bent geweest? en het was dus tof?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:05 schreef Cee het volgende:
Dag mensen. Ik ben verliefd op Brandon Flowers.
Ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:05 schreef Cee het volgende:
Dag mensen. Ik ben verliefd op Brandon Flowers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |