SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nou kies je ook nog het "verkeerde" topicquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de verkeerde plek in de trein gekozenStomme NS die opeens een veel kortere trein inzet.
iedereen die binnen komt op fok zal deze vinden in zijn Active listquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze staat in de reeks.Die andere is nep.
ja. Goedemorgenquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:26 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen die binnen komt op fok zal deze vinden in zijn Active list
IEDEREEN OP DE HELE WERELD EN OMSTREKEN!quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:26 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen die binnen komt op fok zal deze vinden in zijn Active list
te actiefquote:
Terwijl ik toch zo beroerd geslapen heb..quote:
anders ik wel, zus is het duidelijk niet gewend mensen in bed te hebbenquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Terwijl ik toch zo beroerd geslapen heb..
Waarom slaat je bij je zus in bed dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
anders ik wel, zus is het duidelijk niet gewend mensen in bed te hebben
quote:
I know... Even 10 dagen tot ons zelf komen. Mediteren, yoga, zingen en 's avonds de Ganges met 100en lichtjes.quote:
omdat ik dakloos ben?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom slaat je bij je zus in bed dan?
Ik ben niet op mijn best zo vroeg, ik denk niet dat je mij mee wilt jong...quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I know... Even 10 dagen tot ons zelf komen. Mediteren, yoga, zingen en 's avonds de Ganges met 100en lichtjes.
Daarna gaan we rondtrekken...
Nou en.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:21 schreef rival het volgende:
[..]
en nou kies je ook nog het "verkeerde" topic
Hoe had ik dat moeten weten?!quote:
Opletten!!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe had ik dat moeten weten?!![]()
Maar balen voor je. Matras op de grond in aparte kamer geen optie?
Nee joh, daar wen je vanzelf aan!quote:
Haha ja, maar het is vakantiequote:
al zo'n 500 keer hier gemeldquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe had ik dat moeten weten?!![]()
Maar balen voor je. Matras op de grond in aparte kamer geen optie?
Want je krijgt gelijk de sleutel?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
al zo'n 500 keer hier gemelden met beetje geluk is dit mn laatste nacht dakloos geweest
jup, als ik dat geld neertel, krijg ik de sleutelquote:
Heb je al gezien en gekeken en eerste keus enzo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
jup, als ik dat geld neertel, krijg ik de sleutel
nee, ze bellen me zo, waar en hoelaat ik daar moet zijn, hopen dat ik de enige ben die ze uitgenodigd hebben, 830 euro neertellen, contractje tekenen en sleutels ontvangenquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je al gezien en gekeken en eerste keus enzo?
neem aan dat dat incl borg enzo is?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ze bellen me zo, waar en hoelaat ik daar moet zijn, hopen dat ik de enige ben die ze uitgenodigd hebben, 830 euro neertellen, contractje tekenen en sleutels ontvangen
Ik ben hier alleen overdag en ik geloof dat jij hier dan bijna nooit bentquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
al zo'n 500 keer hier gemelden met beetje geluk is dit mn laatste nacht dakloos geweest
borg + maand huur vooruit + administratiekosten..quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
neem aan dat dat incl borg enzo is?
Maar dat het zo snel kan. bi jmij zat er een week tussen en dat was al snel (tussen kijken en sleutels)
Klinkt goed! Moet er nog veel aan gedaan worden? En hoe groot is het?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
borg + maand huur vooruit + administratiekosten..
Brandveiligheidspakket heb ik al, anders had het me nog eens 45 extra gekost
Mja, dat is het voordeel van tijdelijk
ik weet het niet.. weet alleen dat het een eengezinswoning is, en als het goed was lag er nog iets op de vloer..quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Moet er nog veel aan gedaan worden? En hoe groot is het?
Hoe tijdelijk is de woning dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
borg + maand huur vooruit + administratiekosten..
Brandveiligheidspakket heb ik al, anders had het me nog eens 45 extra gekost
Mja, dat is het voordeel van tijdelijk
Ah ok. Nou! Dan hoop ik dat het meevaltquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet het niet.. weet alleen dat het een eengezinswoning is, en als het goed was lag er nog iets op de vloer..
sowieso half jaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe tijdelijk is de woning dan?
De huur valt gleukkig wel mee
ik ook. En dat ik de enige benquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah ok. Nou! Dan hoop ik dat het meevalt
Maar werk je / student? geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
sowieso half jaar![]()
395, toch een stukje duurder dan wat ik tot nu had, en geen huursubsidie
Hoe is het nu?quote:
ik werk, maar heb momenteel erg weinig uren weerquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar werk je / student? geen idee eigenlijk
Als ik vragen mag, hoe komt het dat je nu zonder huisje zit?
Waarom ga je voor tijdelijke woningen dan? of word je niet geloot voor de vaste huizen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik werk, maar heb momenteel erg weinig uren weer
Omdat ik dus tijdelijk had, en om te reageren op de volgende tijdelijk heb je een ib60 formulier nodig, normaal heb je dat met 10 werkdagen, ik had het na een maand nog niet
Roller Derby, was missbehavin daar niet helemaal gek van?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
*vriendin aan het omlullen om bij het nieuwe Zwolse Roller Derby team te gaan
omdat ik nog niet word uitgenodigd voor vaste iddquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom ga je voor tijdelijke woningen dan? of word je niet geloot voor de vaste huizen?
wel klote als het niet komt, en het is vast ook niet te downloaden ofzo
wel klote al die tijdelijke zakenquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
omdat ik nog niet word uitgenodigd voor vaste idd
Nee, die mensen bij de belasting zeiden elke keer ja, het is onderweg, rustig afwachten.. en de 27e ben ik het kantoor ingelopen
ja is ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
wel klote al die tijdelijke zaken
En je kon hem gewoon op papier toen meekrijgen? weet je ook weer wat je in het gevolg moet doen als dat weer het geval is.
Ik las *vriendin aan het omruilen. Vond het al sneu.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
Heel slimquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja is ook
Jup, maar ga m zodra ik een woning heb gewoon weer gelijk aanvragen
Dat kan maar zo. Maar ja, Deventer loopt weer hopeloos achter, dus dat wordt dan Pluskut of Zwollequote:Op woensdag 6 juli 2011 09:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Roller Derby, was missbehavin daar niet helemaal gek van?
nja, de planning is schoonmaken en meubels erin gooienquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heel slim
Lets hope dat het een oke tijdelijke woning is waar je in ieder geval niet veel tot niets hoeft te doen. anders ook beetje zonde van t geld.
Ze zei gisteren wel tegen mij: zo, mij ingeruild voor een jonger model.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik las *vriendin aan het omruilen. Vond het al sneu.
Onwerkelijk allemaal. Het is zo snel gegaanquote:
stomme oudersquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
De ouders zeiden daar uiteraard helemaal niks van
quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, de planning is schoonmaken en meubels erin gooien
Heb je die ouders even duidelijk gemaakt dat ze hun kind moeten opvoeden?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zei gisteren wel tegen mij: zo, mij ingeruild voor een jonger model.
We zaten op het terras en zij was naar het toilet toen er een meisje van een jaar of 3 mij lastig kwam vallen. Aan mijn spullen zitten, mijn aansteker complimenteren (dat was dan wel weer tof), bij mij aan tafel zitten en tegen me brabbelen in een onverstaanbare (kinder)taal. De ouders zeiden daar uiteraard helemaal niks van
Whatsup Huppel?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onwerkelijk allemaal. Het is zo snel gegaan![]()
Ben gisteren naar een vriend gegaan, wilde niet alleen zijn. Straks naar huis en dan denk ik dat ik de hele dag huilend doorbreng
Nee, want ik vond dat lullig voor het kind. Zij kon er verder weinig aan doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je die ouders even duidelijk gemaakt dat ze hun kind moeten opvoeden?
Dat kan IK zelfs hebben manquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zei gisteren wel tegen mij: zo, mij ingeruild voor een jonger model.
We zaten op het terras en zij was naar het toilet toen er een meisje van een jaar of 3 mij lastig kwam vallen. Aan mijn spullen zitten, mijn aansteker complimenteren (dat was dan wel weer tof), bij mij aan tafel zitten en tegen me brabbelen in een onverstaanbare (kinder)taal. De ouders zeiden daar uiteraard helemaal niks van
Maar nu denken ze misschien dat je het leuk vond, ofzo. Je laat je hond toch ook niet tegen iemand aan pissen?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, want ik vond dat lullig voor het kind. Zij kon er verder weinig aan doen.
Op het "aan mijn spullen zitten" na vind ik het wel schattig eigenlijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Honden kun je opvoeden, ouders nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar nu denken ze misschien dat je het leuk vond, ofzo. Je laat je hond toch ook niet tegen iemand aan pissen?
Dan nog, niet iedereen is daarvan gediend. En dat kan ik goed begrijpen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op het "aan mijn spullen zitten" na vind ik het wel schattig eigenlijk
Beter dan een jank-kind. Deze kletst gewoon gezellig en geeft nog complimentjes ook.
Als je zoiets probeert gaan ze tegenwoordig jou opvoeden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
kletst gewoon... nou gewoon... ze deed me eigenlijk aan iemand denken, iemand die ook maar door blijft kletsen, de hele tijd, over eigenlijk niks, door en door en door...quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beter dan een jank-kind. Deze kletst gewoon gezellig en geeft nog complimentjes ook.
Dan nog zit ik er niet op te wachten dat zo'n kind bij mij komt jengelen of aan m'n spullen zitquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd dat ik geen hekel aan de kinderen zelf heb, maar voornamelijk aan de ouders die een lobotomie lijken te hebben gehadquote:
Niet opvoeden maar aftuigen!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Honden kun je opvoeden, ouders niet
quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
kletst gewoon... nou gewoon... ze deed me eigenlijk aan iemand denken, iemand die ook maar door blijft kletsen, de hele tijd, over eigenlijk niks, door en door en door...
Als je er niet van gediend bent dan zeg je er gewoon wat van.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan nog, niet iedereen is daarvan gediend. En dat kan ik goed begrijpen.
Mn tante ging vrijdag het ziekenhuis in met een infectie.quote:
Mijn ouders hebben mij altijd geleerd niet naar vreemden te gaan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je er niet van gediend bent dan zeg je er gewoon wat van.
Heeft niks te maken met eventuele slechte opvoedkunde van de ouders hoor
Als je er wat van zegt en DAN doen de ouders niks... dan wel.
Maar als een kindje ergens gezellig komt kletsen is het dus volgens jou slecht opgevoed?
Whut? Dat zeg ik helemaal niet man. Maar ik vind dat je als ouders goed moet beseffen dat niet iedereen op jouw kind zit te wachten. Ik had mijn kind daar weggehaald, tenzij de persoon in kwestie aangeeft er geen moeite mee te hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je er niet van gediend bent dan zeg je er gewoon wat van.
Heeft niks te maken met eventuele slechte opvoedkunde van de ouders hoor
Als je er wat van zegt en DAN doen de ouders niks... dan wel.
Maar als een kindje ergens gezellig komt kletsen is het dus volgens jou slecht opgevoed?
Dat deel van je opvoeding ben je behoorlijk aan het verwaarlozen de laatste jarenquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij altijd geleerd niet naar vreemden te gaan.
Ze hadden haar wel mogen weghalen toen mijn vriendin weer terug was en we weer gingen praten. Ze zeiden ook wel 1 of 2x 'nu hier komen', maar kind luisterde niet en dan probeerden ze het niet nog een keer (hardhandig). Beetje jammer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan nog, niet iedereen is daarvan gediend. En dat kan ik goed begrijpen.
Dat ze ziek was las ik gisteren ja.. Jezus, wat heftig johquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn tante ging vrijdag het ziekenhuis in met een infectie.
Hebben ze acute leukemie ontdekt bij haar, maandag kreeg ze een hersenbloeding en is ze in coma geraakt en gisteren is ze overleden
Als klein kindquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat deel van je opvoeding ben je behoorlijk aan het verwaarlozen de laatste jaren.
Nee hoor is niet raar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:39 schreef Cue_ het volgende:
Gecondoleerd Huppel
[sub] is het raar van mij dat ik de gedachte heb, dat het in ieder geval scheelt dat ze er vrijdag/zaterdag achterkwamen dat ze een ziekte had, waardoor je nog iets werd gewaarschuwd, ipv dat ze gelijk in coma raakte uit het 'niets'?[/sub[
Heel jammer. En niet netjes.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hadden haar wel mogen weghalen toen mijn vriendin weer terug was en we weer gingen praten. Ze zeiden ook wel 1 of 2x 'nu hier komen', maar kind luisterde niet en dan probeerden ze het niet nog een keer (hardhandig). Beetje jammer.
Dank jequote:Op woensdag 6 juli 2011 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ze ziek was las ik gisteren ja.. Jezus, wat heftig johGecondoleerd.
Meeehquote:
Dreumes!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
MeeehMaar geen kleuter/peuter of wat dan ook meer
Oh ja, dat heb je ook nogquote:
Ik vind het lief.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb je ook nogVerschrikkelijk woord is dat.
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Heftig verhaal inderdaad! Echt heel snel gegaan ja.. Nogmaals sterkte!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Onwerkelijk allemaal. Het is zo snel gegaan![]()
Ben gisteren naar een vriend gegaan, wilde niet alleen zijn. Straks naar huis en dan denk ik dat ik de hele dag huilend doorbreng
Ja, heb je de rest ook gelezen? Een kletsende peuter is niet onopgevoed, dat zeg ik nergens. Je kind gewoon maar zijn gang laten gaan terwijl anderen daar mogelijk niet van gediend zijn, dat is je kind níet opvoeden.quote:
Ja, want het is beter naar vreemden te gaan als je ouders er niet bij zijn dan wanneer ze 2m van je vandaan op een druk terras zittenquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij altijd geleerd niet naar vreemden te gaan.Behalve als ik ze kwijt was of wat dan ook.
Ook een van de redenen dat Harry Potter in het Nederlands echt voor zwakzinnigen klinkt, Dreuzelsquote:
Hoe weet je of iemand er niet van gediend is?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, heb je de rest ook gelezen? Een kletsende peuter is niet onopgevoed, dat zeg ik nergens. Je kind gewoon maar zijn gang laten gaan terwijl anderen daar mogelijk niet van gediend zijn, dat is je kind níet opvoeden.
Flauw ventje. Ik zal eens wat zout strooienquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want het is beter naar vreemden te gaan als je ouders er niet bij zijn dan wanneer ze 2m van je vandaan op een druk terras zitten
Wij gingen gisteren film kijken en toen we de ondertiteling aanzetten zei mijn zoon: he bah nee geen ondertiteling, dat is lelijk. Ik kijk hem liever gewoon in het Engels en zonder tekst door het beeldquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook een van de redenen dat Harry Potter in het Nederlands echt voor zwakzinnigen klinkt, Dreuzels![]()
Iedereen boven de 12 die niet de engelse versies kijkt/leest.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:14 schreef stbabylon het volgende:
Ondertiteling gooi ik er vaak wel bij, omdat ik anders gewoon de helft niet versta.. omdat ze fluisteren, omgevingsgeluid is of omdat ik de film gewoon zacht heb staan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij gingen gisteren film kijken en toen we de ondertiteling aanzetten zei mijn zoon: he bah nee geen ondertiteling, dat is lelijk. Ik kijk hem liever gewoon in het Engels en zonder tekst door het beeld
Ik was gisteravond Falling Skies aan het kijken, woon aan een drukke weg. Verstond de helft nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondertiteling gooi ik er vaak wel bij, omdat ik anders gewoon de helft niet versta.. omdat ze fluisteren, omgevingsgeluid is of omdat ik de film gewoon zacht heb staan.
Tis dat ik zelden Nederlandstalige films kijk maar ook daarbij het ik het liefst ondertiteling![]()
Ik sta daar toch anders in. Je weet niet of iemand er niet van gediend is, maar je weet ook niet of ze dat wél zijn. Ik maak het op zo'n moment bespreekbaar, dat werkt prima. Het idee dat mensen zitten te gruwelen van mijn kletsende kind vind ik heel erg onprettig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe weet je of iemand er niet van gediend is?
StBaby heeft 'r toch niet weggestuurd?
Hij zegt veel later pas dat de ouders het kind riepen en dat kind niet luisterde. DAN vind ik dat die ouders in hadden mogen grijpen. Maar als dat kind ff komt brabbelen en de bebrabbelde persoon stuurt 't niet weg..... niks mis mee
Jij goede moederquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik sta daar toch anders in. Je weet niet of iemand er niet van gediend is, maar je weet ook niet of ze dat wél zijn. Ik maak het op zo'n moment bespreekbaar, dat werkt prima. Het idee dat mensen zitten te gruwelen van mijn kletsende kind vind ik heel erg onprettig.
als het erbij zit zet ik het ook aan.... omdat ik ook weleens een woord mis oid en dan ga ik terugspoelen andersquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ondertiteling gooi ik er vaak wel bij, omdat ik anders gewoon de helft niet versta.. omdat ze fluisteren, omgevingsgeluid is of omdat ik de film gewoon zacht heb staan.
Waarom moet je wachten tot iemand je kind wegstuurt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe weet je of iemand er niet van gediend is?
StBaby heeft 'r toch niet weggestuurd?
Hij zegt veel later pas dat de ouders het kind riepen en dat kind niet luisterde. DAN vind ik dat die ouders in hadden mogen grijpen. Maar als dat kind ff komt brabbelen en de bebrabbelde persoon stuurt 't niet weg..... niks mis mee
Of omdat iemand naast je op de bank wat zit te lullen. Ik wil graag beiden oppakkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was gisteravond Falling Skies aan het kijken, woon aan een drukke weg. Verstond de helft niet
Dat ja. Bij de eerste afleveringen van True Blood baalde ik ook als degene waarmee ik keek erdoorheen zat te lullen.. dan mis ik spulquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
als het erbij zit zet ik het ook aan.... omdat ik ook weleens een woord mis oid en dan ga ik terugspoelen anders(mits het een goed gesprek in een toffe film is oid)
Nederlandse programma's kijken we hier ook vaak met ondertitelingquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of omdat iemand naast je op de bank wat zit te lullen. Ik wil graag beiden oppakken
Daar heb ik dan geen last van, die ander hoor ik niet eensquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ja. Bij de eerste afleveringen van True Blood baalde ik ook als degene waarmee ik keek erdoorheen zat te lullen.. dan mis ik spul
quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Nederlandse programma's kijken we hier ook vaak met ondertitelingEr loopt altijd wel iemand doorheen te lullen, of er is iemand bezig in de keuken en dat galmt als een gek, of er staat een raam of tuindeur open en er komt een kudde motoren langs
Hahaha lolquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:01 schreef rival het volgende:
Daar heb ik dan geen last van, die ander hoor ik niet eens
Komt door de leeftijd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:02 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben volgens mij hartstikke doof aan het worden
Dus toch maar goed dat we geen film zijn gaan kijkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:03 schreef rival het volgende:
nouja het is soms wel vervelend voor de ander
of dan zet je het harder omdat je een gesprek wilt volgen, en 3 seconde later vallen er bommen en granaten en schud je de buren uit bedquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe nog wel eens de engelse subs erbij, zeker als ik later op de avond een film zit te kijken, dan zet ik hem meestal niet zo hard en dan hoor je soms echt geen moer.
Echt, heel erg slecht inderdaad. Hoef je niet eens goed in Engels voor te zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Ondertiteling is over het algemeen, naar mijn mening, met mijn kennis van het Engels, ronduit tenenkrommend slecht. Als ik het niet goed hoor, doe ik wel de koptelefoon op.
Boeiend of het slecht is vertaald, ik wil de strekking van het verhaal graag meekrijgen zonder m'n oren te hoeven pijnigen of telkens aan die volume knop te moeten zittenquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Ondertiteling is over het algemeen, naar mijn mening, met mijn kennis van het Engels, ronduit tenenkrommend slecht. Als ik het niet goed hoor, doe ik wel de koptelefoon op.
Linkje?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Moggûh. D_K trouwt vandaag
Veel geluk D_K
Daar hebben we de beste stuurlui weer...quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
True Blood, daar ga ik vanavond mee beginnenquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:00 schreef Cue_ het volgende:
Dat ja. Bij de eerste afleveringen van True Blood baalde ik ook als degene waarmee ik keek erdoorheen zat te lullen.. dan mis ik spul
dat klopt. spreekwoorden en grappen met stip bovenaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Ja, dat dusquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:04 schreef rival het volgende:
[..]
of dan zet je het harder omdat je een gesprek wilt volgen, en 3 seconde later vallen er bommen en granaten en schud je de buren uit bed
vertalingen wel, 1 op 1 engels is meestal redelijk goed gedaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Roller Derby, was missbehavin daar niet helemaal gek van?
Nederlands ook vaak, en de vertaling van grappen kan ook 100x beter (en ik weet dat dat moeilijk is...)quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Bij 1 op 1 engels wordt er zo nu en dan wat vreemd ingekort, maar wel logisch dat dat soms moet gebeuren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:07 schreef HeatWave het volgende:
vertalingen wel, 1 op 1 engels is meestal redelijk goed gedaan.
En ik wil CL niet weer affikken hier.
Ik zat alweer op m'n handenquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vertalingen wel, 1 op 1 engels is meestal redelijk goed gedaan.
En ik wil CL niet weer affikken hier.
Jeb!quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:10 schreef L-E het volgende:
Ik moet mijn ontslagbrief bij PSA inleveren. Richt ik 'm dan wel aan mijn directe manager, weet iemand dat? (Zij is al op de hoogte)
Ik heb hem destijds aan de directeur geschrevenquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:10 schreef L-E het volgende:
Ik moet mijn ontslagbrief bij PSA inleveren. Richt ik 'm dan wel aan mijn directe manager, weet iemand dat? (Zij is al op de hoogte)
Ik ga niet met een koptelefoon thuis zitten, dat vind ik onhandig. Dus bij mij staat de ondertiteling idd aan omdat ik het soms niet versta. Plus namen zijn makkelijker te onthouden. Ik download echter veel qua series, dus da's meestal zonder subs, maar als ze erbij zitten dan zet ik ze aan. Toch luister ik dan naar het engels..... en onbewust lees ik mee, want als iets slecht vertaald is dan valt me dat wel op ineensquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:03 schreef stbabylon het volgende:
quote:
Ja precies dat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga niet met een koptelefoon thuis zitten, dat vind ik onhandig. Dus bij mij staat de ondertiteling idd aan omdat ik het soms niet versta. Plus namen zijn makkelijker te onthouden. Ik download echter veel qua series, dus da's meestal zonder subs, maar als ze erbij zitten dan zet ik ze aan. Toch luister ik dan naar het engels..... en onbewust lees ik mee, want als iets slecht vertaald is dan valt me dat wel op ineens
Ik ben zelf ook geen kinderfan... maar zeggen dat ouders hun kind beter moeten opvoeden omdat het kind bij een ander gaat kletsen vind ik echt je reinste onzin. Als blijkt dat die persoon er niet van gediend is dan stuurt ie 't wel weg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom moet je wachten tot iemand je kind wegstuurt?
Hier zijn ze van mening dat elk kind zo isquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook geen kinderfan... maar zeggen dat ouders hun kind beter moeten opvoeden omdat het kind bij een ander gaat kletsen vind ik echt je reinste onzin. Als blijkt dat die persoon er niet van gediend is dan stuurt ie 't wel weg.
Beetje de innocebt untill proven guilty VS guilty untill proven innocent
Jij gaat er vanuit dat mensen het NIET fijn vinden en houd je kind dus maar bij je.
Ik ga er vanuit dat als iemand het erg vind dat die er dan wel ff iets van zegt.
Alsof iemands hele dag verpest is als er ff een kindje een praatje komt makende kinderhaat wordt hier af en toe wel ERG in het absurde getrokken zeg
Vind het heel wat anders dan een jengelend treiterend rotkind.
Kinderen die uit zichzelf gaan kletsen zijn leuk. Dat vind ik zelfs.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
Toen die van mij zo'n kleine gup was en met mensen ging kletsen, keek ik het even aan. Je merkt heel snel of mensen daar niet van gediend zijn, nou dan haalde ik 'm weg. Geen probleem toch verder...
Ik hoef dat niet en zeg ook gewoon dat ik het niet wil hebben.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kinderen die uit zichzelf gaan kletsen zijn leuk. Dat vind ik zelfs.
Verlegen kinderen kan ik niks mee en jengelende blagen, die stuur ik uiteraard wel weg.
Maar als ze gewoon lekker wat te vertellen hebben, leuk!
Nope, zie mijn vorige postquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier zijn ze van mening dat elk kind zo is
Ik vind 80% ook vervelend hoor, dus zal 1 van de laatsten zijn die het voor een kind gaat opnemen. Maar vind het hier wel echt af en toe overdreven dat gedemoniseerquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hier zijn ze van mening dat elk kind zo is
Dat is ook prima, dan haal ik mijn kind weg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet en zeg ook gewoon dat ik het niet wil hebben.
is wel zo jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kinderen die uit zichzelf gaan kletsen zijn leuk. Dat vind ik zelfs.
Verlegen kinderen kan ik niks mee en jengelende blagen, die stuur ik uiteraard wel weg.
Maar als ze gewoon lekker wat te vertellen hebben, leuk!
Ach zat kledders die wel ok zijn. Maar ook zat die echt strontirritant zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Johquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Maar vind het hier wel echt af en toe overdreven dat gedemoniseer
Nah en als dat kind dan weggaat of de ouders nemen het weg... niks aan de hand toch?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er voor wereldgroot probleem aan dat een kind normaal tegen je praat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als je dat niet doet dan prik ik 't met een vork.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is ook prima, dan haal ik mijn kind weg.
Ik heb dan ook eerder een probleem met ouders dan met kinderen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 80% ook vervelend hoor, dus zal 1 van de laatsten zijn die het voor een kind gaat opnemen. Maar vind het hier wel echt af en toe overdreven dat gedemoniseer
Even praten geen probleem. Aan jouw tafel komen zitten en door jouw gesprekken met je vriendin blijven heen praten, wel een probleem.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is er voor wereldgroot probleem aan dat een kind normaal tegen je praat.
Als een bejaarde je iets vraagt zeg je ook dat je dat niet wil hebben?
Dat is precies wat ik zeg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
Toen die van mij zo'n kleine gup was en met mensen ging kletsen, keek ik het even aan. Je merkt heel snel of mensen daar niet van gediend zijn, nou dan haalde ik 'm weg. Geen probleem toch verder...
Ja. Maar DAT is iets wat de fout is van de ouders. Daar kan dat kind niks aan doen, want die wordt dan niet goed opgevoed. Ik deed dat vroeger als kind niet hoor, ik keek wel uit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even praten geen probleem. Aan jouw tafel komen zitten en door jouw gesprekken met je vriendin blijven heen praten, wel een probleem.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als je dat niet doet dan prik ik 't met een vork.
Dat is wel erg fout ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Even praten geen probleem. Aan jouw tafel komen zitten en door jouw gesprekken met je vriendin blijven heen praten, wel een probleem.
Dat heb ik ook niet meegekregen, maar gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja spuit elf!
Tijdje al, ben aangenomen bij De Droombaan, remember?
Dat zeg ik toch niet?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah en als dat kind dan weggaat of de ouders nemen het weg... niks aan de hand toch?
Of is je hele dag al verpest omdat dat kind er ff was en jij iets er van hebt moeten zeggen?
Dat is het niet. Ik heb er alleen geen zin in, dus de ouders halen het kind maar bij me weg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is er voor wereldgroot probleem aan dat een kind normaal tegen je praat.
Als een bejaarde je iets vraagt zeg je ook dat je dat niet wil hebben?
Ik begrijp dat dus niet he. Als ik vroeger uit eten ging met mijn ouders was het al bij hoge uitzondering dat je van tafel mocht om te plassen, laat staan dat je van tafel ging om andere mensen lastig te vallen. Je kreeg gewoon bij aanvang een kleurplaat en een flesje fristi en het was goed.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:30 schreef Spirit82 het volgende:
Kleine van mn zusje toen ze 3 was.. We waren uit eten bij een restaurant en het was rustig op een grote groep mensen na die een verjaardag vierde ofzo. Dat vond die kleine echt fantastisch en opa was daar ook bij. Zij de hele tijd naar die opa toe om te kletsen. Staat die ouwe op en loopt langs onze tafel,
Kleine keihard: WAT GA JE DOEN??
Opa: even daarheen...
Kleine: Waarom?
Opa heel genereerd: Ik moet plassen..
Je kon me opdweilen
Vind ik ook, fout van de ouders. Maar wilde ze niet er mee confronteren waar het kind bij is, vond ik lullig voor het kind.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Maar DAT is iets wat de fout is van de ouders. Daar kan dat kind niks aan doen, want die wordt dan niet goed opgevoed. Ik deed dat vroeger als kind niet hoor, ik keek wel uit.
Jup. Dat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus niet he. Als ik vroeger uit eten ging met mijn ouders was het al bij hoge uitzondering dat je van tafel mocht om te plassen, laat staan dat je van tafel ging om andere mensen lastig te vallen. Je kreeg gewoon bij aanvang een kleurplaat en een flesje fristi en het was goed.
Ik vind echt dat je je ontzettend aanstelt. Je haat gewoon kinderen om het kinderen haten, althans zo komt het nu over.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet?Ik heb geen zin in kindergepraat als ik op een terrasje zit met vrienden.
[..]
Dat is het niet. Ik heb er alleen geen zin in, dus de ouders halen het kind maar bij me weg.
Precies, op-voe-den is een heel vies woord tegenwoordig...quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus niet he. Als ik vroeger uit eten ging met mijn ouders was het al bij hoge uitzondering dat je van tafel mocht om te plassen, laat staan dat je van tafel ging om andere mensen lastig te vallen. Je kreeg gewoon bij aanvang een kleurplaat en een flesje fristi en het was goed.
Ik kan me niet herinneren hoe dat vroeger ging, maar moet zeggen dat mijn zusje daar inderdaad wel heel erg vrij in is en die kleine is gewoon echt superbijdehand ook. Ik denk dat ik zelf wat wat strikter zou zijn, maar het zorgt soms wel voor heel grappige situatiesquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee precies. Ik was (ben) daar erg streng op.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je zit aan tafel, bent naar de WC (hoge uitzondering), of buiten. En de stukken tussen die 3 plekken zo snel en stil mogelijk. Zo ben ik opgevoed jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik haat kinderen niet om het kinderen hatenquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind echt dat je je ontzettend aanstelt. Je haat gewoon kinderen om het kinderen haten, althans zo komt het nu over.
Nee, je vroeg of Babs de ouders had gevraagd hun kind beter op te voeden. Dat zei jequote:
En in dat licht vind ik dat je je als ouder zijnde bewust moet zijn van het feit dat niet iedereen zin heeft in jouw kind en je daar dus niet vanuit hoeft te gaan. Dat is ook opvoeden. Je moet je kind niet leren dat de wereld vies van je is ofzo, maar je mag echt wel ingrijpen als je kind zich opdringt bij anderen. Mensen durven dat niet heel snel tegen een kind te zeggen, dat ze er niet van gediend zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, op-voe-den is een heel vies woord tegenwoordig...
Ik ben keurig opgevoed, en ook ik heb mijn moeder wel eens voor lul gezet door opmerkingen in het wild te maken. ( een kale man in de bus: MAM! DIE MENEER HEEFT HELEMAAL GEEN HAAR!!!). Maar ik zou NOOIT zomaar van tafel lopen bij uit eten gaan of dat soort dingen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren hoe dat vroeger ging, maar moet zeggen dat mijn zusje daar inderdaad wel heel erg vrij in is en die kleine is gewoon echt superbijdehand ook. Ik denk dat ik zelf wat wat strikter zou zijn, maar het zorgt soms wel voor heel grappige situaties
EN dan zeg ej dat gewoon. Hup, weg kind.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haat kinderen niet om het kinderen hatenIk zit niet met mijn vrienden op een terras om vervolgens gezellig met een kind te gaan zitten kletsen. Ik vind dat niet leuk en heb daar ook geen zin in.
Ja, dat doe ik ook. En dat is altijd prima gegaan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN dan zeg ej dat gewoon. Hup, weg kind.
Maakt de ouders nog geen slechte opvoeders die een cursus nodig hebben, wel?
Het ging er ook helemaal niet om dat er een kind aansluit als je op een terrasje zit. Het ging erom dat kinderen soms naar je toe kunnen komen om tegen je te kleppen, in de trein, op het station, whatever. Ik vind echt dat je daar een te groot probleem van maakt hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haat kinderen niet om het kinderen hatenIk zit niet met mijn vrienden op een terras om vervolgens gezellig met een kind te gaan zitten kletsen. Ik vind dat niet leuk en heb daar ook geen zin in.
Ze is niet ongehoorzaam; ik zeg toch juist dat mijn zusje daar heel vrij in is? Kind is alleen totaal niet mensenschuw dus die gaat lekker op onderzoek uit en maakt hier en daar een praatje.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben keurig opgevoed, en ook ik heb mijn moeder wel eens voor lul gezet door opmerkingen in het wild te maken. ( een kale man in de bus: MAM! DIE MENEER HEEFT HELEMAAL GEEN HAAR!!!). Maar ik zou NOOIT zomaar van tafel lopen bij uit eten gaan of dat soort dingen.
Bijdehand zijn is wat anders dan ongehoorzaam.
Ik maak daar helemaal geen probleem van. Ik zeg gewoon keurig dat ik daar geen zin in heb en dan huppelt dat kind wel verder. Alsof het er last van heeft dat ik geen praatje wil maken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het ging er ook helemaal niet om dat er een kind aansluit als je op een terrasje zit. Het ging erom dat kinderen soms naar je toe kunnen komen om tegen je te kleppen, in de trein, op het station, whatever. Ik vind echt dat je daar een te groot probleem van maakt hoor.
Je hebt de flauwe-homo-cap op vandaag?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, je vroeg of Babs de ouders had gevraagd hun kind beter op te voeden. Dat zei je
Ja, en dat is het punt. "ouders die hun kind lekker vrij laten". Het is heel goed om niet mensenschuw en nieuwsgierig te zijn, maar dat wil niet zeggen dat je je niet kan gedragen in bepaalde gelegenheden. Alles is tegenwoordig maar oke omdat een kind zich wel moet kunnen ontplooien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ze is niet ongehoorzaam; ik zeg toch juist dat mijn zusje daar heel vrij in is? Kind is alleen totaal niet mensenschuw dus die gaat lekker op onderzoek uit en maakt hier en daar een praatje.
Dat niet nee. Maar ik vind dat je best overtrokken reageert.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak daar helemaal geen probleem van. Ik zeg gewoon keurig dat ik daar geen zin in heb en dan huppelt dat kind wel verder. Alsof het er last van heeft dat ik geen praatje wil maken.
Ja, opvoeding heet dat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:39 schreef Sgt.Warlock het volgende:
@ kluts
Dat is zeker niet waar, maar een kind moet wel de ruimte krijgen om achter dingen te komen.
Ook dat niet iedereen ervan gediend is als ze mensen aanspreken.
Jezus wat een drogredenatiequote:Op woensdag 6 juli 2011 10:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en dat is het punt. "ouders die hun kind lekker vrij laten". Het is heel goed om niet mensenschuw en nieuwsgierig te zijn, maar dat wil niet zeggen dat je je niet kan gedragen in bepaalde gelegenheden. Alles is tegenwoordig maar oke omdat een kind zich wel moet kunnen ontplooien.
Ach, een litteken erbij dankzij dat kutkind.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, ik heb een keizersnede gehad.
quote:
Nee, ik zeg dat dat soort slappe redenen als ontplooien en je kind jezelf laten zijn tegenwoordig voldoende reden lijken om je kind maar halfslachtig op te voeden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jezus wat een drogredenatie
Je zegt nu zowel dat mijn zusje haar kind vrijlaat zodat het zich kan ontplooien als dat de kleine zich niet weet te gedragen in bepaalde gelegenheden. JIj leest ook alleen wat je wilt lezen he?
Waarom reageer ik nu weer overtrokken? Ik zeg alleen wat ik in zo'n situatie zou doen. En dat is zeggen dat ik geen zin heb in een praatje.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat niet nee. Maar ik vind dat je best overtrokken reageert.
Het was dus geen kutkind.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, een litteken erbij dankzij dat kutkind.
Wat jij wil Samz.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom reageer ik nu weer overtrokken? Ik zeg alleen wat ik in zo'n situatie zou doen. En dat is zeggen dat ik geen zin heb in een praatje.
Jij bent hier degene die overdrijft.
Heel fijn!quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kind van je zusje ken ik niet, dus daar heb ik dan ook geen mening over.
Keizerskind noemden we dat vroeger altijd.quote:
Jah, maar het ging mij dus nog op die opmerking / eerste reactie die ik echt schromelijk overdreven vond. En dat niet werd begrepen waarom ik dat nou wel een beetje ERG de andere kant op vind gaan, dat ouers slecht zijn in opvoeden als ze een nieuwsgierig kletsens kindje hebben. Daaaaaaaaaaaaaar ging 't me om.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt de flauwe-homo-cap op vandaag?
Ik heb toch uitgebreid uitgelegd wat ik bedoel inmiddels.
Ja, ik ben een schoolvoorbeeld van een kind wat netjes opgevoed is en daardoor heel verlegen en schuchter geworden is. Not.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:45 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Daar ben ik het dan weer niet mee eens kluts. Een kind moet dit juist doen omdat het moet leren voor de toekomst. En als het kind steeds stil moet zitten en geen kind mag zijn , is dat een goede indicatie dat je een heel verlegen of mishandeld kind ziet. Als een kind zich niet goed in zijn vel voelt zoekt het de bescherming op van zijn/haar ouders. En als ze zich goed voelen gaan ze op onderzoek uit
Ja. En volgens Kluts reageer je dan overtrokken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, maar het ging mij dus nog op die opmerking / eerste reactie die ik echt schromelijk overdreven vond. En dat niet werd begrepen waarom ik dat nou wel een beetje ERG de andere kant op vind gaan, dat ouers slecht zijn in opvoeden als ze een nieuwsgierig kletsens kindje hebben. Daaaaaaaaaaaaaar ging 't me om.
Voor de rest vind ik dat het je goed recht is geen kwebbelend kind aan je tafel te willen. Dan zeg je "Opzouten kutkind" en dan loopt het weg of de ouders halen het weg of je gooit het terug naar waar t vandaan komt.
Ik snap niet dta ik gewoon geboren ben en niet via de keizersnee.quote:
Nee, je reageert overtrokken als je per definitie niet tegen kinderen wil praten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En volgens Kluts reageer je dan overtrokken.
Ik snap het oprecht niet.
Nou, inderdaadquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik ben een schoolvoorbeeld van een kind wat netjes opgevoed is en daardoor heel verlegen en schuchter geworden is. Not.
Er is zoiets als een gulden middenweg.
quote:
Ik las in Babs zijn eerste reactie dat hij het vervelend vond, daarom zei ik dat. En om nu te blijven doorhameren op een reactie die ik al tig keer heb toegelicht vind ik dan weer overdreven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah, maar het ging mij dus nog op die opmerking / eerste reactie die ik echt schromelijk overdreven vond. En dat niet werd begrepen waarom ik dat nou wel een beetje ERG de andere kant op vind gaan, dat ouers slecht zijn in opvoeden als ze een nieuwsgierig kletsens kindje hebben. Daaaaaaaaaaaaaar ging 't me om.
Voor de rest vind ik dat het je goed recht is geen kwebbelend kind aan je tafel te willen. Dan zeg je "Opzouten kutkind" en dan loopt het weg of de ouders halen het weg of je gooit het terug naar waar t vandaan komt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja spuit elf!
Tijdje al, ben aangenomen bij De Droombaan, remember?
Dat zeg ik nergens. Ik ging op de situatie af zoals Babs die schetste. Dan wil ik niet kwebbelen met een kind.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, je reageert overtrokken als je per definitie niet tegen kinderen wil praten.
Volgens mij is dat niet wat Kluts bedoelt. Die doelt meer op het feit dat het lijkt door je posts dat jij het godvergeten bloedirritant goddamn m'n hele dag is verpest omdat er een kind ook maar DURFDE me aan te spreken en daar ben ik niet van gediend opzouten kiiiiiiind..... zoietsquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. En volgens Kluts reageer je dan overtrokken.
Ik snap het oprecht niet.
Ik bedoelde dat laatste. Ik laat mijn dag echt niet verpesten door een kind dat me aanspreektquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet wat Kluts bedoelt. Die doelt meer op het feit dat het lijkt door je posts dat jij het godvergeten bloedirritant goddamn m'n hele dag is verpest omdat er een kind ook maar DURFDE me aan te spreken en daar ben ik niet van gediend opzouten kiiiiiiind..... zoiets
Maar misschien bedoelde jioj wel gewoon:
Ik vidn heet niet fijn
Ik zeg er wat van
En dan is het in orde
Ik gingf altijd na het eten heel snel.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:47 schreef Kluts het volgende:
Hell, wij hoefden thuis al niet eens te proberen te gaan plassen tijdens het eten.
Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik het over het algemeen had, niet als je uit eten bent, een obvious voorbeeld dat je niet op andermans blagen zit te wachten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Ik ging op de situatie af zoals Babs die schetste. Dan wil ik niet kwebbelen met een kind.
En inderdaad, het liefste gewoon helemaal niet. Maar als er eentje langs komt huppelen ga ik niet afsnauwen of zo.
Op onderzoek gaan doe je niet in een restaurant, punt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:45 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Daar ben ik het dan weer niet mee eens kluts. Een kind moet dit juist doen omdat het moet leren voor de toekomst. En als het kind steeds stil moet zitten en geen kind mag zijn , is dat een goede indicatie dat je een heel verlegen of mishandeld kind ziet. Als een kind zich niet goed in zijn vel voelt zoekt het de bescherming op van zijn/haar ouders. En als ze zich goed voelen gaan ze op onderzoek uit
Je hebt grote tertters gekregen zodat kinderen op je afkomen, kwijlend van de herinnering aan de borstvoeding.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Ik ging op de situatie af zoals Babs die schetste. Dan wil ik niet kwebbelen met een kind.
En inderdaad, het liefste gewoon helemaal niet. Maar als er eentje langs komt huppelen ga ik niet afsnauwen of zo.
Omdat je er misschien niets mee hebt? geen idee hebt wat te zeggen, ze niet schattig vind of ook maar enig gevoel bij hebt?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
Dan nog snap ik niet waar die aversie vandaan komt om het liefst helemaal niet met kinderen te praten.
Ik weet nog wel dat ik in de pubertijd altijd na het eten naar de wc ging. Ik at heel veel omdat ik in de groei was, maar was superdun. Mijn moeder heeft een tijdje aan de deur staan luisteren of ik het uitkotste omdat ze dacht dat ik boulimia had ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik gingf altijd na het eten heel snel.
En dan spuugde ik m'n vlees in de wc
had ik de hele maaltijd lang met een niet meer door te slikken bal vlees in m'n wang gezeten
Ik dacht juist dat je niet vies van worst was?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik gingf altijd na het eten heel snel.
En dan spuugde ik m'n vlees in de wc
had ik de hele maaltijd lang met een niet meer door te slikken bal vlees in m'n wang gezeten
+1quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:51 schreef stbabylon het volgende:
Op onderzoek gaan doe je niet in een restaurant, punt.
Ik ben zelf ook geen kindervriend. En ik zal dus bijvoorbeeld niet snel in een coupé gaan zitten met gillende kinderen als ik de trein pak bijvoorbeeld. Maar als een kindje gewoon even wat tegen me zegt, dan vind ik dat wel leuk hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat je er misschien niets mee hebt? geen idee hebt wat te zeggen, ze niet schattig vind of ook maar enig gevoel bij hebt?
Ik vind het gewoon niet leuk. Het interesseert me niet wat ze te melden hebben. Ik zeg ja en amen en het kind is weer weg. Ik voel gewoon geen noodzaak een praatje aan te knopen met een kind.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik het over het algemeen had, niet als je uit eten bent, een obvious voorbeeld dat je niet op andermans blagen zit te wachten.
Dan nog snap ik niet waar die aversie vandaan komt om het liefst helemaal niet met kinderen te praten.
Maar tig posts per dag op een forum is wel noodzaak?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet leuk. Het interesseert me niet wat ze te melden hebben. Ik zeg ja en amen en het kind is weer weg. Ik voel gewoon geen noodzaak een praatje aan te knopen met een kind.
Ik heb dat zelfs. En ik ben goed met kinderen hoor, maar dan nog. Het hoeft voor mij niet zo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet leuk. Het interesseert me niet wat ze te melden hebben. Ik zeg ja en amen en het kind is weer weg. Ik voel gewoon geen noodzaak een praatje aan te knopen met een kind.
Ja, dat. Mensen die wat komen vragen, prima. Maar ik heb ook vaak geen zin in mensen die gewoon om het praten met me gaan praten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Enige bezwaar dat ik uberhaupt heb met omgaan met andermans kinderen is dat als ze zich opeens stoten ofzo die ouders jou meteen aankijken.
Ik snap Samzz wel hoor, ik heb een beetje hetzelfde, ik vind het allemaal prima maar ik heb ook het liefste dat ze me gewoon niet komen lastig vallen, dat geldt net zo hard voor "niet-kinderen".
Ik vind dat dus niet leuk, ik heb al een baal moment als ik een kind op me af zie lopen als t ware.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:52 schreef Kluts het volgende:
Ik ben zelf ook geen kindervriend. En ik zal dus bijvoorbeeld niet snel in een coupé gaan zitten met gillende kinderen als ik de trein pak bijvoorbeeld. Maar als een kindje gewoon even wat tegen me zegt, dan vind ik dat wel leuk hoor.
Wat heeft het posten op een forum hier nu mee te maken?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar tig posts per dag op een forum is wel noodzaak?
Nogmaals, ik vind het een beetje overdreven, maar als jij daar zo instaat, dan moet je dat zo doen.
Dat moet ik ook gewoon niet hebben in het OV, van die "gezellige" mensen die ongevraagd met je beginnen te lullen. Dus dat geldt ook gewoon voor koters.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat. Mensen die wat komen vragen, prima. Maar ik heb ook vaak geen zin in mensen die gewoon om het praten met me gaan praten.
En al helemaal niet als ik een boek lees
Dat dat meer tijd kost dan dat ene incidentele praatje met een kleuter wat 3 minuten duurt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft het posten op een forum hier nu mee te maken?
Ik was zelf ook helemaal niet zo'n kind die dat deed. A omdat ik te verlegen was, B omdat m'n ouders het niet leuk zouden vinden. Maar als ik in een restaurant zit en zo'n kind komt ff een praatje maken... ach.. niet erg. Ergens wel grappig, zo'n nieuwsgierig kindje. Aandoenlijk. Maar niet te lang. Moet geen 5 min blijven hangen, want ik wil ook weer door met m'n gesprek.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op onderzoek gaan doe je niet in een restaurant, punt.
Jerry Jerry Jerryquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft het posten op een forum hier nu mee te maken?
MP3speler in het OV.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet ik ook gewoon niet hebben in het OV, van die "gezellige" mensen die ongevraagd met je beginnen te lullen. Dus dat geldt ook gewoon voor koters.
zie edit > wat ga je doen eigenlijk?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, dank je!
Ik begin 12 september, zin in!
Ik durfde nooit met mensen te praten. Nooit. Dat heeft geduurd totdat ik 24 was ofzo.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was zelf ook helemaal niet zo'n kind die dat deed. A omdat ik te verlegen was, B omdat m'n ouders het niet leuk zouden vinden. Maar als ik in een restaurant zit en zo'n kind komt ff een praatje maken... ach.. niet erg. Ergens wel grappig, zo'n nieuwsgierig kindje. Aandoenlijk. Maar niet te lang. Moet geen 5 min blijven hangen, want ik wil ook weer door met m'n gesprek.
-1 als je MacDonalds al een restaurant noemtquote:
Omg...quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dat meer tijd kost dan dat ene incidentele praatje met een kleuter wat 3 minuten duurt.
Ik ben 32 en heb er nog moeite meequote:Op woensdag 6 juli 2011 10:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik durfde nooit met mensen te praten. Nooit. Dat heeft geduurd totdat ik 24 was ofzo.
Dat is bij mij geheel afhankelijk van de persoon, is ie leuk of gezelligquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet ik ook gewoon niet hebben in het OV, van die "gezellige" mensen die ongevraagd met je beginnen te lullen. Dus dat geldt ook gewoon voor koters.
Vreemd genoeg heb ik dat weinigquote:
Ja Samz. Ik zei toch al, als jij daar zo over denkt, moet je dat doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg...
Het verschil is, op een forum posten vind ik WEL leuk. Praten met een kind NIET.
Ik ook niet. Ik wil dan met rust gelaten worden. Als ik een vriend of zo tegenkom, geen enkel probleem, leuk juistquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of niet, zoals ik een keer meemaakte: om de grote tafel in het midden gaan rennen (pa&ma om de hoek in een ander gedeelte van het restaurant), uitglijden, jankend achter een vrouw terecht komenquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was zelf ook helemaal niet zo'n kind die dat deed. A omdat ik te verlegen was, B omdat m'n ouders het niet leuk zouden vinden. Maar als ik in een restaurant zit en zo'n kind komt ff een praatje maken... ach.. niet erg. Ergens wel grappig, zo'n nieuwsgierig kindje. Aandoenlijk. Maar niet te lang. Moet geen 5 min blijven hangen, want ik wil ook weer door met m'n gesprek.
Sorry, ik was sneller dan je editquote:
Ik ben de vrouwelijke variant.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vreemd genoeg heb ik dat weinig.
Ik heb wel zo'n "aan die jongen kunnen we het wel vragen" kop, ik word echt elke dag wel om de weg gevraagd ergens.
Ja, dat doe ik ook. Ik snap jouw probleem echt niet...quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja Samz. Ik zei toch al, als jij daar zo over denkt, moet je dat doen.
Da's een frietkot.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:55 schreef Ang3l het volgende:
-1 als je MacDonalds al een restaurant noemt
Ik heb geen probleem. Jij wel. Met kinderen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook. Ik snap jouw probleem echt niet...
Dat doet ze toch al?quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
Ja Samz. Ik zei toch al, als jij daar zo over denkt, moet je dat doen.
's ochtends voor de koffie moet je me eigenlijk niet echt aansprekenquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wil dan met rust gelaten worden. Als ik een vriend of zo tegenkom, geen enkel probleem, leuk juist
Maar met random mensen hoef ik niet te kletsen.
Ik heb geen probleem met kinderen, ze moeten me gewoon niet lastig vallenquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem. Jij wel. Met kinderen.
Maar dat geeft niet.
Dat vind ik nou van dit soort reacties.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doet ze toch al?
Jij reageert erop en zij legt uit, dus dan zijn dit soort reacties beetje overbodig lijkt me
Ik haal het niet eens in m'n hoofd een gesprek met iemand aan te knopen die aan het lezen is of wat dan ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
's ochtends voor de koffie moet je me eigenlijk niet echt aanspreken. Ik snauw je niet af, maar je merkt heel snel dat ik geen zin in je heb
.
uitzonderingen daargelaten uiteraard, zo'n loser ben ik ook wel weer.
Ik ook niet, maar ik kom wel eens collega's tegen op CS natuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haal het niet eens in m'n hoofd een gesprek met iemand aan te knopen die aan het lezen is of wat dan ook
Als jij dat vindt, dan mag dat...:+quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik nou van dit soort reacties.
Dat vind ik dan weer iets anders. Die mensen ken je.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kom wel eens collega's tegen op CS natuurlijk.
Toch vind ik dat wel eens jammer. ik heb het boek om mij tijdens de treinrit te vermaken, maar dat betekend niet dat ik geen praatje wil maken (met een leuk persoon)quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik haal het niet eens in m'n hoofd een gesprek met iemand aan te knopen die aan het lezen is of wat dan ook
Ik vind het niet erg als iemand een praatje wil maken hoor. Zo lang zit ik nou ook weer niet in die trein.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer iets anders. Die mensen ken je.Met mensen die ik ken maak ik ook graag een praatje.
Jij ook bedankt voor je ontzettend nuttige inmenging in deze discussie.quote:
Ik heb dat dus niet. Ik ga tijdens het lezen heel erg in het verhaal op en leef me in. Ik vind het vervelend om dan gestoord te worden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toch vind ik dat wel eens jammer. ik heb het boek om mij tijdens de treinrit te vermaken, maar dat betekend niet dat ik geen praatje wil maken (met een leuk persoon)Snap dat het mensen weghoudt, maar vind het soms wel jammer
Tegen zo'n kind... en vooral zo'n moeder... zou ik ook niet kunnen neequote:Op woensdag 6 juli 2011 10:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of niet, zoals ik een keer meemaakte: om de grote tafel in het midden gaan rennen (pa&ma om de hoek in een ander gedeelte van het restaurant), uitglijden, jankend achter een vrouw terecht komen
(helle nette vrouw: kan IEMAND dat krijsende kind achter mij weghalen??
moeder die net komt aanlopen, raapt kind op en zegt: nou nou, doe maar rustig hoor, we zijn allemaal jong geweest (met boos gezicht richting nette vrouw
ik: klopt, en toen rende ik niet rond in het restaurant)
graag gedaanquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je ontzettend nuttige inmenging in deze discussie.
Ik heb daar dus ook bij hen geen behoefte aanquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer iets anders. Die mensen ken je.Met mensen die ik ken maak ik ook graag een praatje.
Leuke uitdagingquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Sorry, ik was sneller dan je edit
Ik krijg een leidinggevende functie in een woon-zorgcentrum, functie heet sinds dit jaar Persoonlijk Begeleider, was daarvoor gewoon Teamleider, dan heb je wel een idee hoe het er uitziet denk ik.
volgens mij waren we klaar hoorquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:
Kluts vs Samzz
Cue_ vs Kluts
* stbabylon pakt het badje met chocoladevla er maar weer bij
Nou ja, dat kan ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb daar dus ook bij hen geen behoefte aan. Ik wil zitten, de spits lezen en met rust gelaten worden, maar uiteraard kan dat niet altijd
.
9 van de 10 spontane kleppers zijn idd vrij engquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:00 schreef Kluts het volgende:
Maar het is natuurlijk ook doodeng, mensen die tegen je praten. Het is veel boeiender om op de kop in je smartphone te zitten. Huu mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |