SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nou kies je ook nog het "verkeerde" topicquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de verkeerde plek in de trein gekozenStomme NS die opeens een veel kortere trein inzet.
iedereen die binnen komt op fok zal deze vinden in zijn Active listquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze staat in de reeks.Die andere is nep.
ja. Goedemorgenquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:26 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen die binnen komt op fok zal deze vinden in zijn Active list
IEDEREEN OP DE HELE WERELD EN OMSTREKEN!quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:26 schreef rival het volgende:
[..]
iedereen die binnen komt op fok zal deze vinden in zijn Active list
te actiefquote:
Terwijl ik toch zo beroerd geslapen heb..quote:
anders ik wel, zus is het duidelijk niet gewend mensen in bed te hebbenquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Terwijl ik toch zo beroerd geslapen heb..
Waarom slaat je bij je zus in bed dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
anders ik wel, zus is het duidelijk niet gewend mensen in bed te hebben
quote:
I know... Even 10 dagen tot ons zelf komen. Mediteren, yoga, zingen en 's avonds de Ganges met 100en lichtjes.quote:
omdat ik dakloos ben?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarom slaat je bij je zus in bed dan?
Ik ben niet op mijn best zo vroeg, ik denk niet dat je mij mee wilt jong...quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I know... Even 10 dagen tot ons zelf komen. Mediteren, yoga, zingen en 's avonds de Ganges met 100en lichtjes.
Daarna gaan we rondtrekken...
Nou en.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:21 schreef rival het volgende:
[..]
en nou kies je ook nog het "verkeerde" topic
Hoe had ik dat moeten weten?!quote:
Opletten!!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe had ik dat moeten weten?!![]()
Maar balen voor je. Matras op de grond in aparte kamer geen optie?
Nee joh, daar wen je vanzelf aan!quote:
Haha ja, maar het is vakantiequote:
al zo'n 500 keer hier gemeldquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe had ik dat moeten weten?!![]()
Maar balen voor je. Matras op de grond in aparte kamer geen optie?
Want je krijgt gelijk de sleutel?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
al zo'n 500 keer hier gemelden met beetje geluk is dit mn laatste nacht dakloos geweest
jup, als ik dat geld neertel, krijg ik de sleutelquote:
Heb je al gezien en gekeken en eerste keus enzo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
jup, als ik dat geld neertel, krijg ik de sleutel
nee, ze bellen me zo, waar en hoelaat ik daar moet zijn, hopen dat ik de enige ben die ze uitgenodigd hebben, 830 euro neertellen, contractje tekenen en sleutels ontvangenquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je al gezien en gekeken en eerste keus enzo?
neem aan dat dat incl borg enzo is?quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ze bellen me zo, waar en hoelaat ik daar moet zijn, hopen dat ik de enige ben die ze uitgenodigd hebben, 830 euro neertellen, contractje tekenen en sleutels ontvangen
Ik ben hier alleen overdag en ik geloof dat jij hier dan bijna nooit bentquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
al zo'n 500 keer hier gemelden met beetje geluk is dit mn laatste nacht dakloos geweest
borg + maand huur vooruit + administratiekosten..quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
neem aan dat dat incl borg enzo is?
Maar dat het zo snel kan. bi jmij zat er een week tussen en dat was al snel (tussen kijken en sleutels)
Klinkt goed! Moet er nog veel aan gedaan worden? En hoe groot is het?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
borg + maand huur vooruit + administratiekosten..
Brandveiligheidspakket heb ik al, anders had het me nog eens 45 extra gekost
Mja, dat is het voordeel van tijdelijk
ik weet het niet.. weet alleen dat het een eengezinswoning is, en als het goed was lag er nog iets op de vloer..quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Klinkt goed! Moet er nog veel aan gedaan worden? En hoe groot is het?
Hoe tijdelijk is de woning dan?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
borg + maand huur vooruit + administratiekosten..
Brandveiligheidspakket heb ik al, anders had het me nog eens 45 extra gekost
Mja, dat is het voordeel van tijdelijk
Ah ok. Nou! Dan hoop ik dat het meevaltquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet het niet.. weet alleen dat het een eengezinswoning is, en als het goed was lag er nog iets op de vloer..
sowieso half jaarquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe tijdelijk is de woning dan?
De huur valt gleukkig wel mee
ik ook. En dat ik de enige benquote:Op woensdag 6 juli 2011 09:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah ok. Nou! Dan hoop ik dat het meevalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |