SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Spacevietnamees op 06-07-2011 04:08:47 ]
Ja het is een groot verhaal samengevat in deze tekst maar er staat in een regel dat het iemand was die haar al leuk vond van kleins af aan. Haar moeder vertelde waar hij woonde en ik ben toen naar binnen gegaan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 04:14 schreef Rich.Monkey het volgende:
Je bent dus de jongen in dit verhaal?
Overigens, ze is verkracht en behoudt het kind... terwijl je met een samoeraizwaard alles kort en klein hakt in huis van een vreemde. Bedenkelijk verhaal, als je het mij vraagt.
Ja. Inderdaad. De hoer. Maar ze maakt de keuze voor zichzelf, en nu bekijkt ze het maar.quote:Op woensdag 6 juli 2011 04:31 schreef Myraela het volgende:
Heeft zij die keuze niet gewoon voor je gemaakt zodra ze het kind hield.
Dit. Daardoor ga ik tevens twijfelen of t wel verkrachting wasquote:Op woensdag 6 juli 2011 04:31 schreef Myraela het volgende:
Heeft zij die keuze niet gewoon voor je gemaakt zodra ze het kind hield.
ach... je moet je emotioneel wel een beetje bewapenen... ts zal niet de eerste persoon zijn die is msibruikt door een aziaat uit lagere stand.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:34 schreef BeffJeck het volgende:
Ts, ik lees nergens dat jij begrip heb opgebracht voor haar gevoelens..!!! Het is haar overkomen. Ik lees alleen over jouw gevoelens. Niet boos worden maar het verhaal klinkt een beetje egoistisch.
Ze is bang om na een tweede abortus - het is een flinke operatie - geen kinderen meer te kunnen krijgen, want dan zal ze dus nooit kinderen hebben. En de eerste abortus deed ze uit liefde voor TS. (Zal zeker niet makkelijk geweest zijn.)quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:47 schreef Leandra het volgende:
Echter, dat iemand wel een abortus ondergaat na een ongewenste zwangerschap van iemand waar ze van houdt, maar vervolgens geen abortus ondergaat na een verkrachting gaat er bij mij niet in.
Zou jij in zo'n geval erbij blijven? Ik heb haar natuurlijk wel getroost maar nadat ze besloot het kind te houden kreeg ik echt een afkeer naar haar. Ik begon haar toen te haten omdat het kind van iemand anders in haar groeide. Maar toch blijven we allebei terugdenken aan hoe het was en hoe het had kunnen zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:34 schreef BeffJeck het volgende:
Ts, ik lees nergens dat jij begrip heb opgebracht voor haar gevoelens..!!! Het is haar overkomen. Ik lees alleen over jouw gevoelens. Niet boos worden maar het verhaal klinkt een beetje egoistisch.
Het is echt gebeurd helaas, wanneer ik haar spreek zegt ze dat ze echt blij is met haar dochter.quote:
Dat zwaard gedeelte was ook echt waar, ik was zo kwaad. Als iemand jouw vriendin verkracht dan word je ook gewoon gek.quote:
Inderdaad. Ik geloof die vrouw niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:47 schreef Leandra het volgende:
Dat iemand bij een zwangerschap na een verkrachting geen abortus laat plegen kan ik me nog wat bij voorstellen, dan ben je falikant tegen, of je weet van jezelf dat je het met een abortus moeilijker zult hebben dan met het alleen opvoeden van een kind.
Echter, dat iemand wel een abortus ondergaat na een ongewenste zwangerschap van iemand waar ze van houdt, maar vervolgens geen abortus ondergaat na een verkrachting gaat er bij mij niet in.
Fixed. Hoe vervelend ik het ook voor je vind. Je acties komen bij mij erg raar over.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:20 schreef dabadbass het volgende:
Welk middeleeuws land hebben we het over?
Gast, TS heet spacevietnamees en gaat naar het land waar z'n roots liggen. Goh wat zou het zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:10 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Fixed. Hoe vervelend ik het ook voor je vind. Je acties komen bij mij erg raar over.
Met een zwaard naar die dudeWas je droeloe?
Zal wel een of ander moslim land zijn met een soort van eerwraak acties of hoe dat dan ook heet.
Dat. Denk dat TS dan ook niet meer dan een piggybank is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:47 schreef Leandra het volgende:
Dat iemand bij een zwangerschap na een verkrachting geen abortus laat plegen kan ik me nog wat bij voorstellen, dan ben je falikant tegen, of je weet van jezelf dat je het met een abortus moeilijker zult hebben dan met het alleen opvoeden van een kind.
Neemt niet weg dat het middeleeuwse praktijken zijn. Achterlijke gedoe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gast, TS heet spacevietnamees en gaat naar het land waar z'n roots liggen. Goh wat zou het zijn.
Ja de keuze is een paar jaar geleden al gemaakt ik ben ook weer in andere relaties geweest maar dit blijft toch steeds weer opkomen in mijn gedachten. Of het eigenlijk de goede keuze was geweest. Eigenlijk wel want ik verdien zelf misschien wel beter.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:51 schreef trovey het volgende:
Als ik jouw reacties lees dan heb je allang een keuze gemaakt...je wilt het kind niet eens zien, hoe wil je dan een relatie met de moeder onderhouden? Verbreek het contact en laat het verleden het verleden.
Ik weet niet hoe je dat precies zegt maar ik heb een hete persoonlijkheid, ik was licht ontvlambaar maar ik ben een stuk veranderd na een ander incident. Af en toe betrap ik mezelf wel op agressieve gedachten en dan denk ik waar ben ik mee bezig eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:52 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het middeleeuwse praktijken zijn. Achterlijke gedoe.
Dan is het toch duidelijk....contact totaal verbreken met de dame en verder gaan met je leven. Uiteraard zal je zoiets niet vergeten en denk je er over na maar dat zal vanzelf wel minder worden. Het is een ervaring geweest in je leven welke je hebt afgehandeld en nu verder maar weer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:56 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ja de keuze is een paar jaar geleden al gemaakt ik ben ook weer in andere relaties geweest maar dit blijft toch steeds weer opkomen in mijn gedachten.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:15 schreef Hanoying het volgende:
Overigens verdien je haar ook gewoon niet hoor. Ze was verkracht, ongewenst zwanger en wat doe jij? Je vliegt lekker terug naar nederland in plaats van aan haar zijde te staan en te laten zien dat je er voor haar bent. Nee hoor.. "kind weg of ik weg!" Lompe zak dat je bent....
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Ohja, helemaal prima schatje! Nee, ik begrijp het natuurlijk dat je het kind van mij laat aborteren en dat je 'm bij die verkrachter gewoon laat zitten en gaat opvoeden. Uiteraard! Ik kom direct naar je toe om je bij te staan. Immers, na twee abortussen kun je nooit meer zwanger worden, dat weet iedereen!"
Ik had hetzelfde gedaan als TS.
Ze is boeddhistisch, ze wilde de eerste keer ook het kind houden maar we ze heeft het weg laten halen alleen voor mij met veel tegenzin. Ze geloofd dat elk levend wezen een kans moet krijgen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien is ze tegen het plegen van abortus, zelfs in het geval van verkrachting.
Wel jammer, maar haar keuze.
Dat. Ik vind het i.i.g. erg ongeloofwaardig allemaal.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:47 schreef Leandra het volgende:
Je hebt natuurlijk hotels in allerlei prijzen, hotels van 4 dollar tot 100 dollar per nacht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:37 schreef BorusBulldog het volgende:
Sorry, maar dit verhaal.....
Ik zal het maar aannemen omdat ik het tegendeel niet kan bewijzen maar ik geloof er geen snars van, te gedetailleerd, informatie die niet relevant is en ook nog dubieus van aard(stage als reisleider op je 17e om vervolgens in 5 sterren restaurants je high-life te leven bijvoorbeeld), en nee dat het vietnam is maakt niet uit ook daar zijn 5-sterren plekken gewoon duur voor een 17 jarige, en om het af te ronden een dame in 2011 met een eigen reisbureau die niet weet hoe ze via het internet litteken-pleisters uit europa over kan laten komen?
Ja nee, zoals ik heb gezegd ik kan het tegendeel niet bewijzen, maar ik geloof er niks van, wellicht dat de essentie van je verhaal op waarheid berust maar je hoeft echt geen roman voor ons te schrijven![]()
Als je het kind niet eens wilt zien kan je ook niks met deze dame beginnen, dus lekker vergeten.
Het is voor mij ook voorbij gegaan als een film, maar het leven is sowieso anders in Vietnam. Mensen trouwen meteen als ze 18 zijn. Alles gaat veel sneller.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat. Ik vind het i.i.g. erg ongeloofwaardig allemaal.
Ze zou het kind van een verrachter ook vast wel hebben laten aborteren, daarom denk ik ook dat het wel zijn kind is. Jammer dat TS niet blank is, dan zou hij het na één blik op het kind kunnen zien, nu is er een dna test nodigquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Ohja, helemaal prima schatje! Nee, ik begrijp het natuurlijk dat je het kind van mij laat aborteren en dat je 'm bij die verkrachter gewoon laat zitten en gaat opvoeden. Uiteraard! Ik kom direct naar je toe om je bij te staan. Immers, na twee abortussen kun je nooit meer zwanger worden, dat weet iedereen!"
Ik had hetzelfde gedaan als TS.
Wat een onzin... In de bergdorpjes en bij lokale stammen misschien maar als het meisje uit een grote stad komt dan trouwen Vietnamezen echt niet vroeg hoor. Meisjes gemiddeld zo rond hun 25e en jongens zo rond hun 30e.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:48 schreef Spacevietnamees het volgende:
Het is voor mij ook voorbij gegaan als een film, maar het leven is sowieso anders in Vietnam. Mensen trouwen meteen als ze 18 zijn. Alles gaat veel sneller.
Kerel je denkt alles te weten maar je weet niks, zij komt trouwens uit Hanoi.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:54 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Wat een onzin... In de bergdorpjes en bij lokale stammen misschien maar als het meisje uit een grote stad komt dan trouwen Vietnamezen echt niet vroeg hoor. Meisjes gemiddeld zo rond hun 25e en jongens zo rond hun 30e.
Stam+t.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:38 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ze is boeddhistisch, ze wilde de eerste keer ook het kind houden maar we ze heeft het weg laten halen alleen voor mij met veel tegenzin. Ze geloofd dat elk levend wezen een kans moet krijgen.
Ik kom pas 10 jaar in hanoi en heb er maar 4 jaar gewoond dus ik weet inderdaad niks..quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:55 schreef Spacevietnamees het volgende:
Hoe meer ik vertel hoe meer dat je denkt dat het nep is echter het is waar.
Ik ben sowieso al een kop groter dan de Vietnamezen in Vietnam zelf, komt door het eten hier.
En daarbij komt nog dat ik eerst had gelogen over mijn leeftijd toen ze het vroeg, ik vroeg eerst haar geboortejaar en toen zij de mijne waarop ik hetzelfde jaar als haar antwoordde.
Na 2 weken had ik het haar wel verteld en ze hield het geheim tegenover haar familie, ze vertelde dat ik even oud was als zij.
[..]
Kerel je denkt alles te weten maar je weet niks, zij komt trouwens uit Hanoi.
Dude, dat jij het niet hebt meegemaakt dat kan. Ik heb zelf zat familie, kennissen en connecties in Vietnam heb zelf ook een paar jaar lang elke dag langs het Hoan Kiem meer gereden. Je kunt mij echt niet vertellen dat jij in die paar jaar elke 85 miljoen personen hebt gesproken en weet hoe alles gaat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:02 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik kom pas 10 jaar in hanoi en heb er maar 4 jaar gewoond dus ik weet inderdaad niks..
Je bent een overduidelijke trol. De opmerking dat ze "in Vietnam trouwen op hun 18e" was de druppel, daarvoor was het ook al niet erg geloofwaardig.
In Hanoi trouwen meisjes gemiddeld met een jaar of 25, ik heb nog nooit een Vietnamees in hanoi ontmoet die getrouwd is op zijn 18e. Eerst moet er gestudeerd worden op één van de vele universiteiten in hanoi en daar moet alles voor wijken. Een meisje wordt niet eens geacht aan trouwen te denken voordat ze op zijn minst een bachelor op zak heeft.
Ik weet niet hoe alles gaat bij iedereen maar ik weet wel dat een opmerking als "in vietnam gaat alles veel sneller, ze trouwen daar al op hun 18e" helemaal nergens op slaat. In Hanoi trouwt er helemaal niemand op zijn 18e.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:04 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Dude, dat jij het niet hebt meegemaakt dat kan. Ik heb zelf zat familie, kennissen en connecties in Vietnam heb zelf ook een paar jaar lang elke dag langs het Hoan Kiem meer gereden. Je kunt mij echt niet vertellen dat jij in die paar jaar elke 85 miljoen personen hebt gesproken en weet hoe alles gaat.
Zij is nu online en we zijn aan het praten Ze gaat alweer verder met werken.
Ik ging terug om haar bij te staan omdat ik toen al een maand ofzo (misschien iets langer) in Nederland zat. Dus ik ging een week terug om haar in het echt te zien en die kerel kapot te slaan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:15 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe alles gaat bij iedereen maar ik weet wel dat een opmerking als "in vietnam gaat alles veel sneller, ze trouwen daar al op hun 18e" helemaal nergens op slaat. In Hanoi trouwt er helemaal niemand op zijn 18e.
Hoe lang was je volgens je eigen verhaal overigens ook weer terug in Vietnam na de verkrachting? Je zei zelf dat je terugging voor "een weekje", in dat weekje vertelde ze dat ze zwanger was? Knap, een week na de verkrachting weten dat je zwanger bent....
Overigens is dit ook niet je sterkste passage:
Hij sloeg de verkrachter tot hij overal bloed op zijn kleren had en ging naar de politie om de man op te laten pakken
Dus jij stormt met een zwaard een huis binnen, slaat vervolgens iemand zo in elkaar dat je overal bloed op je kleren hebt en dan ga je naar de politie om hem op te laten pakken? Op basis van wat? Dat je vriendin op msn verteld had dat ze door die jongen verkracht zou zijn? Zo werkt het in Nederland niet en in Vietnam ook niet..
Het is een goede poging vriend maar dit verhaal gaat hem echt niet worden.
Waarschijnlijk weet die dame in kwestie beter hoe eten werkt, en ook hoe afvallen werkt, alleen slaagt zij er misschien niet in, dat jij vanaf geboorte een wandelende kapstok bent betekent niet meteen dat jij beter weet hoe afvallen werkt dan iemand die dik isquote:Op woensdag 6 juli 2011 12:22 schreef Spacevietnamees het volgende:
Klaagbaak waardig, mensen die denken alles te weten na een tijdje er te zijn geweest.
Zelfde ding gebeurde laatst ook: Een dikke vrouw die mij gaat vertellen hoe eten en afvallen werkt.![]()
![]()
Maar in Vietnam gaat alles wel sneller, sommige mensen kennen elkaar pas 2 jaar en dan gaan ze al trouwen. Ik ken 18 jarigen met 3 kinderen. Ok het klopt dat niet iedereen meteen met 18 jaar trouwt maar velen zo rond de 20 dan.
En zo ken ik vrouwen waar ze na een abortus geen kinderen meer konden krijgen en er veel spijt van kregen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:20 schreef DoimuN het volgende:
Wat een kutexcuus van dat ze na twee abortussen geen kinderen meer kan krijgen, ik ken vrouwen die toppen de twintig al.
In je originele verhaal was het nog 3 weken maar nu natuurlijk langer dan een maand..quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:21 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ik ging terug om haar bij te staan omdat ik toen al een maand ofzo (misschien iets langer) in Nederland zat. Dus ik ging een week terug om haar in het echt te zien en die kerel kapot te slaan.
Jij bedreigt hem in zijn huis met een zwaard en gaat vervolgens, onder zijn bloed zittend, naar de politie om hem op te laten pakken..... De politie pakt hem uiteraard meteen op want de Việt Kiều geloven ze natuurlijk meteen. Hou toch op man.. Naast het feit dat de politie in Hanoi het helemaal niet zo op heeft met Việt Kiều werkt het ook gewoon niet op die manier. Nergens.quote:En ja die kerel is gewoon opgepakt omdat zij was verkracht, de politie heeft mij niks gedaan omdat ik gewoon voor haar opkwam.
Klopt. Heb ook wel eens gezien hoe een halve massa duikt op een zakkenroller. Maar dat is niet vergelijkbaar met jouw verhaal, voor geen cent.quote:In Tong Duy Tan straat heb ik nog een hele menigte een dief bijna dood zien trappen omdat ie iets kleins had gejat. De politie pakt daar ook niet iedereen op, alleen de dief.
Ik heb nog nooit een 18 jarige met 3 kinderen gezien in Vietnam. ja.. in bergdorpen bij etnische stammen en heel misschien in het katholieke platteland bij de kust. Maar in Hanoi? Dat komt helemaal niet voor. 3 kinderen komt uberhaupt niet veel voor in Hanoi, in 99 % van de gevallen houden ze het bij 2.quote:Maar in Vietnam gaat alles wel sneller, sommige mensen kennen elkaar pas 2 jaar en dan gaan ze al trouwen. Ik ken 18 jarigen met 3 kinderen. Ok het klopt dat niet iedereen meteen met 18 jaar trouwt maar velen zo rond de 20 dan.
Gaat dus iig de goede kant opquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:56 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ja de keuze is een paar jaar geleden al gemaakt ik ben ook weer in andere relaties geweest maar dit blijft toch steeds weer opkomen in mijn gedachten. Of het eigenlijk de goede keuze was geweest. Eigenlijk wel want ik verdien zelf misschien wel beter.
[..]
Ik weet niet hoe je dat precies zegt maar ik heb een hete persoonlijkheid, ik was licht ontvlambaar maar ik ben een stuk veranderd na een ander incident. Af en toe betrap ik mezelf wel op agressieve gedachten en dan denk ik waar ben ik mee bezig eigenlijk.
Als het van TS is, dan weet de moeder nu wel heel goed wat voor enorme faalouder hij is, en dat hij als partner ook niet echt lekker scoort.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:53 schreef Maverick_tfd het volgende:
Mits echt; gefeliciteerd je bent vader.
Of het is gewoon het kind van TS.quote:Op woensdag 6 juli 2011 05:07 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dit. Daardoor ga ik tevens twijfelen of t wel verkrachting wasmisschien slaat dat dan ook weer nergens op, maar idno.. krijg er een ongemakkelijk gevoel bij.
Ik zou haar iig laten. Duidelijk zeggen dat hoewel je het jammer vindt hoe het gelopen is, je geen contact meer met haar wil. En dan gewoon t contact verbreken. Anders ga je die klik ook niet met iemand anders krijgen denk ik, want dan sta je er nog niet open voor.
Eens, ik geloof ook helemaal geen fuck van dit verhaal.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:24 schreef BorusBulldog het volgende:
Je verhaal was vanaf begin af aan al te gedetailleerd en dat heeft niks te maken met een goed geheugen, ik heb ook een perfect geheugen maar ik kan nog wel onderscheid maken tussen relevant voor een verhaal of niet, het zijn vaak de verzonnen verhalen waar mensen teveel detail in gaan gooien omdat ze denken dat dat geloofwaardig is.
Hoelang ken je haar? En sommige meisjes doen alles voor aandacht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:46 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ze zou me inderdaad bedrogen kunnen hebben en tranen kunnen ook nep zijn maar ik geloofde het wel omdat ik denk dat ik haar wel door en door kende.
Dat is dus gelul.. Je zou zijn verdacht van het binnendringen van een woning, vernieling, zware mishandeling en bedreiging met de dood en bedreiging met een wapen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:21 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
En ja die kerel is gewoon opgepakt omdat zij was verkracht, de politie heeft mij niks gedaan omdat ik gewoon voor haar opkwam.
Ja klopt, nieuwe nickname. Tijd voor verandering.quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:35 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ja klopt, nieuwe nickname. Tijd voor verandering.
En die kerel die zo loopt te schreeuwen, de politie snapte mij compleet en ik heb geen straf of niks gehad
Ik vind het wel een vermakelijk topic. Is weer eens wat anders dan die standaard romannetjes.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:51 schreef Superlam het volgende:
Interessante troll, hoe meer TS spreekt hoe ongeloofwaardiger het verhaal wordt. Welk bedrijf gaf jou op je 17de een dusdanig hoog salaris dat je er alles mee kon doen, zelfs even last minute enkele keren een ticket naar Vietnam betalen. Geef mij dat adres, dan ga ik ook nog een keer stage daarbij lopen.
Daar moest ik aan denken ja, mss. is het iets voor de Bouquetreeks?quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vermakelijk topic. Is weer eens wat anders dan die standaard romannetjes.
Ik ga het bedrijf niet noemen maar ik zeg dat het een NL touroperator is. Als ik aan het reizen was was alles gratis en daarbij kreeg ik nog studiefinanciering. Het leven in Vietnam kost ook bijna niks.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:51 schreef Superlam het volgende:
Interessante troll, hoe meer TS spreekt hoe ongeloofwaardiger het verhaal wordt. Welk bedrijf gaf jou op je 17de een dusdanig hoog salaris dat je er alles mee kon doen, zelfs even last minute enkele keren een ticket naar Vietnam betalen. Geef mij dat adres, dan ga ik ook nog een keer stage daarbij lopen.
Ja van de stufi kun je lekker decadent leven..quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:54 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ik ga het bedrijf niet noemen maar ik zeg dat het een NL touroperator is. Als ik aan het reizen was was alles gratis en daarbij kreeg ik nog studiefinanciering. Het leven in Vietnam kost ook bijna niks.
Dit. Ik krijg een beetje hetzelfde idee als rkd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:47 schreef Leandra het volgende:
Ja. Het komt ook een beetje omdat je een verhaal schrijft dat na driekwart ervan in de ik-persoon verder gaat. Maargoed, afgezien van die pleisters.... dat hele abortusverhaal..... ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik kan me voorstellen dat je geneigd bent om haar op haar woord te geloven. Je bent op haar gesteld, houdt misschien wel van haar. Die gevoelens leiden je ook van je gezonde verstand af.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:28 schreef Spacevietnamees het volgende:
Het valt me op dat veel van jullie dingen mislezen en vervolgens mij erop proberen af te rekenen.
Ze heeft een reisbureau en ze kan genoeg zelf betalen maar omdat veel spullen daar van slechte kwaliteit of namaak zijn vroeg ze mij in eerste instantie om een zalf te kopen waarop ik met het idee van pleisters kwam.
Sterkte er maar mee....quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:36 schreef Spacevietnamees het volgende:
Je hebt gelijk er was al zoiets eerder gezegd in het topic en hoe jammer het eigenlijk is ik ga haar na zaterdag nooit meer spreken. Raar maar de beste keuze.
Litteken pleisters zijn niet te koop in Vietnamquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:01 schreef Spacevietnamees het volgende:
Houden jullie eigenlijk foto's van exen? Ik heb er nog zo'n 300 ergens weggestopt op een usb stick.
Zij stuurt mij deze week geld op en ik koop dan nog littekenpleisters voor haar kind en dan kap ik het helemaal af.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:01 schreef Spacevietnamees het volgende:
Houden jullie eigenlijk foto's van exen? Ik heb er nog zo'n 300 ergens weggestopt op een usb stick.
Zij stuurt mij deze week geld op en ik koop dan nog littekenpleisters voor haar kind en dan kap ik het helemaal af.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daar moest ik aan denken ja, mss. is het iets voor de Bouquetreeks?
Nogal! Moet een derde keer toch ook wel haalbaar zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat ze van 2x onbeschermd vrijen ook 2x zwanger werd.. Dat zijn wel toevalstreffers geweest dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Nee, een reisbureau starten is een makkie. Maar pleisters vallen niet te bestellen, zelfs niet via internet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 04:24 schreef slashdotter3 het volgende:
Litteken pleisters zijn niet te koop in Vietnam
Nee ze zou niet hier willen wonen vroeger zei ze dat al.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:45 schreef seasushi het volgende:
Maar euhhh. Waar of niet waar, wat is je probleem nou eigenlijk? Als zij geld heeft om een ticket te boeken naar jou toe zullen er ook wel een paar littekenpleisters of zo iets af kunnen.
Je weet niet of je haar terug wil, maar je wil het kind niet. Duidelijk.
of ze wil eigenlijk het kind in vietnam achterlaten en hier een leven in nederland opbouwen en daar heeft ze jou bij nodig
Kap jij het contact met je denkbeeldige ex vriendin inderdaad maar af om weer terug te gaan naar je denkbeeldige sletjes.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:19 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Nee ze zou niet hier willen wonen vroeger zei ze dat al.
Die pleisters zullen vast ook in Vietnam te koop zijn, maar het is wel logisch dat ze liever die zalf vanuit hier haalt. Weet je wat, ik zeg dat ze gewoon zelf naar de apotheek daar moet gaan en vragen naar die pleisters. Ik vind het wel jammer om het af te kappen helemaal omdat we toch zoveel mee hebben gemaakt, ik wens haar altijd het beste toe en zou nog graag op de hoogte blijven hoe het met haar is. Maar aan de andere kant, maak ik het alleen moeilijker voor mijzelf om een keertje nog echt verliefd te worden. Ik heb alleen maar sletjes gehad de laatste jaren.
Dude, ga naar Tong Duy Tan straat, hotel kost 8 dollar per nacht er staat ook een appartementencomplex voor 300 per maand op Tran Phu straat, net voorbij de spoorrails aan de rechterkant waar een Vietcombank pinautomaat staat en als reisleider verdien je 1200 per maand als reisleider voor een Nederlandse touroperator. Ik kreeg toen nog 400 studiefinanciering erbovenop in het eerste half jaar. Mijn studiefinanciering was ook verkeerd berekent eerst toen kreeg ik nog 2000 bij terugkomst in Nederland. Sommige mensen leven daar voor ongeveer 50 euro per maand. En wat geef je nou uit wanneer je alles op reis gratis krijgt, overnachting, eten tripjes met de gasten.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:32 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Kap jij het contact met je denkbeeldige ex vriendin inderdaad maar af om weer terug te gaan naar je denkbeeldige sletjes.
Overigens verdient een reisleider in Vietnam amper 150 euro per maand, knap dat je daar twee jaar lang op hebt zitten feesten als een hotel in Hanoi de pauperklasse toch al snel 25 euro per nacht kost.
8 dollar? das wel heel goedkoop. ik ga binnenkort naar ho chi min en moet een hotel fixen, maar vooralsnog heb ik geen hotel van 8 dollar gevonden.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:36 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Dude, ga naar Tong Duy Tan straat, hotel kost 8 dollar per nacht er staat ook een appartementencomplex voor 300 per maand op Tran Phu straat, net voorbij de spoorrails aan de rechterkant waar een Vietcombank pinautomaat staat en als reisleider verdien je 1200 per maand als reisleider voor een Nederlandse touroperator. Ik kreeg toen nog 400 studiefinanciering erbovenop in het eerste half jaar. Mijn studiefinanciering was ook verkeerd berekent eerst toen kreeg ik nog 2000 bij terugkomst in Nederland. Sommige mensen leven daar voor ongeveer 50 euro per maand. En wat geef je nou uit wanneer je alles op reis gratis krijgt, overnachting, eten tripjes met de gasten.
Je woont daar maar volgens mij word je zelf gewoon zwaar opgelicht. Ben je blank trouwens?
Ik weet dat ze in sommige hotels gewoon aparte prijzenlijsten hebben voor buitenlanders en Vietnamezen.
Dat lijkt me een typo? Want voor 120 euro per nacht zit je zelfs in Nederland in een luxe hotel.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:26 schreef jstrike het volgende:
Zelfs in Cambodia was de kamer waar ik verbleef 5000 baht... een goede 120 euro per nacht.
Ik weet wel een goedkoop nieuw gebouwd hotelletje, als je in Pham Ngu Lao bent District 1. En je loopt naar de biertent achteraan in de straat. Ga je daar rechtsaf richting het park maar dan neem je meteen de eerste zijstraat naar rechts. Helemaal achteraan staat gewoon een opgeknapt huis met veel kamers voor 7 euro ongeveer per nacht ik heb daar helemaal bovenaan gezeten en dan krijg je het dak van het hotel erbij. Lekker 's nachts over de stad heen kijken terwijl je op een matras ligt met je meisje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:26 schreef jstrike het volgende:
[..]
8 dollar? das wel heel goedkoop. ik ga binnenkort naar ho chi min en moet een hotel fixen, maar vooralsnog heb ik geen hotel van 8 dollar gevonden.
ik ben 2 weekenden geleden in cambodia geweest. Zelfs in Cambodia was de kamer waar ik verbleef 5000 baht... een goede 120 euro per nacht.
maargoed, je gaat volgens mij niet in een hotel zitten als je daar 2 jaar woont. en dan zijn de kosten een stuk goedkoper (appartement voor 150 euro moet wel te vinden zijn schat ik zo in) en idd het leven is niet zo heel duur daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |