abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99102785
Ik zou de manier waarop een abortus gebeurd daar niet weten en of het waar is dat het kan zijn dat je geen kinderen meer kan krijgen. Ze heeft ook wekenlang buikpijn gehad door de 1ste abortus. Maar heb weleens verhalen gehoord over iemand die 7 abortussen heeft gehad. Ik twijfelde er ook wel over.

En ze was echt een paranoïde persoon naderhand, was ook continu aan het uithuilen bij mij ik had echt medelijden dat het haar was overkomen. Maar dat ze besloot het kind te houden was gewoon de reden om weg te gaan.

Wat zeggen jullie? Zou ik het contact helemaal moet afkappen? Ik weet van mijzelf eigenlijk en van haar dat we elkaar toch wel weer gaan benaderen op de 1 of andere manier.

Trouwens, geld heeft ze niet eens nodig gehad van mij, misschien in het begin van de relatie dat ik de dates betaalde maar verder ook niet hoor. Ze komt uit een goed gezin en verdiende zelf ook genoeg als verpleegster en inmiddels heeft ze een eigen reisbureau.
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:51:46 #27
244933 trovey
Nachtoele
pi_99102946
Als ik jouw reacties lees dan heb je allang een keuze gemaakt...je wilt het kind niet eens zien, hoe wil je dan een relatie met de moeder onderhouden? Verbreek het contact en laat het verleden het verleden.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:52:45 #28
299622 WaywardOne
You still live in me.
pi_99102976
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:17 schreef Silenus het volgende:

[..]

Gast, TS heet spacevietnamees en gaat naar het land waar z'n roots liggen. Goh wat zou het zijn. :')
Neemt niet weg dat het middeleeuwse praktijken zijn. Achterlijke gedoe.
I feel you in the wind, you guide me constantly.
pi_99103082
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:51 schreef trovey het volgende:
Als ik jouw reacties lees dan heb je allang een keuze gemaakt...je wilt het kind niet eens zien, hoe wil je dan een relatie met de moeder onderhouden? Verbreek het contact en laat het verleden het verleden.
Ja de keuze is een paar jaar geleden al gemaakt ik ben ook weer in andere relaties geweest maar dit blijft toch steeds weer opkomen in mijn gedachten. Of het eigenlijk de goede keuze was geweest. Eigenlijk wel want ik verdien zelf misschien wel beter.

quote:
2s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:52 schreef WaywardOne het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat het middeleeuwse praktijken zijn. Achterlijke gedoe.
Ik weet niet hoe je dat precies zegt maar ik heb een hete persoonlijkheid, ik was licht ontvlambaar maar ik ben een stuk veranderd na een ander incident. Af en toe betrap ik mezelf wel op agressieve gedachten en dan denk ik waar ben ik mee bezig eigenlijk.
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:59:03 #30
244933 trovey
Nachtoele
pi_99103199
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:56 schreef Spacevietnamees het volgende:

[..]

Ja de keuze is een paar jaar geleden al gemaakt ik ben ook weer in andere relaties geweest maar dit blijft toch steeds weer opkomen in mijn gedachten.

Dan is het toch duidelijk....contact totaal verbreken met de dame en verder gaan met je leven. Uiteraard zal je zoiets niet vergeten en denk je er over na maar dat zal vanzelf wel minder worden. Het is een ervaring geweest in je leven welke je hebt afgehandeld en nu verder maar weer.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_99103277
Houden jullie eigenlijk foto's van exen? Ik heb er nog zo'n 300 ergens weggestopt op een usb stick.

Zij stuurt mij deze week geld op en ik koop dan nog littekenpleisters voor haar kind en dan kap ik het helemaal af.
pi_99103606
Gruwelijk verhaal, zowel de verkrachting als je wraakactie. Het lijkt me sterk dat dit geen psychologische gevolgen heeft. Therapeutische hulp voor jou en haar is aan te raden (voor zover jullie dat al niet geregeld hebben).

Een beetje het ongenoemde slachtoffer hier is het kind. Die heeft niet gekozen dat haar moeder werd verkracht en dat er geen vader zou zijn om voor haar te zorgen. Ze wordt opgevoed door een alleenstaande moeder met trauma. Ik hoop dat zij en de moeder genoeg steun weten te vinden dat het niet al te diepe sporen bij het kind achterlaat.
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:15:10 #33
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_99103711
Reken eerst eens 9 maanden terug van de geboorte van het kind..

Het zou me helemaal niet verbazen als ze al zwanger was toen jij terug ging naar Nederland en dat het kind gewoon van jou is. Hoe snel na de verkrachting vertelde ze dat ze zwanger was? Normaal gesproken weet je dat echt niet meteen hoor, gaat zeker een week of 3 overheen.

Overigens verdien je haar ook gewoon niet hoor. Ze was verkracht, ongewenst zwanger en wat doe jij? Je vliegt lekker terug naar nederland in plaats van aan haar zijde te staan en te laten zien dat je er voor haar bent. Nee hoor.. "kind weg of ik weg!" Lompe zak dat je bent....

Ik denk overigens echt dat het jouw kind was. In Vietnam alleenstaand moeder zijn is een ontzettend dappere en moeilijke beslissing. Daar moet ze wel heel sterk achter gestaan hebben.
Maar ze heeft het toch amar voor elkaar gekregen in haar eentje en heeft daarnaast ook nog een carriere opgebouwd (al zegt een eigen reisbureau ook niet zo veel in Vietnam aangezien er duizenden reisbureaitjes in de marge rommelen in Vietnam).

Anyway, het meisje klinkt me leuker in de oren dan jijzelf. Doe haar een plezier en laat haar met rust zodat ze een betere man kan vinden dan het onvolwassen nederlandse koorknaapje dat je bent.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:24:43 #34
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_99104047
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:15 schreef Hanoying het volgende:
Overigens verdien je haar ook gewoon niet hoor. Ze was verkracht, ongewenst zwanger en wat doe jij? Je vliegt lekker terug naar nederland in plaats van aan haar zijde te staan en te laten zien dat je er voor haar bent. Nee hoor.. "kind weg of ik weg!" Lompe zak dat je bent....
:')

"Ohja, helemaal prima schatje! Nee, ik begrijp het natuurlijk dat je het kind van mij laat aborteren en dat je 'm bij die verkrachter gewoon laat zitten en gaat opvoeden. Uiteraard! Ik kom direct naar je toe om je bij te staan. Immers, na twee abortussen kun je nooit meer zwanger worden, dat weet iedereen!"

Ik had hetzelfde gedaan als TS.
Gourmetten of steengrillen?
pi_99104086
Ts, je leeft in een droomwereld..
pi_99104425
Zij verteld mij nog steeds dat ze ervan droomt om mij ooit weer te zien en een bestaan samen op te bouwen maar ik kan het niet en wil niet het kind van een ander opvoeden.

Het kan zijn dat de tijd niet precies klopt in mijn verhaal maar het is ook zolang geleden, maar het kan mijn kind niet zijn. Ik heb extreem veel gedronken, gefeest het wilde leven gehad om alles te vergeten.

Ik bleef wel eerst aan haar zijde maar ik was nog steeds pas 19 toentertijd en had echt geen zin om meteen te settelen. Achteraf gezien kan ik haar wel begrijpen want stel je voor dat je nooit kinderen zal kunnen krijgen meer. Dat lijkt mij toch echt kut om mee te leven. We hebben ook misschien gesprekken gehad van wekenlang, ruzie maken, het weer goedmaken dan weer een ruzie...

Uiteindelijk heb ik gezegd dat we beter gewoon vrienden konden zijn en mocht ze ooit hulp hebben dan zou ik haar helpen. Wanneer ik daar ben kan ik gratis in hotels verblijven en reizen.
De enige hulp die ze van mij wil is het kopen van die littekenpleisters, hiervoor heeft ze nooit iets gevraagd.

Ik ben trouwens in de tussentijd nog 1 keer naar de stad gevlogen, ik stond daar aan het meer waar ik haar voor het eerst kuste, belde haar moeder dat ik in de stad was. En toen werd ik pussy en vloog de volgende dag meteen naar een andere stad.
pi_99104474
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

"Ohja, helemaal prima schatje! Nee, ik begrijp het natuurlijk dat je het kind van mij laat aborteren en dat je 'm bij die verkrachter gewoon laat zitten en gaat opvoeden. Uiteraard! Ik kom direct naar je toe om je bij te staan. Immers, na twee abortussen kun je nooit meer zwanger worden, dat weet iedereen!"

pi_99104492
Sorry, maar dit verhaal..... :')

Ik zal het maar aannemen omdat ik het tegendeel niet kan bewijzen maar ik geloof er geen snars van, te gedetailleerd, informatie die niet relevant is en ook nog dubieus van aard(stage als reisleider op je 17e om vervolgens in 5 sterren restaurants je high-life te leven bijvoorbeeld), en nee dat het vietnam is maakt niet uit ook daar zijn 5-sterren plekken gewoon duur voor een 17 jarige, en om het af te ronden een dame in 2011 met een eigen reisbureau die niet weet hoe ze via het internet litteken-pleisters uit europa over kan laten komen?

Ja nee, zoals ik heb gezegd ik kan het tegendeel niet bewijzen, maar ik geloof er niks van, wellicht dat de essentie van je verhaal op waarheid berust maar je hoeft echt geen roman voor ons te schrijven ;)

Als je het kind niet eens wilt zien kan je ook niks met deze dame beginnen, dus lekker vergeten.
pi_99104518
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien is ze tegen het plegen van abortus, zelfs in het geval van verkrachting.

Wel jammer, maar haar keuze.
Ze is boeddhistisch, ze wilde de eerste keer ook het kind houden maar we ze heeft het weg laten halen alleen voor mij met veel tegenzin. Ze geloofd dat elk levend wezen een kans moet krijgen.
pi_99104557
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 08:47 schreef Leandra het volgende:
Dat iemand bij een zwangerschap na een verkrachting geen abortus laat plegen kan ik me nog wat bij voorstellen, dan ben je falikant tegen, of je weet van jezelf dat je het met een abortus moeilijker zult hebben dan met het alleen opvoeden van een kind.

Echter, dat iemand wel een abortus ondergaat na een ongewenste zwangerschap van iemand waar ze van houdt, maar vervolgens geen abortus ondergaat na een verkrachting gaat er bij mij niet in.
Dat. Ik vind het i.i.g. erg ongeloofwaardig allemaal.
pi_99104862
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:37 schreef BorusBulldog het volgende:
Sorry, maar dit verhaal..... :')

Ik zal het maar aannemen omdat ik het tegendeel niet kan bewijzen maar ik geloof er geen snars van, te gedetailleerd, informatie die niet relevant is en ook nog dubieus van aard(stage als reisleider op je 17e om vervolgens in 5 sterren restaurants je high-life te leven bijvoorbeeld), en nee dat het vietnam is maakt niet uit ook daar zijn 5-sterren plekken gewoon duur voor een 17 jarige, en om het af te ronden een dame in 2011 met een eigen reisbureau die niet weet hoe ze via het internet litteken-pleisters uit europa over kan laten komen?

Ja nee, zoals ik heb gezegd ik kan het tegendeel niet bewijzen, maar ik geloof er niks van, wellicht dat de essentie van je verhaal op waarheid berust maar je hoeft echt geen roman voor ons te schrijven ;)

Als je het kind niet eens wilt zien kan je ook niks met deze dame beginnen, dus lekker vergeten.
Je hebt natuurlijk hotels in allerlei prijzen, hotels van 4 dollar tot 100 dollar per nacht.
Ik bleef niet heel de tijd in de dure hotels maar heb in zat dure hotels gezeten voor een tijdje.
Restaurants waar bedrijven zakengesprekken hielden kwam ik langs om een hamburger te bestellen. Of gewoon een keertje chique te eten.

Ze wilde eerst zalf hebben voor het litteken maar in Vietnam is de markt sowieso overspoeld met Chinese nepproducten dus daarom vroeg ze mij om zalf te kopen. Ik vertelde over pleisters omdat ik iemand ken die dat ook heeft gebruikt.

En het verhaal is te gedetailleerd? Sorry dat ik een redelijk geheugen heb en niet alles zoals een doorsnee zaterdag avond is waarvan je 3 kwart niet meer weet zondag.

quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:39 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat. Ik vind het i.i.g. erg ongeloofwaardig allemaal.
Het is voor mij ook voorbij gegaan als een film, maar het leven is sowieso anders in Vietnam. Mensen trouwen meteen als ze 18 zijn. Alles gaat veel sneller.
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:51:07 #42
194833 Hanoying
pi_99104939
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:24 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ze zou het kind van een verrachter ook vast wel hebben laten aborteren, daarom denk ik ook dat het wel zijn kind is. Jammer dat TS niet blank is, dan zou hij het na één blik op het kind kunnen zien, nu is er een dna test nodig :P

Meer waarschijnlijk is het verhaal trouwens gewoon één grote hoax. Ten eerste is een meisje van 19 in Vietnam slechts zelden geinteresseerd in een jongen van 17 en wordt dat door de familie niet geaccepteerd (klinkt bizar maar is wel waar). Ten tweede komt het bijna niet voor dat een jong zwanger meisje er voor kiest alleen een kind op te voeden en wordt dat door de familie en omgeving ook niet of nauwelijks geaccepteerd. Ten derde zijn Vietnameze ouders ontzettend streng en blijft een meisje van 19 niet zomaar bij TS in zijn hotel slapen, hij zou al blij mogen zijn als hij haar zonder begeleiding mee mocht nemen voor een ijsje.
  woensdag 6 juli 2011 @ 11:54:02 #43
194833 Hanoying
pi_99105048
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:48 schreef Spacevietnamees het volgende:
Het is voor mij ook voorbij gegaan als een film, maar het leven is sowieso anders in Vietnam. Mensen trouwen meteen als ze 18 zijn. Alles gaat veel sneller.
Wat een onzin... In de bergdorpjes en bij lokale stammen misschien maar als het meisje uit een grote stad komt dan trouwen Vietnamezen echt niet vroeg hoor. Meisjes gemiddeld zo rond hun 25e en jongens zo rond hun 30e.
pi_99105129
Hoe meer ik vertel hoe meer dat je denkt dat het nep is echter het is waar.
Ik ben sowieso al een kop groter dan de Vietnamezen in Vietnam zelf, komt door het eten hier.
En daarbij komt nog dat ik eerst had gelogen over mijn leeftijd toen ze het vroeg, ik vroeg eerst haar geboortejaar en toen zij de mijne waarop ik hetzelfde jaar als haar antwoordde.
Na 2 weken had ik het haar wel verteld en ze hield het geheim tegenover haar familie, ze vertelde dat ik even oud was als zij.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:54 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Wat een onzin... In de bergdorpjes en bij lokale stammen misschien maar als het meisje uit een grote stad komt dan trouwen Vietnamezen echt niet vroeg hoor. Meisjes gemiddeld zo rond hun 25e en jongens zo rond hun 30e.
Kerel je denkt alles te weten maar je weet niks, zij komt trouwens uit Hanoi.
pi_99105235
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:38 schreef Spacevietnamees het volgende:

[..]

Ze is boeddhistisch, ze wilde de eerste keer ook het kind houden maar we ze heeft het weg laten halen alleen voor mij met veel tegenzin. Ze geloofd dat elk levend wezen een kans moet krijgen.
Stam+t.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_99105363
Grammarnazi komt ook binnengewandeld in het topic hoor.

Het leven gaat niet altijd perfect zoals je wilt, zoals je hoort te doen.
Voordat ik haar ontmoette had ik ook al een lijstje meiden gehad.
Ik loog over mijn leeftijd en allerlei andere dingen alleen maar om met ze naar bed te kunnen.
Maar ik werd verliefd op haar en vertelde haar alles eerlijk.
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:02:10 #47
194833 Hanoying
pi_99105398
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 11:55 schreef Spacevietnamees het volgende:
Hoe meer ik vertel hoe meer dat je denkt dat het nep is echter het is waar.
Ik ben sowieso al een kop groter dan de Vietnamezen in Vietnam zelf, komt door het eten hier.
En daarbij komt nog dat ik eerst had gelogen over mijn leeftijd toen ze het vroeg, ik vroeg eerst haar geboortejaar en toen zij de mijne waarop ik hetzelfde jaar als haar antwoordde.
Na 2 weken had ik het haar wel verteld en ze hield het geheim tegenover haar familie, ze vertelde dat ik even oud was als zij.

[..]

Kerel je denkt alles te weten maar je weet niks, zij komt trouwens uit Hanoi.
Ik kom pas 10 jaar in hanoi en heb er maar 4 jaar gewoond dus ik weet inderdaad niks..

Je bent een overduidelijke trol. De opmerking dat ze "in Vietnam trouwen op hun 18e" was de druppel, daarvoor was het ook al niet erg geloofwaardig.

In Hanoi trouwen meisjes gemiddeld met een jaar of 25, ik heb nog nooit een Vietnamees in hanoi ontmoet die getrouwd is op zijn 18e. Eerst moet er gestudeerd worden op één van de vele universiteiten in hanoi en daar moet alles voor wijken. Een meisje wordt niet eens geacht aan trouwen te denken voordat ze op zijn minst een bachelor op zak heeft.
pi_99105486
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:02 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Ik kom pas 10 jaar in hanoi en heb er maar 4 jaar gewoond dus ik weet inderdaad niks..

Je bent een overduidelijke trol. De opmerking dat ze "in Vietnam trouwen op hun 18e" was de druppel, daarvoor was het ook al niet erg geloofwaardig.

In Hanoi trouwen meisjes gemiddeld met een jaar of 25, ik heb nog nooit een Vietnamees in hanoi ontmoet die getrouwd is op zijn 18e. Eerst moet er gestudeerd worden op één van de vele universiteiten in hanoi en daar moet alles voor wijken. Een meisje wordt niet eens geacht aan trouwen te denken voordat ze op zijn minst een bachelor op zak heeft.
Dude, dat jij het niet hebt meegemaakt dat kan. Ik heb zelf zat familie, kennissen en connecties in Vietnam heb zelf ook een paar jaar lang elke dag langs het Hoan Kiem meer gereden. Je kunt mij echt niet vertellen dat jij in die paar jaar elke 85 miljoen personen hebt gesproken en weet hoe alles gaat.

Zij is nu online en we zijn aan het praten Ze gaat alweer verder met werken.
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:15:57 #49
194833 Hanoying
pi_99105905
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 12:04 schreef Spacevietnamees het volgende:

[..]

Dude, dat jij het niet hebt meegemaakt dat kan. Ik heb zelf zat familie, kennissen en connecties in Vietnam heb zelf ook een paar jaar lang elke dag langs het Hoan Kiem meer gereden. Je kunt mij echt niet vertellen dat jij in die paar jaar elke 85 miljoen personen hebt gesproken en weet hoe alles gaat.

Zij is nu online en we zijn aan het praten Ze gaat alweer verder met werken.
Ik weet niet hoe alles gaat bij iedereen maar ik weet wel dat een opmerking als "in vietnam gaat alles veel sneller, ze trouwen daar al op hun 18e" helemaal nergens op slaat. In Hanoi trouwt er helemaal niemand op zijn 18e.

Hoe lang was je volgens je eigen verhaal overigens ook weer terug in Vietnam na de verkrachting? Je zei zelf dat je terugging voor "een weekje", in dat weekje vertelde ze dat ze zwanger was? Knap, een week na de verkrachting weten dat je zwanger bent....

Overigens is dit ook niet je sterkste passage:
Hij sloeg de verkrachter tot hij overal bloed op zijn kleren had en ging naar de politie om de man op te laten pakken

Dus jij stormt met een zwaard een huis binnen, slaat vervolgens iemand zo in elkaar dat je overal bloed op je kleren hebt en dan ga je naar de politie om hem op te laten pakken? Op basis van wat? Dat je vriendin op msn verteld had dat ze door die jongen verkracht zou zijn? Zo werkt het in Nederland niet en in Vietnam ook niet..

Het is een goede poging vriend maar dit verhaal gaat hem echt niet worden.
  woensdag 6 juli 2011 @ 12:20:52 #50
322331 DoimuN
Nee, het boeit me niets!
pi_99106086
Wat een kutexcuus van dat ze na twee abortussen geen kinderen meer kan krijgen, ik ken vrouwen die toppen de twintig al.
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
Op naar de sterren en daar voorbij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')