Neemt niet weg dat het middeleeuwse praktijken zijn. Achterlijke gedoe.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gast, TS heet spacevietnamees en gaat naar het land waar z'n roots liggen. Goh wat zou het zijn.
Ja de keuze is een paar jaar geleden al gemaakt ik ben ook weer in andere relaties geweest maar dit blijft toch steeds weer opkomen in mijn gedachten. Of het eigenlijk de goede keuze was geweest. Eigenlijk wel want ik verdien zelf misschien wel beter.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:51 schreef trovey het volgende:
Als ik jouw reacties lees dan heb je allang een keuze gemaakt...je wilt het kind niet eens zien, hoe wil je dan een relatie met de moeder onderhouden? Verbreek het contact en laat het verleden het verleden.
Ik weet niet hoe je dat precies zegt maar ik heb een hete persoonlijkheid, ik was licht ontvlambaar maar ik ben een stuk veranderd na een ander incident. Af en toe betrap ik mezelf wel op agressieve gedachten en dan denk ik waar ben ik mee bezig eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:52 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het middeleeuwse praktijken zijn. Achterlijke gedoe.
Dan is het toch duidelijk....contact totaal verbreken met de dame en verder gaan met je leven. Uiteraard zal je zoiets niet vergeten en denk je er over na maar dat zal vanzelf wel minder worden. Het is een ervaring geweest in je leven welke je hebt afgehandeld en nu verder maar weer.quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:56 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ja de keuze is een paar jaar geleden al gemaakt ik ben ook weer in andere relaties geweest maar dit blijft toch steeds weer opkomen in mijn gedachten.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:15 schreef Hanoying het volgende:
Overigens verdien je haar ook gewoon niet hoor. Ze was verkracht, ongewenst zwanger en wat doe jij? Je vliegt lekker terug naar nederland in plaats van aan haar zijde te staan en te laten zien dat je er voor haar bent. Nee hoor.. "kind weg of ik weg!" Lompe zak dat je bent....
quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Ohja, helemaal prima schatje! Nee, ik begrijp het natuurlijk dat je het kind van mij laat aborteren en dat je 'm bij die verkrachter gewoon laat zitten en gaat opvoeden. Uiteraard! Ik kom direct naar je toe om je bij te staan. Immers, na twee abortussen kun je nooit meer zwanger worden, dat weet iedereen!"
Ik had hetzelfde gedaan als TS.
Ze is boeddhistisch, ze wilde de eerste keer ook het kind houden maar we ze heeft het weg laten halen alleen voor mij met veel tegenzin. Ze geloofd dat elk levend wezen een kans moet krijgen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien is ze tegen het plegen van abortus, zelfs in het geval van verkrachting.
Wel jammer, maar haar keuze.
Dat. Ik vind het i.i.g. erg ongeloofwaardig allemaal.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:47 schreef Leandra het volgende:
Dat iemand bij een zwangerschap na een verkrachting geen abortus laat plegen kan ik me nog wat bij voorstellen, dan ben je falikant tegen, of je weet van jezelf dat je het met een abortus moeilijker zult hebben dan met het alleen opvoeden van een kind.
Echter, dat iemand wel een abortus ondergaat na een ongewenste zwangerschap van iemand waar ze van houdt, maar vervolgens geen abortus ondergaat na een verkrachting gaat er bij mij niet in.
Je hebt natuurlijk hotels in allerlei prijzen, hotels van 4 dollar tot 100 dollar per nacht.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:37 schreef BorusBulldog het volgende:
Sorry, maar dit verhaal.....
Ik zal het maar aannemen omdat ik het tegendeel niet kan bewijzen maar ik geloof er geen snars van, te gedetailleerd, informatie die niet relevant is en ook nog dubieus van aard(stage als reisleider op je 17e om vervolgens in 5 sterren restaurants je high-life te leven bijvoorbeeld), en nee dat het vietnam is maakt niet uit ook daar zijn 5-sterren plekken gewoon duur voor een 17 jarige, en om het af te ronden een dame in 2011 met een eigen reisbureau die niet weet hoe ze via het internet litteken-pleisters uit europa over kan laten komen?
Ja nee, zoals ik heb gezegd ik kan het tegendeel niet bewijzen, maar ik geloof er niks van, wellicht dat de essentie van je verhaal op waarheid berust maar je hoeft echt geen roman voor ons te schrijven![]()
Als je het kind niet eens wilt zien kan je ook niks met deze dame beginnen, dus lekker vergeten.
Het is voor mij ook voorbij gegaan als een film, maar het leven is sowieso anders in Vietnam. Mensen trouwen meteen als ze 18 zijn. Alles gaat veel sneller.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat. Ik vind het i.i.g. erg ongeloofwaardig allemaal.
Ze zou het kind van een verrachter ook vast wel hebben laten aborteren, daarom denk ik ook dat het wel zijn kind is. Jammer dat TS niet blank is, dan zou hij het na één blik op het kind kunnen zien, nu is er een dna test nodigquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Ohja, helemaal prima schatje! Nee, ik begrijp het natuurlijk dat je het kind van mij laat aborteren en dat je 'm bij die verkrachter gewoon laat zitten en gaat opvoeden. Uiteraard! Ik kom direct naar je toe om je bij te staan. Immers, na twee abortussen kun je nooit meer zwanger worden, dat weet iedereen!"
Ik had hetzelfde gedaan als TS.
Wat een onzin... In de bergdorpjes en bij lokale stammen misschien maar als het meisje uit een grote stad komt dan trouwen Vietnamezen echt niet vroeg hoor. Meisjes gemiddeld zo rond hun 25e en jongens zo rond hun 30e.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:48 schreef Spacevietnamees het volgende:
Het is voor mij ook voorbij gegaan als een film, maar het leven is sowieso anders in Vietnam. Mensen trouwen meteen als ze 18 zijn. Alles gaat veel sneller.
Kerel je denkt alles te weten maar je weet niks, zij komt trouwens uit Hanoi.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:54 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Wat een onzin... In de bergdorpjes en bij lokale stammen misschien maar als het meisje uit een grote stad komt dan trouwen Vietnamezen echt niet vroeg hoor. Meisjes gemiddeld zo rond hun 25e en jongens zo rond hun 30e.
Stam+t.quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:38 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ze is boeddhistisch, ze wilde de eerste keer ook het kind houden maar we ze heeft het weg laten halen alleen voor mij met veel tegenzin. Ze geloofd dat elk levend wezen een kans moet krijgen.
Ik kom pas 10 jaar in hanoi en heb er maar 4 jaar gewoond dus ik weet inderdaad niks..quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:55 schreef Spacevietnamees het volgende:
Hoe meer ik vertel hoe meer dat je denkt dat het nep is echter het is waar.
Ik ben sowieso al een kop groter dan de Vietnamezen in Vietnam zelf, komt door het eten hier.
En daarbij komt nog dat ik eerst had gelogen over mijn leeftijd toen ze het vroeg, ik vroeg eerst haar geboortejaar en toen zij de mijne waarop ik hetzelfde jaar als haar antwoordde.
Na 2 weken had ik het haar wel verteld en ze hield het geheim tegenover haar familie, ze vertelde dat ik even oud was als zij.
[..]
Kerel je denkt alles te weten maar je weet niks, zij komt trouwens uit Hanoi.
Dude, dat jij het niet hebt meegemaakt dat kan. Ik heb zelf zat familie, kennissen en connecties in Vietnam heb zelf ook een paar jaar lang elke dag langs het Hoan Kiem meer gereden. Je kunt mij echt niet vertellen dat jij in die paar jaar elke 85 miljoen personen hebt gesproken en weet hoe alles gaat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:02 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik kom pas 10 jaar in hanoi en heb er maar 4 jaar gewoond dus ik weet inderdaad niks..
Je bent een overduidelijke trol. De opmerking dat ze "in Vietnam trouwen op hun 18e" was de druppel, daarvoor was het ook al niet erg geloofwaardig.
In Hanoi trouwen meisjes gemiddeld met een jaar of 25, ik heb nog nooit een Vietnamees in hanoi ontmoet die getrouwd is op zijn 18e. Eerst moet er gestudeerd worden op één van de vele universiteiten in hanoi en daar moet alles voor wijken. Een meisje wordt niet eens geacht aan trouwen te denken voordat ze op zijn minst een bachelor op zak heeft.
Ik weet niet hoe alles gaat bij iedereen maar ik weet wel dat een opmerking als "in vietnam gaat alles veel sneller, ze trouwen daar al op hun 18e" helemaal nergens op slaat. In Hanoi trouwt er helemaal niemand op zijn 18e.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:04 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Dude, dat jij het niet hebt meegemaakt dat kan. Ik heb zelf zat familie, kennissen en connecties in Vietnam heb zelf ook een paar jaar lang elke dag langs het Hoan Kiem meer gereden. Je kunt mij echt niet vertellen dat jij in die paar jaar elke 85 miljoen personen hebt gesproken en weet hoe alles gaat.
Zij is nu online en we zijn aan het praten Ze gaat alweer verder met werken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |