26 nov. alquote:Pre-sales will start Saturday, November 26, 2011.
Leuk verjaardagscadeautjequote:
Ik ben bijna jarig als de voorverkoop begintquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Voor mij ook! (Ik ben jarig tijdens Roadburn)
12 tot 15 en met april, vroeger dan normaal. Hoop dat het voor mij goed uitkomt, weet mijn tentamens voor die tijd nog nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben bijna jarig als de voorverkoop beginten ik ben blij dat het niet op 20 april is roadburn want dan gaat mijn zusje trouwen
Ik neem gewoon vrijquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:27 schreef arucard het volgende:
[..]
12 tot 15 april, vroeger dan normaal. Hoop dat het voor mij goed uitkomt, weet mijn tentamens voor die tijd nog niet
Dat doet het al jarenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:32 schreef On het volgende:
Misschien moet ik dit jaar maar eens wat geld apart zetten en er op tijd bij zijn. Roadburn verkoopt straks nog sneller uit dan Lowlands.
Daar moet wel iets voor te regelen zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is ook net na mijn promotie waarschijnlijk het moment dat mijn geld helemaal op is....
Als ik maar weer bij jou kan sleep'nquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:55 schreef Trashcanman het volgende:
WHOAAH!!! Sleep op Roadburn!
[..]
Daar moet wel iets voor te regelen zijn
dat had ik vorig jaar niet gedaan, en dus inderdaad pas om 5 over half 10 achter den computer, vrij kansloos.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En op tijd de wekker zetten anders ben je te laat
twitter:dankojones twitterde op woensdag 07-09-2011 om 13:55:45Dear Walter & @roadburnfest. I would love to curate 2013. I'm thinking Smashmouth, Asia, Chumbawamba, Spin Doctors & Cornershop. Interested? reageer retweet
Als elke willekeurige andere artiest die grap had gemaakt had ik hem nog grappig gevonden...quote:Op woensdag 7 september 2011 15:01 schreef Gehenna het volgende:
Danko Jones misschien Roadburn curator 2013??twitter:dankojones twitterde op woensdag 07-09-2011 om 13:55:45Dear Walter & @roadburnfest. I would love to curate 2013. I'm thinking Smashmouth, Asia, Chumbawamba, Spin Doctors & Cornershop. Interested? reageer retweet
Tof, bedankt voor het aanbod maar we gaan elk jaar sowieso met zijn 4en.quote:Op woensdag 7 september 2011 15:53 schreef Darkestrah het volgende:
Bosbeetle en TCM, jullie kunnen hier desnoods ook wel slapen. Met z'n 4en op m'n kamer gaat het krap worden (voor jullie) maar het is te doen. Er slaapt sowieso een vriend van me hier, tijdens het festival.
Eerst maar eens kaarten krijgen.
Dan zou ik het nog beter kunnenquote:Op woensdag 7 september 2011 15:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als elke willekeurige andere artiest die grap had gemaakt had ik hem nog grappig gevonden...
danko jones![]()
![]()
Ach je kan ook op de camping slapenquote:Op woensdag 7 september 2011 16:36 schreef Darkestrah het volgende:
Dan mogen jullie hier niet slapen.
Wil je daarmee zeggen dat je op een camping net zo goed slaapt als bij mij thuis?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach je kan ook op de camping slapen
Geen idee om daar een uitspraak over te kunnen moet ik eerst op de camping slapen en bij jou thuis.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:45 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat je op een camping net zo goed slaapt als bij mij thuis?
Neem van mij maar aan dat het hier best goed slapen is. Je hoort alleen een koelkast 's nachts.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee om daar een uitspraak over te kunnen moet ik eerst op de camping slapen en bij jou thuis.
Oke dan is dat beter dan de camping. Ik ga toch voor mijn eigen bedquote:Op woensdag 7 september 2011 16:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Neem van mij maar aan dat het hier best goed slapen is. Je hoort alleen een koelkast 's nachts.
Shrineb... eh wattus?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:06 schreef bartrid het volgende:
Zeg hebben jullie al gehoord dat Sleep en OM op Roadburn komen?
Agalloch, Walter is helderziend.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oef, klinkt al veelbelovend zo, zowel Sleep als Om als Agalloch zou ik graag willen zien
Ok.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:36 schreef Darkestrah het volgende:
Dan mogen jullie hier niet slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |