abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:18:14 #1
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_99094731
Ik woon dus op 1 hoog in een appartementje/jongerenwoning, en mijn overbuurmeisje van de overkant op 2 hoog begluurt me.. Ik heb haar al een paar keer betrapt, en als ze ziet dat ik terug loer loopt ze snel bij het raam weg, een keer lachte ze ook..

Het ernstige is dat ik er nu op ga letten, ik ga terug loeren omdat ik nieuwsgierig ben.. Waarom loert ze naar me? Vast ook nieuwsgierig.. Ze is wel veel thuis s'avonds, brand bijna altijd licht tot diep in de nacht licht. Haalde m'n kliko een keer van straat, en toen kwam ze net naar buiten lopen met haar moeder denk ik. Dus ik zeg ''hallo'', moeder zegt niks, en bij haar kwam er een nogal geforceerd en vermoeide ''hai'' uit en ze keek vervolgens naar beneden..

Wat moet ik daar nou weer van denken.. Ik denk dat ik expres mijn gordijnen open ga laten hangen, en ga zwaaien als ze weer gluurt... Ik ben best wel nieuwsgierig, volgende keer maar eens een praatje maken.. Misschien moet ik haar toch maar eens voor die nachtwandeling vragen bij het meer met het lekkere zomerweer...

Hoe zouden jullie met zoiets omgaan? Gewoon meteen je broek naar beneden en moonen, of je gordijnen dwangmatig dichtschuiven?
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:20:49 #2
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_99094828
Die wandeling voorstellen natuurlijk :) nooit geschoten...
pi_99094832
Eerst vertellen of ze knap is of niet.
pi_99094869
Oeh een meisje, spannend!
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_99094926
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef Holy_Goat het volgende:
pi_99094930
Wat is het voor meid
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:23:55 #7
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_99094968
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef OverRated het volgende:
Eerst vertellen of ze knap is of niet.
De enige keer dat ik haar van redelijk dichtbij gezien heb wat toen ik die kliko van straat haalde haha.. Gewoon, niet extreem fotomodel-achtig knap, normaal slank postuur...

Maar het is wel grappig, ik kijk nu zelf ook op momenten als ik langs het raam loop naar boven.. Ik word nu al gek van mezelf, dus daar gaan we binnenkort maar eens wat aan doen haha.. *O*

quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:23 schreef thavinca het volgende:
Wat is het voor meid
Ik heb geen idee, ze is wel veel thuis als ik het zo bekijk..Kleed zich vrij casual, zal wel wat jonger dan mij zijn... Wie weet zit ze net als ik wel te internetten. Spreek haar binnenkort wel aan als ik de kans krijg, standaard prietpraatje over hoe de woning bevalt en aan de reactie beoordeel ik wel hoe of wat..
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_99095026
Verrekijker kopen dan :7

Nee serieus, knoop eens een praatje aan of zo. Is ze jonger dan jij?
pi_99095089
Of als je er echt vanaf wil gwn ff fappen voor t raam en ze zal nooit meer kijken (als het goed is)
pi_99095168
Vraag superromantisch film-stijl via een groot bord of ze met je uit wil en hou dat voor je raam als ze kijkt :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:29:10 #11
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_99095186
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:29:39 #12
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_99095204
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:28 schreef Tchock het volgende:
Vraag superromantisch film-stijl via een groot bord of ze met je uit wil en hou dat voor je raam als ze kijkt :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat al allemaal gebaren te bedenken, duim op alles goed met jou, glaasje kantelen wil je wat drinken hahaha
  woensdag 6 juli 2011 @ 00:31:12 #13
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_99095269
Ik weet nog wel een gebaar.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 6 juli 2011 @ 01:41:44 #14
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_99097458
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef Holy_Goat het volgende:
kan ook gekopt zijn HAHAHHAH!!!11!!!EINZ!!

Ontopic: Ik zou gewoon idd een keer een praatje proberen aan te gaan, of een dansje doen voor het raam :P
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_99098265
Hier heb ik dus ook last van. Haar slaapkamer bevindt zich tegenover mijn woonkamer. Altijd als ik in de avond in m'n boxer tv zit te kijken (na het douchen, voor 't uitgaan). Zie ik een kop tevoorschijn (haar licht staat uit, maar ik zie haar halve kop nog steeds). Ze is niet eens lekker, altijd als ik haar op straat zie lopen staart ze naar me. :')
Failure is success if we learn from it.
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:25:51 #16
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_99102265
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 02:23 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Hier heb ik dus ook last van. Haar slaapkamer bevindt zich tegenover mijn woonkamer. Altijd als ik in de avond in m'n boxer tv zit te kijken (na het douchen, voor 't uitgaan). Zie ik een kop tevoorschijn (haar licht staat uit, maar ik zie haar halve kop nog steeds). Ze is niet eens lekker, altijd als ik haar op straat zie lopen staart ze naar me. :')
Nou ja, ik heb er geen last van, het is wel grappig eigenlijk..

Maar je kan ook gewoon zonder verwachtingen vriendelijk zijn door haar bijvoorbeeld gedag te zeggen en een glimlach te geven. Wie weet is ze wel heel aardig en kun je gewoon af en toe samen een praatje houden zonder verdere bijbedoelingen, of ben je daar te goed voor? En hoe weet je trouwens of het haar slaapkamer is? Hoohohohohshahahahahahahrhwh!
  woensdag 6 juli 2011 @ 10:35:35 #17
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_99102517
Een jaar of vier geleden ging mijn overbuurmeisje wel eens haar tieten inspecteren voor de spiegel. Gewoon met de luxaflex open!

Dat was toentertijd wel een gevecht om de verrekijker met mijn huisgenoten zeg, zaten we daar met ons vieren op een rij. Ouwe geilneven dat we waren.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:14:17 #18
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_99107809
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:35 schreef Silenus het volgende:
Een jaar of vier geleden ging mijn overbuurmeisje wel eens haar tieten inspecteren voor de spiegel. Gewoon met de luxaflex open!

Dat was toentertijd wel een gevecht om de verrekijker met mijn huisgenoten zeg, zaten we daar met ons vieren op een rij. Ouwe geilneven dat we waren.
lol, dat klinkt echt als zo'n cliché film scenario..
pi_99107872
Bordje in je kamer neerzetten met "op die en die datum zie ik je daar ;)" :P
pi_99107909
quote:
3s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:15 schreef MisterSqueaky het volgende:
Bordje in je kamer neerzetten met "op die en die datum zie ik je daar ;)" :P
Bordje met KOFFIE ???

Schud ze nee, dan THEE ???

Ook dat niet, deze werkt gegarandeert: BREEZER DAN??
pi_99107995
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:17 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Bordje met KOFFIE ???

Schud ze nee, dan THEE ???

Ook dat niet, deze werkt gegarandeert: BREEZER DAN??
Voltooid deelwoord.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_99108401
Naked man voor je raam, 100% succes.
pi_99108599
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 10:35 schreef Silenus het volgende:

Oh, and that's a bad miss!
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:45:19 #24
345016 Waiting_tables_in_Paris
It was you. -eyesquint-
pi_99108987
Ik heb is een verrekijkerfase gehad, louter uit nieuwsgierigheid. Ik ben er snel mee gestopt nadat mijn overbuurjongen de puberteit ontdekte.
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:06:12 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_99109843
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:14 schreef Retronix het volgende:

[..]

lol, dat klinkt echt als zo'n cliché film scenario..
Ik zal het je nog sterker vertellen, naast dat meisje woonde een gozer die altijd staand voor de computer stond te masturberen. :') Ook met alles 'open', de hele buurt kon meegenieten!

Op een gegeven moment zagen we 'm zelfs seks hebben met een andere man, eentje die (jaja) m'n huisgenoot kende. M'n huisgenoot wist al dat 'ie homo was, anders was het helemaal briljant geweest. Maar smakelijk zag het er niet uit.

Zijn nu inmiddels verhuisd allemaal, was ook een studentenhuis. En diegenen die er nu wonen zijn niet zo exhibitionistisch, op de topless studenten van het dakterras even verderop na. Maarja, die masturberen daar nooit. :')
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')