quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef Holy_Goat het volgende:
Die wandeling voorstellen natuurlijknooit geschoten...
De enige keer dat ik haar van redelijk dichtbij gezien heb wat toen ik die kliko van straat haalde haha.. Gewoon, niet extreem fotomodel-achtig knap, normaal slank postuur...quote:
Ik heb geen idee, ze is wel veel thuis als ik het zo bekijk..Kleed zich vrij casual, zal wel wat jonger dan mij zijn... Wie weet zit ze net als ik wel te internetten. Spreek haar binnenkort wel aan als ik de kans krijg, standaard prietpraatje over hoe de woning bevalt en aan de reactie beoordeel ik wel hoe of wat..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:28 schreef Tchock het volgende:
Vraag superromantisch film-stijl via een groot bord of ze met je uit wil en hou dat voor je raam als ze kijkt
Ik zat al allemaal gebaren te bedenken, duim op alles goed met jou, glaasje kantelen wil je wat drinken hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
kan ook gekopt zijn HAHAHHAH!!!11!!!EINZ!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef Holy_Goat het volgende:
Die wandeling voorstellen natuurlijknooit geschoten...
Nou ja, ik heb er geen last van, het is wel grappig eigenlijk..quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:23 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Hier heb ik dus ook last van. Haar slaapkamer bevindt zich tegenover mijn woonkamer. Altijd als ik in de avond in m'n boxer tv zit te kijken (na het douchen, voor 't uitgaan). Zie ik een kop tevoorschijn (haar licht staat uit, maar ik zie haar halve kop nog steeds). Ze is niet eens lekker, altijd als ik haar op straat zie lopen staart ze naar me.
lol, dat klinkt echt als zo'n cliché film scenario..quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:35 schreef Silenus het volgende:
Een jaar of vier geleden ging mijn overbuurmeisje wel eens haar tieten inspecteren voor de spiegel. Gewoon met de luxaflex open!
Dat was toentertijd wel een gevecht om de verrekijker met mijn huisgenoten zeg, zaten we daar met ons vieren op een rij. Ouwe geilneven dat we waren.
Bordje met KOFFIE ???quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:15 schreef MisterSqueaky het volgende:
Bordje in je kamer neerzetten met "op die en die datum zie ik je daar"
Voltooid deelwoord.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bordje met KOFFIE ???
Schud ze nee, dan THEE ???
Ook dat niet, deze werkt gegarandeert: BREEZER DAN??
quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:35 schreef Silenus het volgende:
Een jaar of vier geleden ging mijn overbuurmeisje wel eens haar tieten inspecteren voor de spiegel. Gewoon met de luxaflex open!
Dat was toentertijd wel een gevecht om de verrekijker met mijn huisgenoten zeg, zaten we daar met ons vieren op een rij. Ouwe geilneven dat we waren.
Ik zal het je nog sterker vertellen, naast dat meisje woonde een gozer die altijd staand voor de computer stond te masturberen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:14 schreef Retronix het volgende:
[..]
lol, dat klinkt echt als zo'n cliché film scenario..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |