quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef Holy_Goat het volgende:
Die wandeling voorstellen natuurlijknooit geschoten...
De enige keer dat ik haar van redelijk dichtbij gezien heb wat toen ik die kliko van straat haalde haha.. Gewoon, niet extreem fotomodel-achtig knap, normaal slank postuur...quote:
Ik heb geen idee, ze is wel veel thuis als ik het zo bekijk..Kleed zich vrij casual, zal wel wat jonger dan mij zijn... Wie weet zit ze net als ik wel te internetten. Spreek haar binnenkort wel aan als ik de kans krijg, standaard prietpraatje over hoe de woning bevalt en aan de reactie beoordeel ik wel hoe of wat..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:28 schreef Tchock het volgende:
Vraag superromantisch film-stijl via een groot bord of ze met je uit wil en hou dat voor je raam als ze kijkt
Ik zat al allemaal gebaren te bedenken, duim op alles goed met jou, glaasje kantelen wil je wat drinken hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
kan ook gekopt zijn HAHAHHAH!!!11!!!EINZ!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:20 schreef Holy_Goat het volgende:
Die wandeling voorstellen natuurlijknooit geschoten...
Nou ja, ik heb er geen last van, het is wel grappig eigenlijk..quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:23 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Hier heb ik dus ook last van. Haar slaapkamer bevindt zich tegenover mijn woonkamer. Altijd als ik in de avond in m'n boxer tv zit te kijken (na het douchen, voor 't uitgaan). Zie ik een kop tevoorschijn (haar licht staat uit, maar ik zie haar halve kop nog steeds). Ze is niet eens lekker, altijd als ik haar op straat zie lopen staart ze naar me.
lol, dat klinkt echt als zo'n cliché film scenario..quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:35 schreef Silenus het volgende:
Een jaar of vier geleden ging mijn overbuurmeisje wel eens haar tieten inspecteren voor de spiegel. Gewoon met de luxaflex open!
Dat was toentertijd wel een gevecht om de verrekijker met mijn huisgenoten zeg, zaten we daar met ons vieren op een rij. Ouwe geilneven dat we waren.
Bordje met KOFFIE ???quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:15 schreef MisterSqueaky het volgende:
Bordje in je kamer neerzetten met "op die en die datum zie ik je daar"
Voltooid deelwoord.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bordje met KOFFIE ???
Schud ze nee, dan THEE ???
Ook dat niet, deze werkt gegarandeert: BREEZER DAN??
quote:Op woensdag 6 juli 2011 10:35 schreef Silenus het volgende:
Een jaar of vier geleden ging mijn overbuurmeisje wel eens haar tieten inspecteren voor de spiegel. Gewoon met de luxaflex open!
Dat was toentertijd wel een gevecht om de verrekijker met mijn huisgenoten zeg, zaten we daar met ons vieren op een rij. Ouwe geilneven dat we waren.
Ik zal het je nog sterker vertellen, naast dat meisje woonde een gozer die altijd staand voor de computer stond te masturberen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:14 schreef Retronix het volgende:
[..]
lol, dat klinkt echt als zo'n cliché film scenario..
LOL, dat zijn wel erg exotische verhalen, zal me niks verbazen of je zuigt het uit je duim.. Dan spoor je totaal niet als je met open raam staat te masturberen of je tieten gaat inspecteren... De hele buurt weet dat dan, dus als je dat niet erg vind of ervan geniet, dan zo het wel heel apart zijn..quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen, naast dat meisje woonde een gozer die altijd staand voor de computer stond te masturberen.Ook met alles 'open', de hele buurt kon meegenieten!
Op een gegeven moment zagen we 'm zelfs seks hebben met een andere man, eentje die (jaja) m'n huisgenoot kende. M'n huisgenoot wist al dat 'ie homo was, anders was het helemaal briljant geweest. Maar smakelijk zag het er niet uit.
Zijn nu inmiddels verhuisd allemaal, was ook een studentenhuis. En diegenen die er nu wonen zijn niet zo exhibitionistisch, op de topless studenten van het dakterras even verderop na. Maarja, die masturberen daar nooit.
Ben je zelf wel helemaal 100 met je 1000 Watt lamp, hahahaha!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:10 schreef De_Rikster het volgende:
1000 Watt lamp lenen alvast richten en als ze weer staat te gluren inpluggen.
Begin er niet aan om haar uit te vragen, de tekenen zijn er toch al dat ze niet helemaal 100 is in d'r kop...
Lift...quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bordje met KOFFIE ???
Schud ze nee, dan THEE ???
Ook dat niet, deze werkt gegarandeert: BREEZER DAN??
Vraag superromantisch film-stijl via een groot bord of ze met je uit wil en hou dat voor je raam als ze kijkt
Jaaaa, dat is tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Strak plan.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zwaai gewoon eens vriendelijk als ze staat te kijken. Niet geforceerd doen, gewoon het ijs breken. Dan zie je vanzelf wel wat ze wil.
Ik zou alleen iets anders op het bord zetten: "Buurvrouw koffie?"
Dat bord is een tof idee! Lijkt me echt lachen, en veel vrouwen vinden gevoel voor humor sexy, dus.. Verzin een mooie tekst en het zou wel eens een zeer origineel begin van een relatie kunnen zijn. Leuk om aan de kleinkinderen te vertellen, laterquote:Op maandag 11 juli 2011 19:50 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
[..]
Strak plan.
Ik zou alleen iets anders op het bord zetten: "Buurvrouw koffie?"
Ja precies, de laatste keer dat ik haar voor het raam zag deed ik direct de gordijnen dicht omdat ik ging slapen(bullshit, ik was te schijterig haha). Maar idd, volgende keer neutraal zwaaien, als ze terug zwaait haal ik wel wat andere gebaren uit de kast of hou ik een fles wijn voor het raam lol..quote:Op maandag 11 juli 2011 19:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zwaai gewoon eens vriendelijk als ze staat te kijken. Niet geforceerd doen, gewoon het ijs breken. Dan zie je vanzelf wel wat ze wil.
Ja huppe joh. Nee heb je, ja kun je krijgen en als het niets is, dan heb je tenminste samen een leuke avond gehad met een fles wijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:18 schreef Retronix het volgende:
[..]
Ja precies, de laatste keer dat ik haar voor het raam zag deed ik direct de gordijnen dicht omdat ik ging slapen(bullshit, ik was te schijterig haha). Maar idd, volgende keer neutraal zwaaien, als ze terug zwaait haal ik wel wat andere gebaren uit de kast of hou ik een fles wijn voor het raam lol..
Het is wel lastig omdat ik haar nog nooit van dichtbij gezien heb, of gesproken heb, dus wie weet ben ik haar wel eens tegengekomen in de supermarkt ofzo..
Wordt vervolgt!
Nee, maar ik kijk ook alleen af en toe als ik langs het raam loop, of op straat erlangs kom, ik ga niet continu kijken of zij ook zit te kijken haha..quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:28 schreef matthijst het volgende:
Week verder ondertussen, het is dus niet echt een obsessieve gluurster, schijnbaar.
Mijn huis is geen bende, en dat kun je niet zo zien, er hangt bij mij wel wat open, maar niet alles.. Ik heb geen idee, wel opvallend dat als ik het toevallig zie, ze meteen na een paar seconden wegloopt.. Wie weet denkt ze wel: ``Wat een engerd! Ik ga kijken of hij vaker naar me kijkt!'' LOLquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:33 schreef Godshand het volgende:
Misschien kijkt ze alleen maar met het idee van: "Wat een bende dat huis zeg!"...
Als jij met je laatste opmerking denkt te kunnen scoren dan moet je het vooral doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:18 schreef Retronix het volgende:
Ik woon dus ...[knip= failklacht!]
Hoe zouden jullie met zoiets omgaan? Gewoon meteen je broek naar beneden en moonen, of je gordijnen dwangmatig dichtschuiven?
Tegenover mijn oude studentenhuis lag een ander studentenhuis, in de kamer recht tegenover mij zat een Duitse wisselstudente. Wij kwamen na een nacht stappen net thuis toen aan de overkant van de straat ook het licht aanging. 'HEY, HET IS DIE LEKKERE! MET EEN VENT!quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:06 schreef Silenus het volgende:
Op een gegeven moment zagen we 'm zelfs seks hebben met een andere man, eentje die (jaja) m'n huisgenoot kende. M'n huisgenoot wist al dat 'ie homo was, anders was het helemaal briljant geweest. Maar smakelijk zag het er niet uit.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:56 schreef Northside het volgende:
[..]
Tegenover mijn oude studentenhuis lag een ander studentenhuis, in de kamer recht tegenover mij zat een Duitse wisselstudente. Wij kwamen na een nacht stappen net thuis toen aan de overkant van de straat ook het licht aanging. 'HEY, HET IS DIE LEKKERE! MET EEN VENT!'. Die gingen dus ook goed los. Wij met het hele huis bij mij voor het raam staan kijken met flessen bier, juichen enzo. Maar denk dat we iets teveel lawaai maakten, want na een paar minuten had ze het door. Hij kon er wel om lachen, stond een beetje lullig te kijken maar zwaaide wel netjes terug naar ons. Zij niet, vloog in paniek op de gordijnen af en dat was einde show.
Ik mis m'n studententijd.
Je hebt gelijk, ik ben op Youtube gezet, daarom zat ze natuurlijk te kijken! Ze wachtte het moment af en heeft me nu op internet gezet..quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:24 schreef rubje het volgende:
[..]
Als jij met je laatste opmerking denkt te kunnen scoren dan moet je het vooral doen.![]()
Zien we je wel terug op YouTube.
Haha, ja of op het bordje zetten: Hey!! We hadden hier afgesproken!quote:Op maandag 11 juli 2011 20:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat bord is een tof idee! Lijkt me echt lachen, en veel vrouwen vinden gevoel voor humor sexy, dus.. Verzin een mooie tekst en het zou wel eens een zeer origineel begin van een relatie kunnen zijn. Leuk om aan de kleinkinderen te vertellen, later
Wie heeft er nou van 2 tot 8 uur s ochtends buiten in de regen seks bij mensen voor de deur...?quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:16 schreef picardmike het volgende:
Dit had ik ook met een meid tien jaar geleden ofzo. 2jr later vond ze het zelfs nodig om zichzelf is lekker te laten nemen voor mijn deur na het uitgaan. Het was wel zomer maar het regende keihard toen en ze waren echt van 2 tot 8 s'ochtens bezig . En dat is niet fijn als je zelf bezopen bent en wil slapen.
egt he :Squote:Op woensdag 13 juli 2011 20:30 schreef Retronix het volgende:
[..]
Wie heeft er nou van 2 tot 8 uur s ochtends buiten seks bij mensen voor de deur...?
Mooi verhaal weer, stelletje praatjesmakers op Fok... :S
Tja ze zullen zelf ook ver geweest zijn waardoor het allemaal wat langer duurde. Als je net gefeest heb is het zo weer ochtend.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:30 schreef Retronix het volgende:
[..]
Wie heeft er nou van 2 tot 8 uur s ochtends buiten in de regen seks bij mensen voor de deur...?
Mooi verhaal weer, stelletje praatjesmakers op Fok... :S
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef Retronix het volgende:
Ik keek net naar de overkant, zie ik een kale gast, en haar voor het raam staan.. Ben ik even blij dat ik de kat uit de boom gekeken heb, ik wilde bijna met die fles wijn gaan zwaaien.. LOL!
Te laat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef Retronix het volgende:
Ik keek net naar de overkant, zie ik een kale gast, en haar voor het raam staan.. Ben ik even blij dat ik de kat uit de boom gekeken heb, ik wilde bijna met die fles wijn gaan zwaaien.. LOL!
Not anymore!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Te laat.
En moet de TT niet zijn: "Ik begluur mijn overbuurmeisje"?
Nee, ze is inmiddels een soort ijkpunt geworden, dus je blijft nog wel een poosje naar haar ramen kijken.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef Retronix het volgende:
Zou wel sterke actie zijn om nu naar die gast te gaan zwaaien met een biertjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef Retronix het volgende:
Jij gelijk je beste gabberpiet imitatie gedaan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:03 schreef Retronix het volgende:
LOL, inderdaad, nu ik erop ben ga letten kijk ik wel als ik langs het raam loop, maar ik doe het sneaky, ik ga niet achter elkaar staren gewoon snel een blik als je langsloopt. En inderdaad, dit zijn echt van die kleine betekenisloze dingen die je soms tegenkomt in het dagelijks leven waar mensen naast elkaar leven. Mensen zijn nu eenmaal nieuwsgierig, om wat voor reden dan ook..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, ze is inmiddels een soort ijkpunt geworden, dus je blijft nog wel een poosje naar haar ramen kijken.
Wel een leuk topic en het had ook heel anders kunnen lopen.
Ja dat zat ik ook te denken, je weet niet wie het is.. Misschien is het d'r vader, broer, neef, kale lesbo vriendin, collega, vriend, echtgenoot, huisgenoot die een kamer huurt..quote:
Haha, zou je wel willen hé? Ik weet dat er inderdaad veel jongere en trieste mensen zijn die hier een sport van maken, en het vervolgens op internet zetten.. Die leeftijd heb ik eerlijk gezegd wel gehad..quote:
Ja maar dat roepen we nu al zo langquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef Staal het volgende:
Ik denk dat ze verlegen is. Heb zelf een keer een soortgelijke ervaring gehad. Alleen was ik toen de verlegen partij en hij vroeg me gewoon brutaal vanuit het dakkapel op de koffie en ik schrok daar zo van dat ik een smoes verzon om niet te gaan. Later zijn we heel veel bij elkaar over de vloer geweest en ik was echt tot over mijn oren. Dat naar elkaar blijven kijken dat herken ik heel erg goed. Het wordt echt een gewoonte. Eigenlijk is het gewoon irritant..
Als je haar weer ziet, wees gewoon brutaal en vraag haar om iets te komen drinken.
True. Het kan ook eigenlijk bijna niet verkeerd uitpakken. Wat is er mis met koffie of wijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:47 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar dat roepen we nu al zo lang
Misschien heb je wel gelijk. Wij zijn duidelijk anders, ik kijk gewoon rustig wat er gebeurd. Ik ben in de loop der jaren erg voorzichtig geworden, vooral met die lowlifes hier. Ik heb me wel een keer eerder kwetsbaar opgesteld in het belang van het welzijn van de buurt, en je moest eens weten hoe ze daarop gereageerd hebben.. Het punt is dat ik hier woon. Je kan wel zeggen dat je je niks aan moet trekken van wat andere mensen vinden en zeggen, maar geloof me, er zijn hier echt belachelijke dingen gebeurd, echt zeer laag..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Hoezo initiatief nemen? Zij gaapt je de hele tijd aan. Jij roept of maakt een bord.
Heb je alle mogelijkheden om er achter te komen hoe of wat.
Je geeft jezelf toch niet bloot als je iemand uitnodigt op de koffie? Het is toch niet alsof je haar ten huwelijk vraagt ofzo. Ik heb zo vaak buurvrouwen op de koffie.
Eens.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:19 schreef Daniel1976 het volgende:
Hoezo initiatief nemen? Zij gaapt je de hele tijd aan. Jij roept of maakt een bord.
Heb je alle mogelijkheden om er achter te komen hoe of wat.
Je geeft jezelf toch niet bloot als je iemand uitnodigt op de koffie? Het is toch niet alsof je haar ten huwelijk vraagt ofzo. Ik heb zo vaak buurvrouwen op de koffie.
Koffie. Gewoon koffie. Evt. koffie met suiker of melk maar geen handymantaferelen voor het raam. Koffie is gewoon uitgevonden voor dit soort situaties!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:28 schreef Retronix het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk. Wij zijn duidelijk anders, ik kijk gewoon rustig wat er gebeurd. Ik ben in de loop der jaren erg voorzichtig geworden, vooral met die lowlifes hier. Ik heb me wel een keer eerder kwetsbaar opgesteld in het belang van het welzijn van de buurt, en je moest eens weten hoe ze daarop gereageerd hebben.. Het punt is dat ik hier woon. Je kan wel zeggen dat je je niks aan moet trekken van wat andere mensen vinden en zeggen, maar geloof me, er zijn hier echt belachelijke dingen gebeurd, echt zeer laag..
Dus nee, ik zie wel!
Jij spreekt over verlegenheid, maar dat weet je dus niet.. Stel, die kale gast is dus haar vriend met wie ze samenwoont, en meisje lief is van hetzelfde kaliber als de rest van de buurt(laag volk), dan ga ik dus duidelijk niet met flessen wijn lopen zwaaien snap je.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Eens.
TS, als jullie allebei zo verlegen zijn dan komt er nooit een ontmoeting en blijf je kijken naar haar raam. En wat heeft de buurt er nu mee te maken dat je iemand uitnodigt voor koffie?!
Wat bedoel je met de opmerking dat het meisje van "hetzelfde kaliber" is als de rest van de buurt. Vind je haar ordinair en afstotelijk? Seksdates kun je dan beter niet met een buurmeisje hebben want je blijft elkaar tegenkomen en dan kun je beter iemand vinden die bij je past.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:32 schreef Retronix het volgende:
[..]
Jij spreekt over verlegenheid, maar dat weet je dus niet.. Stel, die kale gast is dus haar vriend met wie ze samenwoont, en meisje lief is van hetzelfde kaliber als de rest van de buurt(laag volk), dan ga ik dus duidelijk niet met flessen wijn lopen zwaaien snap je.
Zo ben ik gewoon niet, ik denk wel drie keer na voordat ik met mensen aanpap..
Dan maar sjorren achter je pctje he?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:14 schreef Retronix het volgende:
Nah, zo ben ik dus niet. Ik laat me niet zomaar kennen.. Daarom ga ik ook niet meteen initiatief nemen, ik wil eerst weten hoe het zit voordat ik iets onderneem. Daarom kijk ik gewoon af en toe snel als ik langsloop, als ik zie dat er toevallig terug gekeken wordt vervolg ik gewoon mijn weg zonder te zwaaien of wat dan ook. Ik heb haar niet eens gesproken of van dichtbij gezien en weet verder niks van haar, waarom zou ik dan moves gaan maken..
Wie weet kom ik haar wel een keer buiten tegen, dan zeg ik wel gedag en bekijk ik verder wel of het de moeite waard is en of die kale gast vaker met haar is. Ik ga mezelf natuurlijk niet meteen blootgeven haha.. Je kan me erop veroordelen of noemen wat je wilt, maar ik ben er niet het persoon naar om me zo op te stellen, wat dat betreft ben ik vrij terughoudend en berekenend. Je kan inderdaad zeggen nee heb je en ja kun je krijgen, maar zo zit ik nu eenmaal niet in elkaar. Ik heb altijd wel een soort schild om me heen, en trouwens als er inderdaad een reden achter zit waarom ze keek dan kan ze dat zelf ook laten merken.
Die buurt is daar trouwens ook best wel slecht. Toen ik daar ben komen wonen heb ik toch ervaren dat er veel mensen daar erg negatief zijn, en het heerlijk vinden om elkaar achter elkaars rug zwart te maken. Dus nee, ik zie wel, wordt vervolgt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |