Dat laatste klopt juist niet. Steeds populairder aan het worden, en ben er niet erg blij mee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven misschien 2 uur wielrennen gezien. Veelal samenvattingen van oninteressante wedstrijden die om 19:00 voor het voetbal kwamen. Ik weet helemaal niets van die sport en heb er ook geen interesse in.
Ik heb wel het idee dat ook het wielrennen erg bergafwaarts gaat de laatste jaren.
Je houdt het liever wat meer 'underground'?quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:26 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat laatste klopt juist niet. Steeds populairder aan het worden, en ben er niet erg blij mee.
Ja, ik gun ieder zn plezier maar ik ben sportliefhebber. Die huldiging door de grachten van het Nederlands elftal vond ik ook potsierlijk. Dat heeft niets met sport te maken, maar is gewoon volksvermaak.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:28 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je houdt het liever wat meer 'underground'?
Dus...je loopt weer te kutten en bent er weer vooral op uit om reacties uit te lokken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:26 schreef Absurditeit het volgende:
Ik heb in mijn hele leven misschien 2 uur wielrennen gezien. Veelal samenvattingen van oninteressante ritten die om 19:00 voor het voetbal kwamen. Ik weet helemaal niets van die sport en heb er ook geen interesse in.
Ik heb wel het idee dat ook het wielrennen erg bergafwaarts gaat de laatste jaren.
Waar slaat dat woordje 'weer' precies op?quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus...je loopt weer te kutten en bent er weer vooral op uit om reacties uit te lokken.
Prima toch. In tennis topics zie je hem niet, wielrennen maakt meer in em los.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus...je loopt weer te kutten en bent er weer vooral op uit om reacties uit te lokken.
Het zijn mannen als Smeets en Waterreus die de tour nog enige klasse geven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:31 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Prima toch. In tennis topics zie je hem niet, wielrennen maakt meer in em los.
Je hebt het over klasse. Dat zegt dat wel oog hebt voor de beleving rondom sport.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het zijn mannen als Smeets en Waterreus die de tour nog enige klasse geven.
Inderdaad, wat een frivool figuur.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
twitter:hendriksmj twitterde op woensdag 06-07-2011 om 09:16:54Vanavond in de Avondetappe: drievoudig Wereldkampioen op de Baan, Teun Mulder én kersvers Nederlands Kampioen op de weg: PIm Ligthart. #TDF reageer retweet
Ja dat vind ik ook hij is daar beter of voelt zich beter dan bij Studio Voetbal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef Absurditeit het volgende:
Het is nog niet veel, maar ik vind Waterreus bij De Avondtappe een betere indruk maken dan bij Studio Voetbal.
quote:
Boogerd is al jaren zo gay met zijn té bruine hoofd en nu weer zo'n Iraans tafellaken uit de 19e eeuw om z'n nek.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:59 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien heeft ie een handtasje waar het goed bij staat.
Ronald is een man met vele gezichten. Bij Sjek aan tafel had hij de geniale grappen van Tom van 't Hek vaak weer niet door.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:11 schreef Specularium het volgende:
Gek genoeg vind ik Waterreus nog wel een aanwinst aan tafel daar.
Hij maakte net een grapje wat niemand doorhad. Geniaal.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:05 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Boogerd is al jaren zo gay met zijn té bruine hoofd en nu weer zo'n Iraans tafellaken uit de 19e eeuw om z'n nek.
Werkt niet:quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:02 schreef TUFKAL het volgende:
DeMart bingo: http://www.casa-laguna.net/downloads/download.php?MartBingo6.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |