Ja, die dopeur was ik nog even vergeten tussen de rest van de slikkers.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Der Jan hoort met z'n mijnwerkersgezicht zeker in de top 10 thuis...
Gordonquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie is er morgen voor de eerste keer in de Tour en hoe zal die het beleven???
Iemand die heel verbaast is over hoe benaderbaar de renners voor de start zijn, en hoe druk het langs de weg isquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie is er morgen voor de eerste keer in de Tour en hoe zal die het beleven???
Houden zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme wat een show.
Ben er stil van.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Iemand die heel verbaast is over hoe benaderbaar de renners voor de start zijn, en hoe druk het langs de weg is
Het houdt je wel bezig hequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:57 schreef de_boswachter het volgende:
http://www.wtos.nl/prikbord/index.php?topic=3428.0
Check dit dan.!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik voel die liefde overal. Als het geen pratende hoofden zijn dan pratende fietsfans.quote:
Stond geloof ik ergens in filmpje gemonteerd! Moet je morgen even op www.NOS.nl kijkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:22 schreef Toad het volgende:
Iemand een idee wie de zangeres was van het introliedje? Mart begon een leuk verhaal dat ze over haar vakantietijd en oma oid. zong. Maar naam + titel bleef uit.
Jantje Derckxen. Baas!quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:32 schreef boekenplank het volgende:
http://www.sportskickoff.com/Smeets/columns/64
Deze man weet het.
Kruijswijk die de Vuelta 2011 gaat winnen hoorde ik tussen neus en lippen door.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:36 schreef marcodej het volgende:
Prima uitzendinkje, wel weinig nieuws gehoord.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:37 schreef Absurditeit het volgende:
Jantje Derckxen. Baas!
Zou geschreven kunnen zijn door Dijkshoorn en Derksen in een semi-literair café.
Stalker! Laat mij met rust in dezen topiek! Ook al ben je ongetwijfeld een groot fan van veel wielrenners.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke studentikoze grap zit daar nou weer achter?
Ach kind..ben je hier ook alweer?quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:03 schreef Absurditeit het volgende:
Stalker! Laat mij met rust in dezen topiek! Ook al ben je ongetwijfeld een groot fan van veel wielrenners.
Je hebt er zo langzamerhand ook wel de leeftijd voor, maar toch blijft Alzheimer een hele betreurenswaardige ziekte.quote:
Liever dat dan nog een heel leven zoals jij voor de boeg hebben als een beetje zwakzinnige en vooral heel domme nooit ontwikkelde foetus.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:09 schreef Absurditeit het volgende:
Je hebt er zo langzamerhand ook wel de leeftijd voor, maar toch blijft Alzheimer een hele betreurenswaardige ziekte.
Ik snap ook wel dat jij jouw betekenisloze leventje vol frustraties - al moet ik zeggen dat het geen geringe prestatie is om met een lotgenoot als Frits B. op de foto te staan - langzaam wilt vergeten, maar het laatste dat je stelt kan simpelweg niet waar zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Liever dat dan nog een heel leven zoals jij voor de boeg hebben als een beetje zwakzinnige en vooral heel domme nooit ontwikkelde foetus.
Ik heb in mijn hele leven misschien 2 uur wielrennen gezien. Veelal samenvattingen van oninteressante ritten die om 19:00 voor het voetbal kwamen. Ik weet helemaal niets van die sport en heb er ook geen interesse in.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:23 schreef golfer het volgende:
Kan je ook nog iets inhoudelijks over fietsen posten of blijf je het zoals gewoonlijk weer bij onzinnige persoonlijke aanvallen houden?
Ik weet wel dat je over het algemeen geen verstand van zaken hebt, maar probeer eens 1 keer iets over wielrennen te doen?
Kom op: je kunt het vast wel.
Vertel eens iets over de TDF die je ooit wel gevolgd hebt?
Dat laatste klopt juist niet. Steeds populairder aan het worden, en ben er niet erg blij mee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven misschien 2 uur wielrennen gezien. Veelal samenvattingen van oninteressante wedstrijden die om 19:00 voor het voetbal kwamen. Ik weet helemaal niets van die sport en heb er ook geen interesse in.
Ik heb wel het idee dat ook het wielrennen erg bergafwaarts gaat de laatste jaren.
Je houdt het liever wat meer 'underground'?quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:26 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat laatste klopt juist niet. Steeds populairder aan het worden, en ben er niet erg blij mee.
Ja, ik gun ieder zn plezier maar ik ben sportliefhebber. Die huldiging door de grachten van het Nederlands elftal vond ik ook potsierlijk. Dat heeft niets met sport te maken, maar is gewoon volksvermaak.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:28 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je houdt het liever wat meer 'underground'?
Dus...je loopt weer te kutten en bent er weer vooral op uit om reacties uit te lokken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:26 schreef Absurditeit het volgende:
Ik heb in mijn hele leven misschien 2 uur wielrennen gezien. Veelal samenvattingen van oninteressante ritten die om 19:00 voor het voetbal kwamen. Ik weet helemaal niets van die sport en heb er ook geen interesse in.
Ik heb wel het idee dat ook het wielrennen erg bergafwaarts gaat de laatste jaren.
Waar slaat dat woordje 'weer' precies op?quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus...je loopt weer te kutten en bent er weer vooral op uit om reacties uit te lokken.
Prima toch. In tennis topics zie je hem niet, wielrennen maakt meer in em los.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus...je loopt weer te kutten en bent er weer vooral op uit om reacties uit te lokken.
Het zijn mannen als Smeets en Waterreus die de tour nog enige klasse geven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:31 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Prima toch. In tennis topics zie je hem niet, wielrennen maakt meer in em los.
Je hebt het over klasse. Dat zegt dat wel oog hebt voor de beleving rondom sport.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het zijn mannen als Smeets en Waterreus die de tour nog enige klasse geven.
Inderdaad, wat een frivool figuur.quote:Op woensdag 6 juli 2011 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
twitter:hendriksmj twitterde op woensdag 06-07-2011 om 09:16:54Vanavond in de Avondetappe: drievoudig Wereldkampioen op de Baan, Teun Mulder én kersvers Nederlands Kampioen op de weg: PIm Ligthart. #TDF reageer retweet
Ja dat vind ik ook hij is daar beter of voelt zich beter dan bij Studio Voetbal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:34 schreef Absurditeit het volgende:
Het is nog niet veel, maar ik vind Waterreus bij De Avondtappe een betere indruk maken dan bij Studio Voetbal.
quote:
Boogerd is al jaren zo gay met zijn té bruine hoofd en nu weer zo'n Iraans tafellaken uit de 19e eeuw om z'n nek.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:59 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien heeft ie een handtasje waar het goed bij staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |