Idd, Fokking stuur dat pakketje NU op!quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:24 schreef Syphixx het volgende:
mss dreigen dat ik een fokker ben en met deze negatieve boodschappen van hen,mss hen wel 50 klanten kan kosten
thehut is zalig voor games en kledingquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:02 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb nog wat games ontvangen van thehut.com van 3 voor 10 pond, best een hoop recente titels voor dat geld.
Áltijd leuke verassing, wat was het?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:34 schreef ErkendFokker het volgende:
Net een pakketje van BIC binnenkregen die ik 2 maanden geleden besteld had. Beter laat dan nooit
Gaaf ding, welke was dat ook weer? Geen zin om alle topics terug te lezenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:39 schreef Dionysiou het volgende:
Jeej. Vrij van belasting!
En daar is ie hoor! Mijn nieuwe R/C aanwinst!
[ afbeelding ]
Dit is de Nine Eagles XTra 300quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gaaf ding, welke was dat ook weer? Geen zin om alle topics terug te lezen
raliban zonnebril, met gepolariseerde glazen, echt superquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:38 schreef tokko1 het volgende:
[..
Áltijd leuke verassing, wat was het?
Ik hou inmiddels een google excel bestandje bij met de nog lopende orders, met daarin ook paypal claim datum, altijd handig om te weten wanneer het bijna zover is...
Jij hebt ook bijna alles gekocht wat er te kopen valt aan gadgets.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dit is de Nine Eagles XTra 300![]()
Vrijdag ben ik vrij, kan ik mooi in het park uittesten
Ziet er goed uit, filmpje?quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dit is de Nine Eagles XTra 300![]()
Vrijdag ben ik vrij, kan ik mooi in het park uittesten
Nice bro.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:39 schreef Dionysiou het volgende:
Jeej. Vrij van belasting!
En daar is ie hoor! Mijn nieuwe R/C aanwinst!
[ afbeelding ]
Hij is RTF.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nice bro.Ik hoop dat 'ie een beetje te vliegen is. ARF of RTF?
In geval van het laatste, is de transmitter nog wat?
quote:
Leuk...quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij is RTF.![]()
Enigste wat ik moest doen waren de voorwielen erin klikken, acherwielen erin klikken en de wing erin schuiven en inpluggen en thats it. Transmitter is heel nice, je kan je speed zelf kiezen 0-100% en er zit een LCD display op. Ook een hele duidelijke manuel.
[..]
Ik had hiervoor de Dynam Hawk Sky maar die is zo groot, daar heb je echt gewoon een boerenland voor nodig. En die heb ik niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:57 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Leuk...Zelf denk ik er al een tijdje over om deze te halen...
Maar ja, zelfs voor zo'n parkflyer moet je maar net de ruimte hebben.
Na het zien van het filmpje voorspel ik 1 vlucht en vervolgens is ie kapot door een flinke crashquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |