quote:Op zondag 10 juli 2011 15:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Verkoop wel is wat door, maar niet voor winst.. koop ik 40 fietslampjes in en dan voor vrienden gewoon tegen inkoop prijs door. Zorgt er voor dat ik minimale prijs betaal en hun ook... winwin
Handeltjes enzo mogen hier niet besproken worden, lees Aub de OP even door.
Vooral ook niet opletten tijdens de les...quote:Op zondag 10 juli 2011 15:20 schreef Loll het volgende:
het was eigenlijk een grapje omdat de site niet te bereiken is. Weet iemand nog een goede zaklamp in de catogorie tot 10 dollar heb al hier en daar rond gekeken maar heb helemaal geen verstand ervan dus can you help me?
Dat is geen webshop. Dat is een soort marktplaats voor verkopers. Je hebt ook de groothandel versie daarvan. Alibaba.com.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:58 schreef Loll het volgende:
iemand weet of deze webshop betrouwbaar is? http://www.aliexpress.com(...)esalers.html?SID=nul
hoeveel pak kans is nu met die 50mw lasers?
je betaald dus idd ook nog voor de verzendkosten,quote:Op zondag 10 juli 2011 21:51 schreef Flows het volgende:
Als ik iets wil kopen via zarmark staat er bijv: USD $ 59.80
Het ding zelf is ongv 28 euro nu staat er NOTICE:the payment for your order is NOT including the shipping fee. you need pay the shipping after the items arrived to us.
Komt er dan nog mere geld bovenop die 60$?
Uhuquote:Op maandag 11 juli 2011 11:46 schreef tokko1 het volgende:
De eerste unieke en goed uitziende layout in tijden...
Nja, 't zal vast een rip zijnquote:
Ik ook net een halfuurtje geledenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef Koen. het volgende:
Wat ik nou toch weer in mijn brievenbus vind.
De 1-cent die van Topons.com! Super snel en in een heel fijne (milieuvriendelijke) verpakking.
Petje af voor deze site!
Ik kan dit soort humor wel waarderen maar volgens mij zien Chinezen dit niet als humorquote:We are excited to inform you that our Mr. Pigeon has started off and covered 25% of its journey. As stated in our auction, the shipment will take about 10-25 days during the delivery. Please be patient and wait for the arrival of your lovely item.
Should you have any queries, please feel free to contact us via 'eBay Message'. We will try our best to assist you to resolve the challenges facing ASAP.
Once again, thank you for giving us the opportunity to share with you our products. We strongly believe that quality, blended with excellent service, is the foundation for successful business.
Yours Faithfully Seller,
joytownonline
Dat is snelquote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef Koen. het volgende:
De 1-cent die van Topons.com! Super snel en in een heel fijne (milieuvriendelijke) verpakking.
Petje af voor deze site!
Zijn dat die oordopjes?quote:Op maandag 11 juli 2011 14:50 schreef Koen. het volgende:
Petje af voor deze site!
Mijn alpha's zijn nog niet trackable....quote:Op maandag 11 juli 2011 17:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat is snel
Hier nog niet omdat maandag.
Zit ook te wachten op de Brainwavz van MP4nation.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |