abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99156821
Dottir heeft nu met bijna 5 maanden haar eerste, nog iets ruime maatjes 74 aan.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:00:58 #102
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99157044
:o Jubelientje, zelfs dat hebben we gemeen :D. Ik ga 16 september trouwen en mijn haar valt ook bij bosjes uit. Heb het gisteren radicaal korter laten knippen en ik moet zeggen dat het heel fris staat. Maar het moet echt niet veel gekker worden met die haaruitval, anders moet ik in september een haarstukje laten maken :'( . Ik heb al van dat dunnen fluthaar!

MP jullie maken flinke beebies! :) Ik ook, maar dan wel een propje :D. Ze zit nu in maat 62, soms 68 (met opgerolde mouwtjes).

Saar is vandaag wisselvallig, er zit al een hele fles in maar ook twee halve. Ik moet zeggen dat ik ietsje meer ontspannen erover ben. Gisteren ging het goed en ze doet het verder goed, is alleen wat jengelig vandaag. Maar ligt nu lekker te pitten.

Vanmorgen is de kinderfysio geweest om haar hoofdje op te meten, of beter gezegd de afplatting ervan. Ze belt me net om te vertellen dat het een milde afplatting is (voor de kenners '93') en de schuinte is helemaal ok. We hebben afgesproken om over een maand nogmaals te meten om te zien of het erger wordt. Blijft het zo dan is ze geen voorstander voor verdere maatregelen. Dus geen helmpjes bijv.. De afplatting is wel te zien, maar daaronder loopt het wel (zoals het hoort) bol op nu. En het kan ook zijn dat het gewoon iets is wat bij haar hoofdje hoort zeg maar. Enfin, we kijken het dus nog een paar weken aan, meten dan nog een keer en nemen op basis daarvan een beslissing.
pi_99157547
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 16:00 schreef twentemeisje het volgende:
:o Jubelientje, zelfs dat hebben we gemeen :D. Ik ga 16 september trouwen en mijn haar valt ook bij bosjes uit. Heb het gisteren radicaal korter laten knippen en ik moet zeggen dat het heel fris staat. Maar het moet echt niet veel gekker worden met die haaruitval, anders moet ik in september een haarstukje laten maken :'( . Ik heb al van dat dunnen fluthaar!

MP jullie maken flinke beebies! :) Ik ook, maar dan wel een propje :D. Ze zit nu in maat 62, soms 68 (met opgerolde mouwtjes).
Saar is vandaag wisselvallig, er zit al een hele fles in maar ook twee halve. Ik moet zeggen dat ik ietsje meer ontspannen erover ben. Gisteren ging het goed en ze doet het verder goed, is alleen wat jengelig vandaag. Maar ligt nu lekker te pitten.

Vanmorgen is de kinderfysio geweest om haar hoofdje op te meten, of beter gezegd de afplatting ervan. Ze belt me net om te vertellen dat het een milde afplatting is (voor de kenners '93') en de schuinte is helemaal ok. We hebben afgesproken om over een maand nogmaals te meten om te zien of het erger wordt. Blijft het zo dan is ze geen voorstander voor verdere maatregelen. Dus geen helmpjes bijv.. De afplatting is wel te zien, maar daaronder loopt het wel (zoals het hoort) bol op nu. En het kan ook zijn dat het gewoon iets is wat bij haar hoofdje hoort zeg maar. Enfin, we kijken het dus nog een paar weken aan, meten dan nog een keer en nemen op basis daarvan een beslissing.
We zijn zelf ook allebei best groot en grote ouders :) En het zij zo, maar maat 62 past echt echt niet meer hier hoor. Wel balen maar goed. Jaël is zit met haar bijna 2 ook al in broek 92/98 en bovenkleding toch echt 104... Ik hoopte dat Sarah wat kleiner zou zijn omdat ze een stuk kleiner geboren werd, maar ze heeft qua gewicht Jaël al ingehaald, qua lengte nog niet. (handig die groene boekjes :))

Fijn dat de afplatting niet ernstig is TM!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99161110
Ik kom hier vaker zeuren *)

De eerste tand is door!! Het ribbeltje is een ribbel :D O+ echt een streep! Whoehoeeee!!
pi_99162371
Hoera, een tand voor Leia! *O*
pi_99164409
Hoeraa, een tand voor Leia!!

Sofietje doet Leia na, ik zag een witte ribbel, en ik voelde hem ook toen ze op mijn pink beet... Mijn baby.. ze wordt zo groot... :')
*poef* nu is het weg
pi_99164656
Ik dacht dat Cantare 2x gepost had :')

En over grote baby's gesproken...de mijne is pas groot!
Mja ok bijna geen baby meer :P
Ik zit foto's uit te zoeken, heb nu eindelijk ook de foot's van mn ouders binnen (nu nog van mn zus regelen) en wat was ie klein en leuk O+
En zn haar is echt snel gegroeid, 3 maanden geleden had ie amper haar :o

Oh en Floris ging in t begin best snel, maar zit nu al een half jaar in 74..Broekjes 68 worden nu wel echt te klein :')
Dus de groei kan stagneren ;)
pi_99164684
Oh vergeet ik nog *O* voor t randje van t tandje van Leia *O*
pi_99165009
MamaPurk wat licht ze daar heerlijk O+

Las over twijfelende gevoelens over het gewicht, haar uitval een :* voor iedereen die het nodig heeft.

Fijn TM dat de afplatting mee valt.

Een *O* voor het tandje van Leia.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:23 schreef Sonnetje85 het volgende:

En zn haar is echt snel gegroeid, 3 maanden geleden had ie amper haar :o
Dat vraagt om vergelijkingsmateriaal.
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:50:41 #110
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_99165705
Leia een tand *O* toch nog voor haar eerste verjaardag! Wow!
pi_99165867
Jahoor een tand voor Leia *O*
Fijn dat de afplatting mee valt TM
En een tand voor Sofie *O*
pi_99165943
Oh heb helemaal het tandje van Sofie gemist bij deze alsnog *O*
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:58:47 #113
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_99166011
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sofie een tandje *O*
pi_99166094
Leia en Sofie een tand *O*
pi_99169046
En er waren tanden! *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99169486
Allemaal onveilige vingers e.a.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:12:52 #117
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_99169584
*O* Leiaaaaaaa
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_99170471
Mijn moeder ging ean verschonen. Volgens mij is ze het een beetje verleerd ze zat niet echt op te letten en echt waar de poep zat zelf bovenaan op haar shirt.
pi_99170493
Nou As, t haar van Floris in 5 maanden tijd :D

1-2-2011. Weinig haar :)

11-3-2011 het werd al wat meer

1-7-2011. Hoe het nu is :)
pi_99170509
*O* voor Sofie's tandje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 juli 2011 @ 22:01:40 #121
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99172500
*O* Tandjes trots!!!

Ik heb hier een baby die zowaar vier uur heeft geslapen na een voeding :o (of nou ja, bijna!) hij werd net pas wakker nadat ik hem rond kwart over zes een voeding had gegeven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 juli 2011 @ 22:05:13 #122
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99172741
Hij was zó dorstig dat ik 'm net even van de borst afhaalde, hij een hele golf er uit gooide om vervolgens weer verder te drinken alsof er niets aan de hand is :? :?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_99173271
Tandjes *O*

Saar is zo leuk O+ Echt een klein mupke vergeleken met mijn reusje! Wel zielig dat ze zich niet helemaal lekker voelde, was d'r ook wel aan te zien.
Fijn dat de afplatting volgens de fysio meeviel!!
  donderdag 7 juli 2011 @ 23:19:22 #124
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_99177240
Super alle tandjes!!!

K had een flinke bos haar met geboorte maar is best veel weg nu, alleen het matje in zijn nek is nog lekker dik haar zoals in begin :')
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_99178538
J-net das wel jammer! maar het komt wel weer hoor ;) En een matje in de net scheelt straks misschien wel met sneller een wat dikkere haardos krijgen :)

Jaël had veel haar en hield veel haar maar wel zo een kale plek op haar achterhoofd, maar Sarah die draait zoveel met haar hoofd dat ze over haar achterhoofd een kale streep heeft dat ziet er echt raar uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')