Jubelientje, zelfs dat hebben we gemeen

. Ik ga 16 september trouwen en mijn haar valt ook bij bosjes uit. Heb het gisteren radicaal korter laten knippen en ik moet zeggen dat het heel fris staat. Maar het moet echt niet veel gekker worden met die haaruitval, anders moet ik in september een haarstukje laten maken

. Ik heb al van dat dunnen fluthaar!
MP jullie maken flinke beebies!

Ik ook, maar dan wel een propje

. Ze zit nu in maat 62, soms 68 (met opgerolde mouwtjes).
Saar is vandaag wisselvallig, er zit al een hele fles in maar ook twee halve. Ik moet zeggen dat ik ietsje meer ontspannen erover ben. Gisteren ging het goed en ze doet het verder goed, is alleen wat jengelig vandaag. Maar ligt nu lekker te pitten.
Vanmorgen is de kinderfysio geweest om haar hoofdje op te meten, of beter gezegd de afplatting ervan. Ze belt me net om te vertellen dat het een milde afplatting is (voor de kenners '93') en de schuinte is helemaal ok. We hebben afgesproken om over een maand nogmaals te meten om te zien of het erger wordt. Blijft het zo dan is ze geen voorstander voor verdere maatregelen. Dus geen helmpjes bijv.. De afplatting is wel te zien, maar daaronder loopt het wel (zoals het hoort) bol op nu. En het kan ook zijn dat het gewoon iets is wat bij haar hoofdje hoort zeg maar. Enfin, we kijken het dus nog een paar weken aan, meten dan nog een keer en nemen op basis daarvan een beslissing.