quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En je oogleden beginnen zwaar te worden ?
Ahum...... volgens mij heb jij nog zo'n apparaat in je keuken staan waar je overheerlijke espresso's uit kunt krijgenquote:
Kijk zo zie ik 't lieverquote:
best een goed ideequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum...... volgens mij heb jij nog zo'n apparaat in je keuken staan waar je overheerlijke espresso's uit kunt krijgen
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk zo zie ik 't lievergraag gedaan
OW, die onderstequote:
Lol! Muisjes kunnen dat hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef kaatje50 het volgende:
geen lekkernijen zo laat op de avond mensen, is slecht voor de lijn![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:40 schreef kaatje50 het volgende:
geen lekkernijen zo laat op de avond mensen, is slecht voor de lijn![]()
Okay:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OW, die ondersteKAAS
is muisje gek op
en hou 't wel bij een roseetje (heb vakantie tenslotte dus mag gek doen)
I wishquote:
die 5 kilo wil ik juist afvallen, kan ik mijn, nu te strakke, broeken weer aanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kaatje
![]()
Heb vakantie dus mag weer 5 kilo aankomen in de komende 2,5 week, pas ik mijn te wijde broeken tenminste weer
Wat een problemen hè, liep vandaag naar de supermarkt constant mijn broek op te heisen omdat ik geen riem om hadquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
die 5 kilo wil ik juist afvallen, kan ik mijn, nu te strakke, broeken weer aan![]()
Welke van de driequote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OW, die ondersteKAAS
is muisje gek op
en hou 't wel bij een roseetje (heb vakantie tenslotte dus mag gek doen)
dat probleem heb ik normaal ook hoor, gebruik alleen nooit een riem, vind ik niet fijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat een problemen hè, liep vandaag naar de supermarkt constant mijn broek op te heisen omdat ik geen riem om had
Muisje eet bijna elke kaas, behalve uni-kaas daarvan gaat zequote:
wat is er mis met uni-kaas???quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Muisje eet bijna elke kaas, behalve uni-kaas daarvan gaat ze
quote:
quote:
wist ik niet. Eet het nooit hoor, haal altijd kaas op de markt. of Old Amsterdam uit de supermarktquote:
dat zijn toch die plakjes smeltkaas?quote:
quote:
Oeh! Tosti met old Amterdam en schouderham.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
wist ik niet. Eet het nooit hoor, haal altijd kaas op de markt. of Old Amsterdam uit de supermarkt
Klopt.quote:
Ik bedoel die fabriekszooi uit de supermarkt idd.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echte Cheddar is echt wel lekker, die pakkies met die 10 voorverpakte plakkies
![]()
En geloof mij *muis weet wel wat over kaas hoor
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh! Tosti met old Amterdam en schouderham.
Kaas van de markt is meestal wel goeie boerenkaas. Old Amsterdamquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
wist ik niet. Eet het nooit hoor, haal altijd kaas op de markt. of Old Amsterdam uit de supermarkt
Ook voor niet Amsterdammers een lekkere kaas hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kaas van de markt is meestal wel goeie boerenkaas. Old Amsterdamtja kom uit Amsterdam hè in vinnik een verrekt lekker stukkie oud
![]()
de kaasboer waar ik altijd ga heeft inderdaad erg lekkere kaas. Is ook altijd errug druk aan de koelwagen..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kaas van de markt is meestal wel goeie boerenkaas. Old Amsterdamtja kom uit Amsterdam hè in vinnik een verrekt lekker stukkie oud
![]()
Gelukkig wel, is wel een fabriekskaasje hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ook voor niet Amsterdammers een lekkere kaas hoor.
Klopt maar heeft iig de tijd op de plank gehad, belegen kaas uit de supermarkt is heul niet belegen...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig wel, is wel een fabriekskaasje hoor
Is misschien ook een Biologische kaasboer? Ik ga veel te weinig naar de Noordermarkt op zaterdag staan daaar een paar biologische kaasboeren met kaaaaaaasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:59 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
de kaasboer waar ik altijd ga heeft inderdaad erg lekkere kaas. Is ook altijd errug druk aan de koelwagen..
geef er niets om, als 't maar lekker isquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig wel, is wel een fabriekskaasje hoor
doetb u mij maar een stukje reijpenaar vsopquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
is geen biologische kaasboer, volgens mij. Ze verkopen gewoon goede kaas. Ook veel van die franse kazen en smeerkazen, vandaar de koelwagen..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is misschien ook een Biologische kaasboer? Ik ga veel te weinig naar de Noordermarkt op zaterdag staan daaar een paar biologische kaasboeren met kaaaaaaas
Ahum, ik koop mijn Old Amsterdam ook gewoon in de Supermarkt hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt maar heeft iig de tijd op de plank gehad, belegen kaas uit de supermarkt is heul niet belegen...
Reijpenaar VSOP....... * MaryMouse genoteerd in haar lekkerboekjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
doetb u mij maar een stukje reijpenaar vsop
of overjarige goudse
quote:
Bewaar je de Old Amsterdam voor jezelf.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ik koop mijn Old Amsterdam ook gewoon in de Supermarkt hoor![]()
Maar als je 't over die plastic zooi hebt.... prima spul voor als je familie over de vloer krijgt die een tosti ham-kaas wil, gewoon goedkope achterham met een voorgesneden vacuum verpakt plakkie belegen uni-kaas en kijk ze eens happy zijn
de XO is nog lekkerderquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Reijpenaar VSOP....... * MaryMouse genoteerd in haar lekkerboekje![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bewaar je de Old Amsterdam voor jezelf.
Lijkt wel cognac...quote:
Huh? Da's wel brutaal, zonder vragen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lukt nooit, als zuster hier zijn trekken ze de koelkast open en vreten die kompleet leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |