Ze zat opeens aan niemand meer, was opeens heel anders. Dat doet me twijfelen aan de aanrijding met ruben. Wel geniaal als afsluiterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij Esther heb ik wel twijfels...Zij heeft sowieso een actricehoofd.
Ik snap niet hoe je tegelijkertijd de safety auto tegen je aan geschoven kan krijgen en op de motorkap terecht kan komen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef PG18 het volgende:
[..]
En je ziet hem niet liggen op 1:02, alleen twee mensen met iets roods en iets grijs aan.
En: http://www.nu.nl/achterkl(...)ik-vrij-botsing.html
"De cameraman, die zijn lip scheurde bij het ongeval, moet net als Nicolai een nacht in het ziekenhuis blijven"
Hoe scheur je je lip als er een auto op je af komt?!
Kan nog wel even doorgaan
0:47, er zou een safety auto tussen hem en de auto van Pim gestaan hebben, terwijl je hem toch duidelijk over de rijdende auto ziet glijden.
als het een vrouw was geweest hadden 'alle' mannen waarschijnlijk geroepen: "ach, het zal ook niet" Dus, what else is new. Vind het zelf altijd zo kinderachtig... Doet me denken aan Telekids, waar het dan wel weer leuk was:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:34 schreef Dekatria het volgende:
Die vrouwen op Twitter ook meteen, over dat de winnaar een man is
zoveel camera's en dan geen goed beeld uitzenden. Daarbij was duidelijk dat ie op gas trapt ipv rem, dus no way - zeker niet na parijs - dat je zo'n testopstelling toestaat zonder dat het fool proof is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je tegelijkertijd de safety auto tegen je aan geschoven kan krijgen en op de motorkap terecht kan komen.
Ongelovelijk, mensen slecht beveiligd aan het eind van een hoge snelheidstest door een labiele chauffeur neerplanten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:27 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij heeft hij nooit gezien dat hij iemand geraakt heeft.
Ongelooflijk, gewoon je stuur omgooien, vol gas blijven kijken, maar niet kijken.
Dat was ook niet slim nee. Maar toch.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ongelovelijk, mensen slecht beveiligd aan het eind van een hoge snelheidstest door een labiele chauffeur neerplanten.
Je ogen dichtdoen lijkt me een natuurlijk reflex als er wat op je afkomt, maar slim is het niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:27 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij heeft hij nooit gezien dat hij iemand geraakt heeft.
Ongelooflijk, gewoon je stuur omgooien, vol gas blijven kijken, maar niet kijken.
Mss kwam de camera of een deel daarvan tegen zijn mond?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:46 schreef PG18 het volgende:
[..]
En je ziet hem niet liggen op 1:02, alleen twee mensen met iets roods en iets grijs aan.
En: http://www.nu.nl/achterkl(...)ik-vrij-botsing.html
"De cameraman, die zijn lip scheurde bij het ongeval, moet net als Nicolai een nacht in het ziekenhuis blijven"
Hoe scheur je je lip als er een auto op je af komt?!
Kan nog wel even doorgaan
0:47, er zou een safety auto tussen hem en de auto van Pim gestaan hebben, terwijl je hem toch duidelijk over de rijdende auto ziet glijden.
Vrouwen logicaquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je ogen dichtdoen lijkt me een natuurlijk reflex als er wat op je afkomt, maar slim is het niet.
Ja zoiets denk ik ook.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:39 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mss kwam de camera of een deel daarvan tegen zijn mond?
Ehh, nee? Hij kijkt ook echt weg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je ogen dichtdoen lijkt me een natuurlijk reflex als er wat op je afkomt, maar slim is het niet.
Wat is dat voor smoesquote:
Dat hij omkijkt is al eerder.quote:
Hadden we de beelden van het examen maar. Ik zie daar wel een serie; hoe kwam pim aan zijn rijbewijs. En dan beginnen met een interview van de instructeurquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:58 schreef Henno het volgende:
Ik mag toch aannemen dat de examinator die Pim heeft laten slagen zichzelf inmiddels verhangen heeft? Of i.i.g. ontslag heeft genomen of gekregen? Of beide?
Ik stem voor!quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hadden we de beelden van het examen maar. Ik zie daar wel een serie; hoe kwam pim aan zijn rijbewijs. En dan beginnen met een interview van de instructeur
Hoezo? hij heeft toch de tijd van zn leven gehad op de achterbank?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:58 schreef Henno het volgende:
Ik mag toch aannemen dat de examinator die Pim heeft laten slagen zichzelf inmiddels verhangen heeft? Of i.i.g. ontslag heeft genomen of gekregen? Of beide?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |