Ik probeer een wetenschappelijke kijk te geven op lager opgeleiden die hun taalkundige eigenschappen proberen te verbeteren door het uitbraken van een incorrecte vocabulairische combinatie.quote:
Lager opgeleiden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik probeer een wetenschappelijke kijk te geven op lager opgeleiden die hun taalkundige eigenschappen proberen te verbeteren door het uitbraken van een incorrecte vocabulairische combinatie.
Niet nuttig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik probeer een wetenschappelijke kijk te geven op lager opgeleiden die hun taalkundige eigenschappen proberen te verbeteren door het uitbraken van een incorrecte vocabulairische combinatie.
Mooie zin.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zeilen, richting Zuid-Frankrijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja.. wat is de bestemming en wanneer?
Danku.quote:
Heb jij niet een of ander hoogstaand examenfeestje waar je naar toe moet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Precies.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef xCore het volgende:
[..]
Heb jij niet een of ander hoogstaand examenfeestje waar je naar toe moet?
Helaas, hoogstaand Nederland kan een vakantie betalen en is het land uit. Verder heb ik morgenmiddag nog wel een borrel hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef xCore het volgende:
[..]
Heb jij niet een of ander hoogstaand examenfeestje waar je naar toe moet?
Volgende week, wanneer de wind het wil.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
En wanneer, want ik ga zelf ook nog op vakantie en werk dit dat
Hoogstaand Nederland.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Helaas, hoogstaand Nederland kan een vakantie betalen en is het land uit. Verder heb ik morgenmiddag nog wel een borrel hoor.
Het woord borrel gebruikt als je net eindelijk je VWO diploma hebtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Helaas, hoogstaand Nederland kan een vakantie betalen en is het land uit. Verder heb ik morgenmiddag nog wel een borrel hoor.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef xCore het volgende:
[..]
Het woord borrel gebruikt als je net eindelijk je VWO diploma hebt_______!
Jij gaat later zeker naar Delft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |