Zal niet vaak zijn voorgekomen dat PSV de topscoorder leverde en geen kampioen werdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:46 schreef gniffie het volgende:
Alsof veel goals maken iets zegt, krijg je dalijk een vleminx in je team
William Troost-Ekong.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe heet die ene nigeriaan van tottenham waar JD iets over preekte?
Waarom dat nou weerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik vind dat ze die Ogbu moeten vastleggen.
Ibrahim sws. Ogbu was volgens mij ook wel goed,als hij met een laag salaris kan,waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik vind dat ze die Ogbu moeten vastleggen.
Ibrahim ligt al vast. Ogbu is non-eu en moet dus automatisch veel verdienen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Ibrahim sws. Ogbu was volgens mij ook wel goed,als hij met een laag salaris kan,waarom niet?
Is me ook wel goed bevallen,hebben we tenminste een echte spits.
Dan geen Ogbu,zo goed is hij nou ook weer niet,Zeefuik kan het aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ibrahim ligt al vast. Ogbu is non-eu en moet dus automatisch veel verdienen.
Al gepost door Doublepain geloof ik. Maar idd vetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef alf89 het volgende:
http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7916
Misschien dat het al geplaatst was, maar wat is dit vet gedaan!
Tegen een amateurclub jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:20 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Dan geen Ogbu,zo goed is hij nou ook weer niet,Zeefuik kan het aan.
Elke tegenstander gaat schaakmat staan. (of hoe dat ook heetquote:
Vind hem ook beter dan de eerste foto die uitlekte. Nog steeds geen topper, maar ik ben er wel aan gewend. Die rode streepjes op de mouwen hadden ze niet moeten doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
In het echt is dat shirt eigenlijk best mooi
Dat claim ik niet, jij stelt dat hij geen problemen maakt bij PSV omdat PSV het anders zou doen met betrekking tot eventuele eisen waarop ik aangeef dat het zowel de eisen waren als zijn reactie bij de aanstelling van de Boer dat hij zou moeten vechten voor zijn plek.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, maar da's toch nog een gelijkenis van niets? Hoezo staat een moeilijke speler garant voor moeilijkheden bij twee verschillende clubs? Bij AZ heeft hij het lange tijd prima gedaan.
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Draagt Ibrahim wel of niet scheenbeschermers?
Misschien als het broekje zwart was, nu vind ik het niksquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:16 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
In het echt is dat shirt eigenlijk best mooi
Ik dacht dat je het "schaakpatroon" niet mooi vond. Nu ineens het broekje?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
Misschien als het broekje zwart was, nu vind ik het niks
Als het broekje zwart was is het shirt mooier?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
Misschien als het broekje zwart was, nu vind ik het niks
quote:..... Twee minuten later liet Mertens zijn klasse even gelden. Van buiten het strafschopgebied plaatste hij de bal met een boog in het doel: 0-8. Tien minuten later tekende hij ook voor zijn tweede aan, ditmaal vanaf elf meter na een overtreding op Zeefuik. Het slotakkoord was echter weer voor Zeefuik die na een voorzet van Marcel Ritzmaier de dubbele cijfers op het scorebord zetten. Het scorebord zelf kon dat echter niet verwerken. Komende donderdag speelt PSV in de Lichtstadderby tegen FC Eindhoven.
Wijnaldum is Messi?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
Zouden ze PSV niet in Barca stijl willen laten voetballen?
Mertens en Lens als Villa en Pedro, Wijnaldum als Messi, Strootman als X...
Zo zie ik het best zitten.quote:-------Mertens--------------------Lens---------
-------------------Wijnaldum--------------------
------Strootman-----------------Labyad-------
-------------------Hutch-------------------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |