Zal niet vaak zijn voorgekomen dat PSV de topscoorder leverde en geen kampioen werdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:46 schreef gniffie het volgende:
Alsof veel goals maken iets zegt, krijg je dalijk een vleminx in je team
William Troost-Ekong.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe heet die ene nigeriaan van tottenham waar JD iets over preekte?
Waarom dat nou weerquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik vind dat ze die Ogbu moeten vastleggen.
Ibrahim sws. Ogbu was volgens mij ook wel goed,als hij met een laag salaris kan,waarom niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik vind dat ze die Ogbu moeten vastleggen.
Ibrahim ligt al vast. Ogbu is non-eu en moet dus automatisch veel verdienen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Ibrahim sws. Ogbu was volgens mij ook wel goed,als hij met een laag salaris kan,waarom niet?
Is me ook wel goed bevallen,hebben we tenminste een echte spits.
Dan geen Ogbu,zo goed is hij nou ook weer niet,Zeefuik kan het aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ibrahim ligt al vast. Ogbu is non-eu en moet dus automatisch veel verdienen.
Al gepost door Doublepain geloof ik. Maar idd vetquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef alf89 het volgende:
http://psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7916
Misschien dat het al geplaatst was, maar wat is dit vet gedaan!
Tegen een amateurclub jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:20 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Dan geen Ogbu,zo goed is hij nou ook weer niet,Zeefuik kan het aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |