quote:jeanniieeX Jeannet
Iedereen trouwt Laura & Rutger, Charlie & Rick, Nina & Noud, Sjors & Bing.
8 seconds ago
met een mooie tune eronderquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
Vrijdag wil ik aan het eind van de aflevering een scrollende aftiteling, klaar.
Het gaat dan ook om de opmerkingen van Heer_van_Bartolhoven in dat topic.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een topic van Dr. Mikey verslaat niet de standpunten van mij noch die van Heer van Bartelhoven. Ik weet eerlijk gezegd niet wat u daarmee wilt zeggen, want ik gebruikte de 'feud' alleen maar als voorbeeld. Maar blijkbaar kan u daar niet tegen en hou ik dan ook verder over dit onderwerp op.
Hij is tijdelijk terug, dus hij komt niet in de leader.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:34 schreef James1988 het volgende:
Zat Nick eigenlijk al in de leader? Vast niet?
Nee, dat gaat volgend seizoen pas gebeuren.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:34 schreef James1988 het volgende:
Nee nog niet, als hij er al in komt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:34 schreef James1988 het volgende:
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:30 schreef losingmymind het volgende:
Kan Rik niet ophouden met dat jaloerse gezeik? Hij duwt die mannen juist naar haar toe, in plaats van dat hij ze weg houdt.
Je VIND dat ze niet van hoog niveau zijn. Het is een feit, geen mening.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om de opmerkingen van Heer_van_Bartolhoven in dat topic.
Die zijn niet echt van een hoog niveau.
Niet echt verbazingwekkend dat ik daar dan steeds van die discussies mee krijg.
Dus jij vindt die opmerkingen wel van hoog niveau?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je VIND dat ze niet van hoog niveau zijn. Het is een feit, geen mening.
En zover ik weet heeft Christophe nog steeds opnames, dus om van tijdelijk te spreken?
Nog een?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee nog niet, als hij er al in komt.
Frey, wil je een mooie foto van Nick in het castoverzicht zetten?
Joh, dat zie je toch vanaf pagina 3 of 4 wat ze bedoeld. En het is idd triest gedrag waar meneer hier alleen maar mooie praat heeft. Maar goed, ik hoop dat het hier over GTST kan gaan en niet meer persoonlijk gaat worden.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Een topic van Dr. Mikey verslaat niet de standpunten van mij noch die van Heer van Bartelhoven. Ik weet eerlijk gezegd niet wat u daarmee wilt zeggen, want ik gebruikte de 'feud' alleen maar als voorbeeld. Maar blijkbaar kan u daar niet tegen en hou ik dan ook verder over dit onderwerp op.
Ik ben eerlijk gezegd gewoon met de standpunten van Van Bartelhoven eens, hoor. Maar leuk om te zien dat er ook mensen zijn die het met de andere kant eens zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Joh, dat zie je toch vanaf pagina 3 of 4 wat ze bedoeld. En het is idd triest gedrag waar meneer hier alleen maar mooie praat heeft. Maar goed, ik hoop dat het hier over GTST kan gaan en niet meer persoonlijk gaat worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science, spirituality
Will have to meet along the way and
We need new drifts, another view
Expand our grip on the cryptic soul
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef losingmymind het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |