Box, maatquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:08 schreef James1988 het volgende:
Het blijft geweldig om Nick terug te zien. En hij is geen spat veranderd.
Ditquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:08 schreef James1988 het volgende:
Het blijft geweldig om Nick terug te zien. En hij is geen spat veranderd.
Samen met álle kijkers.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:13 schreef losingmymind het volgende:
Je ziet Rik gewoon denken: ah come on, niet weer...
ooh leuk joh, doenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
Lol, mijn moeder vraagt of ik met haar naar GTST Live zou willenAls ik ga, maak ik echt een FOK-GTST topic-verslag hoor
Haha ja, ik zie opeens voor me hoe Charlie de serie uit gaat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Samen met álle kijkers.
En ja, ZELFS de bakvisjes die voor Danny zijn.
ze mogen Nick niet misbruiken voor de exit van Charliequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:15 schreef losingmymind het volgende:
[..]
Haha ja, ik zie opeens voor me hoe Charlie de serie uit gaat.
Rik flipt helemaal door als hij Charlie met Nick betrapt en knalt haar neer ofzo....lijkt me wel iets.
Rik denkt aan jouw nickname.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:15 schreef losingmymind het volgende:
[..]
Haha ja, ik zie opeens voor me hoe Charlie de serie uit gaat.
Rik flipt helemaal door als hij Charlie met Nick betrapt en knalt haar neer ofzo....lijkt me wel iets.
Hoezo? Als het toen heel slecht met hem ging, kan hij toch best die brief geschreven hebben?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:05 schreef roos85 het volgende:
Nick heeft toch die brief geschreven, FAAAL van de schrijvers
Precies, dat vind ik dus ook. Ik heb een tijdje terug een perfecte exitlijn bedacht, momentje.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze mogen Nick niet misbruiken voor de exit van Charlie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |