SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 1% gewijzigd door JanPiraat op 05-07-2011 18:30:48 ]
Je aanbidder?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:27 schreef HappyBob het volgende:
Ik stel voor deze man in de volgende OP te plaatsen [ afbeelding ]
Meer piraat dan dit wordt het niet.
[ afbeelding ]
Denken dat ik met zo'n koppie niet goed op de markt lig..quote:
Vooruit omdat jij het bentquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:27 schreef HappyBob het volgende:
Ik stel voor deze man in de volgende OP te plaatsen [ afbeelding ]
Meer piraat dan dit wordt het niet.
[ afbeelding ]
Is het je broer?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:30 schreef HappyBob het volgende:
Ik zit alleen nog te twijfelen of ik 'm als profielfoto op facebook moet doen
Tuurlijk, gewoon doen toch. Lekker gek.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:30 schreef HappyBob het volgende:
Ik zit alleen nog te twijfelen of ik 'm als profielfoto op facebook moet doen
Hoe kan ik daar aan twijfelen. Straf me, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denken dat ik met zo'n koppie niet goed op de markt lig..
Ik bewaar 'm nog even. Misschien voor volgende week.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon doen toch. Lekker gek.
Dat laat ik aan God over.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe kan ik daar aan twijfelen. Straf me, alsjeblieft.
Je hebt mij op facebookquote:
Mobiel FOK! erbij pakken en ons op de hoogte houden van je eten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:37 schreef HappyBob het volgende:
Ik ben ook weg..eten bijna klaar. Bordje pakken..vorkje pakken..mesje pakken..glaasje drinken pakken.. [ afbeelding ]
Later manquote:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:37 schreef HappyBob het volgende:
Ik ben ook weg..eten bijna klaar. Bordje pakken..vorkje pakken..mesje pakken..glaasje drinken pakken.. [ afbeelding ]
Daar heb ik twitter voor. Daar kun je bijhouden hoe en wat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:37 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mobiel FOK! erbij pakken en ons op de hoogte houden van je eten.
Jan, they must be loco to mess with us.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Floxcieeee![]()
fijne avond jongeman en de rest ook
behalve freezepop
![]()
Jepquote:
kunt dan beter meteen even binnengaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
[..]
JepDacht dat het beter ging maar ze doet nu ook weer hetzelfde, dus we moeten toch maar even langs.
Sharonimorum.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:47 schreef sharr het volgende:
Friezibus.
Krijg nou niks, Chrome is een veel betere browser in mijn opinie.
Chromequote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:47 schreef sharr het volgende:
Friezibus.
Krijg nou niks, Chrome is een veel betere browser in mijn opinie.
Hey was jij dat nou die Pizzalucht lelijk vond?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Hey was jij dat nou die Pizzalucht lelijk vond?Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wilde een of andere betekenis gaan kopiëren, maar daar zie ik vanafquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:53 schreef sharr het volgende:
Ik zette gewoon kash mondhouden in een spoiler omdat ik een quote verwachtte met 'Nee, ik."
Let's do it Jeroen style tonightquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:55 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ik wilde een of andere betekenis gaan kopiëren, maar daar zie ik vanaf
Zo te zien is het jouw vriendje. Ik ken jou alleen bij naam, laat staan de mensen waarmee je omgaat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja dan was het toch jij. Oh, Gras beweerde dat jij Pizzalucht oerlelijk vond. Dan zal het Dromenvangertje wel geweest zijn. [ afbeelding ]
Succesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:57 schreef sharr het volgende:
Ik ga me even aankleden want zo in een bikini naar de dierenarts is niet geschikt alles.
Dag allemaal gr gr tot vanavond met hond hoop ik![]()
Ik steel van die rijke tatta'squote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Je weet zelf. Ik ben hooggeleid G. BlackBerry, iPod, alles.
En je moet nog een punt terugkrijgen of?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:03 schreef JApieman het volgende:
Ik sta een 5,94 gemiddeld, ik moet een 5,95 gemiddeld staan om over te gaan.
Helaas patat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:03 schreef JApieman het volgende:
Ik sta een 5,94 gemiddeld, ik moet een 5,95 gemiddeld staan om over te gaan.
Ja, Duits nog.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:04 schreef K-Cash het volgende:
[..]
En je moet nog een punt terugkrijgen of?
Lijkt me best leuk op een FOK!meet.quote:
U bent niet alleenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:08 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Die maakt mij sowieso dood op een dergelijke meet.
Even kijken. Waarom geen Utrecht?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[Meeting] BBQ&Bier : Vreten en zuipen! [ afbeelding ]
Ik had het ook liever in de Stairway te Utrecht gezien. Klassieke meets daar altijdquote:
quote:
Beetje veranderd nu.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had het ook liever in de Stairway te Utrecht gezien. Klassieke meets daar altijd [ afbeelding ] Goede vraag trouwens in dat topic.
[..]
Nee ik hossel apart.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:53 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Kusjes op Skype, kom je ook met de FOK!hossel crew?
"So long gayboys" - Mr.Chowquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:01 schreef Kermit. het volgende:
"Hoe meer je weet, hoe meer je aarzelt en wie aarzelt pakt de kansen niet"- Xiang Ju Lee grootste ondernemer van China
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Fuck opleidingen, wij zijn de eckte.
[ afbeelding ]
Zie mij shinen met mijn harde lach.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Fuck opleidingen, wij zijn de eckte.
[ afbeelding ]
R.I.P.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hebben net buitengegeten, en toen zag ik weer die muis lopen op het terras
Hij ging zo een spouwmuur binnen en toen hadden we alle spouwmuren dichtgemaakt met steentjes eringeduwd
Zijn wij samen even lekker saai en lelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ben jij vast een fokker [ afbeelding ]
Laten we samen lelijke, saaie chicks hosselen dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zijn wij samen even lekker saai en lelijk.
Ik las dat Huppelmuts naar de meet komt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Laten we samen lelijke, saaie chicks hosselen dan.
Inclusief zoontjequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik las dat Huppelmuts naar de meet komt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Inclusief zoontje [ afbeelding ] Milfhunters special edition.
Jij huppelmuts ik myraela japie mag knetterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Inclusief zoontje [ afbeelding ] Milfhunters special edition.
echt waar is dat soww?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij huppelmuts ik myraela japie mag knetter
Indien mogelijk zou ik graag willen ruilen. Huppelmuts tegen Myraela. Ik word altijd weer vrolijk als ik dat gezichtje zie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij huppelmuts ik myraela japie mag knetter
Ruilen niet mogelijk. De raad der commisarissen heeft al gekozen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Indien mogelijk zou ik graag willen ruilen. Huppelmuts tegen Myraela. Ik word altijd weer vrolijk als ik dat gezichtje zie.
Maar dan moet je er niet van opkijken dat ik straks naast je in bed lig met Myr.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ruilen niet mogelijk. De raad der commisarissen heeft al gekozen.
Niet raar opkijken dat ik straks boven op Myr lig in je bed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar dan moet je er niet van opkijken dat ik straks naast je in bed lig met Myr.
Ik wil alleen spoonen. Als we dit kunnen combineren is het een win-win situatiequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Niet raar opkijken dat ik straks boven op Myr lig in je bed.
Exact hoe ik V5 naar V6 haaldequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bedankt.Met een 5,96 gemiddeld en een 4 en twee 5en overgaan.
[ afbeelding ]
Zolang je niet vier keer per week weg moet van school, vast nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Haha, nice.nu hopen dat mijn volgend jaar niet zo loopt als die van jou.
Vast niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Zolang je niet vier keer per week weg moet van school, vast niet
SVquote:
Zieligquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:02 schreef sharr het volgende:
[..]
SVJa, ze heeft dus last van brandend maagzuur wat dus zo pijn blijkt te doen dat ze omvalt
Nu moet ze aan de rennies
Wat als hij ook blusser is?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het was puur brandweer gericht hoor, viezerik.
Prima.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik wil je slang ook wel vasthouden.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:31 schreef Oceanview het volgende:
Morgen Volgende week heb ik een nieuwe telefoon althans mn vader aldus Studentmobiel.nl
PLUSquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:35 schreef FreezePop het volgende:
Pilu neem krentenbollen en suiker voor haar mee.
de barbeque staat aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
PLUS
hamburgers met korting
owowowowwww
bitchquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:37 schreef sharr het volgende:
Haalt er iemand twee supermarkten door elkaar.
Kom vechten dan krielkip.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat had je beter niet kunnen zeggen
We zullen zienquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ik haal mn matties er bij je gaat zien vriend
Hehe dat heb ik gemaaktquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
altijd bij jeroen.pro even naar /sharon/
Meteen op de zaak deze.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:49 schreef murp het volgende:
en bans gaan we natuurlijk niet bespreken he jongens??
Natuurlijk niet murpvrouw, dat zou een schande zijn!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:49 schreef murp het volgende:
en bans gaan we natuurlijk niet bespreken he jongens??
Ik wou zeggen sharr gebruikt dat vaak om foto's up te loaden maar toen youtube en klikte weg.quote:
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:50 schreef FreezePop het volgende:
Dat liedje man. Altijd bij jeroen.pro links die ik ontvang meteen even naar de sax roll man even weg van de dagelijkse sleur. Ik bedank je Jeroen vanaf nu vergeef ik je niet meer vechten vrinden voor het leven
vrouwen en kinderen eeeeerst !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:52 schreef Oceanview het volgende:
systeemnotificatie's vind ik altijd eng, alsof een systeem tegen je praat.
'het systeem' open uw ogen mensen de hoge heren in den haag en de rechtse politiek zit hier achter.
Een goed bewaard geheimquote:
Fluister het sensueel in mijn oor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een goed bewaard geheim [ afbeelding ] Admins zullen hier niet achterkomen. Interpol zit op m'n hielen [ afbeelding ]
Admins kunnen alles meelezen. Ik vertrouw deze mensen niet.quote:
SMS/BEL/PING/WHATSAPP MAAR xoxoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Admins kunnen alles meelezen. Ik vertrouw deze mensen niet.
Iedereen zal het ontkennen. Het grootste geheim zal niet uitlekkenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef FreezePop het volgende:
[..]Ik wil het weten man nu nieuwsgierig.
Ik vraag het Flips wel, die weet dat wel denk ik.
* FreezePop doet detectivehoed op en pakt vergrootglas.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Iedereen zal het ontkennen. Het grootste geheim zal niet uitlekken [ afbeelding ]
Het zal niet baten..ik heb hier teveel moeite ingestoken. Nergens sporen te vinden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
* FreezePop doet detectivehoed op en pakt vergrootglas.
Ik zal elke avond naast je bed staan, kijken of je in je slaap praat.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het zal niet baten..ik heb hier teveel moeite ingestoken. Nergens sporen te vinden.
Te laat..dat deed ik vroeger wel, maar de laatste jaren niets meer over gehoord.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zal elke avond naast je bed staan, kijken of je in je slaap praat.
Ban knop zit vlak naast de edit knop, denk/hoop ikquote:
Sorry. Wat was die username? Ik ben ook leuk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jouw username lijkt te veel op een leuke user van vroeger, klacht misleidende usernames.
Wie dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
jouw username lijkt te veel op een leuke user van vroeger, klacht misleidende usernames.
Waarom ban?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ban knop zit vlak naast de edit knop, denk/hoop ik [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |