quote:
En dat zonder sneeuw.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:06 schreef Lastpost het volgende:
Oja er is ook nog zoiets als een wedstrijd bezig.
2e helft: Lamprou / Leerdam / Ramsteijn / Vlaar / Nelom / El Ahmadi / Fer / Auassar / Schaken / Fernandez / Cissé.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:04 schreef Caland het volgende:
Opstelling eerste helft: Darley, Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi, Van Haaren, Mokotjo, Clasie, Biseswar, Fernandez, Cabral
Heey pipo...jij wilde die naam toch niet meer horen? Nu bejank je 'm zelf...huilebalkquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:43 schreef voice-over het volgende:
Wijnaldum is ons niet waard, een kutclub als PSV heeft totaal geen aanzien boven de Moerdijk.
Ach dat zegt allemaal niks, in 2008 verloren ze van Barendrecht, who cares ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:21 schreef Caland het volgende:
Nog steeds 0-0. 1e klasser.![]()
SC Feyenoord kopte zaterdag ook na 4 minuten op de lat ofzo.
ajax stond zaterdag of zondag na 45 minuten ook nog op 0-0 en dat tegen een van de zwakste eerste klassers: Buitenpost en echt die kunnen niet bijster veel en het werd uiteindelijk 0-4 en het is maar een oefenwedstrijdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:21 schreef Caland het volgende:
Nog steeds 0-0. 1e klasser.![]()
SC Feyenoord kopte zaterdag ook na 4 minuten op de lat ofzo.
Het zegt wel iets natuurlijk. Niet heel veel, dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ach dat zegt allemaal niks, in 2008 verloren ze van Barendrecht, who cares ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twitter JD Stouten, FRfans.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ja hoe weten jullie dat, FR12.NL?
Die Megastad FM link zou zogenaamd Feyenoord live verslag doen. Nu alleen maar muziek.
Twittahquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
Die Megastad FM link zou zogenaamd Feyenoord live verslag doen. Nu alleen maar muziek.
Twitter. Jan Dirk Stouten, Martijn Krabbendam.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:26 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ook gelijk de domste voorhoede van de eredivisie denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ik blijf erbij dat we best een gevaarlijke ploeg kunnen hebben, passers Mokotjo en Clasie en voorin vreselijk veel snelheid met Cisse, Fernandez en Biseswar.
Fernandez is meer dan een doldrieste lopen, zelfde als Biseswar. Cisse is een domme koe meer niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook gelijk de domste voorhoede van de eredivisie denk ik.
Vleminckx is ook niet de slimste maar was wel topscoorder, en daar gaat het toch om.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook gelijk de domste voorhoede van de eredivisie denk ik.
Tegen de mindere goden in de competitie kan het best werken, maar ik vrees dat ons aanvallend ingesteld 'dwergen' middenveld met veel dezelfde type spelers gewoon overlopen gaat worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ik blijf erbij dat we best een gevaarlijke ploeg kunnen hebben, passers Mokotjo en Clasie en voorin vreselijk veel snelheid met Cisse, Fernandez en Biseswar.
Ajax had middenvelders als Enoh, De Zeeuw, Lindgren, Anita en werd kampioen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tegen de mindere goden in de competitie kan het best werken, maar ik vrees dat ons aanvallend ingesteld 'dwergen' middenveld met veel dezelfde type spelers gewoon overlopen gaat worden.
Ik heb het niet over slim als in IQ, voetbalslimheid. Dat heeft eigenlijk alleen Biseswar, als hij de lijn van vorig half jaar doortrekt dan. In dit systeem moet je sowieso een spits hebben die meer kan dan alleen hard rennen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vleminckx is ook niet de slimste maar was wel topscoorder, en daar gaat het toch om.
We zullen het zien, ik heb er best wel vertrouwen in. En ik weet zeker dat de verdedigers van de tegenstander er best wel tegenop zien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet over slim als in IQ, voetbalslimheid. Dat heeft eigenlijk alleen Biseswar, als hij de lijn van vorig half jaar doortrekt dan. In dit systeem moet je sowieso een spits hebben die meer kan dan alleen hard rennen.
Dat gevoel heb ik nou totaal niet. Sowieso laat 80% van de clubs Feyenoord in de Kuip gewoon zelf het spel maken. Dan heb je echt helemaal niets aan een 'spits' als Fernandez.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
We zullen het zien, ik heb er best wel vertrouwen in. En ik weet zeker dat de verdedigers van de tegenstander er best wel tegenop zien.
Misschien dat het nieuwe middenveld wel voor meer voetbal zorgt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou totaal niet. Sowieso laat 80% van de clubs Feyenoord in de Kuip gewoon zelf het spel maken. Dan heb je echt helemaal niets aan een 'spits' als Fernandez.
Dat valt mee hoor, vorig seizoen wilde excelsior ook altijd het spel maken en speelde aanvallend. HIj heeft er toch meer dan 10 gemaakt in een team dat voor degradatie speelde. En daartussen zaten zeker ook goals uit aanvallen over meerdere schijven waar hij de 1 - 2 op zet en vervolgens afrond.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik nou totaal niet. Sowieso laat 80% van de clubs Feyenoord in de Kuip gewoon zelf het spel maken. Dan heb je echt helemaal niets aan een 'spits' als Fernandez.
Mwah, veel clubs namen toch wel het heft in handen op Woudenstein hoor, Excelsior maakte daar gretig gebruik van in de omschakeling vaak. Verschil met Feyenoord: het veld is zo'n 20 meter groter en clubs komen hier vaak gewoon om met hun reet in de goal te hangen, Feyenoord te laten komen (want dat kunnen we echt totaal niet) om ons vervolgens weg te counteren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat valt mee hoor, vorig seizoen wilde excelsior ook altijd het spel maken en speelde aanvallend. HIj heeft er toch meer dan 10 gemaakt in een team dat voor degradatie speelde. En daartussen zaten zeker ook goals uit aanvallen over meerdere schijven waar hij de 1 - 2 op zet en vervolgens afrond.
Lijkt mij ook het meest logisch op dit moment, zal het op links tussen Fernandez en Cabral gaan.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:41 schreef Lastpost het volgende:
Ik denk zelf dat Cisse uiteindelijk onze spits wordt en Guyon naar links verhuisd in een wat vrijere rol dan Biseswar aan de andere kant.
Tikkie-takkie voetbal.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:47 schreef Caland het volgende:
Mokotjo voorzet.
DwergenmiddenveldBarcelona II allesssss.
Ik volg het niet, maar het kan bijvoorbeeld via de volgende Twitter kanalen:quote:
Ja waarom zend EL het niet uit?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:06 schreef voice-over het volgende:
ok, ik dacht ff dat jullie live zaten te kijken.
Cisse is ook te beperkt als goalgetter. Die scoort moeilijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:41 schreef Lastpost het volgende:
Ik denk zelf dat Cisse uiteindelijk onze spits wordt en Guyon naar links verhuisd in een wat vrijere rol dan Biseswar aan de andere kant.
Cisse is te beperkt als lijnspeler aan de zijkant en heeft de kwaliteiten niet om een loepzuivere voorzet af te leveren en ik acht hem niet in staat om ala Robben naar binnen te draaien en te schieten.
Maar Cisse is wel sterk en redelijk balvast.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Cisse is ook te beperkt als goalgetter. Die scoort moeilijk.
Maar ja, roeien en riemen...
Goede muziek.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:12 schreef vandermar het volgende:
Hier zou het live op moeten zijn http://www.rtvdrenthe.nl/radio/nu-op-radio
twitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 20:17:53Schitterende goal Cisse: 0-4 #Feyenoord reageer retweet
Hell hath frozen overquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Assist van Schaken, wonderen zijn de wereld nog niet uit.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
JDS-twitter volgend moet ik telkens terugdenken aan dit fragment:
Schaken is gewoon bezig al z'n assisten en goals voor het hele seizoen in 1 wedstrijd te stoppenquote:
Stukje zelfkastijding.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een kut tt bij de vorige waar slaat dat op ?
Haha...van der Gijpie ernaast.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
![]()
Geniaal: "dankjewel Urby voor deze lekkere fout hahaaa!!!!"
quote:
Schaken gaat volgende zomer gewoon voor 8 miljoen naar Man City.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
We worden de verrassende kampioen komend seizoen. Simpel.
quote:Column: Beste Georginio
Gepubliceerd op 05 juli 2011
Beste Georginio,
Daar stond je dan. Met een rood-wit gestreept shirt in je handen en een grijns. Je was blij. Maar waarom Georginio? Je gaat naar fucking Eindhoven. Jij weet toch ook wel dat die club daar apenballen zuigt? Heb je die supporters wel eens gezien? Clowns zijn het. En jij weet toch ook wel dat je als ekte ekte Rotterdam (én Feyenoorder, toch?) daar nooit voor kan spelen?
Blijkbaar niet. Ik heb me vergist, Georginio. In jou. Toen ik je een jaar of vier geleden zag debuteren was ik blij. Een jochie van zestien dat debuteerde. Dat zie je niet vaak. Zelden, eigenlijk. En dan ook nog eens zo goed spelen. Ja, dat was wat. We verloren die dag kansloos van FC Groningen en na de wedstrijd verzamelde zich een grote groep supporters voor het Maasgebouw. We eisten het hoofd van de directie. Net als nu dus. In feite is er dus geen ene zak veranderd in die vier jaar.
Nou ja. Wel wat natuurlijk. Vier jaar geleden zongen we bij de eerste training nog dat we kampioen gingen worden. Doen we nu niet meer, natuurlijk. Zou ook gek zijn.
Jij bent ook veranderd. Je groeide van een iel jochie uit tot een voetballer van formaat. Een van de grootste talenten van Nederland, zeggen ze. Ik geloof dat best. Je kan best aardig ballen, ja. Je hebt een fijne techniek en scoort regelmatig. Dus je komt er wel, waarschijnlijk. Als je over een aantal jaar weer bij een echte club speelt en je een van de beste van Europa bent, kan ik zeggen dat ik je heb zien debuteren.
Maar ben ik daar blij mee? Ben ik trots op jou?
Nee. Ik ben helemaal klaar met jou en je praatjes. God, wat heb ik van je gehouden, als voetballer. Feyenoord – PSV, vorig seizoen. Jij was dé man. Scoorde en kuste het logo. Maar dat was dus nep. Dat was gemaakt. Een zoethoudertje voor Het Legioen, om je zogenaamde liefde te bewijzen. Dat jij echt heel veel van Feyenoord houdt. En wij van jou. Hielden.
Ik geloof het allemaal wel, Georginio. Maar PSV, Georginio, een ‘mooie club’ noemen? De club waar je verdomme van op je kloten hebt gekregen als nooit tevoren? De club waartegen je een rivaliteit moet voelen? Die club, Georginio? Mooi?
En ben je dit vergeten, Georginio?
Je bent in feite net als die rest van die voetballers van nu. Clubliefde? Zakken met geld! Naar de club waar je met 10-0 van verloren hebt? Boeiend! Geld verdienen. Rijk zijn. Stoer zijn.
Het zal allemaal wel. Hopelijk bedenk je je ooit en keer je terug bij Feyenoord. Als je tot die tijd maar nooit meer zegt dat je oh zo veel van Feyenoord houdt.
Rood-witte (Feyenoord!) groet,
Tuinman.
Mooiquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef voice-over het volgende:
Eindelijk sinds een maand of 2 een goede column op Lunatics ....
[..]
Bij de supporters wel. Spelers en trainers zijn passanten, die zijn niet belangrijk. Wij zijn belangrijk!!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef Schooiboy het volgende:
clubliefde bestaat tegenwoordig niet meer
Jawel hoor, maar het is bijzonder sporadisch en al helemaal bij de jonkies die nu komen kijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:48 schreef Schooiboy het volgende:
clubliefde bestaat tegenwoordig niet meer
Geen pingels of rode kaarten tegen.quote:Feyenoord ruim voorbij SC Erica
Feyenoord heeft dinsdagavond de tweede oefenwedstrijd tijdens de voorbereiding met ruime cijfers gewonnen. De Rotterdammers hadden weinig moeite met SC Erica en waren met 0-9 te sterk. Sekou Cissé was tweemaal trefzeker, de andere doelpunten kwamen op naam van Guyon Fernandez, Diego Biseswar, Ricky van Haaren, Ruben Schaken, Adil Auassar, Karim El Ahmadi en Stefan de Vrij.
Scoreverloop:
9’ 0-1 G. Fernandez
41’ 0-2 Biseswar
42’ 0-3 Van Haaren
52’ 0-4 Cissé
57’ 0-5 Schaken
83’ 0-6 Cissé
84’ 0-7 Auassar
89’ 0-8 El Ahmadi
90’ 0-9 De Vrij
Scheidsrechter: Luinge
Opstelling:
Eerste helft: Darley; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; Van Haaren, Clasie, Mokotjo; Biseswar, G. Fernandez en Cabral.
Tweede helft: Lamprou; Leerdam (66’ Martins Indi), Ramsteijn, Vlaar (66’ De Vrij), Nelom; Fer, El Ahmadi, Auassar; Schaken, Fernandez (66’ Biseswar) en Cissé.
quote:Wijnaldum: ‘Ik begrijp dat deze stap supporters pijn doet’
Georginio Wijnaldum is maandag gepresenteerd bij zijn nieuwe club PSV. De Rotterdammer beseft dat zijn overstap naar een andere Nederlandse club bij veel Feyenoord-supporters pijn doet. ‘Ik heb het er zelf ook moeilijk mee gehad.’, zegt hij. ‘Ik heb heel lang nagedacht over wat voor mijn carrière de beste stap zou zijn. Uiteindelijk stond voor mij vast dat na viereneenhalf seizoen in het eerste van Feyenoord het moment gekomen was om een stap te zetten, om me verder te kunnen ontwikkelen.’
Wijnaldum vertelt dat het besluit om Feyenoord te verlaten hem zwaar gevallen is. ‘Het was óók altijd mijn droom om pas bij Feyenoord weg te gaan als we een grote prijs hadden kunnen vieren met de supporters, en dan het liefst naar een grote buitenlandse competitie. We hebben echter een paar hele moeilijke seizoenen achter de rug en als ik heel reëel ben, zie ik het er ook volgend seizoen niet van komen dat Feyenoord meedoet om de prijzen. Weet je, toen er interesse kwam van PSV, wilde ik er in eerste instantie niet eens over nadenken. Ik heb lang gewikt en gewogen en er over gesproken met de mensen die daarin belangrijk voor me zijn. Dat de supporters ons steeds maar weer vroegen om toch vooral bij te tekenen, heb ik ook gehoord en dat deed me ook veel. Ik heb altijd eerlijk willen zijn en nooit valse beloftes gedaan. Het is een emotionele tijd geweest en nog steeds. Uiteindelijk zei mijn gevoel me dat het voor mijn loopbaan het beste is om nu een stap te maken en om in Nederland te blijven. En ik volg altijd mijn gevoel. Maar andersom begrijp ik dat dat voor supporters in dit geval heel vervelend is.’
Wijnaldum hoopt dat zijn vertrek Feyenoord uiteindelijk ook iets oplevert. ‘Ik begrijp dat deze stap bij veel mensen niet in goede aarde zal vallen. Maar door nu weg te gaan, lever ik Feyenoord nog een heel groot bedrag op, iets wat de club hard nodig heeft. Ik wilde absoluut niet transfervrij de deur uitlopen, zeker niet gezien de situatie waarin Feyenoord zich bevindt. Deze club heeft mij heel veel gegeven en betekent ook heel veel voor mij. Daarom heb ik ook besloten om een gebaar naar Feyenoord te maken. Ik wil daarmee iets terugdoen voor de club, voor de jeugdopleiding en voor de geweldige tijd die ik bij Feyenoord heb gehad. Men zal het nu misschien niet willen geloven, maar Feyenoord zit in mijn hart en dat blijft zo. Ik zou het liefst op een goede manier in De Kuip afscheid willen nemen van Feyenoord en van al die tienduizenden supporters, maar misschien ligt dat bij velen te gevoelig. Ik begrijp dat natuurlijk en kan alleen maar hopen dat de tijd die wond zal helen.’
quote:Henk Fräser naar ADO Den Haag
Henk Fräser heeft een driejarig contract getekend bij ADO Den Haag als assistent van trainer Maurice Steijn. De voormalig Feyenoorder en Spartaan komt over van PSV, waar hij actief was in de jeugdopleiding als coach van de A1.
Fräser werkte van 2007 tot 2009 al bij ADO Den Haag als assistent van Wiljan Vloet en later André Wetzel. Als trainer begon hij bij Feyenoord in de jeugd om via ADO Den Haag en PSV nu dus weer terug te keren in de Den Haag.
quote:Van La Parra op proef bij AZ
Voormalig Feyenoorder Rajiv van La Parra gaat op proef bij AZ. De 20-jarige aanvaller komt over van het Franse SM Caen. Van la Parra speelde jaren in de jeugdopleiding van Feyenoord. In 2008 stapte hij over naar Caen. Bij de club uit de Ligue 1 kwam hij tot twee optredens in de hoofdmacht. De oud-jeugdinternational hoopt aan voormalig Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek te bewijzen dat hij een versterking is.
quote:Jorien van der Herik is na vijftien jaar opgestapt als voorzitter van Feyenoord. Dit is vanavond bekend geworden. De afgelopen dagen werd er al druk gespeculeerd over het einde van de Grote Kale Leider bij de Rotterdammers.
Met het opstappen van van der Herik krijgt een groot deel van het Feyenoord legioen dan eindelijk z’n zin. De harde kern voerde al enkele maanden actie om de voorzitter, die zij verwijten een wanbeleid te hebben gevoerde gedurende de afgelopen jaren, de deur uit te werken.
Vorige week deed de Commissie Kerkum een onderzoek naar het reilen en zeilen binnen de club met v/d Herik aan het roer, en kwamen zij tot de conclusie dat de eenhoofdige leiding de club geen goed deed. Hieruit volgde dan ook het advies aan de voorzitter om op te stappen.
Eerder deze week werd hij genegeerd voor het Unicef-gala, waarvan hij zelf mede-oprichter was. De voltallige selectie en enkele beleidsbepalers werden wel uitgenodigd. Dit lijkt de druppel te zijn geweest die de GKL heeft doen besluiten de handdoek in de ring te gooien.
quote:
...quote:Feyenoord wint de Wereldbeker
Na het winnen van de Europacup moest Feyenoord tegen de kampioen van Zuid-Amerika, het Argentijnse Estudiantes de la Plata, spelen. Na een eerder gelijkspel won Feyenoord in de eigen Kuip met 1-0.
De eerste wedstrijd werd op 26 Augustus 1970 in Buenos Aires gespeeld. Het werd 2-2 nadat Estudiantes met 2-0 voor had gestaan. Doelpunten van Kindvall en Van Hanegem zorgden voor een gelijkspel. Daardoor moest in Rotterdam de beslissing vallen. Voor ruim 63.000 toeschouwers won Feyenoord, door een doelpunt van Joop van Daele, met 1-0 en kreeg daarmee de Wereldbeker.
Oorzaak gevolg...quote:
Zo. Klaar.quote:Op 19 juli 1908 werd in het café "de Vereeniging" van de eigenaar Jac. Keizer de voetbalclub 'Wilhelmina' opgericht. Er werd gespeeld in rode shirts met blauwe mouwen, en witte broeken. In 1909 werd de naam veranderd in HFC (Hillesluise Footbal Club). HFC sloot zich aan bij de Rotterdamse Voetbalbond, maar omdat er al een club was die HFC (nu Koninklijke HFC, in Haarlem) heette, moest de naam wederom veranderd worden. De naam werd RVV Celeritas, er werd gespeeld in horizontaal geel-zwart gestreepte shirts en witte broek. In 1912 promoveerde Celeritas naar de NVB. Omdat er ook al een club was die Celeritas heette, moest de naam weer veranderd worden en nu kreeg het de naam Feijenoord (met ij). Tegelijkertijd kreeg het de rood-witte shirts met zwarte broek en zwarte kousen, zoals we ze nu nog steeds kennen.
quote:Feyenoord trekt Ierse aanvaller Connolly aan
Feyenoord heeft de 20-jarige aanvaller David Connolly gecontracteerd. De zesvoudig Iers international tekende een overeenkomst voor vier seizoenen bij de Rotterdamse voetbalclub....
Connolly speelde de afgelopen drie jaar voor de Engelse club Watford. Het afgelopen seizoen maakte hij in 25 competitiewedstrijden zestien doelpunten. Voor de Ierse ploeg maakte hij in zes wedstrijden zes treffers. In het thuisduel uit de WK-groep tegen Liechtenstein (5-0) nam hij op 21 mei tussen de 28ste en 41ste minuut een zuivere hattrick voor zijn rekening.
er heeft toch al eens eerder een Connoly bij Feyenoord gespeeld?quote:
6 goals in 25 wedstrijden volgens mij?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:27 schreef vandermar het volgende:
Connolyseizoen 2000/2001 in de arena 2 goals maken
en 3-4 winst uiteraard
Sorry ik was onwetend dat ik in het bijzijn was van mensen die nooit wat fout hebben gedaan. Vergeef het me anders kan ik niet slapen.quote:
Die 2 goals zijn relevanter.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef Schooiboy het volgende:
[..]
6 goals in 25 wedstrijden volgens mij?
Die dag tegen de snavels maakte het grotendeels goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:32 schreef Schooiboy het volgende:
[..]
6 goals in 25 wedstrijden volgens mij?
Lijkt me wel een goede aankoop, zeker als Wotte en Gullit allebei positief over hem zijn.quote:FEYENOORD KOOPT ZWEEDS INTERNATIONAL ÖSTLUND
Feyenoord heeft Alexander Östlund overgenomen van het Zweedse Hammarby. De rechtsback van het Zweedse elftal tekende vanochtend een contract voor 4,5 jaar in Rotterdam. Östlund is reeds medisch goedgekeurd en zou aanstaande zondag al kunnen debuteren in het competitieduel met Vitesse.
Alexander Östlund werd door Feyenoord gescout op het EK in Portugal. Als directe tegenstander van Arjen Robben in de wedstrijd Nederland-Zweden, speelde hij zich in de kijker bij technisch directeur Mark Wotte. Diezelfde Wotte bekeek Östlund later nog eens bij een internationale wedstrijd. Hij zag hem in september aan het werk tijdens Zweden-Kroatië.
Afgelopen vrijdag bekeek Wotte samen met trainer Ruud Gullit een aantal wedstrijden op video van Östlund, waarna werd besloten de karaktervolle speler van Hammarby een contract aan te bieden.
Zeker als de betrokken professional Gullit tussen de bitterballen en whisky-cola door even naar een scherm tuurt waarop wat beelden van die speler te zien zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goede aankoop, zeker als Wotte en Gullit allebei positief over hem zijn.
best betaalde speler. destijdsquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:34 schreef Haringkop het volgende:
Connoly, had je nou maar zo'n spits...
Jongen had een beetje pech dat hij gelijk met Cruz kwam. Mocht vervolgens naar Excelsior om er daar 30 te maken voor miljoentje per jaar...wat dat betreft is er weinig geleerd al die tijd.
quote:
quote:De Droom
Rotterdam - In de nacht van 18 op 19 juli 1908 had meneer Keizer een droom over het oprichten van een voetbalclub. Of hij daadwerkelijk zal overgaan tot de stichting van een ballenteam, wist Keizer nocht te bevestigen noch te ontkennen tegenover onze verslaggever. Bij verdere ontwikkelingen wordt u via postduif op de hoogte gehouden. #ennuterugnaardestudio
Gelukkig heeft hij wel een heerlijke, lange vakantie gehad.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:11 schreef Caland het volgende:
http://nos.nl/video/253786-volledig-interview-mario-been.html
Nogmaals.
Nogmaals.
Nogmaals.
Op basis van het feit dat.
Nogmaals.
Deze (mooie) club.
Nogmaals.
Ik ben nog steeds serieus fan van hem. Vooral tijdens zijn optreden in de ufo toen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een goede aankoop, zeker als Wotte en Gullit allebei positief over hem zijn.
Even een kort bingo-lijstje maken voor ik ga kijken:quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:11 schreef Caland het volgende:
http://nos.nl/video/253786-volledig-interview-mario-been.html
Nogmaals.
Nogmaals.
Nogmaals.
Op basis van het feit dat.
Nogmaals.
Deze (mooie) club.
Nogmaals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |