Alles fijn op het MBO?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:01 schreef bokkepoot het volgende:
Van vwo naar havo is de beste zet die ik ooit gedaan heb...
Die van mij van E5 naar F7.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:01 schreef bokkepoot het volgende:
Van vwo naar havo is de beste zet die ik ooit gedaan heb...
Mag niet van mijn vader...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:00 schreef coban het volgende:
Even serieus: ik zou overstappen naar een andere school. Fokking zonde namelijk. En ik troll dit keer niet.
Nee, kusjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Is dit een sneer naar mij toe? Alweer?!
Luisteren naar je ouders.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mag niet van mijn vader...
Een van de scholen werkt de nieuwe vriend van mijn moeder, andere heeft mijn zus op gezeten en die is niet goed geholpen toen ze door een ziekte niet de lessen kon volgen... En ik wil niet buiten deze stad op school..
Persoonlijk zou ik wel naar een andere school willen, maar het mag dus niet.
Ik moet wel, ik mag niet uit huis.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Luisteren naar je ouders.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
TS=ik
Hij staat nergens.
Je in de klacht om te generalizeren.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:57 schreef Klojo120 het volgende:
Yep, TS werd vandaag gebeld met het bericht dat hij van Gymnasium naar Havo werd gezet.
Jij maakt zelf wel uit waar je naar school gaat. Het is immers jouw toekomst, toch? Weeg hbo af tegen een universitaire studie. Natuurlijk, hbo is al hoog genoeg en je verdient er later wel goed mee, bladiebladieblah, maar als je de capaciteiten hebt om een universitaire studie af te ronden heb je:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Een van de scholen werkt de nieuwe vriend van mijn moeder, andere heeft mijn zus op gezeten en die is niet goed geholpen toen ze door een ziekte niet de lessen kon volgen... En ik wil niet buiten deze stad op school..
dus? Als je uit huis gaat hebben ze nog net zoveel te vertellen. Tevens ben je een debiel dat je huilie huilie gaat doen als je het niet haalt maar wel trots loopt te vertellen dat je zo weinig doet.quote:
Niet gemerkt tijdens het typen.quote:
Ik ben niet trots dat ik weinig doe. Ik ben nu eenmaal zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus? Als je uit huis gaat hebben ze nog net zoveel te vertellen. Tevens ben je een debiel dat je huilie huilie gaat doen als je het niet haalt maar wel trots loopt te vertellen dat je zo weinig doet.
Ik zal het afwegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:07 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Jij maakt zelf wel uit waar je naar school gaat. Het is immers jouw toekomst, toch? Weeg hbo af tegen een universitaire studie. Natuurlijk, hbo is al hoog genoeg en je verdient er later wel goed mee, bladiebladieblah, maar als je de capaciteiten hebt om een universitaire studie af te ronden heb je:
1. een beter CV, vwo + universiteit tegenover havo + hbo
2. een uitdaging gehad op school (je kunt dus blijkbaar alles makkelijk aan, zeg je immers zelf)
3. later meer kans op een hoger inkomen
4. voor de liefhebbers: een bachelor/mastertitel
Dat de vriend van je moeder er werkt is toch geen geldige reden man, of mag je hem ook niet?
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:08 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zal het afwegen.
En ik wil graag naar die school maar hij wil het niet hebben, dus mijn moeder ook niet, dus ze laten me niet op die school.
Ah stom zeg.. En welke klas zit je? Als je nog maar in de 3e zit ofzo kun je maybe wel omhoogstromen weer?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jij bent 14quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:09 schreef joao het volgende:
whaha, ik ben van TTO, naar atheneum gegaan... ben na de zomervakantie een een V4Der
De dik gedrukte punten zijn fout. Vandaar je dat je naar vmbo bb wordt overgeplaatst. Verder nog wat interpunctie fouten. En het woordje niks wat eigenlijk niets moet zijn. Tevens doe je de ene keer HAVO en dan weer Havo. Je moet consistent zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:57 schreef Klojo120 het volgende:
YepJa hoor, TS werd vandaag gebeld met het bericht dat hij van Gymnasium naar Havo werd gezet.
Ik ben al een keer blijven zitten, 2 jaar geleden en daarom mag ik dit jaar niet blijven zitten.
Ik ben een lui persoon maar snapt(even een t minder) niet waarom ik niet van Gymnasium naar Atheneum kan...(één punt is voldoende)
In de laatste proefwerkweek heb ik alles hoger dan een acht gehaald dus ik heb bewezen dat ik het wel kan.
Klacht: 2 niveau'sniveaus lager gezet worden terwijl je intelligent genoeg bent voor VWO.
én: Schoolsysteem.
Antiklacht: Niks doen op HAVO.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
De dik gedrukte punten zijn fout. Vandaar je dat je naar vmbo bb wordt overgeplaatst. Verder nog wat interpunctie fouten. En het woordje niks wat eigenlijk niets moet zijn. Tevens doe je de ene keer HAVO en dan weer Havo. Je moet consistent zijn.
Ik kan nog omhoogstromen, maar een Gymnasiumdiploma zit er niet meer in.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ah stom zeg.. En welke klas zit je? Als je nog maar in de 3e zit ofzo kun je maybe wel omhoogstromen weer?
wees gerust, lager dan dit kan je niet zakken...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:12 schreef das_phantom het volgende:
Joh, ik deed gymnasium plus en zit nu werkloos thuis...
Gymnasium plus?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:12 schreef das_phantom het volgende:
Een vwo-diploma is op zichzelf waardeloos in het bedrijfsleven. Het hangt af van de vervolgstudie die je hebt gedaan.. kerkgeschiedenis?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:12 schreef das_phantom het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:14 schreef Riley_Freeman het volgende:
Omdat atheneum en gymnasium gewoon hetzelfde niveau zijn.
Ohnee, ga ik straks ook zo typen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
heb ik ook gedaaan vriend echt kkchil ik hoefde op havo niks te doen mensen kwamen aan met hele weekenden geleerd ik 2x dat hoofdstuk overgelezezn boem 8.5 hun 4.3 whah havo kkchill in eindexamnjaar gewoon halfjaar niet op school geweest alleen maar gechilt jonkoklappe met matties en die chimeidz toch kkkgezellig
niet helemaal...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:14 schreef Riley_Freeman het volgende:
Omdat atheneum en gymnasium gewoon hetzelfde niveau zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |