Alles fijn op het MBO?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:01 schreef bokkepoot het volgende:
Van vwo naar havo is de beste zet die ik ooit gedaan heb...
Die van mij van E5 naar F7.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:01 schreef bokkepoot het volgende:
Mag niet van mijn vader...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:00 schreef coban het volgende:
Even serieus: ik zou overstappen naar een andere school. Fokking zonde namelijk. En ik troll dit keer niet.
Nee, kusjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Is dit een sneer naar mij toe? Alweer?!
Luisteren naar je ouders.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mag niet van mijn vader...
Een van de scholen werkt de nieuwe vriend van mijn moeder, andere heeft mijn zus op gezeten en die is niet goed geholpen toen ze door een ziekte niet de lessen kon volgen... En ik wil niet buiten deze stad op school..
Persoonlijk zou ik wel naar een andere school willen, maar het mag dus niet.
Ik moet wel, ik mag niet uit huis.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Luisteren naar je ouders.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
TS=ik
Hij staat nergens.
Je in de klacht om te generalizeren.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:57 schreef Klojo120 het volgende:
Yep, TS werd vandaag gebeld met het bericht dat hij van Gymnasium naar Havo werd gezet.
Jij maakt zelf wel uit waar je naar school gaat. Het is immers jouw toekomst, toch? Weeg hbo af tegen een universitaire studie. Natuurlijk, hbo is al hoog genoeg en je verdient er later wel goed mee, bladiebladieblah, maar als je de capaciteiten hebt om een universitaire studie af te ronden heb je:quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Een van de scholen werkt de nieuwe vriend van mijn moeder, andere heeft mijn zus op gezeten en die is niet goed geholpen toen ze door een ziekte niet de lessen kon volgen... En ik wil niet buiten deze stad op school..
dus? Als je uit huis gaat hebben ze nog net zoveel te vertellen. Tevens ben je een debiel dat je huilie huilie gaat doen als je het niet haalt maar wel trots loopt te vertellen dat je zo weinig doet.quote:
Niet gemerkt tijdens het typen.quote:
Ik ben niet trots dat ik weinig doe. Ik ben nu eenmaal zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
dus? Als je uit huis gaat hebben ze nog net zoveel te vertellen. Tevens ben je een debiel dat je huilie huilie gaat doen als je het niet haalt maar wel trots loopt te vertellen dat je zo weinig doet.
Ik zal het afwegen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:07 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Jij maakt zelf wel uit waar je naar school gaat. Het is immers jouw toekomst, toch? Weeg hbo af tegen een universitaire studie. Natuurlijk, hbo is al hoog genoeg en je verdient er later wel goed mee, bladiebladieblah, maar als je de capaciteiten hebt om een universitaire studie af te ronden heb je:
1. een beter CV, vwo + universiteit tegenover havo + hbo
2. een uitdaging gehad op school (je kunt dus blijkbaar alles makkelijk aan, zeg je immers zelf)
3. later meer kans op een hoger inkomen
4. voor de liefhebbers: een bachelor/mastertitel
Dat de vriend van je moeder er werkt is toch geen geldige reden man, of mag je hem ook niet?
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:08 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zal het afwegen.
En ik wil graag naar die school maar hij wil het niet hebben, dus mijn moeder ook niet, dus ze laten me niet op die school.
Ah stom zeg.. En welke klas zit je? Als je nog maar in de 3e zit ofzo kun je maybe wel omhoogstromen weer?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jij bent 14quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:09 schreef joao het volgende:
whaha, ik ben van TTO, naar atheneum gegaan... ben na de zomervakantie een een V4Der
De dik gedrukte punten zijn fout. Vandaar je dat je naar vmbo bb wordt overgeplaatst. Verder nog wat interpunctie fouten. En het woordje niks wat eigenlijk niets moet zijn. Tevens doe je de ene keer HAVO en dan weer Havo. Je moet consistent zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:57 schreef Klojo120 het volgende:
YepJa hoor, TS werd vandaag gebeld met het bericht dat hij van Gymnasium naar Havo werd gezet.
Ik ben al een keer blijven zitten, 2 jaar geleden en daarom mag ik dit jaar niet blijven zitten.
Ik ben een lui persoon maar snapt(even een t minder) niet waarom ik niet van Gymnasium naar Atheneum kan...(één punt is voldoende)
In de laatste proefwerkweek heb ik alles hoger dan een acht gehaald dus ik heb bewezen dat ik het wel kan.
Klacht: 2 niveau'sniveaus lager gezet worden terwijl je intelligent genoeg bent voor VWO.
én: Schoolsysteem.
Antiklacht: Niks doen op HAVO.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
De dik gedrukte punten zijn fout. Vandaar je dat je naar vmbo bb wordt overgeplaatst. Verder nog wat interpunctie fouten. En het woordje niks wat eigenlijk niets moet zijn. Tevens doe je de ene keer HAVO en dan weer Havo. Je moet consistent zijn.
Ik kan nog omhoogstromen, maar een Gymnasiumdiploma zit er niet meer in.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ah stom zeg.. En welke klas zit je? Als je nog maar in de 3e zit ofzo kun je maybe wel omhoogstromen weer?
wees gerust, lager dan dit kan je niet zakken...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:12 schreef das_phantom het volgende:
Joh, ik deed gymnasium plus en zit nu werkloos thuis...
Gymnasium plus?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:12 schreef das_phantom het volgende:
Een vwo-diploma is op zichzelf waardeloos in het bedrijfsleven. Het hangt af van de vervolgstudie die je hebt gedaan.. kerkgeschiedenis?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:12 schreef das_phantom het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:14 schreef Riley_Freeman het volgende:
Omdat atheneum en gymnasium gewoon hetzelfde niveau zijn.
Ohnee, ga ik straks ook zo typen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
heb ik ook gedaaan vriend echt kkchil ik hoefde op havo niks te doen mensen kwamen aan met hele weekenden geleerd ik 2x dat hoofdstuk overgelezezn boem 8.5 hun 4.3 whah havo kkchill in eindexamnjaar gewoon halfjaar niet op school geweest alleen maar gechilt jonkoklappe met matties en die chimeidz toch kkkgezellig
niet helemaal...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:14 schreef Riley_Freeman het volgende:
Omdat atheneum en gymnasium gewoon hetzelfde niveau zijn.
Dat is enkel voor de paar heilige uitverkorenequote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:16 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wollah ehct kknooit dajt ik zooo ga typn
Echte havisten typen/praten echt niet zo. We moeten de vmbo'ers aanpakken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:16 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wollah ehct kknooit dajt ik zooo ga typn
B-ter...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Echte havisten typen/praten echt niet zo. We moeten de vmbo'ers aanpakken.
Dat is zo'n beetje de grootste onzin die ik deze week heb gelezen. Ooit gehoord van de Ivy League?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:20 schreef Klojo120 het volgende:
Het is wel zo dat het vmbo hier beter is dan bijna alle opleidingen in amerika.
Meh, ik hoorde het van een leraar die me op probeerde te beuren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:22 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de grootste onzin die ik deze week heb gelezen. Ooit gehoord van de Ivy League?
goh, wat leuk..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:22 schreef KrokanteKrab het volgende:
Met deze houding bereikt TS later niet meer dan MBO administratie en mag voor de rest van zijn leven, van 9 tot 5 in een muffig kantoorkamertje documenten stempelen om rond 5 uur in zijn fiat panda naar vrouwlief gaan voor een portie spruitjes.
Piew, ik krijg tenminste een vrouw.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:22 schreef KrokanteKrab het volgende:
Met deze houding bereikt TS later niet meer dan MBO administratie en mag voor de rest van zijn leven, van 9 tot 5 in een muffig kantoorkamertje documenten stempelen om rond 5 uur in zijn fiat panda naar vrouwlief gaan voor een portie spruitjes.
kennelijk, mag je daar niet blij mee zijn... (ik zeg niks...)quote:
Dat is toch van Pokemon?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:22 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de grootste onzin die ik deze week heb gelezen. Ooit gehoord van de Ivy League?
Aah een gymnasiast.quote:
Jawel, alleen met 2 extra vakken (in de bovenbouw nog maar 1 zelfs).quote:
Wil je afsjeblieft uit mijn topic bokken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:24 schreef joao het volgende:
[..]
kennelijk, mag je daar niet blij mee zijn... (ik zeg niks...)
3, kcv, grieks, latijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:25 schreef Riley_Freeman het volgende:
[..]
Aah een gymnasiast.
[..]
Jawel, alleen met 2 extra vakken (in de bovenbouw nog maar 1 zelfs).
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:26 schreef KrokanteKrab het volgende:
Nee maar serieus, ik snap je klacht niet.Ik ken genoeg havisten die na hun havo aan het vwo beginnen. Dus als je dat ook gewoon doet heb je alsnog je atheneum diploma.
omdat je alsjeblieft zegt...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:26 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Wil je afsjeblieft uit mijn topic bokken.
Dan is hij al te oud. Hij is namelijk al twee keer niet bevorderd. Dan ga je niet doodleuk tot je 21ste lekker vwo doen..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:26 schreef KrokanteKrab het volgende:
Nee maar serieus, ik snap je klacht niet.Ik ken genoeg havisten die na hun havo aan het vwo beginnen. Dus als je dat ook gewoon doet heb je alsnog je atheneum diploma.
Dat is niet extra, dat is een vervanging voor ckv.quote:
Mijn oom heeft op zijn 23ste zijn havo afgerond. Nu heeft hij een vrijstaand huis, een mercedes cabrio en een grote tuin.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Dan is hij al te oud. Hij is namelijk al twee keer niet bevorderd. Dan ga je niet doodleuk tot je 21ste lekker vwo doen..
ik lach...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:29 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Mijn oom heeft op zijn 23ste zijn havo afgerond. Nu heeft hij een vrijstaand huis, een mercedes cabrio en een grote tuin.
Ik neem aan dat niet iedereen in die tijd ging studeren. Tegenwoordig is studeren 'gewoon' geworden en iedereen lult erover dat je studententijdperk de leukste tijd van je leven is en dat wil je natuurlijk niet missen.. Tevens biedt je argument geen garantie op succes voor een FOK!'erquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:29 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Mijn oom heeft op zijn 23ste zijn havo afgerond. Nu heeft hij een vrijstaand huis, een mercedes cabrio en een grote tuin.
Mss is dit de reden...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:57 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ben een lui persoon maar snapt niet waarom ik niet van Gymnasium naar Atheneum kan...
Intelligentie is iets anders dan slim zijn. En ja ik ben dus niet intelligent genoeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:02 schreef HerbertThePervert het volgende:
Je bent dus niet intelligent genoeg voor vwo.
bedankt voor het bumpen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:06 schreef SomePerson het volgende:
Mensen die Gymnasium doen
Atheneum is precies hetzelfde, maar dan heb je niet twee vakken erbij waar 99% van de mensen niets aan heeft bij zijn/haar vervolgopleiding.
fix'dquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef Slofkonijn het volgende:
TS is een faalhaas en realiseerd het te laat
Ik geef er niks om dat ik gestraft wordt voor mijn eigen dwaasheid, maar ik ga liever naar het vwo, want zoals bewezen door mijn proefwerkweek heb ik het licht gezien.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Je hebt er zelf voor gezorgd. En maar klagen ook nog he
Ja dat had je ook eerder kunnen bedenken want het is algemeen bekend dat je cijfers zodanig moeten zijn om nog toegelaten te mogen worden op het VWO.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik geef er niks om dat ik gestraft wordt voor mijn eigen dwaasheid, maar ik ga liever naar het vwo, want zoals bewezen door mijn proefwerkweek heb ik het licht gezien.
was dat brugklas gymnasium want dan is die kut gewoon te hoog ingeschat. of kwam het door luiheid, dan is het nog een domkop.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:59 schreef tapirrr het volgende:
[..]
Ja dat had je ook eerder kunnen bedenken want het is algemeen bekend dat je cijfers zodanig moeten zijn om nog toegelaten te mogen worden op het VWO.
Iemand uit mijn klas (gymnasium) haalde alleen maar 1'en en mocht het jaar daarop niet meer naar HAVO en zelfs niet meer naar het vmbo en is 1 of andere rare lager-dan-vmbo opleiding gaan doen.
Boeiend. Je hebt veel meer aan een Atheneumdiploma met veel betavakken (wiskunde B, natuurkunde, scheikunde) dan aan een Gymnasiumdiploma met voornamelijk alfavakken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik kan nog omhoogstromen, maar een Gymnasiumdiploma zit er niet meer in.
Onzin.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Boeiend. Je hebt veel meer aan een Atheneumdiploma met veel betavakken (wiskunde B, natuurkunde, scheikunde) dan aan een Gymnasiumdiploma met voornamelijk alfavakken.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:01 schreef bokkepoot het volgende:
Inderdaad, als je leraar Duits / Engels / Nederlands / Latijn / Grieks wilt worden heb je meer aan alfavakken.quote:
Lekker in mijn broek. En aan mijn tanden...hmmm lekker pijnloos.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:33 schreef be-strong het volgende:
HAHAHAHAHAHA ts is domm HAHAHAHAHAHH....
.
.
.
.
.
..
Hoe voelt dat he
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Lekker in mijn broek. En aan mijn tanden...hmmm lekker pijnloos.
Alle beta-opleidingen vragen naast een P een wo deelcertific(a)at(en).. Ook de meeste economische opleidingen..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:35 schreef Mpj het volgende:
TS
Wat doet iedereen dom dan..
Als je gewoon HAVO had gedaan vanaf het begin, vervolgens HBO had je nu vast je P en zat je op de uni jongen..
Maar TS wilt journalistiek studeren en dan kan je gewoon je P halen en doorstromenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:40 schreef be-strong het volgende:
[..]
Alle beta-opleidingen vragen naast een P een wo deelcertific(a)at(en).. Ook de meeste economische opleidingen..
Uhhh journalistiek is toch gewoon hbo?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar TS wilt journalistiek studeren en dan kan je gewoon je P halen en doorstromen
take that
Ja maar je kan (indien je hoog scoort enzovoort) doorstromen naar d uni in Amsterdamquote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:58 schreef be-strong het volgende:
[..]
Uhhh journalistiek is toch gewoon hbo?
Je Nederlands wordt er niet beter op nee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:16 schreef Shispeed het volgende:
mensen die denken dat Gymnasium beter is als Atheneum
Zo is het, leuke ondertitel. Ik moest alchen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:19 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Je Nederlands wordt er niet beter op nee.
ok ik zie hem echt niet?quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:19 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Je Nederlands wordt er niet beter op nee.
En als je dan ook nog zo aardig wilt zijn om uit te leggen hoe hij in de toekomst die fout niet WEER kan maken, ben je al helemaal aardig. Dat noemen we preventie.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:58 schreef Quickie_Brat het volgende:
Gymnasium is toch VWO alleen dan met Grieks en Latijn erbij?
Terug naar de HAVO is dus maar 1 niveau lager.
En boeien, als dat beter gaat
quote:
quote:
weet ik veel ik schrijf gewoon zoals ik praat op internetfora etc. ik ga daar echt niet bij nadenkenquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
![]()
Nederlands is makkelijker als je denkt
Haha. Beter DAN.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:16 schreef Shispeed het volgende:
mensen die denken dat Gymnasium beter is als Atheneum
Niet meer.... Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:49 schreef Mpj het volgende:
[..]
Maar TS wilt journalistiek studeren en dan kan je gewoon je P halen en doorstromen
take that
Ben je Brabander? Ik ook hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:45 schreef Shispeed het volgende:
[..]
weet ik veel ik schrijf gewoon zoals ik praat op internetfora etc. ik ga daar echt niet bij nadenken
Het is mijn luie gedrag. Daardoor worden mijn cijfers slechter.quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:42 schreef bang_bros het volgende:
Het zijn niet je cijfers, het is je gedrag.
Was jij niet op het VMBO gezakt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
heb ik ook gedaaan vriend echt kkchil ik hoefde op havo niks te doen mensen kwamen aan met hele weekenden geleerd ik 2x dat hoofdstuk overgelezezn boem 8.5 hun 4.3 whah havo kkchill in eindexamnjaar gewoon halfjaar niet op school geweest alleen maar gechilt jonkoklappe met matties en die chimeidz toch kkkgezellig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |