SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat slaat nergens op, dat selectieve. Mannen kunnen net zo goed negatief over je denken, waarom heb je daar wel schijt aan en zijn de vrouwen kuthoeren? Dat is alleen te begrijpen als je elke vrouw daadwerkelijk ziet als potentieel relatiemateriaal. Moet je niet doen. Het is een meisje die je in je hele leven waarschijnlijk nooit meer zal zien. Het doet er niet toe wat zij denkt, jij doet iets aardigs namelijk haar geld teruggeven!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
weet ik veel. misschien zei ik ook wel " je laat geld vallen" maar verstond ze dat niet, of ik had de de indruk dat ze het niet verstond omdat ze al te ver weg was
het is al zo lang terug.
maar dat soort dingen he, daarom ga ik liever niet met meisjes om. als ergens een meisje hulpbehoevend staat, dan negeer ik haar kijhard.
ik heb er weleens eerder over gepost, dat als ik zie dat iemand hulp nodig heb, ik eerst dichterbij kom, en als ik dan zie dat het vrouwelijk is dan help ik haar niet.
Weer te veel gezopen?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:53 schreef Newbie114 het volgende:
Om ook maar even een update te geven, ik voel me zo compleet en volledig naar de tering.
Dankje. Vrij makkelijk om iets te missen zo op mobiel.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:48 schreef heloef het volgende: [..] [..]
Haha ja een beetje wel jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:50 schreef Tamashii het volgende: [..] Hahahahahha gatverdamme, echt waar? Nee nooit!
Nee deze keer heeft ie het goed verdeeld. We zijn trots op hem.quote:
Danku danku, ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee deze keer heeft ie het goed verdeeld. We zijn trots op hem.
Maar waarom denk je teveel na. Omdat je je angstig voelt (of je het wel goed doet) en daarom meer behoefte hebt aan controle/duidelijkheid.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij hebt iets wat ik ook heb, je denkt te veel na.
Op zo'n moment, wat ik nu ook doe, gewoon die gedachten stoppen en haar dat geld teruggeven zonder te bedenken welke negatieve dingen er allemaal kunnen gebeuren of in haar om kunnen gaan met betrekking tot jou. Want helpt het? Nee, het belemmert je alleen maar. En waarschijnlijk kloppen die gedachtegangen niet eens.
Je kan ook denken, so what als ze me verkeerd begrijpt en aanziet voor bouwvakker? Boeiend?
Son of a bitchquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:52 schreef Mpj het volgende:
Er is trouwens weer 'n nieuw meisje in mijn leven! Ik vind haar nu al heel erg leuk, en ik heb nu al gezeur met haar.![]()
In mijn geval omdat het me te veel kan schelen wat anderen over me denken. En dat komt weer door onzekerheid. Terwijl eigenlijk, zeker bij vreemden, je daar complete schijt aan moet hebben. Als je van jezelf maar weet dat je niets verkeerd doet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:55 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar waarom denk je teveel na. Omdat je je angstig voelt en daarom meer behoefte hebt aan controle/duidelijkheid.
Ik mag niet over van school omdat ik 2 dingen pas vandaag in kon leveren en wat eigenlijk niet eens voor punt meetelt, maar in de 6de compleet moet zijn voor je eindexamen. Oh en ik moet toevoegen ik ben zo moe als de tering, geen honger meer van zelfsquote:
Ja eigenlijk zou ik gewoon heel erg boos moeten worden. Heb nog eens een vriend ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:54 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dankje. Vrij makkelijk om iets te missen zo op mobiel.
[..]
Haha ja een beetje wel janja, ben blij dat je er iig om kan lachen, hehe
Ja, dus teveel nadenken is niet het probleem. Onzekerheid is het probleem.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In mijn geval omdat het me te veel kan schelen wat anderen over me denken. En dat komt weer door onzekerheid. Terwijl eigenlijk, zeker bij vreemden, je daar complete schijt aan moet hebben. Als je van jezelf maar weet dat je niets verkeerd doet.
Controle zal je toch nooit hebben. Controle wil je alleen zodat je geen blunders kunt begaan en alles perfect kunt doen. Ook dat is onzekerheid/faalangst/perfectionisme.
Maar ik heb die negatieve gedachten aardig onder controle nu. Dat lukt wanneer je inziet dat je jezelf er alleen maar mee belemmert, ipv helpt.
Weer zo eentje, kom je hier ook zo pochen met dat net zoals techquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zou ik gewoon heel erg boos moeten worden. Heb nog eens een vriend ook.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja eigenlijk zou ik gewoon heel erg boos moeten worden. Heb nog eens een vriend ook.
Doe niet zo depri heel onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer zo eentje, kom je hier ook zo pochen met dat net zoals tech![]()
Oh jij. Jij hebt nooit serieus antwoord gegeven op mijn vraag.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sarcasme enzoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe niet zo depri heel onaantrekkelijk.
Te veel nadenken versterkt het probleem.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:58 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, dus teveel nadenken is niet het probleem. Onzekerheid is het probleem.
Sarcasme enzulks.quote:
Nee, sorry, dat is echt geenszins mijn bedoeling. Mijn vriend heeft mij versierd, ik wil ook kunnen versieren. Daar is dit topic toch voor?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer zo eentje, kom je hier ook zo pochen met dat net zoals tech![]()
geb. datum: 31-03-1992quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh jij. Jij hebt nooit serieus antwoord gegeven op mijn vraag.
Hoe oud ben jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |