abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:52:51 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99074134

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier

Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99074169
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:47 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

weet ik veel. misschien zei ik ook wel " je laat geld vallen" maar verstond ze dat niet, of ik had de de indruk dat ze het niet verstond omdat ze al te ver weg was

het is al zo lang terug.

maar dat soort dingen he, daarom ga ik liever niet met meisjes om. als ergens een meisje hulpbehoevend staat, dan negeer ik haar kijhard.

ik heb er weleens eerder over gepost, dat als ik zie dat iemand hulp nodig heb, ik eerst dichterbij kom, en als ik dan zie dat het vrouwelijk is dan help ik haar niet.
Dat slaat nergens op, dat selectieve. Mannen kunnen net zo goed negatief over je denken, waarom heb je daar wel schijt aan en zijn de vrouwen kuthoeren? Dat is alleen te begrijpen als je elke vrouw daadwerkelijk ziet als potentieel relatiemateriaal. Moet je niet doen. Het is een meisje die je in je hele leven waarschijnlijk nooit meer zal zien. Het doet er niet toe wat zij denkt, jij doet iets aardigs namelijk haar geld teruggeven!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:53:46 #3
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99074173
Om ook maar even een update te geven, ik voel me zo compleet en volledig naar de tering.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_99074186
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:53 schreef Newbie114 het volgende:
Om ook maar even een update te geven, ik voel me zo compleet en volledig naar de tering.
Weer te veel gezopen?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:54:20 #5
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99074200
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weer te veel gezopen?
Nee, dat is het erge.
pi_99074204
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:48 schreef heloef het volgende: [..] [..]
Dankje. Vrij makkelijk om iets te missen zo op mobiel. :P

quote:
 2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:50 schreef Tamashii het volgende: [..] Hahahahahha gatverdamme, echt waar? Nee nooit!
Haha ja een beetje wel ja :P nja, ben blij dat je er iig om kan lachen, hehe
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:54:24 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99074206
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weer te veel gezopen?
Nee deze keer heeft ie het goed verdeeld. We zijn trots op hem.
C'est la vie
pi_99074225
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:54 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Nee, dat is het erge.
Wat dan?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:54:57 #9
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99074227
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee deze keer heeft ie het goed verdeeld. We zijn trots op hem.
Danku danku, ofzo
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:55:04 #10
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99074231
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij hebt iets wat ik ook heb, je denkt te veel na. :Y

Op zo'n moment, wat ik nu ook doe, gewoon die gedachten stoppen en haar dat geld teruggeven zonder te bedenken welke negatieve dingen er allemaal kunnen gebeuren of in haar om kunnen gaan met betrekking tot jou. Want helpt het? Nee, het belemmert je alleen maar. En waarschijnlijk kloppen die gedachtegangen niet eens.

Je kan ook denken, so what als ze me verkeerd begrijpt en aanziet voor bouwvakker? Boeiend?
Maar waarom denk je teveel na. Omdat je je angstig voelt (of je het wel goed doet) en daarom meer behoefte hebt aan controle/duidelijkheid.
The view from nowhere.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:55:21 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99074242
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:52 schreef Mpj het volgende:
Er is trouwens weer 'n nieuw meisje in mijn leven! Ik vind haar nu al heel erg leuk, en ik heb nu al gezeur met haar. O+ :9
Son of a bitch :(

Nee hoor gefeliciteerd.
C'est la vie
pi_99074274
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:55 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Maar waarom denk je teveel na. Omdat je je angstig voelt en daarom meer behoefte hebt aan controle/duidelijkheid.
In mijn geval omdat het me te veel kan schelen wat anderen over me denken. En dat komt weer door onzekerheid. Terwijl eigenlijk, zeker bij vreemden, je daar complete schijt aan moet hebben. Als je van jezelf maar weet dat je niets verkeerd doet.

Controle zal je toch nooit hebben. Controle wil je alleen zodat je geen blunders kunt begaan en alles perfect kunt doen. Ook dat is onzekerheid/faalangst/perfectionisme.

Maar ik heb die negatieve gedachten aardig onder controle nu. Dat lukt wanneer je inziet dat je jezelf er alleen maar mee belemmert, ipv helpt.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:56:29 #13
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99074285
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat dan?
Ik mag niet over van school omdat ik 2 dingen pas vandaag in kon leveren en wat eigenlijk niet eens voor punt meetelt, maar in de 6de compleet moet zijn voor je eindexamen. Oh en ik moet toevoegen ik ben zo moe als de tering, geen honger meer van zelfs :r
pi_99074331
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:54 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Dankje. Vrij makkelijk om iets te missen zo op mobiel. :P

[..]

Haha ja een beetje wel ja :P nja, ben blij dat je er iig om kan lachen, hehe
Ja eigenlijk zou ik gewoon heel erg boos moeten worden. Heb nog eens een vriend ook. :')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:58:12 #15
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99074372
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In mijn geval omdat het me te veel kan schelen wat anderen over me denken. En dat komt weer door onzekerheid. Terwijl eigenlijk, zeker bij vreemden, je daar complete schijt aan moet hebben. Als je van jezelf maar weet dat je niets verkeerd doet.

Controle zal je toch nooit hebben. Controle wil je alleen zodat je geen blunders kunt begaan en alles perfect kunt doen. Ook dat is onzekerheid/faalangst/perfectionisme.

Maar ik heb die negatieve gedachten aardig onder controle nu. Dat lukt wanneer je inziet dat je jezelf er alleen maar mee belemmert, ipv helpt.
Ja, dus teveel nadenken is niet het probleem. Onzekerheid is het probleem.
The view from nowhere.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:58:14 #16
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99074374
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:57 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja eigenlijk zou ik gewoon heel erg boos moeten worden. Heb nog eens een vriend ook. :')
Weer zo eentje, kom je hier ook zo pochen met dat net zoals tech ;( :(
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:58:17 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99074379
quote:

[..]

_O-
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:58:50 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99074409
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:58 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Doe niet zo depri heel onaantrekkelijk.
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:59:09 #19
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99074423
quote:

[..]

Oh jij. Jij hebt nooit serieus antwoord gegeven op mijn vraag.
Hoe oud ben jij?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:59:20 #20
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99074426
quote:
8s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Doe niet zo depri heel onaantrekkelijk.
Sarcasme enzo :6
pi_99074445
Doet het er toe? :9
pi_99074448
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:58 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja, dus teveel nadenken is niet het probleem. Onzekerheid is het probleem.
Te veel nadenken versterkt het probleem.

Wanneer je inziet dat het lang niet zo'n ramp is om geen controle te hebben en dat wat je in je hoofd haalt erger is dan de werkelijkheid, dan helpt dat juist ook tegen onzekerheid.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 17:59:54 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99074453
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Sarcasme enzo :6
Sarcasme enzulks. :6
C'est la vie
pi_99074476
quote:

[..]

Nee, sorry, dat is echt geenszins mijn bedoeling. Mijn vriend heeft mij versierd, ik wil ook kunnen versieren. Daar is dit topic toch voor? :9
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:00:35 #25
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99074497
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:59 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh jij. Jij hebt nooit serieus antwoord gegeven op mijn vraag.
Hoe oud ben jij?
geb. datum: 31-03-1992
The view from nowhere.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:01:02 #26
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99074513
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Sarcasme enzulks. :6
:{w
Post icons :6

quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:00 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nee, sorry, dat is echt geenszins mijn bedoeling. Mijn vriend heeft mij versierd, ik wil ook kunnen versieren. Daar is dit topic toch voor? :9
Ja uiteraard ;)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:02:05 #27
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99074561
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:00 schreef deelnemer het volgende:

[..]

geb. datum: 31-03-1992
Oh bedankt, ik zie al waar het staat.
Dan heb ik nog ongeveer 5 maanden de tijd.
pi_99074575
Hoe bedoel je? :9
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:03:04 #29
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99074610
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:02 schreef Tamashii het volgende:
Denk om een vriend te vinden?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:03:04 #30
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99074611
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:02 schreef Tamashii het volgende:
Tot ze een vriend heeft waarschijnlijk. :')
Waarom maken mensen er toch een race van. :N
C'est la vie
pi_99074663
@Mpj: op verjaardagen en feestjes heb ik het dan weer totaal niet, voel ik me compleet op mn gemak en ben ik heel sociaal. Ik zit raar in elkaar wdb :P

@-Strawberry-: ik doelde eigk alleen op het vele in je eigen hoofd zitten, bedoelde niet echt dat jij ook zwaar aan de alcohol moet :D valt wel mee bij jou allemaal ^^ en kan me voorstellen dat jij dat dan weer totaal niet hebt. Denk dat het een of ander overblijfsel is van de straatvrees die ik een tijd had (korte versie: ben een x na het uitgaan door een random gast aangevallen en heb me daarna een tijd lang erg onveilig gevoeld op straat. Vooral 's avonds/als het donker was voelde ik me erg ongemakkelijk. Alsk met een vriend afgesproken had en die was 5 minuten kreeg ik een halve paniekaanval, ging ik helemaal zweten en freakte ik helemaal out, super panisch). Heb die nu niet meer, maar kvoel me een stuk minder gemak onder de mensen dan vroeger, dat wel. Ben qua karakter ook veel geslotener geworden.
pi_99074691
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Tot ze een vriend heeft waarschijnlijk. :')
Waarom maken mensen er toch een race van. :N
He, ik begrijp er niks van? Ik heb al bijna twee jaar een vriend.... :')
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:06:06 #33
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99074729
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:04 schreef JedimindhaX het volgende:
@Mpj: op verjaardagen en feestjes heb ik het dan weer totaal niet, voel ik me compleet op mn gemak en ben ik heel sociaal. Ik zit raar in elkaar wdb :P

@-Strawberry-: ik doelde eigk alleen op het vele in je eigen hoofd zitten, bedoelde niet echt dat jij ook zwaar aan de alcohol moet :D valt wel mee bij jou allemaal ^^ en kan me voorstellen dat jij dat dan weer totaal niet hebt. Denk dat het een of ander overblijfsel is van de straatvrees die ik een tijd had (korte versie: ben een x na het uitgaan door een random gast aangevallen en heb me daarna een tijd lang erg onveilig gevoeld op straat. Vooral 's avonds/als het donker was voelde ik me erg ongemakkelijk. Alsk met een vriend afgesproken had en die was 5 minuten kreeg ik een halve paniekaanval, ging ik helemaal zweten en freakte ik helemaal out, super panisch). Heb die nu niet meer, maar kvoel me een stuk minder gemak onder de mensen dan vroeger, dat wel. Ben qua karakter ook veel geslotener geworden.
Oh spannend, wat had hij gedaan met je?
Ik vind het ook eng buiten, alleen in het donker.
pi_99074733
quote:

[..]

mag, maar dan noet je me wel spanken. :9 :D

Maar vindt je vriend het goed dan dat jij met meisjes zoent e.d. ofzo of was dat voor je relatie? :P of weet hij het gewoon niet? ;P lol
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:06:21 #35
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99074741
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:05 schreef Tamashii het volgende:

[..]

He, ik begrijp er niks van? Ik heb al bijna twee jaar een vriend.... :')
Jammer lant je bent te laat je had een vriend moeten hebben toen je 17 was.
C'est la vie
pi_99074784
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:06 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

mag, maar dan noet je me wel spanken. :9 :D

Maar vindt je vriend het goed dan dat jij met meisjes zoent e.d. ofzo of was dat voor je relatie? :P of weet hij het gewoon niet? ;P lol
Hahahaha, ruik ik masochisme?

Ja hij vind het half goed, de eerste keer toen had ik nog niet verkering met hem. De tweede keer was echt door te veel alcohol en dom ook nog eens. Maar als ik het aan hem vraag, mag het volgens mij wel. :9 Dat mag ook wel want ik moet die vrijheid gewoon hebben. Alles moet mogelijk zijn in goed overleg. Het is gewoon van belang dat ik mezelf ontwikkel net als hij. :9

Ik ben te laat want ik had een vriend moeten hebben toen ik 17 was? Ik kreeg met mijn vriend toen ik 17 was....
pi_99074801
Haha die TT verandering. :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:08:04 #38
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99074808
oke. ik lees zo wel bij.

maar meisjes zijn gewoon eng en irritant.

ik heb wel van nog langer terug, toen ik nog naar middelbare school fietste (4 vwo zat ik ofzo)

toen had i ktraumas dat ik het eng vond om bij meisjes in de buurt te fietsen, en om ze in te halen enzo.

en toen fietste ik zo een keer naar huis, en toen was er zo in de verte een hele trage fietser voor me.
en toen ik dachterbij kwam bleken het 2 meisjes op 1 fiets te zijn, met vet veel rugtassen (?????)(stuk of 5)

dus toen ging ik maar meteen langzamer fietsen , dat ik niet nog dichterbij in de buurt zou komen.

en toen op een gegeven moment stopten ze. dus toen ging ik nog veel trager fietsen. en toen ging ik me opties bekijken om de weg over te steken, om met een hele grote boog(van tientallen meters) om ze heen te fietsen. want ik wilde wel naar huis.
maar dat kon niet. dus toen ging ik heel erg twijfelen, dus toen ging ik maar verderfietsen(omdat ik probeerde me een beetje eroverheen te zetten).
en toen kwam ik steeds dichterbij, en toen werd het steeds enger, en ik wilde echt graag voor ze komen en dan met een noodgang ervandoor gaan.
maar toen namen ze de halve weg in, en moest ik ze wel een beetje langzaam voorbij.
en ik wist dat het vreemd zou zijn als ik meteen vet hard zou wegsprinten van ze, dus toen ging ik beetje inhouden, en langzaam aan steeds sneller toen ik ze eenmaal voorbij was.
en doodeng oogcontact enzo, en ik was helemaal stijf (lichamelijk niet opgewonden) en gespannen toen ik ze voorbij was.
en toen wilde ik daar zo snel mogelijk maar wel onopvallend steeds verder weg van ze komen.
maar wel onopvallend , dus niet ineens vet snel gaan fietsen

toen fietsten ze dus achter me, en ik voelde me fucking ansgstig, en ineens vet hard ervandoor gaan zou opvallen, dus dat kon ik niet doen, maar ik wilde weg van ze, en toen gingen ze naar mij roepen" hey jongen, hey jongen".
en dat was ook eng, en ik negeerde ze
en toen riepen ze " hey jongen, stop eens"
en ik vond het doodseng, dus ik nog sneller wegfietsen, en gespannen me tempo opvoeren

en toen riepen ze nog eens" hey jongen", en toen keek ik om, met een blik alsof ik niet voor ze zou gaan stoppen en dat ze moesten oprotten.

en toen riepen ze" je hoeft niet met ons te zoenen ofzo! "

of naja 1 riep dat. dat riep ze letterlijk

ook doodeng was dat, want blijkbaar had ik geen goede reputatie van een ontstpannen casual jongen toen, maar vonden ze me gespannen en spastisch. of weet ik veel

en toen heb ik nog jarenlang gedacht van " oh god, ik wil een meisje zoenen...... oh bofff al die gasten die het lukt om meisjes te zoenen, wat boffen ze"

allemaal issues heb ik
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:08:55 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99074840
Waarom is die TT veranderd in godsnaam? :{

Geven we advies is het weer niet goed. :')
C'est la vie
pi_99074848
Lieverd, jij moet echt naar een psycholoog gaan. Je fotoboek ziet er ook al zo triest uit en dat gepaard met deze reacties... Alsjeblieft.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:09:51 #41
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99074880
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:09 schreef Tamashii het volgende:
Lieverd, jij moet echt naar een psycholoog gaan. Je fotoboek ziet er ook al zo triest uit en dat gepaard met deze reacties... Alsjeblieft.
Dat zeggen we al een tijdje tegen sommige, maarja...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:09:56 #42
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99074886
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke. ik lees zo wel bij.

van nog langer terug, (4 vwo zat ik ofzo)

toen had i ktraumas
blalbalblalbla
jezus wat een kut onzinverhaal ( "trauma") om niks
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:10:25 #43
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99074905
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:07 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ja hij vind het half goed, de eerste keer toen had ik nog niet verkering met hem. De tweede keer was echt door te veel alcohol en dom ook nog eens. Maar als ik het aan hem vraag, mag het volgens mij wel. :9 Dat mag ook wel want ik moet die vrijheid gewoon hebben. Alles moet mogelijk zijn in goed overleg. Het is gewoon van belang dat ik mezelf ontwikkel net als hij. :9

Ik ben te laat want ik had een vriend moeten hebben toen ik 17 was? Ik kreeg met mijn vriend toen ik 17 was....
Ik had het tegen lant.
C'est la vie
pi_99074915
quote:
oke. ik lees zo wel bij.

maar meisjes zijn gewoon eng en irritant.

Ik denk dat je mensen in het algemeen gewoon eng vindt, maar meisjes net iets enger omdat je ze ziet als relatiemateriaal. De oorzaak ligt bij jou, niet bij de mensen. Jij vindt het moeilijk om met mensen om te gaan omdat je sociaal gedrag niet begrijpt.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:11:53 #45
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99074967
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ja hehe waarom dacht je dat ik maar in de TT had gestopt kan ie ook niet beweren het niet gezien te hebben.

Maar elke keer als je zegt dat ie hulp moeten zoeken dan reageert of niet of hij negeert het gewoon en gaat vrolijk verder met andere dingen posten.
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:13:10 #46
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99075031
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja hehe waarom dacht je dat ik maar in de TT had gestopt kan ie ook niet beweren het niet gezien te hebben.

Maar elke keer als je zegt dat ie hulp moeten zoeken dan reageert of niet of hij negeert het gewoon en gaat vrolijk verder met andere dingen posten.
ja nou, die dingen zijn alweer van een tijdje terug. inmiddels ben ik misschien wel verandert. of kan ik nu gaan veranderen.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:13:11 #47
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99075033
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Mja, het houdt een keer op als hij geen hulp wil zoeken is dat zijn probleem.

-----

De meeste mensen zijn ook gewoon eng en gestoord. Aan jezelf om daar degene uit te halen die dat niet zijn ;)
pi_99075051
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:09 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nouja, je moet het ook niet te snel zeggen, maar dit komt erg depressief over. Plus wellicht een angststoornis ergens en sociaal niet helemaal goed....

@heloef, ah nu begrijp ik het! :9
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:14:55 #49
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99075101
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja nou, die dingen zijn alweer van een tijdje terug. inmiddels ben ik misschien wel verandert. of kan ik nu gaan veranderen.
Nou niet genoeg verandert zodat je normaal kan meedraaien in de maatschappij. Zoek hulp meer kan je niet doen op dit moment.
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:15:14 #50
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99075110
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:13 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nouja, je moet het ook niet te snel zeggen, maar dit komt erg depressief over. Plus wellicht een angststoornis ergens en sociaal niet helemaal goed....

@heloef, ah nu begrijp ik het! :9
Bijna heel Nederland is wel enigzins depressief op een bepaald moment, is maar net hoe iemand ermee omgaat of dat doorslaat of niet. ;)

quote:

[..]

Waarom nu wel dan opeens?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:15:40 #51
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99075130
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:15 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Bijna heel Nederland is wel enigzins depressief op een bepaald moment, is maar net hoe iemand ermee omgaat of dat doorslaat of niet. ;)
Ik ben af en toe depri gisteravond nog even.
C'est la vie
pi_99075140
quote:

[..]

Je bent niet veranderd. De situatie die je beschrijft is verre van erg of traumatisch, maar door je angsten ervaar jij het toch als heel heftig. Zelfs nu, zoveel jaren later, maak je het in je hoofd veel groter dan het hoeft te zijn.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:19:14 #53
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99075274
Ik zal maar niet mijn mening geven denk ik :')
pi_99075392
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:06 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh spannend, wat had hij gedaan met je?
Ik vind het ook eng buiten, alleen in het donker.
Ik kwam langsfietsen, hij kwam op me afgerend en begon op me in te slaan. Probeerde met hem te praten maar zag aan zn ogen dat hij zo strak stond als wat. Ben toen weggefietst. Verstandig misschien, maar heb er nog steeds spijt van. Voel me alsk er op terugkijk een watje, mietje, lafaard. Ontmand. Ik had hem het liefst de vernieling in getrapt, achteraf. Maarja, het was 4 uur 's nachts, met oud en nieuw, en ik was erg dronken dus weet niet hoeveel ik had kunnen doen.

Het kutte was dat ik daarna een stuk verderop toen ik mn vrienden daar weer zag, ruzie met ze kreeg. De 2 die daar aankwamen waren ook meer kennissen en daar hadk toen half ruzie mee. Enfin, dus ik verder naar huis, maar over een andere route aangezien ik niet meer met die "vrienden" verder wilde fietsen.

Kwam ik die gozer die me had geslagen weer tegen! Ik werd geroepen, en aangezien in die buurt wat stoner vrienden van me woonden die daar vaak zaten dacht ik dat zij dat waren. Maar was die gek met zn 2 vrienden. Dus ik hoor "hey dat is die gast van daarnet weer" (oid) en die ene gast komt keihard achter me aangerend. Ik kon wegfietsen, weet ook niet wat er anders gebeurd was, want er was niemand geweest die me dan had kunnen helpen. Dat was 5 minuten fietsen van waar ik woon ook, dus niet al te relaxt.

Er was me door die ene vd 2 kennissen nog verteld dat hij (die gast van dat slaan) toen ik weggefietst was had gezegd dat ik toch de broer van <naam van zusje> was, <mijn naam>. En dat ik zijn zusje bedreigd of verkracht zou hebben. Maar wtf, ik heb tot op de dag van vandaag geen idee wie het is (en ik ben ook in de verste verte niet t type voor bedreiging of verkrachting, maar dat leek me al vrij duidelijk). Mn zusje gevraagd, die heeft ook geen idee. Haar vriendinnen hadden ook geen idee. Dus dat zal wel verzonnen zijn door die "vriend" om me extra te freaken, want dat zou dus betekenen dat t doelgericht was en ik een gast achter me aan had. En dat heeft wel gewerkt, i guess. Wie gaat er ook van uit dat een vroegere vriend zoiets zou verzinnen in zo'n situatie? Echt een diep trieste figuur.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2011 18:26:55 ]
pi_99075474
Ik ga ff de typo's uit mn verhaal proberen te halen, sec :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:27:11 #56
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99075599
quote:
allemaal issues heb ik
Angsten en al zolang. Ze gaan dus niet vanzelf weg. En nu?
The view from nowhere.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:28:52 #57
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99075670
Samenvatting + Clue?

Hard thinking is hard ;(
pi_99075735
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:27 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Angsten en al zolang. Ze gaan dus niet vanzelf weg. En nu?
En autisme misschien, waardoor hij bepaald gedrag van mensen nooit helemaal zal begrijpen en zich in bepaalde situaties altijd wel onbeholpen zal voelen, maar minus die angsten en een psycholoog kan hij daar zoveel beter mee om leren gaan.

Dus doe dat gewoon, MLiG. Het kan zoveel beter allemaal.
pi_99075744
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:28 schreef S95Sedan het volgende:
Samenvatting + Clue?

Hard thinking is hard ;(
You mean reading?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:31:01 #60
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99075761
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben af en toe depri gisteravond nog even.
Je bent niet de enige. Ik nu ook en de hele dag al geweest. Miscommunicatie met school en nu blijf ik zitten :(
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:31:30 #61
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99075781
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

You mean reading?
Hard gewerkt, ben niet zo helder meer. Liefste ga ik ook even een uurtje slapen :P
(maar dat is niet echt handig)
pi_99075798
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:07 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ha, zoiets ja :P haha

En toffe vriend heb je dan ^^ ik zou t zelf geloof ik toch gewoon zien als vreemdgaan als mn gf met een (ander) meisje zou zoenen.

Maar hoe bedoel je precies alles moet kunnen? Neem aan dat je nou ook weer niet bedoelt dat als jij je zou willen laten gangbangen dat zou "moeten kunnen"? :D
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:32:28 #63
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99075810
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:22 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik kwam langsfietsen, hij kwam op me afgerend en begon op me in te slaan. Probeerde met hem te praten maar zag aan zn ogen dat hij zo strak stond als wat. Ben toen weggefietst. Verstandig misschien, maar heb er nog steeds spijt van. Voel me alsk er op terugkijk een watje, mietje, lafaard. Ontmand. Ik had hem het liefst de vernieling in getrapt, achteraf. Maarja, het was 4 uur 's nachts, met oud en nieuw, en ik was erg dronken dus weet niet hoeveel ik had kunnen doen.

Het kutte was dat ik daarna een stuk verderop toen ik mn vrienden daar weer zag, ruzie met ze kreeg. De 2 die daar aankwamen waren ook meer kennissen en daar hadk toen half ruzie mee. Enfin, dus ik verder naar huis, maar over een andere route aangezien ik niet meer met die "vrienden" verder wilde fietsen.

Kwam ik die gozer die me had geslagen weer tegen! Ik werd geroepen, en aangezien in die buurt wat stoner vrienden van me woonden die daar vaak zaten dacht ik dat zij dat waren. Maar was die gek met zn 2 vrienden. Dus ik hoor "hey dat is die gast van daarnet weer" (oid) en die ene gast komt keihard achter me aangerend. Ik kon wegfietsen, weet ook niet wat er anders gebeurd was, want er was niemand geweest die me dan had kunnen helpen. Dat was 5 minuten fietsen van waar ik woon ook, dus niet al te relaxt.

Er was me door die ene vd 2 kennissen nog verteld dat hij (die gast van dat slaan) toen ik weggefietst was had gezegd dat ik toch de broer van <naam van zusje> was, <mijn naam>. En dat ik zijn zusje bedreigd of verkracht zou hebben. Maar wtf, ik heb tot op de dag van vandaag geen idee wie het is (en ik ben ook in de verste verte niet t type voor bedreiging of verkrachting, maar dat leek me al vrij duidelijk). Mn zusje gevraagd, die heeft ook geen idee. Haar vriendinnen hadden ook geen idee. Dus dat zal wel verzonnen zijn door die "vriend" om me extra te freaken, want dat zou dus betekenen dat t doelgericht was en ik een gast achter me aan had. En dat heeft wel gewerkt, i guess. Wie gaat er ook van uit dat een vroegere vriend zoiets zou verzinnen in zo'n situatie? Echt een diep trieste figuur.
waar is dat? in rotterdam ofzo?

het kan dus wel gevaarlijk zijn.

en over bh's praten en doen alsof het normaal is is ook gevaarlijk
kijk bijv. curb your enthusiasm s05e03. dat gaat ook over alles wat meteen mis gaat als je iets doet. in die aflevering allemaal gedoe met bh's enzo, en dan wordt hij verrot gescholden.

hier link wat er dus "mis" kan gaan:
pi_99075830
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:31 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Je bent niet de enige. Ik nu ook en de hele dag al geweest. Miscommunicatie met school en nu blijf ik zitten :(
Ik ook sinds vanochtend. Werd wakker en in mijn gezicht zitten allemaal nieuwe ontstekingen door 'die tijd van de maand'. Verschrikkelijk. Gelukkig hoef ik niet te werken vandaag. Nog een paar weekjes en dan medicijnen. :r
pi_99075849
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:32 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

waar is dat? in rotterdam ofzo?

het kan dus wel gevaarlijk zijn.

en over bh's praten en doen alsof het normaal is is ook gevaarlijk
kijk bijv. curb your enthusiasm s05e03. dat gaat ook over alles wat meteen mis gaat als je iets doet. in die aflevering allemaal gedoe met bh's enzo, en dan wordt hij verrot gescholden.
Doen alsof wat normaal is precies?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:34:17 #66
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99075865
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ook sinds vanochtend. Werd wakker en in mijn gezicht zitten allemaal nieuwe ontstekingen door 'die tijd van de maand'. Verschrikkelijk. Gelukkig hoef ik niet te werken vandaag. Nog een paar weekjes en dan medicijnen. :r
Das klote
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:35:04 #67
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99075889
Willen jullie even wat minder posten ik ga even hardlopen.

Dus rustig aan en tot strakjes. :*
C'est la vie
pi_99075914
Niet in rotterdam nee. :P Maar kzeg liever niet waar wel. Check mn posthistory maar. ;)

Iemand anders nog iets te zeggen over mn spannend avontuur? Hoopte dat jij wel een duit in het zakje zou doen -Strawberry- :P

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2011 18:36:05 ]
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:36:10 #69
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99075922
quote:

[..]

Dat schiet gelukkig al op.
The view from nowhere.
pi_99075937
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

als je geen omgang hebt met meisjes. dan denk je gewoon van : oke eerst aandacht voor elkaar hebben. dus dan roep je "hey"
of "hey stop eens", of weet ik veel.

en wat je dan ziet wat er (altijd) gebeurd is dat meisjes daar niet positief op reageren. echt het is gewoon pijnlijk om dan een (kansloze) jongen te zijn.

en dat komt natuurlijk door die 1000000den versierpogingen van gasten. en dat ze wordt "lastiggevallen" door mannen altijd. dat heb je dan in je hoofd.
en dan ga je interactie met meisjes gewoon haten.... ze lopen rond alsof alles een versierpoging is, en jij weet niet hoe je met ze moet omgaan......
Klopt helemaal; dat is eigenlijk wat ik laatst zei: als ik probeer een meisje aan te spreken dan laat ik ze schrikken.
pi_99076026
Weet niet of ik het mag vragen, maar heeft iemand zin om te chatten?
pi_99076031
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:36 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat schiet gelukkig al op.
Voor mijn gevoel niet. Ik wilde de afspraak nog vervroegen maar dat kan niet echt.
pi_99076052
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Klopt helemaal; dat is eigenlijk wat ik laatst zei: als ik probeer een meisje aan te spreken dan laat ik ze schrikken.
Dan doe je of wat verkeerd, of het zit in je hoofd en met dat schrikken valt het wel mee.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:39:53 #74
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_99076076
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:38 schreef debeterebob het volgende:
Weet niet of ik het mag vragen, maar heeft iemand zin om te chatten?
Ik heb wel zin om te chatten mja
pi_99076079
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan doe je of wat verkeerd, of het zit in je hoofd en met dat schrikken valt het wel mee.
zal toch ook gewoon onwennig zijn, plus wat weinig zelfvertrouwen
pi_99076142
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:39 schreef debeterebob het volgende:

[..]

zal toch ook gewoon onwennig zijn, plus wat weinig zelfvertrouwen
Denk 't ook. Ik word ook wat ongemakkelijk van heel onzekere en verlegen jongens die met moeite kunnen communiceren. Niet heel erg verder, maar verklaart zulke situaties wel.
pi_99076198
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Denk 't ook. Ik word ook wat ongemakkelijk van heel onzekere en verlegen jongens die met moeite kunnen communiceren. Niet heel erg verder, maar verklaart zulke situaties wel.
Maar waarom maakt dat je ongemakkelijk?

Ik voel mezelf er ook al ongemakkelijk bij en dat wordt alleen maar erger als de ander ook ongemakkelijk reageert :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:43:24 #78
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99076221
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:35 schreef JedimindhaX het volgende:
Niet in rotterdam nee. :P Maar kzeg liever niet waar wel. Check mn posthistory maar. ;)

Iemand anders nog iets te zeggen over mn spannend avontuur? Hoopte dat jij wel een duit in het zakje zou doen -Strawberry- :P
ik ben ook "overvallen"!!
Nu hebben wij een band O+

Het is wel heel gevaarlijk buiten 's nachts, vooral op die plekken rond het OV. Het is ook heel onhandig om "zomaar alleen uit te gaan" als meisje.
Maar achteraf vond ik het eigenlijk alleen maar leuk.
pi_99076235
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat ook. Plus dikke kans dat het uiterlijk en uitstraling niet heel erg mee zitten. Maakt het al snel awkward. Net zo lang tot een meisje komt die het niet zo boeit hoe je je eerst gedraagd, maar er doorheen kijkt
pi_99076275
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik voel mezelf er ook al ongemakkelijk bij en dat wordt alleen maar erger als de ander ook ongemakkelijk reageert :)
nou als jij zegt: eeeeuh hoi lieftallige dame en dit stotterend uitbrengt en daarbij naar beneden kijkt, snap ik dat wel hoor
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:45:15 #81
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99076303
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel niet. Ik wilde de afspraak nog vervroegen maar dat kan niet echt.
Ja, wachten valt niet mee. Maar die laatste drie weken is nog te overzien toch. Krijg je een kuur voor een bepaalde periode met een bepaald verwachtingspatroon?
The view from nowhere.
pi_99076314
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:42 schreef benzin het volgende:

[..]

Omdat communiceren dan wat lastiger gaat. :P
pi_99076338
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:45 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ja, wachten valt niet mee. Maar die laatste drie weken is nog te overzien toch. Krijg je een kuur voor een bepaalde periode met een bepaald verwachtingspatroon?
Roa is meestal een jaar lang ongeveer. Soms 2 jaar (vervolgkuur).

Verwachting is dat het na de eerste maand alleen nog maar beter word.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:46:28 #84
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99076344
Waarom zou je je ongemakkelijk moeten voelen? Is ook maar een mens die ander ;)
pi_99076354
-Strawberry-, jij reageert op de een of andere manier altijd op de posts waarop een reactie me gestolen kan worden, en niet wanneer ik juist wel op een reactie hoop :P

Hoe zou je dat zeggen... we hebben omgekeerde interesse spectra? :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:46:51 #86
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99076358
quote:

[..]

Doen alsof wat normaal is precies?
alsof het normaal is om "gevaarlijke onderwerpen/dingen" niet uit de weg te gaan.

zie het filmpje wat ik heb gelinkt. dat is het moment dat het dus misgaat als je het eenmaal zonder uit de weg te gaan over bh's hebt. dat is waarom dat soort onderwerpen beter krampachtig vermeden moeten worden.

het is misgegaan omdat: larry ze vrouw waar hij al 11 jaar mee is getrouwd, toevallig toen hij een keer alleen in de badkamer was en haar bh daar lag, hij het eens ging bekijken.

en toen later wilde ze vrouw de huishoudster ontlaan, omdat zij gaan bh draagt.
en toen wilde larry (de hoofdpersoon) de huishoudster niet ontlaan,omdat hij haar goed vond koken en schoonmaken, en voor de rest tevreden over haar was.
en toen ruzie met de vrouw enzo

dus toen ging hij maar "de confrontatie" aan om de huishoudster een bh te laten dragen. maar de huishoudster droeg nooit bh's, en toen stelde hij voor om er 1 voor haar te kopen(omdat er eigenlijk geen andere manier was om haar met een bh te krijgen).

en toen wist hij de bh maat niet, en teon allemaal gedoe om daar achter te komen.

en toen nog allemaal ongemakkelijke momenten in de winkel

en uiteindelijk komt het allemaal bij elkaar in dat stukje wat ik heb gelinkt, en dan wordt hij helemaal verrot gescholden dat hij "een sick pervert" is, terwijl hij dat helemaal niet is.

daarom moet je "enge dingen" uit de weg gaan, want voordat je het weet gebeurd er weer zoiets.

en dat zie je ook aan jedimax(ofzoiets) zijn verhaal. je kan beter s'avonds niet naar buiten gaan, want voordat je het weet gebeurd er dus wel iets.

al dat gezanig van jullie dat ik dingen moet doen, en confrontatie moet aangaan, en angsten irreeel zijn. .... het blijkt dus wel op iets gebaseerd te zzijn. het is reeel dat ik het eng vind, en dat blijkt maar weer
interactie met vrouwen, is als je he tniet kan "GLAD IJS".
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:50:36 #87
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99076508
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Het is wel heel gevaarlijk buiten 's nachts, vooral op die plekken rond het OV. Het is ook heel onhandig om "zomaar alleen uit te gaan" als meisje.
Ik denk niet dat JedimindhaX het achteraf leuk vond.
Overvallen? Wat is jou overkomen?
The view from nowhere.
pi_99076519
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:43 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Je vond het alleen maar leuk? Heb je iets van rape fantasies ofzo? :P lol

De vriendin van een vriendin zei een keer toen ze 's nachts door een niet zo leuke buurt moesten iets van "misschien komt er straks wel een hele grote neger, die ons dan gaat proberen te verkrachten :@" en ze klonk toen ze het zei meer hoopvol dan angstig _O-
pi_99076542
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:50 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik denk niet dat JedimindhaX het achteraf leuk vond.
Niet echt, nee :')
pi_99076581
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

alsof het normaal is om "gevaarlijke onderwerpen/dingen" niet uit de weg te gaan.

zie het filmpje wat ik heb gelinkt. dat is het moment dat het dus misgaat als je het eenmaal zonder uit de weg te gaan over bh's hebt. dat is waarom dat soort onderwerpen beter krampachtig vermeden moeten worden.

het is misgegaan omdat: larry ze vrouw waar hij al 11 jaar mee is getrouwd, toevallig toen hij een keer alleen in de badkamer was en haar bh daar lag, hij het eens ging bekijken.

en toen later wilde ze vrouw de huishoudster ontlaan, omdat zij gaan bh draagt.
en toen wilde larry (de hoofdpersoon) de huishoudster niet ontlaan,omdat hij haar goed vond koken en schoonmaken, en voor de rest tevreden over haar was.
en toen ruzie met de vrouw enzo

dus toen ging hij maar "de confrontatie" aan om de huishoudster een bh te laten dragen. maar de huishoudster droeg nooit bh's, en toen stelde hij voor om er 1 voor haar te kopen(omdat er eigenlijk geen andere manier was om haar met een bh te krijgen).

en toen wist hij de bh maat niet, en teon allemaal gedoe om daar achter te komen.

en toen nog allemaal ongemakkelijke momenten in de winkel

en uiteindelijk komt het allemaal bij elkaar in dat stukje wat ik heb gelinkt, en dan wordt hij helemaal verrot gescholden dat hij "een sick pervert" is, terwijl hij dat helemaal niet is.

daarom moet je "enge dingen" uit de weg gaan, want voordat je het weet gebeurd er weer zoiets.

en dat zie je ook aan jedimax(ofzoiets) zijn verhaal. je kan beter s'avonds niet naar buiten gaan, want voordat je het weet gebeurd er dus wel iets.

al dat gezanig van jullie dat ik dingen moet doen, en confrontatie moet aangaan, en angsten irreeel zijn. .... het blijkt dus wel op iets gebaseerd te zzijn. het is reeel dat ik het eng vind, en dat blijkt maar weer
interactie met vrouwen, is als je he tniet kan "GLAD IJS".
Het is maar een tv serie, en dat gaat jou sowieso niet gebeuren omdat je geen vrouw of huishoudster hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2011 18:52:44 ]
pi_99076591
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:51 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Niet echt, nee :')
waar gaat het over?
pi_99076593
quote:
Wat heb ik nu weer gedaan? ;(
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:52:38 #93
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99076595
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:50 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

De vriendin van een vriendin zei een keer toen ze 's nachts door een niet zo leuke buurt moesten iets van "misschien komt er straks wel een hele grote neger, die ons dan gaat proberen te verkrachten :@" en ze klonk toen ze het zei meer hoopvol dan angstig _O-
:')
Kansloos...
pi_99076646
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:52 schreef debeterebob het volgende:

[..]

waar gaat het over?
Scroll een stukje omhoog en lees mn post daar :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:54:34 #95
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99076666
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:52 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

:')
Kansloos...
Nee joh, dat zei ze vast tegen de boys in de groep. Want die kunnen haar dan "beschermen" tegen de gewelddadige neger O+
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:56:19 #96
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99076743
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:54 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nee joh, dat zei ze vast tegen de boys in de groep. Want die kunnen haar dan "beschermen" tegen de gewelddadige neger O+
No offence maar dat soort meiden verdienen het gewoon. Zulke dingen zeg je gewoon niet, ook niet voor de lol.
pi_99076744
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:54 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Er waren geen boys in de groep. Ze waren met z'n 2'en. :P

Anyway, je hebt mn vraag niet beantwoord. :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:59:08 #98
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99076864
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:56 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

No offence maar dat soort meiden verdienen het gewoon. Zulke dingen zeg je gewoon niet, ook niet voor de lol.
Wat jij zegt, vind ik eerder niet kunnen. Die meiden beseffen waarschijnlijk niet eens wat een verkrachting inhoudt, dus verdienen ze zoiets maar :) :)

hihi krom hoor
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:00:43 #99
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99076930
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:59 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Wat jij zegt, vind ik eerder niet kunnen. Die meiden beseffen waarschijnlijk niet eens wat een verkrachting inhoudt, dus verdienen ze zoiets maar :) :)

hihi krom hoor
Moeten ze het niet zeggen. Niks kroms aan.
Helemaal als de toon nogal hoopvol is zoals Jedi zegt.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:00:49 #100
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99076937
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:50 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

rape fantasies zijn heel normaal

maar nee, hij was niet uit op verkrachting.. ik vond het wel een spannend verhaal zo achteraf
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:01:18 #101
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_99076957
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:52 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het is maar een tv serie, en dat gaat jou sowieso niet gebeuren omdat je geen vrouw of huishoudster hebt.
het is maar een voorbeeld.
glad ijs is het rond vrouwen, en ook in alle interactie met mensen.
pi_99076967
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat communiceren dan wat lastiger gaat. :P
Ik sta ervoor open om dat te leren :) Als je allebei ongemakkelijk wordt dan zijn gesprekken niet echt leuk.
pi_99076998
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:00 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

maar nee, hij was niet uit op verkrachting.. ik vond het wel een spannend verhaal zo achteraf
is dat zo ?
pi_99077011
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:56 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. veel meiden hebben verkrachting fantasieën. Heel anders dan een echte verkrachting meemaken natuurlijk.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:02:36 #105
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99077016
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:00 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nee dat heb je mis, want alleen bij iemand waar ze het mee willen doen (vriendje/man bijvoorbeeld) dus dan gaat dat niet meer op.
pi_99077018
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Het valt allemaal best mee als je het een keertje probeert.
pi_99077048
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik sta ervoor open om dat te leren :) Als je allebei ongemakkelijk wordt dan zijn gesprekken niet echt leuk.
Lekker naar meetings gaan. Actief worden in het leven, etc. Het is allemaal zo makkelijk,,,
En toch faal ik ook wel eens hard. Maar had jij niet ooit een heel groot topic over je problemen?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:04:00 #108
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99077063
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tuurlijk niet. veel meiden hebben verkrachting fantasieën. Heel anders dan een echte verkrachting meemaken natuurlijk.
Sorry hoor maar als je dat soort dingen zegt ben je gewoon dom. Is niks van te maken. Zie m'n vorige post ook, vaak is dat het idee erachter.
pi_99077067
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:02 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee dat heb je mis, want alleen bij iemand waar ze het mee willen doen (vriendje/man bijvoorbeeld) dus dan gaat dat niet meer op.
In je fantasie gaat het meer om de onderwerping.
pi_99077076
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Sorry hoor maar als je dat soort dingen zegt ben je gewoon dom. Is niks van te maken. Zie m'n vorige post ook, vaak is dat het idee erachter.
Ik denk dat je het te serieus neemt. :P
pi_99077098
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:01 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Wat is het ergste dat kan gebeuren?

Voor zover ik kan zien is het ergste wat kan gebeuren namelijk wat je nu doet, en dat is sociale situaties vermijden als de pest.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:05:29 #112
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99077108
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Roa is meestal een jaar lang ongeveer. Soms 2 jaar (vervolgkuur).

Verwachting is dat het na de eerste maand alleen nog maar beter word.
Ik heb ff gegoogled en er zijn veel mensen die positieve ervaringen hebben met Roa accutane. Hopelijk voor je zit het mee.
The view from nowhere.
pi_99077142
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:03 schreef debeterebob het volgende:

Lekker naar meetings gaan. Actief worden in het leven, etc. Het is allemaal zo makkelijk,,,
Jij zegt het. Tot nu toe komt het mij nog niet echt aanwaaien.

quote:
Maar had jij niet ooit een heel groot topic over je problemen?
Ja; meer dan één zelfs :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:06:38 #114
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99077149
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat je het te serieus neemt. :P
Is ook iets serieus, plus zoals jedi het zegt was het volgens mij ook zo bedoeld ;)
pi_99077233
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:06 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Gaat het de goede kant op?
pi_99077260
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:06 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Hoe verwacht je dat een actief leven je komt aanwaaien dan?
pi_99077378
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe verwacht je dat een actief leven je komt aanwaaien dan?
Geen idee; hij zegt dat het makkelijk is :) (Maar ik merk er nog niets van)

Voorlopig voel ik me alleen maar shit.
pi_99077411
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Geen idee; hij zegt dat het makkelijk is :) (Maar ik merk er nog niets van)

Voorlopig voel ik me alleen maar shit.
ik nuanceerde anders ook. Ik voel me nu ook kut. Over het algemeen gaat het wel beter...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:15:00 #119
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99077481
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

ik nuanceerde anders ook. Ik voel me nu ook kut. Over het algemeen gaat het wel beter...
ben jij Turks debeterebob
pi_99077511
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:15 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

ben jij Turks debeterebob
nee
pi_99077559
Elk meisje heeft verkrachtingsfantasieen ja. Is totaal niet vergelijkbaar met de werkelijkheid helaas. :9
pi_99077577
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je zulk soort fantasieën hebt, spoor je in mijn ogen voor geen meter.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:18:22 #123
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99077611
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:17 schreef Tamashii het volgende:
Elk meisje heeft verkrachtingsfantasieen ja. Is totaal niet vergelijkbaar met de werkelijkheid helaas. :9
Dat is toch anders..

Bij een vooraf bepaald persoon op haar manier, etc. etc. valt echt niet te vergelijken.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:19:45 #124
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99077666
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:17 schreef Mpj het volgende:

[..]

Mijn vroegere vriendin fantaseerde vaak over seks met aliens in haar kledingkast, wat vind je daarvan? :P
pi_99077723
quote:

[..]

Alle vrouwen sporen niet dus? ;)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:22:27 #126
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99077763
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is toch anders..

Bij een vooraf bepaald persoon op haar manier, etc. etc. valt echt niet te vergelijken.
Begrijpen jullie iets van fantasieeen, of moet het vooral normaal uitvoerbaar zijn, en deel uitmaken van het alledaagse leven van ieder mens. Fantasieen wil je zelden echt uitvoeren. Je zou niet eens James Bond willen zijn in het echt.

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 05-07-2011 19:33:05 ]
The view from nowhere.
pi_99077790
quote:
Elk meisje? Dat kan ik me dan weer niet voorstellen. Je hebt ook wel meisjes die juist dominant zijn bijvoorbeeld en niks geils vinden aan die onderwerping en het verlies van totale controle.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:23:15 #128
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99077799
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is ook een feit ;) :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

[..]

Begrijpen jullie iets van fantasieeen, of moeten vooral normaal uitvoerbaar zijn, en deel uitmaken van het alledaagse leven van ieder mens. Fantasieen wil je zelden echt uitvoeren. Je zou niet eens James Bond willen zijn in het echt.
Er is een verschil tussen fantasieën en dingen uitspreken.
pi_99077820
quote:
Soms heb ik het gevoel dat de meisjes in dit topic niet echt doorsnee zijn. Als jullie dat wel zijn dan heb ik gewoon geen idee van hoe meisjes in elkaar steken.
pi_99077829
quote:

[..]

[..]

Begrijpen jullie iets van fantasieeen, of moeten vooral normaal uitvoerbaar zijn, en deel uitmaken van het alledaagse leven van ieder mens. Fantasieen wil je zelden echt uitvoerbaar. Je zou niet eens James Bond willen zijn in het echt.
Deelnemer snapt het. ^O^
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:24:19 #131
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99077850
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:23 schreef S95Sedan het volgende:

Er is een verschil tussen fantasieën en dingen uitspreken.
Ach man.
The view from nowhere.
pi_99077871
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat niet alle vrouwen dat doen, en als een vrouw serieus fantaseert over verkrachtingen dan ben je in mijn ogen niet helemaal 100% en heb je geen idee over wat voor zieks je eigenlijk denkt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:19 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Mijn vroegere vriendin fantaseerde vaak over seks met aliens in haar kledingkast, wat vind je daarvan? :P
Bizar, hoe komt ze er ooit op? :P

quote:

[..]

[..]

Begrijpen jullie iets van fantasieeen, of moeten vooral normaal uitvoerbaar zijn, en deel uitmaken van het alledaagse leven van ieder mens. Fantasieen wil je zelden echt uitvoeren. Je zou niet eens James Bond willen zijn in het echt.
Ik weet wat fantaseren is, ik vind het alleen ziek dat je fantaseert over verkrachting.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Soms heb ik het gevoel dat de meisjes in dit topic niet echt doorsnee zijn. Als jullie dat wel zijn dan heb ik gewoon geen idee van hoe meisjes in elkaar steken.
Dat weet ik wel zeker.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:25:27 #133
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99077907
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:24 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ach man.
Nee respectloos. Helemaal als je er mee te maken krijgt in je omgeving.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:25:46 #134
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99077917
Jullie luisteren ook nooit he?
C'est la vie
pi_99077935
quote:

[..]

Dat laatste is in jouw geval niet zo vreemd toch? Lijkt me aannemelijk.
pi_99077937
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Precies. :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:27:05 #137
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99077978
quote:

[..]

Nou, de psychiater acht mij "normaal" :P :P
pi_99078032
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het is respectloos als ze met iemand samen was die eens verkracht is of wat dan ook, maar daar denk je toch niet aan. Ik zou zoiets nooit uitspreken, maar misschien wel denken. Haar grootste misdaad is dat ze een flapuit is dan, jeetje.
pi_99078108
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:24 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat niet alle vrouwen dat doen, en als een vrouw serieus fantaseert over verkrachtingen dan ben je in mijn ogen niet helemaal 100% en heb je geen idee over wat voor zieks je eigenlijk denkt.
Ik heb me eens laten vertellen dat juist slachtoffers van verkrachtingen ook die fantasieën kunnen krijgen. Maar pin me er niet op vast.

Vrouwen met zulke fantasieën zullen echt niet graag werkelijk verkracht worden. In tegenstelling tot sommige mensen hier begrijpen zij wel het verschil tussen fantasie en werkelijkheid. Zie het als een rollenspel, niet als daadwerkelijke verkrachting wat vrouwen leuk lijkt.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:31:17 #140
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99078154
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is respectloos als ze met iemand samen was die eens verkracht is of wat dan ook, maar daar denk je toch niet aan. Ik zou zoiets nooit uitspreken, maar misschien wel denken. Haar grootste misdaad is dat ze een flapuit is dan, jeetje.
Dan nog 'vind ik' het gewoon dom dat soort dingen te zeggen.
pi_99078189
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Naja dat kan, ik zou het ook raar vinden als iemand dat zonder schaamte zo zegt. :P

Maar ik geloof niet dat ze daadwerkelijk hoopvol was. Dan is ze nogal naief.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:32:26 #142
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99078191
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
Jullie luisteren ook nooit he?
Logisch jij bent het
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:33:06 #143
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99078212
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Naja dat kan, ik zou het ook raar vinden als iemand dat zonder schaamte zo zegt. :P
Vrouw! o|O

Dat zeg ik toch ook, alleen iets minder genuanceerd dan :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:33:23 #144
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99078231
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

alleen schiet jij wat te kort in je onderbouwing, dat maakt jou een beetje dom :P
:P :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:34:43 #145
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99078290
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:33 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

alleen schiet jij wat te kort in je onderbouwing, dat maakt jou een beetje dom :P
:P :P
Valt niks te onderbouwen als je het in je omgeving hebt meegemaakt ;)

Ook dat mag je vinden, mooi he dat vrouwen in Nederland geëmancipeerd zijn, mag je ook een mening hebben O+
pi_99078292
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Vrouw! o|O

Dat zeg ik toch ook, alleen iets minder genuanceerd dan :P
Sorry. :D

Ik ga d'r maar eens vandoor nu.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:35:55 #147
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99078342
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:27 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Nou, de psychiater acht mij "normaal" :P :P
Die dubbele emicons doen toch anders vermoeden :D
The view from nowhere.
pi_99078349
Ik ken zat meisjes die houden van bondage, verkrachting is dat wel weer een stap verder. En 'verkracht' worden door een bekende en verkracht worden door een vreemde is ook weer een wereld van verschil.
pi_99078364
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb me eens laten vertellen dat juist slachtoffers van verkrachtingen ook die fantasieën kunnen krijgen. Maar pin me er niet op vast.

Vrouwen met zulke fantasieën zullen echt niet graag werkelijk verkracht worden. In tegenstelling tot sommige mensen hier begrijpen zij wel het verschil tussen fantasie en werkelijkheid. Zie het als een rollenspel, niet als daadwerkelijke verkrachting wat vrouwen leuk lijkt.
Eerste geloof ik al helemáál niks van, vandaar dat zulke vrouwen vaak ook trauma's hebben.

Ik vind het bizar..
pi_99078371
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat laatste is in jouw geval niet zo vreemd toch? Lijkt me aannemelijk.
Ik weet niet. Ik weet dat ik niet heel veel inzicht heb in vrouwen, maar denk dat ik toch wel een beetje weet hoe ze werken/denken.
pi_99078435
deze topics worden met de dag zieker/vager...
pi_99078466
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:38 schreef mytec het volgende:
ja, zeg het maar.. dacht al dat ik de enigste was
pi_99078493
Jeetje, dan zie je ineens dat de mens erg bekrompen kan zijn. Het is doodnormaal om gekke, rare en vreemde fantasieen te hebben. Ze heten immers fantasie! Er zijn mensen die dieren willen penetreren of een gangbang willen meemaken of verkracht worden. Allemaal irreel want fantasie! Dus kom op mensen, laat elkaar in zijn waarde en noem het niet dom om zoiets hard op te zeggen. Dat laat immers het taboe achterwegen waardoor het minder vaak illegaal zal gebeuren en dus fout zal gaan.
pi_99078501
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:38 schreef Mpj het volgende:

[..]

ja, zeg het maar.. dacht al dat ik de enigste was
Ik dacht dat ik al erg was, maar hier kan ik zelfs geen touw aan vast knopen...
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:40:20 #155
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99078529
quote:
jij vuile flapuit
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:40:45 #156
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99078544
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:26 schreef Mpj het volgende:

[..]

Precies. :)
God alle jezus wat is dat erg zeg. :')
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:41:33 #157
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99078581
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Logisch jij bent het
Ik zei dat ze het rusitg aan moeten doen en een uur later zijn ze 3 pagina's verder. :{w
C'est la vie
pi_99078584
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:40 schreef heloef het volgende:

[..]

God alle jezus wat is dat erg zeg. :')
Ik kan dit topic ook gewoon niet meer volgen....
pi_99078586
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:40 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

jij vuile flapuit
tja van versieringsproblemen naar hardcore sm is toch wel een hele stap hoor..
pi_99078629
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:40 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

jij vuile flapuit
jij bent raar :7
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:42:41 #161
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99078640
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik kan dit topic ook gewoon niet meer volgen....
Wie wel?
C'est la vie
pi_99078645
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:36 schreef Contheo het volgende:
Ik ken zat meisjes die houden van bondage, verkrachting is dat wel weer een stap verder. En 'verkracht' worden door een bekende en verkracht worden door een vreemde is ook weer een wereld van verschil.
Bondage is wel vergelijkbaar. Als je dan ook nog een blinddoek en iets in de mond hebt...
pi_99078656
quote:
:*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:44:06 #164
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99078700
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:39 schreef Tamashii het volgende:
Jeetje, dan zie je ineens dat de mens erg bekrompen kan zijn. Het is doodnormaal om gekke, rare en vreemde fantasieen te hebben. Ze heten immers fantasie! Er zijn mensen die dieren willen penetreren of een gangbang willen meemaken of verkracht worden. Allemaal irreel want fantasie! Dus kom op mensen, laat elkaar in zijn waarde en noem het niet dom om zoiets hard op te zeggen. Dat laat immers het taboe achterwegen waardoor het minder vaak illegaal zal gebeuren en dus fout zal gaan.
Ik snap niet dat je iemand gestoord kan noemen vanwege zijn of haar fantasieen. Dan vind ik je weer niet 100%.
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:44:50 #165
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99078729
quote:
Niks mis met fantasieën ieder zijn ding, maar sommige dingen zeg je gewoon niet spreek je gewoon niet uit. Is trouwens een mening dus mag je mee doen wat je wil ;)
pi_99078736
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je iemand gestoord kan noemen vanwege zijn of haar fantasieen. Dan vind ik je weer niet 100%.
Die mensen hebben zelf misschien niet zo'n levendige fantasie. Jammer voor hen, toch?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:46:22 #167
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99078785
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bondage is wel vergelijkbaar. Als je dan ook nog een blinddoek en iets in de mond hebt...
Verkracht is toch echt iets anders. Rapeplay oftewel gespeelde verkrachting is inderdaad een vorm van bondage
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_99078795
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Jazeker, fantaseren over verkrachten is dood normaal. Verkrachting is iets ergs hé.. Mensen houden er trauma's van over..
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:47:23 #169
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99078830
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die mensen hebben zelf misschien niet zo'n levendige fantasie. Jammer voor hen, toch?
Je ging toch weg :6
pi_99078833
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:46 schreef Mpj het volgende:

[..]

Jazeker, fantaseren over verkrachten is dood normaal. Verkrachting is iets ergs hé.. Mensen houden er trauma's van over..
Nee joh, allemaal aanstellers!
Ron Paul 2012
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:47:57 #171
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99078855
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:46 schreef Mpj het volgende:

[..]

Het is fantasie man wat maakt het in godsnaam uit?
C'est la vie
pi_99078905
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Verkracht is toch echt iets anders. Rapeplay oftewel gespeelde verkrachting is inderdaad een vorm van bondage
Ja uiteraard, ik doelde dan ook meer op de fantasie en inderdaad rapeplay als uiting van die fantasie. Geen echte verkrachting, dat wil niemand.

quote:
12s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je ging toch weg :6
Ja, anders wordt Daniel boos en zo. :@ Het is nogal off-topic.
pi_99078937
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind dat persoonlijk niet zo jammer..

quote:
Dieren penetreren? Verkrachtingen? Haha. Smerig, echt.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:50:15 #174
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99078953
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja uiteraard, ik doelde dan ook meer op de fantasie en inderdaad rapeplay als uiting van die fantasie. Geen echte verkrachting, dat wil niemand.
Een heel groot en belangrijk verschil. :)
14 SHADES OF GREY
pi_99078976
quote:

[..]

stevig van achter nemen en dan andere vrouwen namen roepen/kreunen ????
pi_99079002
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:49 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik vind dat persoonlijk niet zo jammer..

[..]

Dieren penetreren? Verkrachtingen? Haha. Smerig, echt.
Wat vind je van consensuele seks in de missionaris-positie?
Ron Paul 2012
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:51:40 #177
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99079012
Allemaal jonge jongens die zich nog weinig bewustzijn van hun eigen gevoelsleven. Zoals Straw al opmerkte is slechts het spel rond het thema dominant/onderdanig. Daar omheen bestaan sterke emoties. Je ziet vaak dat seksuele fantasieen in het teken staan van sterke emoties, zoals liefde, macht, woede, verdriet, angst, schaamte, walging, etc.
The view from nowhere.
pi_99079023
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:50 schreef mytec het volgende:

[..]

stevig van achter nemen en dan andere vrouwen namen roepen/kreunen ????
Waarom dat laatste?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:53:54 #179
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99079098
Ik heb vroeger weleens gefantaseerd dat ik naakt door het winkelcentrum liep ( met siliconen borsten) en dat daar dan een vrachtwagen stond met allemaal hoogbejaarde mannen daarin. Ze riepen mij en toen gingen we aan de slag met z'n allen, en public.

Nou, dat zou ik niet in het echt willen meemaken hoor :P :P
pi_99079106
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom dat laatste?
dat was een voorbeeld van iets wat me als vrouw nou ook niet fijn lijkt / halve verkachting als je haar goed beethoudt. Maarja als grapje lijkt het me als man best grappig.. Ik bedoel dat hierover discussieren beetje vaag is. het lijkt me dat je samen bepaald wat jullie fijn vinden. Lijkt me voor iedereen verschillend
pi_99079153
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:54 schreef mytec het volgende:

[..]

dat was een voorbeeld van iets wat me als vrouw nou ook niet fijn lijkt / halve verkachting als je haar goed beethoudt. Maarja als grapje lijkt het me als man best grappig.. Ik bedoel dat hierover discussieren beetje vaag is. het lijkt me dat je samen bepaald wat jullie fijn vinden. Lijkt me voor iedereen verschillend
Dat is ook zo. Maar het is misschien wel informatief om te weten dat die verkrachtingfantasieën bij vrouwen geen zeldzaamheid zijn. Doe er je voordeel mee, of zo. :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:55:17 #182
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99079156
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Met licht uit neem ik aan :P
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:55:22 #183
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99079158
quote:

[..]

Ja, anders wordt Daniel boos en zo. :@ Het is nogal off-topic.
Ah op die fiets, er zijn ergere off-topic discussies :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:51 schreef deelnemer het volgende:
Allemaal jonge jongens die zich nog weinig bewustzijn van hun eigen gevoelsleven. Zoals Straw al opmerkte is slechts het spel rond het thema dominant/onderdanig. Daar omheen bestaan sterke emoties. Je ziet vaak dat seksuele fantasieen in het teken staan van sterke emoties, zoals liefde, macht, woede, verdriet, angst, schaamte, walging, etc.
Sure :')

Ga je ook niet eens overtuigen want je weet het toch wel beter. ^O^
pi_99079159
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik ben een maagd, ik heb geen idee, Supersoep.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:55:42 #185
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99079168
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb vroeger weleens gefantaseerd dat ik naakt door het winkelcentrum liep ( met siliconen borsten) en dat daar dan een vrachtwagen stond met allemaal hoogbejaarde mannen daarin. Ze riepen mij en toen gingen we aan de slag met z'n allen, en public.

Hoe leuk je fantasie niet kan zijn. _O-
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:56:06 #186
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99079187
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Hoe leuk je fantasie niet kan zijn. _O-
En wat is jouw fantasie?
14 SHADES OF GREY
pi_99079198
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Maar het is misschien wel informatief om te weten dat die verkrachtingfantasieën bij vrouwen geen zeldzaamheid zijn. Doe er je voordeel mee, of zo. :P
Hmm toch zou ik niet snel bij een wildvreemde vrouw met zo iets aankomen, als je elkaar kent en vertrouwd mss nog wel. O-)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:56:55 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99079217
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En wat is jouw fantasie?
Die heb ik niet echt.
Gewoon neuken denk ik. :')
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:57:15 #189
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99079227
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:56 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En wat is jouw fantasie?
Niet vragen !!
The view from nowhere.
pi_99079229
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:53 schreef lanterfanteraar het volgende:

Ik heb ook wel gefantaseerd en/of gedroomd over seks met mensen die ik in het echt nooit naast me zou willen hebben liggen. Het is gewoon een spel, op dat moment een bepaald gevoel oproepen. Klinkt heel bizar voor mensen die zichzelf daar niet in herkennen, zoals Mpj. Dat snap ik, maar laat elkaar in z'n waarde. :P Als je fantasie en realiteit niet gescheiden kunt zien, krijg je mensen die porno kijken in een relatie willen verbieden bijvoorbeeld. Terwijl dat ook niets voorstelt.

Maar Mpj kijkt in een relatie geen porno, misschien is hij dan juist wel de uitzondering hier?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:57:32 #191
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99079237
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Die heb ik niet echt.
Helaas komt je nu niet geloofwaardig over :D
14 SHADES OF GREY
pi_99079240
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:57 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Niet vragen !!
Jawel, vertel. Ik ben heel benieuwd.
pi_99079251
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Die heb ik niet echt.
Trio of zoiets? :P

Met Gerrie en nog een meid.
pi_99079261
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb ook wel gefantaseerd en/of gedroomd over seks met mensen die ik in het echt nooit naast me zou willen hebben liggen. Het is gewoon een spel, op dat moment een bepaald gevoel oproepen. Klinkt heel bizar voor mensen die zichzelf daar niet in herkennen, zoals Mpj. Dat snap ik, maar laat elkaar in z'n waarde. :P Als je fantasie en realiteit niet gescheiden kunt zien, krijg je mensen die porno kijken in een relatie willen verbieden bijvoorbeeld. Terwijl dat ook niets voorstelt.

Maar Mpj kijkt in een relatie geen porno, misschien is hij dan juist wel de uitzondering hier?
Hij behoort tot die 1% die daarover liegt.
Ron Paul 2012
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:58:01 #195
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99079263
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Helaas komt je nu niet geloofwaardig over :D
Want? Jullie verwachten dat mijn fantasie over Gerrie gaat? :')
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:58:02 #196
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99079264
Haha ik zie nu voor me dat MLiG dit allemaal leest en dat hij dan opeens naar buiten gaat, vervolgens een random vrouw aanhoudt en zegt: "Hey. Hey jij. Meisje. Fantaseer jij weleens over verkachtingen".
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:58:09 #197
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99079269
quote:

[..]

Met jou en gerry?
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:58:14 #198
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99079275
quote:

[..]

Met Gerrie en nog een meid.
Dat heeft elke man wel ;)
pi_99079278
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:58 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hij behoort tot die 1% die daarover liegt.
Hij heeft toch geen reden om te liegen. :P Of hij moet graag tegendraads willen zijn.
pi_99079293
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Haha ik zie nu voor me dat MLiG dit allemaal leest en dat hij dan opeens naar buiten gaat, vervolgens een random vrouw aanhoudt en zegt: "Hey. Hey jij. Meisje. Fantaseer jij weleens over verkachtingen".
vervolgens zegt dat meisje Ja: jij ook samen doen?

of 112, politie auto, poging tot aanranding?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:58:43 #201
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99079295
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:58 schreef heloef het volgende:

[..]

Want? Jullie verwachten dat mijn fantasie over Gerrie gaat? :')
Ja of een gewone fantasie
14 SHADES OF GREY
pi_99079300
quote:

[..]

Ik kijk dus écht geen porno. Ik vind dat nep.
pi_99079310
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
_O- :D :')
pi_99079317
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:58 schreef Mpj het volgende:

[..]

Speltip 1 : Never go out with a loaded gun.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:59:49 #205
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99079338
quote:

[..]

Jawel, vertel. Ik ben heel benieuwd.
Gerrie komt er vast in voor.

Edit: Goh, wat loop ik achter.
The view from nowhere.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 19:59:56 #206
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99079343
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja of een gewone fantasie
Ik heb serieus geen flauw idee en dat meen ik fantaseer niet over seks met Gerrie, ik fantaseer niet over een trio met wie dan ook. Ik heb serieus gewoon niks.
C'est la vie
pi_99079347
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:58 schreef Mpj het volgende:

[..]

Mensen die porno nep noemen hebben niet veel porno gezien. Die neppe zooi met van die ervaren pornosterren kijk ik ook niet. :P Alleen amateur dingen af en toe.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:00:34 #208
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99079371
Stelletje viespeuken, porno kijken :N
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:00:57 #209
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99079387
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 19:59 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb serieus geen flauw idee en dat meen ik fantaseer niet over seks met Gerrie, ik fantaseer niet over een trio met wie dan ook. Ik heb serieus gewoon niks.
Het kan. Maar ik geloof er niets van
14 SHADES OF GREY
pi_99079390
quote:

[..]

Ja, ik heb serieus ook niks. Echt niet. Net zoals dat ik geen porno kijk (en niemand mij gelooft). :P
pi_99079402
inb4 MLIG die altijd porno keek met speciale 3D-brillen. Echt gebeurd.
Ron Paul 2012
pi_99079415
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:01 schreef Supersoep het volgende:
inb4 MLIG die altijd porno keek met speciale 3D-brillen. Echt gebeurd.
Hahaha. Ohja.
pi_99079444
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:01 schreef Mpj het volgende:

[..]

Hahaha. Ohja.
Que?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:02:38 #214
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99079466
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het kan. Maar ik geloof er niets van
Want?
Als ik me aftrek denk ik ook gewoon aan porno die ik gezien heb. Ik heb echt dus helemaal niks.
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:02:40 #215
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99079468
Cute @ Ned2 O+ O+

De rechter he, voor alle wijsneuzen :+
pi_99079470
quote:

[..]

Saai gevoelsleven hoor. :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:03:35 #217
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99079512
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Saai gevoelsleven hoor. :P
Ik ben een hele creatieve jongen tot de deur van de slaapkamer zullen we maar zeggen. :')
C'est la vie
pi_99079522
Ok, nee, ik beken, ik fantaseer toch wel eens. Nu ik er goed over na denk, maar dat doe ik niet eens bewust.. en dat is eigenlijk normaal, niet van die ziekige dingen.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:03:57 #219
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_99079527
quote:

[..]

Jawel, als je met je piemel aan het spelen bent moet je wel ergens aan denken, toch?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:04:02 #220
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99079532
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
Cute @ Ned2 O+ O+

De rechter he, voor alle wijsneuzen :+
Ghehe. :9
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:04:09 #221
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99079543
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben een hele creatieve jongen tot de deur van de slaapkamer zullen we maar zeggen. :')
Oh, hier precies andersom ~O>
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:04:19 #222
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99079548
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:03 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Jawel, als je met je piemel aan het spelen bent moet je wel ergens aan denken, toch?
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
[..]

Want?
Als ik me aftrek denk ik ook gewoon aan porno die ik gezien heb. Ik heb echt dus helemaal niks.
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:04:27 #223
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99079554
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Ghehe. :9
Af, mine :(
pi_99079561
quote:

[..]

Hahahaha
:*
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:04:45 #225
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99079564
quote:

[..]

Dat gaat niet al het bloed zit dan in zijn piemel
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:05:13 #226
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_99079590
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:04 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat gaat niet al het bloed zit dan in zijn piemel
Wordt een grote piemel dan.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:05:41 #227
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99079614
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:05 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Of weinig bloed :P
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:06:15 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99079643
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:05 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

En je gaat waarschijnlijk dood als al je bloed in je lul zit.
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:06:18 #229
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_99079644
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:04 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

Toch niet precies zoals het was? Verzin je er helemaal niets bij?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:07:09 #230
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99079682
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:06 schreef heloef het volgende:

[..]

En je gaat waarschijnlijk dood als al je bloed in je lul zit.
Dat past nooit :D
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:07:41 #231
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99079706
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat past nooit :D
Dat en je hart krijgt geen bloed meer. :P
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:08:33 #232
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99079738
Damn, ik denk dat ik verliefd ben O+
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:08:41 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99079746
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:06 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Toch niet precies zoals het was? Verzin je er helemaal niets bij?
Meestal wel.
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:08:51 #234
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99079754
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:08 schreef S95Sedan het volgende:
Wie?
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:09:19 #235
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99079771
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:08 schreef S95Sedan het volgende:
Op dat meisje van That's the Question?
Ik had Gerrie tenminste nog ontmoet. _O-
C'est la vie
pi_99079776
Ik heb ooit meegemaakt datk naar een feestje ging, en dat een meisje (waar ik al eens mee gezoend had) wilde dat ik een soort rape fantasie met haar zou uitoefenen, en plein publique. Ik vond het niet zo'n strak plan, zeker niet gezien het feit dat haar vader politieagent is :')
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:10:08 #237
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99079804
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Op dat meisje van That's the Question?
Ik had Gerrie tenminste nog ontmoet. _O-
Lekker ding, cute koppie. Uhu :P O+
pi_99079829
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:09 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik heb ooit meegemaakt datk naar een feestje ging, en dat een meisje (waar ik al eens mee gezoend had) wilde dat ik een soort rape fantasie met haar zou uitoefenen, en plein publique. Ik vond het niet zo'n strak plan, zeker niet gezien het feit dat haar vader politieagent is :')
En publique? Wow. :')
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:11:12 #239
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99079857
quote:
Toch niet op dat zelfde feest toch?
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:11:43 #240
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99079884
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Toch niet op dat zelfde feest toch?
Waarschijnlijk wel :D
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:13:06 #241
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99079952
quote:
Dat was dus een fantasie en je had ook mee kunnen fantaseren. Veel leuker.
The view from nowhere.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:14:02 #242
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99079995
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat was dus een fantasie en je had ook mee kunnen fantaseren. Veel leuker.
Als het nou niet publiek was geweest :')
Of in een bos tenminste.
C'est la vie
pi_99080019
Jup, ze wilde dat ik haar waar iedereen bij was zou gaan rapen :') (maar nep dus)
pi_99080065
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En publique? Wow. :')
Hier, bewijs je mn eerdere punt weer. Reageren wanneer t me niet boeit, niet reageren wanneer t me wel boeit ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2011 20:16:04 ]
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:16:10 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99080080
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:14 schreef JedimindhaX het volgende:
Jup, ze wilde dat ik haar waar iedereen bij was zou gaan rapen :') (maar nep dus)
Gewoon doen. _O-
C'est la vie
pi_99080131
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Gewoon doen. _O-
haters gonna hate

maar vind je het gek dat ik er de ballen niet meer van snap
pi_99080177
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Gewoon doen. _O-
Heb inmiddels al lang geen contact meer met haar. Ze was best wel dom, en begon me ontzettend op de zenuwen te werken. :')
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:22:31 #248
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99080350
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:18 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Heb inmiddels al lang geen contact meer met haar. Ze was best wel dom, en begon me ontzettend op de zenuwen te werken. :')
Ach ze kan altijd bij mij aankloppen ik wil haar wel zogenaamd verkrachten in de kerk of tijdens een familie feestje.
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:23:28 #249
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99080396
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach ze kan altijd bij mij aankloppen ik wil haar wel zogenaamd verkrachten in de kerk of tijdens een familie feestje.
Toch wel fantasie dus :D dus dan ga je iig niet voor het zingen de kerk uit
14 SHADES OF GREY
pi_99080400
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:22 schreef heloef het volgende:

[..]

_O-
pi_99080420
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:23 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

_O-
Familiefeestje in de kerk?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:24:50 #252
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99080454
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

haters gonna hate

maar vind je het gek dat ik er de ballen niet meer van snap
Hoef ook niet, zolang je je maar geen rare dingen doet.
The view from nowhere.
pi_99080589
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:24 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Familiefeestje in de kerk?
De wat? :P ik ben niet gelovig en vind mensen die wel geloven achterlijk, dus nee :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:30:03 #254
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99080671
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:28 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

De wat? :P ik ben niet gelovig en vind mensen die wel geloven achterlijk, dus nee :P
Waarom niet wil je haar niet je heilige sap geven?
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:31:12 #255
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99080733
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Toch wel fantasie dus :D dus dan ga je iig niet voor het zingen de kerk uit
Zij wil toch "verkracht" worden publiekelijk.
Ik ben alleen welwillend haar daarbij te helpen.
C'est la vie
pi_99080749
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom niet wil je haar niet je heilige sap geven?
Ik knap af op een gebrek aan intelligentie. Vind meisjes die me irriteren ook gelijk niet fysiek aantrekkelijk meer. Dus nee. :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:36:39 #257
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_99080982
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:31 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik knap af op een gebrek aan intelligentie. Vind meisjes die me irriteren ook gelijk niet fysiek aantrekkelijk meer. Dus nee. :P
Oh dit vind ik interessant. Stel, je hebt een meisje, en ze zegt alleen maar: "egt lekker hoor". En een beetje gewillig en zo. Dan kun je haar toch wel nemen.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:36:49 #258
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99080988
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Zij wil toch "verkracht" worden publiekelijk.
Ik ben alleen welwillend haar daarbij te helpen.
En anders ik wel. Wie weet kunnen er een gangbang van maken
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:39:29 #259
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99081101
MLIG Marianne is op TV nu!
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:40:50 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99081171
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien vind ze dat nog wel geiler, verkracht worden door meerdere mannen publiekelijk.
Ik denk dat we het maar moeten gaan voorstellen. :Y
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:41:22 #261
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99081206
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Echt? Nee, fantasie toch.
The view from nowhere.
pi_99081479
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:36 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Oh dit vind ik interessant. Stel, je hebt een meisje, en ze zegt alleen maar: "egt lekker hoor". En een beetje gewillig en zo. Dan kun je haar toch wel nemen.
Weet ik niet, kan ik niet inschatten zo van tevoren. "Egt lekker hoor" klinkt niet zo irritant iig :P maar als ze echt langere tijd een gebrek aan intelligentie laat zien, dan ga ik me wel irriteren. Maar meh, ligt aan de situatie enzo he. Ik ben ook weer niet zó snel geirriteerd over t algemeen, alleen bepaalde dingen storen me vrij snel :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2011 20:46:09 ]
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:47:18 #263
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99081568
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Misschien vind ze dat nog wel geiler, verkracht worden door meerdere mannen publiekelijk.
Ik denk dat we het maar moeten gaan voorstellen. :Y
Ik denk van wel :Y
14 SHADES OF GREY
pi_99081729
We kunnen anders toch ook gewoon een gangbang regelen met een meisje zonder vader die bij de politie zit? En zonder rape element? Dan doe ik wel mee hoor :9
Dames, wie offert zich op?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:50:19 #265
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99081757
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:49 schreef JedimindhaX het volgende:
We kunnen anders toch ook gewoon een gangbang regelen met een meisje zonder vader die bij de politie zit? En zonder rape element? Dan doe ik wel mee hoor :9
Dames, wie offert zich op?
Lant?
14 SHADES OF GREY
pi_99081788
Zijn jullie soms lichtelijk seksueel gefrustreerd dat het weer eens over seks gaat?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2011 20:51:19 ]
pi_99081828
Dat denk ik dus wel :Y
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:51:52 #268
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99081829
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
Zijn jullie soms lichtelijk seksueel gefrustreerd dat het weer eens over seks gaat?
Ik nee hoor. Ik praat hier gewoon over mijn fantasie. :Y
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:52:26 #269
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99081856
quote:
Lichtelijk?
The view from nowhere.
pi_99081862
quote:
Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik zelf ben gewoon oversekst :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:53:11 #271
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99081913
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:52 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik zelf ben gewoon oversekst :P
Dat mag :D je bent ook nog maar 14
14 SHADES OF GREY
pi_99081942
Okay dan praat ik ook over mn fantasie: een meisje samen met nog een gast dubbel penetreren :7
pi_99081983
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat mag :D je bent ook nog maar 14
+9 ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2011 20:54:42 ]
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:54:27 #274
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99081986
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:53 schreef JedimindhaX het volgende:
Okay dan praat ik ook over mn fantasie: een meisje samen met nog een gast dubbel penetreren :7
Nice :D
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:54:27 #275
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99081988
quote:
Dat ben ik altijd ;( :9

Kut ze heeft geen facebook ;(
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:55:24 #276
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99082036
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:54 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat ben ik altijd ;( :9

Kut ze heeft geen facebook ;(
Wie?
14 SHADES OF GREY
pi_99082084
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik nee hoor. Ik praat hier gewoon over mijn fantasie. :Y
Suuuuuure. oO<
pi_99082098
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nice :D
En ik maak geeneens een grapje :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:57:39 #279
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99082166
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:56 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

En ik maak geeneens een grapje :P
Mooi :) dat lijkt mij ook een keer lekker om te proberen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:56 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Suuuuuure. oO<
Ja en?
14 SHADES OF GREY
pi_99082223
quote:
Ik ben intimiteits- en communicatief gefrustreerd. Een gebrek aan knuffels van leuke meisjes om het zo te zeggen ;(

Maar door al die viespeuken is daar helemaal geen ruimte voor :9
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:58:42 #281
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_99082230
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Wie?
Tv mevrouw ;)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:59:20 #282
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99082266
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:58 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Tv mevrouw ;)
Pics :D
14 SHADES OF GREY
pi_99082268
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:53 schreef JedimindhaX het volgende:
:D
pi_99082288
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Ja en?
Maar dan wel niks met die andere gozer doen verder natuurlijk. Overigens: je heet Martijn? :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:00:47 #285
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99082351
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:59 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Maar dan wel niks met die andere gozer doen verder natuurlijk. Overigens: je heet Martijn? :P
Schijnbaar hebben mijn ouders die naam mij 28 jaar geleden geven.

Oh ik dan weer wel. Dus ik wil ook aan die ander zitten
14 SHADES OF GREY
pi_99082362
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:59 schreef Tamashii het volgende:

[..]

:D
Nee, echt. :o Heb jij dat wel eens gedaan ofzo? Of staat t in de planning? :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:01:44 #287
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99082421
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:00 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Nee, echt. :o Heb jij dat wel eens gedaan ofzo? Of staat t in de planning? :P
Jij biedt jezelf zeker aan :D
14 SHADES OF GREY
pi_99082434
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Schijnbaar hebben mijn ouders die naam mij 28 jaar geleden geven.

Oh ik dan weer wel. Dus ik wil ook aan die ander zitten
Ah, right. Je bent bi? :P of enkel nog bi-curious nu
pi_99082495
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij biedt jezelf zeker aan :D
Verklap t nou niet, dan werkt mn bait and switch niet natuurlijk :( :D
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:03:39 #290
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99082578
quote:
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:51 schreef formerjellybean het volgende:
Dat denk ik dus wel :Y
Inderdaad zeer gefrustreerd. :Y
C'est la vie
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:03:43 #291
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99082584
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ah, right. Je bent bi? :P of enkel nog bi-curious nu
Bi-curious. Bi's zijn ook echt aangetrokken tot beide geslachten. Ik alleen seksueel tot mannen en verder niet
14 SHADES OF GREY
pi_99082592
Nou voor jullie allemaal een dikke :')
pi_99082601
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

[..]

Ja en?
Ja en ik zie je voornamelijk posten als het over seks gaat, vandaar. :7
pi_99082604
3x raden hoe ik heet btw, tijnbrein :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:04:12 #295
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99082630
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef heloef het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad zeer gefrustreerd. :Y
Wil je er over praten?
14 SHADES OF GREY
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:04:51 #296
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99082670
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja en ik zie je voornamelijk posten als het over seks gaat, vandaar. :7
Oh ik zal er opletten :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef JedimindhaX het volgende:
3x raden hoe ik heet btw, tijnbrein :P
hoi Martijn :W
14 SHADES OF GREY
pi_99082794
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Bi-curious. Bi's zijn ook echt aangetrokken tot beide geslachten. Ik alleen seksueel tot mannen en verder niet
Okay dan :P ik kan me alleen aangetrokken voelen tot mannen wanneer ik ofwel heel erg niet nuchter ben, of zo geil dat t niet meer uitmaakt. Maar dan eerder het eerste _O-
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:06:48 #298
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_99082801
Stel je gaat naar een miss verkiezing en je verdwaald een beetje. Zo beland je in de verkleedkamer, waar je wordt verkracht door 20 vrouwen. Kut.
The view from nowhere.
pi_99082815
Oh en hoi :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:08:11 #300
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_99082881
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:06 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Okay dan :P ik kan me alleen aangetrokken voelen tot mannen wanneer ik ofwel heel erg niet nuchter ben, of zo geil dat t niet meer uitmaakt. Maar dan eerder het eerste _O-
Dan ga ik je een keertje dronken voeren en geil maken :P
14 SHADES OF GREY
pi_99083006
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dan ga ik je een keertje dronken voeren en geil maken :P
_O-

Moet je wel ook eerst zorgen dat er ook een lekker wijf bij is he. En zelfs al ben ik dronken en is die erbij is t twijfelachtig hoe ik zou reageren :o haha

Edit: iemand anders moet ff t volgende topique maken, kzit op foon, krijg je gedoe met reeksen enz.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2011 21:11:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')