Kijk maar even. Staat serieus -1 als je op die maat klikt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:58 schreef bokkepoot het volgende:
Hoezo kunnen ze -1 stock hebben?![]()
Hmmmm volgens de maatvoering van TdN kan ik nog best wel een een skinny guy in maat 32 aan..
En laat er nu net een reverse fade op ebay staan.... Ga er even over nadenken.
En weet iemand nog waar je denim telefoonhoesje kan halen?
Mijnes van BDD begint een beetje gebreken te vertonen
Zo was ie eerst
[ link | afbeelding ]
Nu zo
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Thanksquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:57 schreef M1stral het volgende:
Ziet er netjes uit. Pff, nog geen postbode gezien hier. Ben helemaal hyped betreffende die N&F.
Goede fit trouwens op die MomoxNF Ali. Mijn 0201 was ook met 39" inseams. Alleen is de jouwe sanforized en mijne niet.
Skinny Guy moet je TTS of 1 downsizen als dat de fit is die je wilt. Bij size up kan je beter voor de Weird Guy gaan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:03 schreef Ali_Ilegali het volgende:
@DD-Bok
Skinny-guy heb ik TTS, als je niet dik in wilt lijken kan je 1up sizen.
Mijne kreeg ik net aan met knopen maar dat moet wel uitrekken
Ja idd, maar sommige zijn niet in Weirdguy beschikbaar en alleen voor de skinnyguy gemaakt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:05 schreef M1stral het volgende:
[..]
Skinny Guy moet je TTS of 1 downsizen als dat de fit is die je wilt. Bij size up kan je beter voor de Weird Guy gaan.
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:01 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kijk maar even. Staat serieus -1 als je op die maat klikt.Ik moet een 33 hebben, maar wil eig geen skinny guy. Al zou ik voor die collab een uitzondering maken.
Tuurlijkquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik zag het ja.![]()
Ik wil eigenlijk een reverse fade dan dragen we die gewoon even alleen converse (Ik houd hem toch niet wit).
Maar ik zit nog te twijfelen.. mijn broeken zitten allemaal zo rond de 41,5-45 cm.. en die skinnyguy is al 41 cm op size 32.
@ali Welke size heb je dan gedaan voor je momo? 32? Zou je hem even kunnen opmeten
Als ik een skinny guy zou nemen zou het een 33 walst zijn en de collab was in 33 al heel snel weg.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:05 schreef M1stral het volgende:
[..]
Skinny Guy moet je TTS of 1 downsizen als dat de fit is die je wilt. Bij size up kan je beter voor de Weird Guy gaan.
Thanksquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:14 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
TuurlijkTTS 32 idd
Waist tegen de 42cm, misschien omdat ik hem aanhad
Front rise: 25cm
Back rise: 37cm
vanaf rise 10cm Thigh: 26cm
Hem: 20cm
Bijna hetzelfde als wat tdn op de site bij de skinny guy heeft staan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:14 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
TuurlijkTTS 32 idd
Waist tegen de 42cm, misschien omdat ik hem aanhad
Front rise: 25cm
Back rise: 37cm
vanaf rise 10cm Thigh: 26cm
Hem: 20cm
Deze zit wat strakker, wind is meer straightquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:20 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Thanks.. en hoe zit ie in vergelijking met je samurai wind?
Dan vind ik het nog meer prima. Hoeft niet super in het oogspringend te zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Vond 'm in het echt stiekem een beetje tegenvallen.Kleur vond ik doffer
Hehe, hij voelde iig wel heel geilquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog meer prima. Hoeft niet super in het oogspringend te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Sinji op 06-07-2011 21:54:07 ]
voor zakgeld ensuhquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:50 schreef bokkepoot het volgende:
Ziet er erg goed uit voor 3 maanden..
Alleen vind ik dat buddha to buddha dingetje weer niks
Dat blijkt maar weer eens, alleen een portemonnee en een extra mini portemonnee voor kleingeld vind ik too much. Heb zelf nooit wat in m'n achterzakken (op m'n telefoon na soms als ik in de kroeg sta bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:03 schreef M1stral het volgende:
Staan Sams ook om bekend. Maar ziet er netjes uit inderdaad. Mooie combs en whiskers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |