Ja mijn momotaro is ook "slim straight" volgens de definitie en dat is totaal niet zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:22 schreef Agentperry het volgende:
http://501xx.info/blog/501_shrink_to_fit/
klinkt als erg veel werk voor een broek. bovendien stond er in dat artikel dat het een "classic slim fit" gaf
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:53 schreef Agentperry het volgende:
Iemand nog tips voor dope broeken die niet al te duur zijn, deze neger is op het moment zo skeer als een bijstandsmoeder.
En please niet van die omin gay slim fit dingen daar passen mijn jay cutler like benen niet in.
Tips genoeg maar niet zo cheap.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:29 schreef Agentperry het volgende:
dus nog andere aanraders? dingen die ik geen 6 keer in bad aan hoef te doen?
Karl Kani klinkt precies geknipt voor jouquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:53 schreef Agentperry het volgende:
Iemand nog tips voor dope broeken die niet al te duur zijn, deze neger is op het moment zo skeer als een bijstandsmoeder.
En please niet van die omin gay slim fit dingen daar passen mijn jay cutler like benen niet in.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:29 schreef Agentperry het volgende:
dus nog andere aanraders? dingen die ik geen 6 keer in bad aan hoef te doen?
Dit soort slappe geouwehoer kun je voortaan voor je houden. Ik zie ook dat je net een ban van een week er op hebt zitten. Ga je op de oude voet verder wordt het mogelijk een maand of nog langer. Kortom, kappen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:14 schreef Agentperry het volgende:
ik heb die swagger in mijn broek alsof het een littie is
schatje mijn excuses het zal niet meer voorkomenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dit soort slappe geouwehoer kun je voortaan voor je houden. Ik zie ook dat je net een ban van een week er op hebt zitten. Ga je op de oude voet verder wordt het mogelijk een maand of nog langer. Kortom, kappen.
Niet voor mij iig. Ik moet 32 hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:32 schreef bokkepoot het volgende:
Misschien wat voor O_c ?
www.styleforum.net/showthread.php?t=252124
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:11 schreef bokkepoot het volgende:
Je had je black coated toch al gewassen?
Hoe voelt die aan na een was?
Ik zit erover te denken om een Conny Dry Black Coated Black te gaan halen.
Gewoon omdat ik de fabric wel leuk aan vind voelen en ik voor een momo denim jacket niet genoeg geld heb..Voor de eerste wassing glimde die best erg en na de eerste wassing in eerste instantie duidelijk minder, maar na wat dragen ging die vanzelf weer glimmen. Ik zat erover te denken om em weer in de was te doen zodat die nog minder glimt. Denim is wel fijn trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Dankje, ik was laatst zelf ook al aan het speuren. 31 32 is wel wat in moet hebben, maar rond 200 euro kan ik nu niet echt missen. Later als ik groot ben misschienquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:32 schreef bokkepoot het volgende:
Misschien wat voor O_c ?
www.styleforum.net/showthread.php?t=252124
Dat is het nadeel idd, maar ze zijn wel erg nice en een dry koop je ook alweer niet zo heel vaak.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:21 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dankje, ik was laatst zelf ook al aan het speuren. 31 32 is wel wat in moet hebben, maar rond 200 euro kan ik nu niet echt missen. Later als ik groot ben misschien
Wat is er binnengekomen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:48 schreef T_Fuff het volgende:
Allejantjes, ben ik een dag niet thuis, briefje in de bus van TNT.
Nu kan ik hem vanmiddag ophalen vanaf 16:00 bij postkantoor, jammer dat ik moet werken tot 18:00
Heb ook nieuwe camera gekocht, dus binnenkort lots of denimpr0n van mij (Lees: 4 ALD's 1 Edwin en 1 Momo en met geluk een Artist Denim)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |