Helemaal eens.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik ga niet al dat getroll doorlezen, maar het feit dat Hushovd erbij zit pleit er juist eerder voor dat Gesink het goed gedaan heeft dan andersom (al was Hushovd natuurlijk bijzonder sterk).
Verder heel apart dat Gilbert naar VDB2 toerijdt. Wie gaat anders dat gat dichten? Of ja eigenlijk niet zo apart als je hem de laatste maanden hoort spreken.
Niet volgens mij.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:07 schreef larry91 het volgende:
[..]
Daarom ook volgens velen.
Ik word alleen een beetje moe van het feit dat het hier de ene dag alles is en de andere dag niets. Neem bv Gesink vandaag, iedereen die een beetje iets van wielrennen weet zag dit aankomen maar volgens een aantal is hij nu al kansloos voor het podium
Denk eerder dat er mss een afspraak was dat vdb2 als een springplank zou dienen voor Gilbert, maar dat het jammerlijk faalde en averechts uitpakte.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:03 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik ga niet al dat getroll doorlezen, maar het feit dat Hushovd erbij zit pleit er juist eerder voor dat Gesink het goed gedaan heeft dan andersom (al was Hushovd natuurlijk bijzonder sterk).
Verder heel apart dat Gilbert naar VDB2 toerijdt. Wie gaat anders dat gat dichten? Of ja eigenlijk niet zo apart als je hem de laatste maanden hoort spreken.
Klopt, maar toen op Mende waren de überspringveer Rodriguez en Contador de enige klassementsrenners die tijd op hem konden pakken. Vandaag was toch echt een stuk minder. Hij verbetert normaal meer dan de rest tijdens een grote ronde, maar ik kan me ook niet van de indruk onttrekken dat hij aan het begin van deze ronde ook gewoon minder is dan 'normaal'.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Andy moet het sowieso hebben van zijn herstelvermogen in een grote ronde. En vorig jaar kreeg hij in Mende ook al 10 seconden aangesmeerd door Contador en zag het er ook vrij krampachtig uit, terwijl hij daarvoor Contador naar Morzine-Avoriaz zelfs al had gelost.
Ik zag het vantevoren al aankomen, en is 1 vd redenen waarom ik denk dat ie voor het podium kansloos zal zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:07 schreef larry91 het volgende:
[..]
Daarom ook volgens velen.
Ik word alleen een beetje moe van het feit dat het hier de ene dag alles is en de andere dag niets. Neem bv Gesink vandaag, iedereen die een beetje iets van wielrennen weet zag dit aankomen maar volgens een aantal is hij nu al kansloos voor het podium
Dat doe ik dus. Maar er werd hier gisteren door meerdere het zelfde geroepen over Basso als over Gesink vandaag. Juist die mensen moet het in perspectief plaatsen. Dat Basso gelost wordt op een brug is slecht maar betekent niet dat hij in een slechte vorm steekt, dat kan meerdere redenen ten grondslag hebben (bv slechte positionering of wat dan ook).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Lees het eens in perspectief gast
Gelost worden op zo'n brug is gewoon amateurisme van de bovenste plank van zo'n ervaren ronderenner als Basso.
Oke man.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:11 schreef Lagrinta het volgende:
Gesink wordt 9e deze Tour. Mark my words.
twitter:RGUpdate twitterde op dinsdag 05-07-2011 om 18:10:43Een hele lastige finale met een explosief klimmetje aan 't einde. Verlies 8sec op de eersten. Jammer maar geen schande. Ploeg wederom super! reageer retweet
Ok. Ik denk nog steeds vierde of vijfde.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:11 schreef Lagrinta het volgende:
Kan je ook direct even de eerste 8 plaatsen geven, dan hoef ik ook niet meer te kijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:11 schreef Lagrinta het volgende:
Dat is dan ook precies waar het zich op richtte gisteren...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:10 schreef larry91 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus. Maar er werd hier gisteren door meerdere het zelfde geroepen over Basso als over Gesink vandaag. Juist die mensen moet het in perspectief plaatsen. Dat Basso gelost wordt op een brug is slecht maar betekent niet dat hij in een slechte vorm steekt, dat kan meerdere redenen ten grondslag hebben (bv slechte positionering of wat dan ook).
Ik heb hier toch wel wat andere dingen gelezen gisteren..... (en nee ik heb het niet over jou)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies waar het zich op richtte gisteren...
Domheid en onoplettendheid van Basso
Ik vond dan ook vooral die ploegenrijdrit tegenvallen. Renners in topvorm zijn daar altijd een meerwaarde, ook al zijn ze absoluut geen hardrijders. Dat gehark achteraan was gewoon matig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:08 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Klopt, maar toen op Mende waren de überspringveer Rodriguez en Contador de enige klassementsrenners die tijd op hem konden pakken. Vandaag was toch echt een stuk minder. Hij verbetert normaal meer dan de rest tijdens een grote ronde, maar ik kan me ook niet van de indruk onttrekken dat hij aan het begin van deze ronde ook gewoon minder is dan 'normaal'.
quote:Dat zowiezo, maar dat zie je ook in het hooggebergte. De favorieten springen weg en Gesink blijft wat achter. Alleen als hij zn tempo het gevonden knalt hij de berg op en haalt hij ze bij en gaat er overheen. Iedereen jankt dan om zn moeder als ze in zijn wiel zitten. Dat is de stijl van Gesink, beetje ala Ullrich. Toch denk ik als hij Kruijswijk bij zich had gehad als knecht hij hier niet op 8 seconden zou zijn gereden, want Kruijswijk is toch wat explosiever. Zoiets zou Boom eigenlijk nu moeten doen.
Thnx.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:11 schreef Lagrinta het volgende:
Elke kenner wel jaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:26 schreef meeks40 het volgende:
Slechts 8 seconden verloren op de winnaar, dat valt toch niks tegen van Gesink? Iedereen weet toch wel dat dit soort klimmetjes hem totaal niet ligt, als ze bergop gaan sprinten.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:49 schreef Ericr het volgende:
De Tour is over, dat Rabo kan ook godverdomme niks!! Kut Tour, ik kijk niet meer!!
Evans, vuile wieltjeszuiger!!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:49 schreef Ericr het volgende:
De Tour is over, dat Rabo kan ook godverdomme niks!! Kut Tour, ik kijk niet meer!!
Niemand zal je missen, trollekequote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:49 schreef Ericr het volgende:
In Wenen wat nieuw bloed halen, is niet helemaal goed gegaan gelet op zijn klassement in Oostenrijk.quote:
Kruiswijk heeft niks in de Tour te zoeken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef debeterebob het volgende:
Als Kruiswijk had mee gedaan dan had Gesink makkelijk in het wiel van Contador kunnen blijven...
Hij zat vandaag in de tour ,kijk vanavond maar naar Mart .quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:00 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Kruiswijk heeft niks in de Tour te zoeken.
The Invisible Man-tsjovquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Mensjov is de beste onzichtbare wieltjesplakker die er is. Zat gewoon in het wiel van Evans!
Zouden ze hier ook moeten doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In Rusland kunnen ze mensen laten verdwijnen met wondermiddel polonium
Want dan is Gesink ineens wel explosief?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:58 schreef debeterebob het volgende:
Als Kruiswijk had mee gedaan dan had Gesink makkelijk in het wiel van Contador kunnen blijven...
hier wel op ingaanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:14 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Want dan is Gesink ineens wel explosief?
Misschien is het de E-polonium die het doet voor Menchovquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In Rusland kunnen ze mensen laten verdwijnen met wondermiddel polonium
wel lachen dat contador ging juichen en Evans hem stoned aankeek van wtf doe jijquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:25 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Gesink gewoon redelijk, dit ligt hem niet. Op deze manier gaat hij weer ergens tussen de 4e en de 7e plek eindigen.
Jammer dat Contador niet won trouwens
Stoned?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wel lachen dat contador ging juichen en Evans hem stoned aankeek van wtf doe jij
Hoezo stoned? Serieus gast.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wel lachen dat contador ging juichen en Evans hem stoned aankeek van wtf doe jij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |